Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 13:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Q-dance komt met een betaalde livestream genaamd Qlimax - The Source
Begint: 21 november 2020 20:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begrijpelijk dat het niet meer gratis is. Maar eens een beamer of zo regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zman9923 schreef:
Q-dance komt met een betaalde livestream genaamd Qlimax - The Source
Begint: 21 november 2020 20:00

Waar heb je dit vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zman9923 schreef:
Q-dance komt met een betaalde livestream genaamd Qlimax - The Source
Begint: 21 november 2020 20:00


Als ze een next level livestream neerzetten tegen een kleine betaling om toch wat speciaals neer te zetten, count me in! Sta hier wel achter tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zman9923 schreef:
Q-dance komt met een betaalde livestream genaamd Qlimax - The Source
Begint: 21 november 2020 20:00


Dit geloof ik meteen, of is dit weer een van de vele aliassen van de wandelgangenman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is de verwachting dat er een livestream komt, B-Front en HHZ hadden laatst opnames in de nacht, maar om zomaar een datum en tijd te geloven is wat overdreven. We horen het vanzelf van Q. Ook bij een betaalde stream, wordt het gewoon inschakelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nu is de verwachting dat er een livestream komt, B-Front en HHZ hadden laatst opnames in de nacht, maar om zomaar een datum en tijd te geloven is wat overdreven. We horen het vanzelf van Q. Ook bij een betaalde stream, wordt het gewoon inschakelen.


De laatste Qlimax traditie die we nog in stand kunnen houden is dom in de rondte speculeren, ik laat niet ook dit nog van me afnemen. :cry:

Mijn speculaas: denk dat Phuture Noize het anthem gemaakt zou hebben, en denk dat Rebelion er zou staan als één van de laatste acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem: Phuture Noize, Frequencerz of Sound Rush
Namen die voor het eerst op climax zouden staan: Rebelion had sowieso gekund. Verder lastig. Devin Wild is denk ik niet groot genoeg daarvoor, evenals Demi Kanon. Primeshock was misschien als opener geschikt geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Anthem: Phuture Noize, Frequencerz of Sound Rush
Namen die voor het eerst op climax zouden staan: Rebelion had sowieso gekund. Verder lastig. Devin Wild is denk ik niet groot genoeg daarvoor, evenals Demi Kanon. Primeshock was misschien als opener geschikt geweest.



Als we naar de ''polulariteit'' gaan kijken de afgelopen maanden dan doen Demi Kanon & Devin Wild niet onder aan rebelion hoor. Aangezien er geen feesten zijn moeten we gaan kijken naar spotify streams bijvoorbeeld, streams vind ik sowieso wel een goede pointer om te zien hoe populair artiesten ook internationaal zijn.

Rebelion = 257.986 Monthly listeners
Devin Wild = 289.618 Monthly Listeners
Demi Kanon = 217.662 Monthly Listeners

Primeshock zitten zelf op een respectabele 104.559 per maand, ik denk dat er een andere opener was geweest dit jaar.

Als we toch even lekker mogen speculeren denk ik dat The Pitcher een goede optie was geweest om te openen, sterke nieuwe releases en ook een grote classics naam. Verder denk ik inderdaad dat we een anthem van Phuture Noize hadden kunnen zien en het Qlimax debuut van Rebelion. Verder denk ik ook dat we namen als Bass Modulators en Atmozfears weer voorbij hadden zien komen. P1 erbij met hun album release setje en Sefa als afsluiter en we zijn klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sefa natuurlijk zijn Qlimax debuut inderdaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Als we naar de ''polulariteit'' gaan kijken de afgelopen maanden dan doen Demi Kanon & Devin Wild niet onder aan rebelion hoor. Aangezien er geen feesten zijn moeten we gaan kijken naar spotify streams bijvoorbeeld, streams vind ik sowieso wel een goede pointer om te zien hoe populair artiesten ook internationaal zijn.


Geen verkeerde indicatie, maar dit zijn geen stream, maar inidividuele luisteraars. Streams zullen wel hoger liggen aangezien we natuurlijk bepaalde platen meerdere keren luisteren in een maand. Ook moet je bij een internationale assessment de andere streamingsplatforms niet vergeten, Spotify bezit wereldwijd 'maar' 1/3e van de streaming markt, alhoewel het vooral geconcentreerd is op Europa en in NL sws de grootste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keltek vs Devin Wild had nog wel gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
streams zullen wel hoger liggen aangezien we natuurlijk bepaalde platen meerdere keren luisteren in een maand.


Om mijn Spotify profiel staat bijv net boven de 10k monthly listeners, maar ik heb de afgelopen maand toch iets van 80.000 streams gepakt volgens de Spotify for Artists app.

Om het ff te verhelderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act Of Rage had ik dan ook wel verwacht op Qlimax. Ook gezien zijn Qapital anthem en is wel één van de populairste raw artiesten van het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Sefa natuurlijk zijn Qlimax debuut inderdaad. :P


Meer omdat ik echt niet zou weten wie ze er anders neer kunnen zetten die populair genoeg is voor Qlimax (en die er nog nooit gestaan heeft). En de geruchten gingen vorig jaar al dat het Sefa zou worden wat uiteindelijk dus Miss K8 geworden is.


En verder over de spotify streams, er zou inderdaad wel veel verschil zitten tussen individuele luisteraars en uiteindelijke streams. Had daar even niet zo goed over nagedacht toen ik het rijtje af aan het gaan was. Toch interessant want als je naar maandelijkste luisteraars kijkt heeft Devin Wild een groter bereik dan Rebelion, maar zijn er misschien meer die hard fans van Rebelion die de platen veel vaker streamen. Populariteit blijft toch lastig te peilen zonder optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 17:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

David_ schreef:
SL8492 schreef:
Sefa natuurlijk zijn Qlimax debuut inderdaad. :P


Meer omdat ik echt niet zou weten wie ze er anders neer kunnen zetten die populair genoeg is voor Qlimax (en die er nog nooit gestaan heeft). En de geruchten gingen vorig jaar al dat het Sefa zou worden wat uiteindelijk dus Miss K8 geworden is.


Nosferatu, Deadly Guns (helaas) en Ophidian zijn de enigen die ik zou kunnen verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Frontliner album showcase had me ook wel mooi geleken, ze hebben immers ook hun album bijna af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had Brennan Heart ook nog wel als opener willen zien! Altijd goed voor een lekker sfeertje! Daarnaast had ik een Phuture Noize anthem heel vet gevonden, D-Strub & Act of Rage samen had mij erg tof geleken om te zien daar op qlimax! En Deadly Guns had misschien de afsluiter geweest!

Voor de rest snap ik een betaald concept wel en ga ik sws met vrienden dan thuis kijken wel met 1 sleutel dan denk ik! Als je deze een beetje kan streamen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
SL8492 schreef:
Anthem: Phuture Noize, Frequencerz of Sound Rush
Namen die voor het eerst op climax zouden staan: Rebelion had sowieso gekund. Verder lastig. Devin Wild is denk ik niet groot genoeg daarvoor, evenals Demi Kanon. Primeshock was misschien als opener geschikt geweest.



Als we naar de ''polulariteit'' gaan kijken de afgelopen maanden dan doen Demi Kanon & Devin Wild niet onder aan rebelion hoor. Aangezien er geen feesten zijn moeten we gaan kijken naar spotify streams bijvoorbeeld, streams vind ik sowieso wel een goede pointer om te zien hoe populair artiesten ook internationaal zijn.

Rebelion = 257.986 Monthly listeners
Devin Wild = 289.618 Monthly Listeners
Demi Kanon = 217.662 Monthly Listeners


Ik denk dat Rebelion toch wel even een stuk populairder is op dit moment. Demi Kanon en Devin Wild maken ook even wat toegankelijkere muziek dus niet gek dat ze meer of ongeveer het zelfde aantal monthly listeners hebben. Een XQ Rebelion zal wel uitverkopen lijkt mij, ik denk dat Demi Kanon of Devin Wild dat op dit moment niet zou lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion hebben denk ik een meer 'dedicated' fanbase. Hopelijk volgend jaar FRAW op Qlimax. Imma Boss hakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Had Brennan Heart ook nog wel als opener willen zien! Altijd goed voor een lekker sfeertje! Daarnaast had ik een Phuture Noize anthem heel vet gevonden, D-Strub & Act of Rage samen had mij erg tof geleken om te zien daar op qlimax! En Deadly Guns had misschien de afsluiter geweest!

Voor de rest snap ik een betaald concept wel en ga ik sws met vrienden dan thuis kijken wel met 1 sleutel dan denk ik! Als je deze een beetje kan streamen!


Een zin eindig je niet per se met een uitroepteken. Of waren ze in de aanbieding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Voor de rest snap ik een betaald concept wel en ga ik sws met vrienden dan thuis kijken wel met 1 sleutel dan denk ik! Als je deze een beetje kan streamen!


Pas wel op dat je met 1 sleutel geen corona door geeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
TkTT schreef:
Voor de rest snap ik een betaald concept wel en ga ik sws met vrienden dan thuis kijken wel met 1 sleutel dan denk ik! Als je deze een beetje kan streamen!


Pas wel op dat je met 1 sleutel geen corona door geeft

agja je ken betur croma hebbe dan eoL musiek leuk vinde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
TkTT schreef:
Had Brennan Heart ook nog wel als opener willen zien! Altijd goed voor een lekker sfeertje! Daarnaast had ik een Phuture Noize anthem heel vet gevonden, D-Strub & Act of Rage samen had mij erg tof geleken om te zien daar op qlimax! En Deadly Guns had misschien de afsluiter geweest!

Voor de rest snap ik een betaald concept wel en ga ik sws met vrienden dan thuis kijken wel met 1 sleutel dan denk ik! Als je deze een beetje kan streamen!


Een zin eindig je niet per se met een uitroepteken. Of waren ze in de aanbieding?

Misschien heeft hij een abonnement op de Donald Duck.

THArdstyler schreef:
Martin Waus schreef:
TkTT schreef:
Voor de rest snap ik een betaald concept wel en ga ik sws met vrienden dan thuis kijken wel met 1 sleutel dan denk ik! Als je deze een beetje kan streamen!


Pas wel op dat je met 1 sleutel geen corona door geeft

agja je ken betur croma hebbe dan eoL musiek leuk vinde

Laat 'm dat leuk vinden.
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten