Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 09:09 
 
Hardtraxx Veteran

Haha wat een vaag feest xd wel leuk om Qlimax eens meegemaakt te hebben, goed feest en mooie show ook..


Alleen 2,60€ voor munten pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 09:39 
 
Hardtraxxer

B-front en Adaro, helden van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit een rare editie.

Welterusten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ge-wel-dig decor met iedere keer weer wat anders achter de bewegende onderdelen.

Eigenlijk waren de meeste artiesten geweldig bezig, met als minpuntjes toch wel Zatox en Brennan Heart. Zatox had een liveact in elkaar geschroefd die helemaal automagisch ging terwijl hij een beetje op de booth stond, Brennan Heart was ook een live-set, maar viel ook niet in mijn smaak.

A*S*Y*S* opende prima met onder andere Acid Nightmare, Subground platen en ander lekker werk. Wildstylez had echt een prima opvolger met echt een Qlimax achtige set met veel nieuwe platen en een mooie melodische sfeer. Frontliner als eerste verrassing deed wat hij moest doen, gewoon lekker eigen platen draaien in een half uur. Deed de sfeer ook erg goed. Isaac was heel wisselend. Wel een ontzettend stom moment gekozen om te gaan eten, omdat ik zo The Prophecy gemist heb, goed van staan balen. Technoboy deed zijn ding, zoals altijd. Nieuwe platen waren niet altijd even geslaagd, maar het einde van zijn set met remakes van oudere platen en ook de echte orginele (Les Drums, HELD!!!) maakte het een topset! Zatox moest hierna, zoals beschreven niet mijn ding, ook al klonk de nieuwe plaat lekker. Psyko Punkz hadden een mooie opkomst, hierna zakte het een beetje in. Na een tweede eetpauze kwamen ze echther lekker terug met oa Pounding Senses remix. Verder een prima setje gehoord. Publiek had ondertussen een beetje moeite met bewegen, dus kwam Brennan Heart als geroepen. Toch vond ik er zelf geen klap aan. B-Front was ge-wel-dig. Precies zoals je hem verwacht: hard, orgineel en energiek. Adaro was ook goed bezig door wat onbekendere platen te pakken als Mistress en Satana, afgewisseld met eigen werk. Evil Activites kan ik helemaal geen drol mee, Hardcore ligt me niet dus kan ik ook niet over oordelen.

+ en -

+++ Show!
++ Meeste sets
+ Niet TE druk (wel druk)
+ Entree en wachtrijen in het algemeen, erg kort en top geregeld!
+ Technoboy, B-Front in het bijzonder nog een keer!
- Muntjes zijn duurder geworden (2.60 per muntje, dus valt gelukkig mee)
- Anabolenmafkezen

Zeker geen verkeerde editie dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Evil Activites kan ik helemaal geen drol mee, Hardcore ligt me niet dus kan ik ook niet over oordelen.

Ach...hardcore lui kunnen ook niks met EA, dus daar komt alles weer samen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:57 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
+ Niet TE druk (wel druk)


Nou ik weet niet waar jij hebt gestaan, maar tussen 22:00 en 5:00 was het niet te doen vooraan/midden :( Allemaal gedouw, getrek, gebeuk, lopende mensen en al met al heeeeeeeel weinig plek om ook maar iets te bewegen :P

- Wildstylez, Zatox & Psyko Punkz, wat een waardeloze sets waren dat, zeker die van Wildstylez...

De rest van de sets was echt wauw :drool: zeker die van B-Front, Adaro, TECHNOBOY natuurlijk :D en Brennan Heart.

En wtf dachten ze toen ze die tijden zo fucked up maakte.. kon er geen wijs uit in vergelijking tot andere jaren.. zat heletijd op mijn mobiel te kijken wanneer de volgende nou begon of wanneer de volgende alweer kwam haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aep schreef:
Khadber schreef:
+ Niet TE druk (wel druk)


Nou ik weet niet waar jij hebt gestaan, maar tussen 22:00 en 5:00 was het niet te doen vooraan/midden :( Allemaal gedouw, getrek, gebeuk, lopende mensen en al met al heeeeeeeel weinig plek om ook maar iets te bewegen :P

Links, beetje halverwege een beetje rondgetrokken. Meestal ter hoogte van de eerste bar of de trap en dan over het algemeen had je prima plek. Tussen 11 en half 1 was het inderdaad even heel druk, maar dat is altijd zo op feesten met een tribune erbij. Voor de rest eigenlijk altijd genoeg ruimte gehad :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:06 
 
Hardtraxxer

Naar mijn weten was het vorig jaar iets minder druk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog trouwens een laatste plusje: het met grote regelmaat draaien van oudere platen, leuk om een meerendeel weer eens te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:25 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
En nog trouwens een laatste plusje: het met grote regelmaat draaien van oudere platen, leuk om een meerendeel weer eens te horen!


Inderdaad, zeker TBY was daar heel goed mee bezig :) Geen verneukte edits, nee gewoon original 2007/2008 platen!

Isaac vond ik trouwens ook een lekkere set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
En nog trouwens een laatste plusje: het met grote regelmaat draaien van oudere platen, leuk om een meerendeel weer eens te horen!

Psyko Punkz die Samara draaiden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:28 
 

Steffnov schreef:
Khadber schreef:
Evil Activites kan ik helemaal geen drol mee, Hardcore ligt me niet dus kan ik ook niet over oordelen.

Ach...hardcore lui kunnen ook niks met EA, dus daar komt alles weer samen xd
mwah er worden nu dikke tracks van hun geupload door neophyte records, echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:00 
 
Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Haha wat een vaag feest xd wel leuk om Qlimax eens meegemaakt te hebben, goed feest en mooie show ook..


Alleen 2,60€ voor munten pfff


10 cent duurder dan normaal, vind je dat pfff?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Hoofdcoach schreef:
Haha wat een vaag feest xd wel leuk om Qlimax eens meegemaakt te hebben, goed feest en mooie show ook..


Alleen 2,60€ voor munten pfff


10 cent duurder dan normaal, vind je dat pfff?

Sta het maar gewoon lekker toe zodat ze volgende keer er 2,70 van maken, en de keer daarop 2,80 en daarop meteen 3 euro anders om het mooi af te ronden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eindelijk thuis na een mooie nacht :thumbsup:

brennan heart viel me alles mee, vond eigenlijk alle setjes wel goed op isaac na

show ook erg vet!

en khadber die dacht dat hij met alphaverb stond te praten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:30 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vond het te druk vooraan en in het midden, ben maar naar de staanplaatsen van de tribunes gegaan. Psyko punkz was erg eentonig vond ik. Brennan Heart & Adaro hadden de beste set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:33 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Sta het maar gewoon lekker toe zodat ze volgende keer er 2,70 van maken, en de keer daarop 2,80 en daarop meteen 3 euro anders om het mooi af te ronden.


Nee 2,70 - 2,80 - 2,90 zullen ze het nooit maken, want dat is zo vertyft met kleingeld.. ze zullen het gelijk naar 3 euro doen idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:52 
 
Hardtraxx Addict

Aep schreef:
93Wesley93 schreef:
Sta het maar gewoon lekker toe zodat ze volgende keer er 2,70 van maken, en de keer daarop 2,80 en daarop meteen 3 euro anders om het mooi af te ronden.


Nee 2,70 - 2,80 - 2,90 zullen ze het nooit maken, want dat is zo vertyft met kleingeld.. ze zullen het gelijk naar 3 euro doen idd :P


Dat maakt toch niet uit want mensen kopen in grote hoeveelheid munten dus uiteindelijk zal dat toch wel afronden op heel euro's.

Op MoH was het dit jaar toch ook 2,75?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een stage, wat een show :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een top feestje, erg goed vermaakt met de mensen met wie ik was! Biertjes halen, uitdelen en rondjes lopen :thumbsup:

+ tby, adaro, bfront
+ hoefde niet te wachten op m'n biertjes bij de bar!
+ genoeg ruimte

- veel te veel geld uitgegeven :mad:
- godverdomme 5 uur over gedaan om thuis te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:20 
 
Hardtraxxer



Dit was me toch wel even een kippenvel momentje.

Voor de rest, fantastisch feest. Lazors alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat je daar nog steeds kippenvel van krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:43 
 
Hardtraxx Elite

Leuk feest! Ook deels wel door de groep waarmee ik was. In het begin werd ik helemaal leip van alle mensen die me duizend stompen gaven, omdat ze niet normaal konden dansen. :thumbdown: Gelukkig na twee uur niet meer. En Brennan heart flikker op joh met je kutnummers die ik nu al een jaar moet horen. Frontliner, Technoboy, Adaro, B-front :love: . Al met al leuk gehad dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben inmiddels ook weer wakker! Goed vermaakt, alhoewel Qlimax vorig jaar voor mij over het algemeen een stuk vetter was! Heb helaas Adaro moeten missen.. Aan t einde van de set van B-Front zijn we naar huis gegaan, aangezien niemand van ons nou echt zit te wachten op de kermis hardcore van EA, maar blijkbaar kwam daar eerst Adaro nog tussendoor.. Toch wel erg jammer!

+/- punten:

+ Hoeveelheid oudere plaatjes
+ Wachtijden bij ingang, bar etc
+ B-Front :thumbsup:

- Brennan Heart
- Drukte bij WC's
- Brennan Heart
- Gladheid boven aan de trappen
- Brennan Heart
- Mensen die op de smalle trappen gaan staan socializen
- Voor t geval ik t nog niet genoemd had, Brennan Heart
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten