Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

when kaartverkoop 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
when kaartverkoop 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

2020 bestaat niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance heeft op Instagram een filmpje geupload over 'Q-dance presents: Fusion - The Next Level' dat vandaag 10 jaar geleden plaats vond.

Ik verwacht dus sowieso wel enkele Fusion namen op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 15:38 
 
Hardtraxxer

ja een mooie carnaval set van zany :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
2020 bestaat niet

Reken er inderdaad maar niet op. Wellicht een stream met Qlimax achtige dingen.

normaliter had iets van een kaart verkoop al in september gestart moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een livestream met genodigden/geluksvogels zou wel tof zijn. Gek dat dit nu al veel gevraagd is en we vorig jaar nog kloegen over de drukte in het Gelredome... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou op dit moment met plezier op een uptempo-feest staan tussen de neusring-Italianen en vervelende Fransen. No problemo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff, lig nog liever op de EHBO tussen schuimbekkende Duitsers op een technofeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Benieuwd of er enigszins een 'n soort van anthem gemaakt zal gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2020 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je Qlimax niet op halve kracht moet doen, hoort letterlijk de climax van een jaar te zijn, dat doe je niet met een half tribute anthem en een livestreampje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik denk dat je Qlimax niet op halve kracht moet doen, hoort letterlijk de climax van een jaar te zijn, dat doe je niet met een half tribute anthem en een livestreampje.

Idd gewoon vergeten dit jaar, livestreams zijn er al genoeg. Kan beter dat geld stoppen in een nog dikker Qlimax 2021.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2020 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Idd gewoon vergeten dit jaar, livestreams zijn er al genoeg. Kan beter dat geld stoppen in een nog dikker Qlimax 2021.


Welk geld? Kan me niet voorstellen dat Q-dance volgend jaar een gigantisch budget heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2020 21:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou me verbazen als ze het gaan doen, maar ik denk dat de meeste in 2021 genoegen nemen met uberhaupt een feest. Natuurlijk moet je Q-Dance kwaliteit hebben, maar je hoeft echt niet alles uit de kast te trekken oid. Als je gewoon een Qlimax sfeer en stage kan garanderen met een relevante line up, zal het sowieso wel uitverkopen. Ik vond 2015 en 2016 een van de beste edities en dat was met niet een te moeilijke stage in beide gevallen, toch vond ik daar toen de beste sfeer hangen.

Tickets zullen sowieso wel duurder worden, maar als je dan nog even het beste ooit wilt dan kan je tickets van 120 euro oid gaan verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2020 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de prijzen van A-artiesten ook wel daalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2020 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zou me verbazen als ze het gaan doen, maar ik denk dat de meeste in 2021 genoegen nemen met uberhaupt een feest. Natuurlijk moet je Q-Dance kwaliteit hebben, maar je hoeft echt niet alles uit de kast te trekken oid. Als je gewoon een Qlimax sfeer en stage kan garanderen met een relevante line up, zal het sowieso wel uitverkopen. Ik vond 2015 en 2016 een van de beste edities en dat was met niet een te moeilijke stage in beide gevallen, toch vond ik daar toen de beste sfeer hangen.

Tickets zullen sowieso wel duurder worden, maar als je dan nog even het beste ooit wilt dan kan je tickets van 120 euro oid gaan verwachten.


2016 was echt de ziekste Qlimax stage die ik ooit heb gezien haha. Die vogel, die constant veranderde dat was echt heel dik en zal flink wat geld in denk ik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2020 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond die stage van 2015 ook wel echt heel erg indrukwekkend, nog nooit eerder zo'n groot scherm gezien bij een festival stage. 2017 vond ik juist tegenvallen, daar zag je vanaf moment 1 al de hele stage en veranderde er helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
2017 vond ik juist tegenvallen, daar zag je vanaf moment 1 al de hele stage en veranderde er helemaal niks.

Een stage kan toch ook indrukwekkend zijn zonder dat er dingen veranderen? Of is verandering het criterium voor een vette stage tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 08:50 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Spalken schreef:
2017 vond ik juist tegenvallen, daar zag je vanaf moment 1 al de hele stage en veranderde er helemaal niks.

Een stage kan toch ook indrukwekkend zijn zonder dat er dingen veranderen? Of is verandering het criterium voor een vette stage tegenwoordig?


Ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
THArdstyler schreef:
Spalken schreef:
2017 vond ik juist tegenvallen, daar zag je vanaf moment 1 al de hele stage en veranderde er helemaal niks.

Een stage kan toch ook indrukwekkend zijn zonder dat er dingen veranderen? Of is verandering het criterium voor een vette stage tegenwoordig?


Ja!

Op welke vraag reageer je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hele dynamische stage, waar je je om 4 uur snachts nog steeds verbaast over welke nieuwe veranderingen ze nu weer mee komen, vind ik wel een typisch aspect voor qlimax ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Een hele dynamische stage, waar je je om 4 uur snachts nog steeds verbaast over welke nieuwe veranderingen ze nu weer mee komen, vind ik wel een typisch aspect voor qlimax ja.


2013! Die avond begon met een rare paal met een oog erop dat de zaal doorkeek, werd een enorme vlinder en eindigde met die doodskop :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Terwijl in 2015 de Stage gelijk bleef maar door de schermen bleef het veranderen. 2009 was voor mij de vetste stage puur door hoe uitgebreid hij was en die was statisch. Maar 2015 staat bij mij enorm hoog doordat de stage door het scherm zich zo goed aanpaste aan de show, vooral door de hoek van het scherm en dat als je enigzins in het midden stond het leek of het soort van op je af kwam.

Het hoeft geen massieve machine zijn die zich telkens verbouwt. Heb tbh liever dat er wel wat van dat in zit maar veel kunnen ze ook met visuals doen. Bedoel meer in de zin van, als het weer gaat plaatsvinden, gaat het sowieso duurder worden door de crisis (wat je met alles ziet), dan heb ik liever dat het een keer wat minder uitgebreid is maar nog steeds effectief (zoals 2015) dan dat een ticket 130 euro oid kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
2009 was voor mij de vetste stage puur door hoe uitgebreid hij was en die was statisch.


Eens dat het een van de de vetste stages was, maar ik zou die stage niet echt statisch willen noemen anders. Nee, er waren geen grote transformaties van die boom, maar er zat echt wel veel dynamiek in. Bijna alles leek wel te kunnen bewegen uiteindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2020 15:02 
 
Hardtraxxer

Zou in deze tijd al blij zijn al het terug naar de basis zou gaan. Een berg licht, een hoop speakers in een hal...en that's it! Dat we uberhaupt kunnen feesten ongeacht het stagedesign.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten