Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows
Past

Qlimax 2019 | Symphony of Shadows

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 20 hours ago
Nuracore wrote::lol: gvd

Iemand die even heel Qlimax 2018 in 4k upload

Warm-up ? :innocent:

View on YouTube
Als je op zijn kanaal kijkt, dan zie je dat hij dit ook gedaan heeft voor de 2015 en 2016 editie xd

View on YouTube
0:00 - Intro
8:00 - DJ Isaac
1:13:57 - Bass Modulators
2:15:05 - Atmozfears
3:11:47 - Noisecontrollers & Wildstylez
4:39:56 - Brennan Heart
5:07:18 - Ran-D
5:35:18 - Zatox & Adaro
6:47:48 - Frequencerz
7:32:48 - Deetox
8:02:42 - Tha Playah

View on YouTube
Set List.
Intro 0:00
Tuneboy 5:08
Audiotricz 1:16:57
Brennan heart 2:12:23 (vanuit publiek)
BladeMasterz 2:43:40 (vanuit publiek)
Coone 3:12:34
Project One 4:12:12
Bass Modulators 5:01:02
Frequencer 6:04:40
Ran-D 7:04:53
B-Front 7:35:48
Angerfist 8:19:16
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 20 hours ago
Nou.. kom maar door met dat Anthem :whistle: :slow:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Anthem word waarschijnlijk pas rond eind oktober/begin november bekend gemaakt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Spalken wrote:Anthem word waarschijnlijk pas rond eind oktober/begin november bekend gemaakt.
Ik hoorde pas in december.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Broken Balance wrote:
Spalken wrote:Anthem word waarschijnlijk pas rond eind oktober/begin november bekend gemaakt.
Ik hoorde pas in december.
Haha kan helemaal niet joh dan is qlimax al geweest gekkie :clap: :clap: :whistle: :thumbup: :D :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:clap: :clap:
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Het feest is toch uitverkocht? Want ik kan via een omweg nog steeds tickets kopen
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Kaart verkocht want hype is over want nog steeds geen anthem.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Denk met roughstate HDE
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wanneer komt het anthem?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Rowanyt1309 wrote:Wanneer komt het anthem?
Not sure if? xd
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Helicaze wrote:
Rowanyt1309 wrote:Wanneer komt het anthem?
Not sure if? xd
Als die vandaag niet komt verkoop ik me kaartje. Klaar mee.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
:lol:
Rowanyt1309 wrote:verkoop ik me kaartje. Klaar mee.
Hier krijg ik overigens echt jeuk van.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Zul je zien dat Q-Dance weer iets nieuws bedacht heeft voor het Qlimax anthem... 3 plaatjes die artiesten al klaar hadden liggen als OST... Of iest wat ze met Defqon anthem hebben gedaan. >.<

Ik vind dat we moeten blijven bij het oude principe. Feestje? Anthem! En geen flauwekulletjes!
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Wat je vindt mag je houden.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Parvuz wrote:Zul je zien dat Q-Dance weer iets nieuws bedacht heeft voor het Qlimax anthem... 3 plaatjes die artiesten al klaar hadden liggen als OST... Of iest wat ze met Defqon anthem hebben gedaan. >.<

Ik vind dat we moeten blijven bij het oude principe. Feestje? Anthem! En geen flauwekulletjes!
Lijkt me toch het beste ja. Iets wat speciaal voor het feest gemaakt is.

Wat me wel eens leuk lijkt voor defqon is 1 anthem laten maken en dan voor elke stage een remix in die stijl.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Er is geen stijl voor een stage, alleen een sub-genre en zelfs dat verschilt van elkaar onderling.

Een Warface remix voor de blue klinkt in de verste verte niet als een Phuture Noize remix, een Vyral remix voor de Indigo niet als een Malice remix, Een The Outside Agency remix niet als een The DJ Producer Remix voor de silver en een Tha Playah Remix niet als een Dr. Peacock remix voor de black, enz enz.

Lijkt me niet een geweldig idee, daar hadden we de Defqon.1 tools al wel voor.
H
Hardtraxx Elite
last seen 6 hours ago
Broken Balance wrote:Er is geen stijl voor een stage, alleen een sub-genre en zelfs dat verschilt van elkaar onderling.

Een Warface remix voor de blue klinkt in de verste verte niet als een Phuture Noize remix, een Vyral remix voor de Indigo niet als een Malice remix, Een The Outside Agency remix niet als een The DJ Producer Remix voor de silver en een Tha Playah Remix niet als een Dr. Peacock remix voor de black, enz enz.

Ach zo kan je ook zeggen dat de stijl van de anthem maker niet kan omdat er ook andere djs op de main. Enzo draaien.

Je hebt gelijk dat elke dj anders is maar je hebt ook die warmup mixen per stage. Laat die dj een mix van het anthem maken is wat ik bedoelde.

Ben wel weer benieuwd naar het anthem voor qlimax al merk ik wel dat anthems me steeds minder doen. Die van decibel heb ik nog niet eens beluistefd
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Parvuz wrote:Zul je zien dat Q-Dance weer iets nieuws bedacht heeft voor het Qlimax anthem... 3 plaatjes die artiesten al klaar hadden liggen als OST... Of iest wat ze met Defqon anthem hebben gedaan. >.<

En je had gelijk:
Q-Dance wrote: Sound Rush vs B-front vs Miss K8 - Symphony of Shadows (Official Qlimax Anthem 2019)
Had liever B-Front solo anthem gehad natuurlijk.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
heggenschaar wrote:
Broken Balance wrote:Er is geen stijl voor een stage, alleen een sub-genre en zelfs dat verschilt van elkaar onderling.

Ach zo kan je ook zeggen dat de stijl van de anthem maker niet kan omdat er ook andere djs op de main. Enzo draaien.

Je hebt gelijk dat elke dj anders is maar je hebt ook die warmup mixen per stage. Laat die dj een mix van het anthem maken is wat ik bedoelde.

Ben wel weer benieuwd naar het anthem voor qlimax al merk ik wel dat anthems me steeds minder doen. Die van decibel heb ik nog niet eens beluistefd
Omdat je dus altijd dat gedoe krijgt, moet je gewoon een anthem voor alles hebben, en klaar. Hooguit een hardcore remix. Want de hoofdstijlen van Defqon.1 zijn gewoon hardstyle en hardcore. En bij een area warmup kan je altijd verschillende platen pakken van alle dj's dus dat is geen goede vergelijking.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:

En je had gelijk:
Q-Dance wrote: Sound Rush vs B-front vs Miss K8 - Symphony of Shadows (Official Qlimax Anthem 2019)
wait...wat? :huh: Mag toch hopen dat ik een flauwe grap trap nu :P
H
Hardtraxx Elite
last seen 6 hours ago
The Ace of Bass wrote:
Alm1ghty wrote:

En je had gelijk:
wait...wat? :huh: Mag toch hopen dat ik een flauwe grap trap nu :P
Zie niks dus lijkt me wel :P
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Alm1ghty wrote:

En je had gelijk:
Zag het ook voorbij komen op hun Instagram inderdaad. Opmerkelijke keuze.

Edit: is al weggehaald zie ik. Was vast niet de bedoeling.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Persoon die het heeft neergezet zal wel ontslagen worden, mss zo nog een berichtje naar Hardtraxx met het verzoek de informatie weg te halen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Zou wel echt de vaagste combinatie ooit zijn voor een collab. :lol: