Haha wat een vaag feest
wel leuk om Qlimax eens meegemaakt te hebben, goed feest en mooie show ook..
Alleen 2,60€ voor munten pfff
Ach...hardcore lui kunnen ook niks met EA, dus daar komt alles weer samenwrote: Evil Activites kan ik helemaal geen drol mee, Hardcore ligt me niet dus kan ik ook niet over oordelen.
Nou ik weet niet waar jij hebt gestaan, maar tussen 22:00 en 5:00 was het niet te doen vooraan/middenwrote: + Niet TE druk (wel druk)
Links, beetje halverwege een beetje rondgetrokken. Meestal ter hoogte van de eerste bar of de trap en dan over het algemeen had je prima plek. Tussen 11 en half 1 was het inderdaad even heel druk, maar dat is altijd zo op feesten met een tribune erbij. Voor de rest eigenlijk altijd genoeg ruimte gehadwrote:Nou ik weet niet waar jij hebt gestaan, maar tussen 22:00 en 5:00 was het niet te doen vooraan/middenwrote: + Niet TE druk (wel druk)Allemaal gedouw, getrek, gebeuk, lopende mensen en al met al heeeeeeeel weinig plek om ook maar iets te bewegen
![]()
Inderdaad, zeker TBY was daar heel goed mee bezigwrote:En nog trouwens een laatste plusje: het met grote regelmaat draaien van oudere platen, leuk om een meerendeel weer eens te horen!
Psyko Punkz die Samara draaidenwrote:En nog trouwens een laatste plusje: het met grote regelmaat draaien van oudere platen, leuk om een meerendeel weer eens te horen!
mwah er worden nu dikke tracks van hun geupload door neophyte records, echt heerlijk.wrote:Ach...hardcore lui kunnen ook niks met EA, dus daar komt alles weer samenwrote: Evil Activites kan ik helemaal geen drol mee, Hardcore ligt me niet dus kan ik ook niet over oordelen.
10 cent duurder dan normaal, vind je dat pfff?wrote:Haha wat een vaag feestwel leuk om Qlimax eens meegemaakt te hebben, goed feest en mooie show ook..
Sta het maar gewoon lekker toe zodat ze volgende keer er 2,70 van maken, en de keer daarop 2,80 en daarop meteen 3 euro anders om het mooi af te ronden.wrote:10 cent duurder dan normaal, vind je dat pfff?wrote:Haha wat een vaag feestwel leuk om Qlimax eens meegemaakt te hebben, goed feest en mooie show ook..
Nee 2,70 - 2,80 - 2,90 zullen ze het nooit maken, want dat is zo vertyft met kleingeld.. ze zullen het gelijk naar 3 euro doen iddwrote: Sta het maar gewoon lekker toe zodat ze volgende keer er 2,70 van maken, en de keer daarop 2,80 en daarop meteen 3 euro anders om het mooi af te ronden.
wrote:Nee 2,70 - 2,80 - 2,90 zullen ze het nooit maken, want dat is zo vertyft met kleingeld.. ze zullen het gelijk naar 3 euro doen iddwrote: Sta het maar gewoon lekker toe zodat ze volgende keer er 2,70 van maken, en de keer daarop 2,80 en daarop meteen 3 euro anders om het mooi af te ronden.