Wat mij overigens wel op valt is dat bij elke set vrijwel iedereen alleen hun eigen platen draait... Waarin we vroeger Frontliner verafschuwde voor het feit dat hij alleen zijn eigen platen zou draaien, is dit nu gewoon genormaliseerd. Iets wat ik zelf totaal kut vind en daardoor ook steeds minder naar hardstyle feesten ga, omdat dit soort capriolen gewoon normaal worden.
Aan de ene kant is het goed omdat je weet wat je kan verwachten (en mensen komen dus om die reden), maar aan de andere kant kan je dus ook bijna niet meer verrast worden. IMO moet er een goeie balans gevonden worden tussen eigen tracks en tracks van anderen (en graag ook wat classics erbij). Probleem is dat een artiest maar 1 uur heeft meestal, wat de variatie en opties niet ten goede komt.wrote:Wat mij overigens wel op valt is dat bij elke set vrijwel iedereen alleen hun eigen platen draait... Waarin we vroeger Frontliner verafschuwde voor het feit dat hij alleen zijn eigen platen zou draaien, is dit nu gewoon genormaliseerd. Iets wat ik zelf totaal kut vind en daardoor ook steeds minder naar hardstyle feesten ga, omdat dit soort capriolen gewoon normaal worden.
Graag weer 1,5uur setjes met variatie!