Haha jezus, is inderdaad wel ziek als je ze zo tegen elkaar wegzet.wrote:
Wat...![]()
Een statische stage met het Qlimax logo in 2011
Dat is toch een wereld van verschil? Dat is voor mij juist de reden dat ik de prijsverhoging kan accepteren, omdat dit soort zaken telkens beduidend beter zijn dan de jaren daarvoor (met uitzondering van de stage in 2017*).
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2018
- last seen Jun 2025
Dit dan... Via de instagram story van Q-dance: Registreer je nu voor een Qlimax wachtlijst als je naast kaarten hebt gegrepen. M.a.w. er zullen nog meer kaarten beschikbaar komen.
Benieuwd wat ticketswap prijzen gaan doen in de weken voor het event. X-Qlusive Holland prijzen zijn ook flink lager nu het event dichtbij komt. Wellicht de gok waard om gewoon even af te wachten en een goedkoper kaartje op te pikken tegen die tijd.
Benieuwd wat ticketswap prijzen gaan doen in de weken voor het event. X-Qlusive Holland prijzen zijn ook flink lager nu het event dichtbij komt. Wellicht de gok waard om gewoon even af te wachten en een goedkoper kaartje op te pikken tegen die tijd.
Waarschijnlijk kaarten die uit de handel worden gehaald i.v.m. op grote schaal doorverkopen.wrote:Dit dan... Via de instagram story van Q-dance: Registreer je nu voor een Qlimax wachtlijst als je naast kaarten hebt gegrepen. M.a.w. er zullen nog meer kaarten beschikbaar komen.
Ik denk dat niet eens alle kaarten de verkoop in zijn gegaan om het maar zo snel mogelijk "uitverkocht" te doen lijken 
Zo'n wachtlijst komt wel vaker voor, heeft niet te maken met slecht verkoop. Tomorrowland heeft het ook en dat verkoopt altijd meteen uit.
Qlimax heeft dit ook al veel vaker gedaan, alleen nu brengen ze het op deze manier naar buiten..
Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?
Lijkt me sterk dat ze zo'n populaire naam als surprise act zouden doen, maar mocht dit waar zijn, doen ze het natuurlijk voor een boost in de kaartverkoop.wrote:Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?
Waarom zouden ze dat in godsnaam doen als Qlimax al jaren in rap tempo uitverkoopt, zelfs zonder die extra verkoop van geblokkeerde kaarten?wrote:Ik denk dat niet eens alle kaarten de verkoop in zijn gegaan om het maar zo snel mogelijk "uitverkocht" te doen lijken
Populaire namen zijn ook suprise acts. Ran-d in 2016wrote:Lijkt me sterk dat ze zo'n populaire naam als surprise act zouden doen, maar mocht dit waar zijn, doen ze het natuurlijk voor een boost in de kaartverkoop.wrote:Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?
Maar het is wel raar dat ze eerst getallen bij de operators hadden die sinds D-Sturb erbij is niet kloppen. De andere optie is dat je Villain nog steeds als operator I neemt maar dat maakt iedereen vanaf D-Sturb weer hoger, Miss K8 is dan XI. Denk idd dat er last minute wat is veranderdwrote:Lijkt me sterk dat ze zo'n populaire naam als surprise act zouden doen, maar mocht dit waar zijn, doen ze het natuurlijk voor een boost in de kaartverkoop.wrote:Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2015
- last seen Jul 2026
Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Eerst personaliseren.wrote:Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?
Downloaden
Op ticketswap uploaden
Koper krijgt (in geval van q-dance feesten) een nieuw ticket/barcode
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2026
Wat een proces joh. Ik heb dus 4 kaarten gekocht, en mn eigen en die van twee maten heb ik al gepersonaliseerd. Hoe de fuck moet ik die 3e dan personaliseren. Door iemand met een fake qdance account? :').wrote:Eerst personaliseren.wrote:Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?
Downloaden
Op ticketswap uploaden
Koper krijgt (in geval van q-dance feesten) een nieuw ticket/barcode
Gewoon een willekeurig emailadres invullen. De tickets gaan toch naar het adres waarmee bestelt is. Dat personaliseren slaat voorderest helemaal nergens op. Schijnmaatregel.
Als je een gmail account hebt kun je er +1 achter zetten. Dus als je email bijv. is ditiseenvoorbeeld@gmail.com dan doe je ditiseenvoorbeeld+1@gmail.com en dan komen de mailtjes gewoon in je eigen inbox.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2026
Thanks, gelukt!wrote:Als je een gmail account hebt kun je er +1 achter zetten. Dus als je email bijv. is ditiseenvoorbeeld@gmail.com dan doe je ditiseenvoorbeeld+1@gmail.com en dan komen de mailtjes gewoon in je eigen inbox.
Wat een boefjes zijn jullie toch ook. Pas maar op, Q-Dance leest mee 
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
wrote:Wat een boefjes zijn jullie toch ook. Pas maar op, Q-Dance leest mee
helemaal waus
Waarom zou je zoiets doen vraag ik me altijd af.. je verdient er geen kut mee en het kost mega veel tijd
Denk dat mijn laptop er letterlijk een week voor nodig heeft