Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeerwrote:Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dan zitten die de eerste helft op de de tribune, en de tweede helft wisselen ze met de Italianenwrote:Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeerwrote:Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding.
Denk dat dat heel erg gaat meevallen. Niet iedereen is het een of het ander. Ken zat raw mensen die graag naar qlimax gaan voor de ervaring/show maar dit jaar wat voorzichtiger waren vanwege de line up.wrote:Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeerwrote:Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding.
Qlimax publiek is per definitie vaag en van alles en nogwat, alsof er door die paar extra raw namen ineenkeer totaal ander volk of afkomt. Grootste gedeelte van de mensen kunnen toch gewoon van euforisch tot hardcore genieten of ben ik nou gek.wrote:Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeerwrote:Melodisch kan de line up bijna niet beter, raw minder mijn ding.
Nergens zoveel mondkapjes gezien als op Qlimax afgelopen jaar hoor, en die gingen het hardst op da Tweekaz en niet op B-Freqz
Op Hardbass ging het toch ook prima, staat ook gewoon hele nacht het veld vol
Bedankt he!wrote:Vind de line-up het niet waard voor deze prijs. Eerste helft is dik, 2e helft heb ik helemaal niks mee. Dus;
Aanwezig!
Zou kunnen toch? Ik zeg ook niet dat het zal gebeuren maar dat ik misschien wel een kans acht..wrote:Qlimax publiek is per definitie vaag en van alles en nogwat, alsof er door die paar extra raw namen ineenkeer totaal ander volk of afkomt..
Ik ook zeker maar ik denk ook een groot deel niet.. Wellicht worden zij nu een keer door deze raw namen over de streep getrokken om te gaan..wrote:Grootste gedeelte van de mensen kunnen toch gewoon van euforisch tot hardcore genieten of ben ik nou gek.
Ik vind het wat ver gezocht, omdat je nu 3 echte raw namen hebt, gelijk vol staat met raw soldaatjes. Zoals Rickzel al zegt, veel mensen komen gewoon voor de hele avond en de show.
Asjeblieft zegwrote:Dit heb ik ook! Tevens ben ik bang dat je door deze namen het raw publiek aantrekt wat normaliter niet naar Qlimax zou gaan. Die zitten de eerste uurtjes ff uit en komen voor de laatste uurtjes en voor de melodieuze liefhebbers vice versa! Ik denk niet dat dat ten goede komt aan de sfeer
-
THardtraxxer
- 155 posts member since 2018
- last seen Jan 2024
Mooie line up klein beetje jammer van Redicon en die laatste had Tha Playah mogen zijn.
wrote:Mooie line up klein beetje jammer van Redicon en die laatste had Tha Playah mogen zijn.
Alweer?
Tim is een ouwe man, die vergeet nog weleens dingetjes.wrote:wrote:Mooie line up klein beetje jammer van Redicon en die laatste had Tha Playah mogen zijn.
Alweer?
wrote:Mooie line-up voor mijn eerste Qlimax
Ik ben een tijdje op vakantie geweest.
Is de line-up al bekend? En maakt B-Front het anthem?
Is de line-up al bekend? En maakt B-Front het anthem?
Afwezig want line-up bekendwrote:Afwezig dan.wrote:Ja
-
THardtraxxer
- 155 posts member since 2018
- last seen Jan 2024
Ah, blijkbaar in 2015 al geweest. Wij hebben na een 10 jarig hiaat vorig seizoen weer een geslaagde Qlimax gehad dus vandaar hernieuwde interesse.wrote:Tim is een ouwe man, die vergeet nog weleens dingetjes.wrote:wrote:Mooie line up klein beetje jammer van Redicon en die laatste had Tha Playah mogen zijn.
Alweer?
Voor de mensen die het nieuwe filmpje van power of my dreams hebben gezien, lijkt mij dit DE bevestiging van het anthem.
De vrouwenstem die je in het kaartje hoort wat mensen hebben gekregen zit namelijk ook in het begin van het filmpje
View on YouTube
View on YouTube
Rond de 27 seconden
De vrouwenstem die je in het kaartje hoort wat mensen hebben gekregen zit namelijk ook in het begin van het filmpje
View on YouTube
View on YouTube
Rond de 27 seconden
Last edited by SiweZ on , edited 2 times in total.
Dit is dan toch gewoon een collab met 'Power of my dreams' als titel.
Power of dreams bedoelde ik. De collab met Myst inderdaad
Dus.. Wat bedoel je dan met het anthem?
Dat B-Front & Myst het Qlimax anthem maken vanwege een zangkoortje dat vergelijkend is met een geluid uit het qlimax boekje?
Dat B-Front & Myst het Qlimax anthem maken vanwege een zangkoortje dat vergelijkend is met een geluid uit het qlimax boekje?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Ik vind wel dat je nu heel erg veel vragen stelt hoor, zeke!