Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding.


Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Khadber schreef:
Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding.


Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeer ;)


Dan zitten die de eerste helft op de de tribune, en de tweede helft wisselen ze met de Italianen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Khadber schreef:
Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding.


Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeer ;)


Denk dat dat heel erg gaat meevallen. Niet iedereen is het een of het ander. Ken zat raw mensen die graag naar qlimax gaan voor de ervaring/show maar dit jaar wat voorzichtiger waren vanwege de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Khadber schreef:
Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding.


Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeer ;)


Qlimax publiek is per definitie vaag en van alles en nogwat, alsof er door die paar extra raw namen ineenkeer totaal ander volk of afkomt. Grootste gedeelte van de mensen kunnen toch gewoon van euforisch tot hardcore genieten of ben ik nou gek.

Nergens zoveel mondkapjes gezien als op Qlimax afgelopen jaar hoor, en die gingen het hardst op da Tweekaz en niet op B-Freqz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Hardbass ging het toch ook prima, staat ook gewoon hele nacht het veld vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 21:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Vind de line-up het niet waard voor deze prijs. Eerste helft is dik, 2e helft heb ik helemaal niks mee. Dus;

Bedankt he!

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 09:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Qlimax publiek is per definitie vaag en van alles en nogwat, alsof er door die paar extra raw namen ineenkeer totaal ander volk of afkomt..


Zou kunnen toch? Ik zeg ook niet dat het zal gebeuren maar dat ik misschien wel een kans acht..

Rickzel schreef:
Grootste gedeelte van de mensen kunnen toch gewoon van euforisch tot hardcore genieten of ben ik nou gek.


Ik ook zeker maar ik denk ook een groot deel niet.. Wellicht worden zij nu een keer door deze raw namen over de streep getrokken om te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het wat ver gezocht, omdat je nu 3 echte raw namen hebt, gelijk vol staat met raw soldaatjes. Zoals Rickzel al zegt, veel mensen komen gewoon voor de hele avond en de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeer ;)

Asjeblieft zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 10:07 
 
Hardtraxxer

Mooie line up klein beetje jammer van Redicon en die laatste had Tha Playah mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Mooie line up klein beetje jammer van Redicon en die laatste had Tha Playah mogen zijn.



Alweer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Tim889 schreef:
Mooie line up klein beetje jammer van Redicon en die laatste had Tha Playah mogen zijn.



Alweer? :P

Tim is een ouwe man, die vergeet nog weleens dingetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Asjeblieft zeg


Graag gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-rent schreef:
Mooie line-up voor mijn eerste Qlimax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben een tijdje op vakantie geweest.
Is de line-up al bekend? En maakt B-Front het anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ja

Afwezig dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
patrickjeb schreef:
Ja

Afwezig dan.


Afwezig want line-up bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 16:09 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Carminizerz schreef:
Tim889 schreef:
Mooie line up klein beetje jammer van Redicon en die laatste had Tha Playah mogen zijn.



Alweer? :P

Tim is een ouwe man, die vergeet nog weleens dingetjes.


Ah, blijkbaar in 2015 al geweest. Wij hebben na een 10 jarig hiaat vorig seizoen weer een geslaagde Qlimax gehad dus vandaar hernieuwde interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen die het nieuwe filmpje van power of my dreams hebben gezien, lijkt mij dit DE bevestiging van het anthem.
De vrouwenstem die je in het kaartje hoort wat mensen hebben gekregen zit namelijk ook in het begin van het filmpje :love:





Rond de 27 seconden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is dan toch gewoon een collab met 'Power of my dreams' als titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Power of dreams bedoelde ik. De collab met Myst inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus.. Wat bedoel je dan met het anthem?
Dat B-Front & Myst het Qlimax anthem maken vanwege een zangkoortje dat vergelijkend is met een geluid uit het qlimax boekje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 03:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind wel dat je nu heel erg veel vragen stelt hoor, zeke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige conclusie die ik uit dat filmpje track is dat B-Front & Myst plaat mijn TOTY is. :drool: :love:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten