Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 08:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Wat... :lol:

Een statische stage met het Qlimax logo in 2011

Dat is toch een wereld van verschil? Dat is voor mij juist de reden dat ik de prijsverhoging kan accepteren, omdat dit soort zaken telkens beduidend beter zijn dan de jaren daarvoor (met uitzondering van de stage in 2017*).

Haha jezus, is inderdaad wel ziek als je ze zo tegen elkaar wegzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 14:24 
 
Hardtraxx Newbie

Dit dan... Via de instagram story van Q-dance: Registreer je nu voor een Qlimax wachtlijst als je naast kaarten hebt gegrepen. M.a.w. er zullen nog meer kaarten beschikbaar komen.

Benieuwd wat ticketswap prijzen gaan doen in de weken voor het event. X-Qlusive Holland prijzen zijn ook flink lager nu het event dichtbij komt. Wellicht de gok waard om gewoon even af te wachten en een goedkoper kaartje op te pikken tegen die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roombroodje schreef:
Dit dan... Via de instagram story van Q-dance: Registreer je nu voor een Qlimax wachtlijst als je naast kaarten hebt gegrepen. M.a.w. er zullen nog meer kaarten beschikbaar komen.

Waarschijnlijk kaarten die uit de handel worden gehaald i.v.m. op grote schaal doorverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat niet eens alle kaarten de verkoop in zijn gegaan om het maar zo snel mogelijk "uitverkocht" te doen lijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo'n wachtlijst komt wel vaker voor, heeft niet te maken met slecht verkoop. Tomorrowland heeft het ook en dat verkoopt altijd meteen uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax heeft dit ook al veel vaker gedaan, alleen nu brengen ze het op deze manier naar buiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?


Lijkt me sterk dat ze zo'n populaire naam als surprise act zouden doen, maar mocht dit waar zijn, doen ze het natuurlijk voor een boost in de kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ik denk dat niet eens alle kaarten de verkoop in zijn gegaan om het maar zo snel mogelijk "uitverkocht" te doen lijken ;)

Waarom zouden ze dat in godsnaam doen als Qlimax al jaren in rap tempo uitverkoopt, zelfs zonder die extra verkoop van geblokkeerde kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
YWalen schreef:
Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?


Lijkt me sterk dat ze zo'n populaire naam als surprise act zouden doen, maar mocht dit waar zijn, doen ze het natuurlijk voor een boost in de kaartverkoop.


Populaire namen zijn ook suprise acts. Ran-d in 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2019 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
YWalen schreef:
Als operator I = villain en operator VII = Ran-D en op de lineup nu operator I = KELTEK en operator VII = D-Sturb dan was D-Sturb sowieso als surprise act gepland, hoezo is die dan nu al bekend?


Lijkt me sterk dat ze zo'n populaire naam als surprise act zouden doen, maar mocht dit waar zijn, doen ze het natuurlijk voor een boost in de kaartverkoop.


Maar het is wel raar dat ze eerst getallen bij de operators hadden die sinds D-Sturb erbij is niet kloppen. De andere optie is dat je Villain nog steeds als operator I neemt maar dat maakt iedereen vanaf D-Sturb weer hoger, Miss K8 is dan XI. Denk idd dat er last minute wat is veranderd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 19:05 
 
Hardtraxxer

Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Svenneh schreef:
Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?

Eerst personaliseren.
Downloaden
Op ticketswap uploaden

Koper krijgt (in geval van q-dance feesten) een nieuw ticket/barcode
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 22:47 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Svenneh schreef:
Ik heb nog een kaart over, mocht iemand zich geroepen voelen. Of hoe zet je dat ding op Ticketswap? Moet je 'm dan eerst personaliseren oid?

Eerst personaliseren.
Downloaden
Op ticketswap uploaden

Koper krijgt (in geval van q-dance feesten) een nieuw ticket/barcode


Wat een proces joh. Ik heb dus 4 kaarten gekocht, en mn eigen en die van twee maten heb ik al gepersonaliseerd. Hoe de fuck moet ik die 3e dan personaliseren. Door iemand met een fake qdance account? :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon een willekeurig emailadres invullen. De tickets gaan toch naar het adres waarmee bestelt is. Dat personaliseren slaat voorderest helemaal nergens op. Schijnmaatregel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 08:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je een gmail account hebt kun je er +1 achter zetten. Dus als je email bijv. is [email protected] dan doe je [email protected] en dan komen de mailtjes gewoon in je eigen inbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 09:12 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Als je een gmail account hebt kun je er +1 achter zetten. Dus als je email bijv. is [email protected] dan doe je [email protected] en dan komen de mailtjes gewoon in je eigen inbox.


Thanks, gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een boefjes zijn jullie toch ook. Pas maar op, Q-Dance leest mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 14:34 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Wat een boefjes zijn jullie toch ook. Pas maar op, Q-Dance leest mee xd



helemaal waus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: gvd

Iemand die even heel Qlimax 2018 in 4k upload

Warm-up ? :innocent:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
:lol: gvd

Iemand die even heel Qlimax 2018 in 4k upload

Warm-up ? :innocent:



Waarom zou je zoiets doen vraag ik me altijd af.. je verdient er geen kut mee en het kost mega veel tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat renderen alleen al >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles voor de views.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat mijn laptop er letterlijk een week voor nodig heeft :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag vanaf 22:00 maar de avond herbeleven dan xd
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten