Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Als ik zaterdag zo vroeg mogelijk in de wachtrij sta om kaarten te bestellen, heb ik dan gegarandeerd kaarten?

Helaas is dit geen garantie. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Gelukkig hebben we ook nog Ticketswap, waar je met wat geluk ook nog een mooie korting kan scoren over een paar maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Als ik zaterdag zo vroeg mogelijk in de wachtrij sta om kaarten te bestellen, heb ik dan gegarandeerd kaarten?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

foto
2017 begon tnt om 21:30 tot 23:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Astronaut schreef:
Als ik zaterdag zo vroeg mogelijk in de wachtrij sta om kaarten te bestellen, heb ik dan gegarandeerd kaarten?

Waarschijnlijk niet

Eerder dan 12.55 naar de site gaan heeft ook geen nut
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
B-Frontliner want album
Rebelion want eigen feest van Q
Clockartz want album gepushed bij Q
P1 want album
Ghost Stories want populair
Sefa want populair


Precies! Ik ben benieuwd, zullen het zien de 23e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Voor eerste keer dat ik naar Qlimax ga, vind ik de Line-Up erg vet! Had Ran-D omgeruild voor Adaro en ik was helemaal blij geweest!


Eens, had liever Adaro dan Ran-D gezien.

Voor Ran-D wordt dit zijn 8ste keer Qlimax in slechts 9 edities tijd (5x Ran-D , 3x als Gunz).Stond er sinds 2011 alleen in 2012 en 2018 niet maar staat tegenover dat die in 2011 zowel als Ran-d en Gunz op de line-up stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 21:36 
 
Hardtraxxer

Vrees dat de verwachtingen te hoog gaan zijn voor B-front, wachten jaren op een anthem van hem dus je verwacht nog meer dan van een ander denk ik. En imo B-Front zijn tracks zijn quasi altijd gelijkaardig dus hij zou al met iets vernieuwend moeten komen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Vrees dat de verwachtingen te hoog gaan zijn voor B-front, wachten jaren op een anthem van hem dus je verwacht nog meer dan van een ander denk ik. En imo B-Front zijn tracks zijn quasi altijd gelijkaardig dus hij zou al met iets vernieuwend moeten komen vind ik.


Niet mee eens, verwachtingen zijn idd toren hoog, maar een typische bfront sound gemengd met wat jdx werk is al voldoende om iedereen te laten komen hier (inclusief mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Vrees dat de verwachtingen te hoog gaan zijn voor B-front, wachten jaren op een anthem van hem dus je verwacht nog meer dan van een ander denk ik. En imo B-Front zijn tracks zijn quasi altijd gelijkaardig dus hij zou al met iets vernieuwend moeten komen vind ik.

Hard Bass anthem was ook verfrissend. Typische B-Front sound, maar ook verwijzingen naar oude anthems (Be Amazed/To Protect And Serve)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 22:18 
 
Hardtraxx Newbie

Ik denk dat Villain een warming-up set / classic set gaat draaien aan het begin van het event.

Hij heeft als enige naam extra text gekregen bij zijn hintplaatje bij de line-up release.
De tekst: "He who tunes you in to our sanctuary" klinkt alsof hij het aftrapt naar mijn idee.
Deze tekst stond nog niet bij zijn hint met 'Operator I'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 22:52 
 
Hardtraxx Elite

nick6826 schreef:
Ik denk dat Villain een warming-up set / classic set gaat draaien aan het begin van het event.

Hij heeft als enige naam extra text gekregen bij zijn hintplaatje bij de line-up release.
De tekst: "He who tunes you in to our sanctuary" klinkt alsof hij het aftrapt naar mijn idee.
Deze tekst stond nog niet bij zijn hint met 'Operator I'

Dat je hier speciaal een account voor aanmaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nick6826 schreef:
Ik denk dat Villain een warming-up set / classic set gaat draaien aan het begin van het event.

Hij heeft als enige naam extra text gekregen bij zijn hintplaatje bij de line-up release.
De tekst: "He who tunes you in to our sanctuary" klinkt alsof hij het aftrapt naar mijn idee.
Deze tekst stond nog niet bij zijn hint met 'Operator I'


Hoop dat je gelijk hebt, hij draaide bij Hardfest dit jaar het beste setje van de dag :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nick6826 schreef:
Hij heeft als enige naam extra text gekregen bij zijn hintplaatje bij de line-up release.
De tekst: "He who tunes you in to our sanctuary" klinkt alsof hij het aftrapt naar mijn idee.
Deze tekst stond nog niet bij zijn hint met 'Operator I'

Dat stond er nog niet? :huh:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 23:40 
 
Hardtraxx Newbie

Ah heb me vergist, bij het nieuwe plaatje van villain staat die tekst onderin en lichtgedrukt ipv bovenaan en dikgedrukt. 'T is al laat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:25 
 
Hardtraxxer

De post van Keltek op Instagram zegt dan ook: 'Tune in to our sanctuary'. Dus hij zal wel gewoon openen. Verwacht ook dat dit de volledige line-up is, anders wordt het wel erg krap qua tijd. Eventueel staat er nog iemand live of staan er 2 namen b2b. Bijvoorbeeld Ran-D & Rejecta (zou ik niet erg vinden). Dit zou wel ruimte kunnen geven voor een surprise-act, maar verwacht het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
B-Frontliner want album
Rebelion want eigen feest van Q
Clockartz want album gepushed bij Q
P1 want album
Ghost Stories want populair
Sefa want populair

Pls een keer geen sefa, die wordt al genoeg door je strot geduwd tegenwoordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
B-Frontliner want album
Rebelion want eigen feest van Q
Clockartz want album gepushed bij Q
P1 want album
Ghost Stories want populair
Sefa want populair

Ik zat zelf aan Frontliner te denken. Is weer vriendjes met Q en is ook al enige tijd bezig met z'n album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de line-up het niet waard voor deze prijs. Eerste helft is dik, 2e helft heb ik helemaal niks mee. Dus;
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

50 euros
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 14:45 
 
Hardtraxx Elite

51
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Vind de line-up het niet waard voor deze prijs. Eerste helft is dik, 2e helft heb ik helemaal niks mee. Dus;
1 ticket te koop. PM me als je hem wilt. Heb nog niet gepersonaliseerd.


Vraag me altijd af wat voor andere namen mensen dan willen zodat het het wel waard is. Volgens mij heb je met deze raw namen een vrij diverse line up. Zeker met de show en aangezien het gewoon qlimax is, is de prijs het mij wel waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
patrickjeb schreef:
Vind de line-up het niet waard voor deze prijs. Eerste helft is dik, 2e helft heb ik helemaal niks mee. Dus;
1 ticket te koop. PM me als je hem wilt. Heb nog niet gepersonaliseerd.


Vraag me altijd af wat voor andere namen mensen dan willen zodat het het wel waard is. Volgens mij heb je met deze raw namen een vrij diverse line up. Zeker met de show en aangezien het gewoon qlimax is, is de prijs het mij wel waard


Zie qlimax 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Danny Phantom schreef:
patrickjeb schreef:
Vind de line-up het niet waard voor deze prijs. Eerste helft is dik, 2e helft heb ik helemaal niks mee. Dus;
1 ticket te koop. PM me als je hem wilt. Heb nog niet gepersonaliseerd.


Vraag me altijd af wat voor andere namen mensen dan willen zodat het het wel waard is. Volgens mij heb je met deze raw namen een vrij diverse line up. Zeker met de show en aangezien het gewoon qlimax is, is de prijs het mij wel waard


Zie qlimax 2016


Had ook gewoon namen als Brennan Heart/Coone/Frequencerz/Ran-D

Begrijp me niet verkeerd, dat jaar was magisch! Maar voor Qlimax begrippen was dat ook een heel gemiddelde avond qua namen/setjes met wat hele vette uitschieters natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit het nieuwsbericht op Partyflock: https://partyflock.nl/news/34733:Q-danc ... 019-bekend
Citaat:
Omdat Q-dance goed heeft geluisterd naar wat de fans willen zien en horen, ziet de organisatie dit als een van de sterkste line-ups sinds jaren. Mede daarom wordt net zoals andere jaren ook dit jaar weer een grote run op de tickets verwacht. Tot slot kijkt Q-dance uit naar de onthulling van het anthem, omdat ook hier goed is geluisterd naar de community en men verwacht hoge ogen te gooien.

Vond ik wel een opvallend stukje tekst :).

Zoals gezegd: Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding. Misschien op tijd naar huis en gewoon zo vroeg mogelijk binnen :).
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten