Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
B-Front aangekondigd, iedereen happy


Nu nog anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor eerste keer dat ik naar Qlimax ga, vind ik de Line-Up erg vet! Had Ran-D omgeruild voor Adaro en ik was helemaal blij geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker niet ontevreden met Ran-D. Laatste keren steeds leuke en best melodieuze sets gehoord. (Decibel, Mysteryland)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
ErikZ schreef:
B-Front aangekondigd, iedereen happy


Nu nog anthem


Zou mooi zijn als ze Headhunterz nu het anthem geven om hem die extra 'cumback' nog even flink in zijn aars te duwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie line-up voor mijn eerste Qlimax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Iemand al enig idee waarom D-Sturb een plaatje heeft die niet eerder gezien is? Kans op surprise act lijkt mij erg klein gezien het feit dat je 10 acts hebt, dus misschien dat het daar toch mee te maken heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IVP schreef:
Iemand al enig idee waarom D-Sturb een plaatje heeft die niet eerder gezien is? Kans op surprise act lijkt mij erg klein gezien het feit dat je 10 acts hebt, dus misschien dat het daar toch mee te maken heeft?


Heb dit paar x overgelezen, wat bedoel je precies? Dat D-Sturb misschien toch de suprise act is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
IVP schreef:
Iemand al enig idee waarom D-Sturb een plaatje heeft die niet eerder gezien is? Kans op surprise act lijkt mij erg klein gezien het feit dat je 10 acts hebt, dus misschien dat het daar toch mee te maken heeft?


Heb dit paar x overgelezen, wat bedoel je precies? Dat D-Sturb misschien toch de suprise act is xd


Niet zozeer 'surprise' act natuurlijk, aangezien de verrassing er dan al wel lichtelijk van af is. Maar zou best kunnen dat hij als extra act is toegevoegd en daarom nu geen surprise act zal zijn dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

IVP schreef:
Iemand al enig idee waarom D-Sturb een plaatje heeft die niet eerder gezien is? Kans op surprise act lijkt mij erg klein gezien het feit dat je 10 acts hebt, dus misschien dat het daar toch mee te maken heeft?


Ik snap niet heel goed hoe je het bedoelt, omdat je inderdaad inclusief D-Sturb 10 acts hebt, wat normaal is toch? Niet iedereen draait een uur, is al langer zo bij Qlimax.

Eveneens stond dat plaatje blijkbaar in het kaartje wat je in de post kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rejecta zou ook wel half uurtje krijgen en dan d-sturb live half uurtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:57 
 
Hardtraxxer

??? 21:00 - 22:00
Keltek 22:00 - 23:00
Sound Rush 23:00 - 00:00
Ghost Stories 00:00 - 00:30
Headhunterz 00:30 - 01:30
B-Front 01:30 - 02:30
Ran-D 02:30 - 03:30
D-Sturb 03:30 - 04:30
Rejecta 04:30 - 05:00
Radical Redemption 05:00 - 06:00
Miss K8 06:00 - 07:00

Ervan uitgaande dat het Ghost Stories is en geen DBSTF, denk ik dat het zoiets wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is gewoon D-Block & S-Te-Fan neem ik aan, nergens is aangegeven dat ze Ghost Stories gaan doen. Dat geestje in het plaatje was gewoon een hint naar de artiest. Als ze Ghost Stories zouden doen was het wel aangekondigd denk ik.

21:00 - 22:00 is beetje sfeergeluiden, altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
21:00 - 22:00 is beetje sfeergeluiden, altijd.


Begon Luna vorig jaar niet al om 21:00 met draaien? Meestal zijn de sfeergeluiden van 20:00 tot de eerste act dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luna begon 21.30 volgens mij. Mocht er nog een classics set als opener komen zal die dit jaar wel om 21.00 uur beginnen denk ik. En dan gok ik dat de laatste 4 acts 45 minuten zijn, dat verwacht ik sowieso wel bij Miss K8 eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miss K8 is ook samen te vatten in 1 track van 3 minuten kwam ik op Decibel achter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 18:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
IVP schreef:
Iemand al enig idee waarom D-Sturb een plaatje heeft die niet eerder gezien is? Kans op surprise act lijkt mij erg klein gezien het feit dat je 10 acts hebt, dus misschien dat het daar toch mee te maken heeft?


Ik snap niet heel goed hoe je het bedoelt, omdat je inderdaad inclusief D-Sturb 10 acts hebt, wat normaal is toch? Niet iedereen draait een uur, is al langer zo bij Qlimax.

Eveneens stond dat plaatje blijkbaar in het kaartje wat je in de post kreeg.


Ah oke vandaar, dan zal het plaatje in het kaartje wel de link zijn naar het plaatje van D-Sturb. Nee ik weet dat niet iedereen een uur krijgt nee haha, maar zou ook niet echt een goede surprise act aan kunnen wijzen dit jaar. Vooral omdat de afgelopen surprise acts over het algemeen raw waren, maar daar dit jaar al meer dan genoeg aanbod voor is. Iemand enige speculatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 18:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan letterlijk bijna iedereen zijn eigenlijk. Ik zie een Wildstylez wel opduiken solo of even een stuk P1. Ik zie ook Ghost Stories voor een half uur als surprise (naast een half uur DBSTF net zoals in 2016 met Blademasterz/Brennan Heart). Daar tegenover zie ik ook wel een Rebelion bijvoorbeeld als surprise.

Je kan voor de meeste grote acts wel een rede verzinnen waarom ze het zouden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 18:28 
 
Hardtraxxer

Doe mij maar een half uurtje B-Frontliner als surprise act :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete, Warface, Act Of Rage mag van mij wel suprise act zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Miss K8 is ook samen te vatten in 1 track van 3 minuten kwam ik op Decibel achter...

Eens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zolang Miss K8 Breathless en Bogotá maar draait, vind ik alles goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel erg blij met deze line-up. Perfect gaat ie toch nooit worden voor iedereen. KELTEK, Sound Rush, D-Block & S-te-Fan & B-Front (1 uur solo aub!!) heel erg gaaf. Ran-D, D-Sturb en Rejecta wel leuk voor een keer. Radical Redemption kan ik helemaal niks mee en Miss K8 ken ik te weinig van om te beoordelen. Gelukkig is PSV verzet deze avond dus kan ik er vanaf het begin bij zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:23 
 
Hardtraxxer

Als ik zaterdag zo vroeg mogelijk in de wachtrij sta om kaarten te bestellen, heb ik dan gegarandeerd kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kan letterlijk bijna iedereen zijn eigenlijk. Ik zie een Wildstylez wel opduiken solo of even een stuk P1. Ik zie ook Ghost Stories voor een half uur als surprise (naast een half uur DBSTF net zoals in 2016 met Blademasterz/Brennan Heart). Daar tegenover zie ik ook wel een Rebelion bijvoorbeeld als surprise.

Je kan voor de meeste grote acts wel een rede verzinnen waarom ze het zouden zijn.


Het zijn niet echt redenen die je nu oppert, maar P1 of Ghost Stories zie ik ook nog wel gebeuren ja. P1 al tijden niet meer ergens gezien en komen toch eventueel met een nieuw album, dus zou in mijn ogen een logische surprise act zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 19:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

B-Frontliner want album
Rebelion want eigen feest van Q
Clockartz want album gepushed bij Q
P1 want album
Ghost Stories want populair
Sefa want populair
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten