Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows
Past

Qlimax 2019 | Symphony of Shadows

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:
Wat... :lol:

Een statische stage met het Qlimax logo in 2011

Dat is toch een wereld van verschil? Dat is voor mij juist de reden dat ik de prijsverhoging kan accepteren, omdat dit soort zaken telkens beduidend beter zijn dan de jaren daarvoor (met uitzondering van de stage in 2017*).
Haha jezus, is inderdaad wel ziek als je ze zo tegen elkaar wegzet.
R
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2018
last seen Jun 2025
Dit dan... Via de instagram story van Q-dance: Registreer je nu voor een Qlimax wachtlijst als je naast kaarten hebt gegrepen. M.a.w. er zullen nog meer kaarten beschikbaar komen.

Benieuwd wat ticketswap prijzen gaan doen in de weken voor het event. X-Qlusive Holland prijzen zijn ook flink lager nu het event dichtbij komt. Wellicht de gok waard om gewoon even af te wachten en een goedkoper kaartje op te pikken tegen die tijd.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Roombroodje wrote:Dit dan... Via de instagram story van Q-dance: Registreer je nu voor een Qlimax wachtlijst als je naast kaarten hebt gegrepen. M.a.w. er zullen nog meer kaarten beschikbaar komen.
Waarschijnlijk kaarten die uit de handel worden gehaald i.v.m. op grote schaal doorverkopen.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik denk dat niet eens alle kaarten de verkoop in zijn gegaan om het maar zo snel mogelijk "uitverkocht" te doen lijken ;)
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Zo'n wachtlijst komt wel vaker voor, heeft niet te maken met slecht verkoop. Tomorrowland heeft het ook en dat verkoopt altijd meteen uit.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Qlimax heeft dit ook al veel vaker gedaan, alleen nu brengen ze het op deze manier naar buiten..
Hardtraxxer
last seen 21 days ago
Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
YWalen wrote:Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?
Lijkt me sterk dat ze zo'n populaire naam als surprise act zouden doen, maar mocht dit waar zijn, doen ze het natuurlijk voor een boost in de kaartverkoop.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
DonnyD wrote:Ik denk dat niet eens alle kaarten de verkoop in zijn gegaan om het maar zo snel mogelijk "uitverkocht" te doen lijken ;)
Waarom zouden ze dat in godsnaam doen als Qlimax al jaren in rap tempo uitverkoopt, zelfs zonder die extra verkoop van geblokkeerde kaarten?
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
makrooy wrote:
YWalen wrote:Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?
Lijkt me sterk dat ze zo'n populaire naam als surprise act zouden doen, maar mocht dit waar zijn, doen ze het natuurlijk voor een boost in de kaartverkoop.
Populaire namen zijn ook suprise acts. Ran-d in 2016
Hardtraxxer
last seen 21 days ago
makrooy wrote:
Maar het is wel raar dat ze eerst getallen bij de operators hadden die sinds D-Sturb erbij is niet kloppen. De andere optie is dat je Villain nog steeds als operator I neemt maar dat maakt iedereen vanaf D-Sturb weer hoger, Miss K8 is dan XI. Denk idd dat er last minute wat is veranderd :whistle:
S
Hardtraxxer
69 posts member since 2015
last seen Jul 2026
Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Svenneh wrote:Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?
Eerst personaliseren.
Downloaden
Op ticketswap uploaden

Koper krijgt (in geval van q-dance feesten) een nieuw ticket/barcode
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
heggenschaar wrote:
Svenneh wrote:Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?
Eerst personaliseren.
Downloaden
Op ticketswap uploaden

Koper krijgt (in geval van q-dance feesten) een nieuw ticket/barcode
Wat een proces joh. Ik heb dus 4 kaarten gekocht, en mn eigen en die van twee maten heb ik al gepersonaliseerd. Hoe de fuck moet ik die 3e dan personaliseren. Door iemand met een fake qdance account? :').
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Gewoon een willekeurig emailadres invullen. De tickets gaan toch naar het adres waarmee bestelt is. Dat personaliseren slaat voorderest helemaal nergens op. Schijnmaatregel.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Als je een gmail account hebt kun je er +1 achter zetten. Dus als je email bijv. is ditiseenvoorbeeld@gmail.com dan doe je ditiseenvoorbeeld+1@gmail.com en dan komen de mailtjes gewoon in je eigen inbox.
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Sarabande wrote:Als je een gmail account hebt kun je er +1 achter zetten. Dus als je email bijv. is ditiseenvoorbeeld@gmail.com dan doe je ditiseenvoorbeeld+1@gmail.com en dan komen de mailtjes gewoon in je eigen inbox.
Thanks, gelukt!
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wat een boefjes zijn jullie toch ook. Pas maar op, Q-Dance leest mee xd
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
Martin Waus wrote:Wat een boefjes zijn jullie toch ook. Pas maar op, Q-Dance leest mee xd

helemaal waus xd
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
:lol: gvd

Iemand die even heel Qlimax 2018 in 4k upload

Warm-up ? :innocent:

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Nuracore wrote::lol: gvd

Iemand die even heel Qlimax 2018 in 4k upload

Warm-up ? :innocent:

View on YouTube
Waarom zou je zoiets doen vraag ik me altijd af.. je verdient er geen kut mee en het kost mega veel tijd
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Dat renderen alleen al >.<
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Alles voor de views.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Denk dat mijn laptop er letterlijk een week voor nodig heeft :surrender: