Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij overigens wel op valt is dat bij elke set vrijwel iedereen alleen hun eigen platen draait... Waarin we vroeger Frontliner verafschuwde voor het feit dat hij alleen zijn eigen platen zou draaien, is dit nu gewoon genormaliseerd. Iets wat ik zelf totaal kut vind en daardoor ook steeds minder naar hardstyle feesten ga, omdat dit soort capriolen gewoon normaal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:19 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Wat mij overigens wel op valt is dat bij elke set vrijwel iedereen alleen hun eigen platen draait... Waarin we vroeger Frontliner verafschuwde voor het feit dat hij alleen zijn eigen platen zou draaien, is dit nu gewoon genormaliseerd. Iets wat ik zelf totaal kut vind en daardoor ook steeds minder naar hardstyle feesten ga, omdat dit soort capriolen gewoon normaal worden.


Aan de ene kant is het goed omdat je weet wat je kan verwachten (en mensen komen dus om die reden), maar aan de andere kant kan je dus ook bijna niet meer verrast worden. IMO moet er een goeie balans gevonden worden tussen eigen tracks en tracks van anderen (en graag ook wat classics erbij). Probleem is dat een artiest maar 1 uur heeft meestal, wat de variatie en opties niet ten goede komt.

Graag weer 1,5uur setjes met variatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wat mij overigens wel op valt is dat bij elke set vrijwel iedereen alleen hun eigen platen draait... Waarin we vroeger Frontliner verafschuwde voor het feit dat hij alleen zijn eigen platen zou draaien, is dit nu gewoon genormaliseerd. Iets wat ik zelf totaal kut vind en daardoor ook steeds minder naar hardstyle feesten ga, omdat dit soort capriolen gewoon normaal worden.


Over het algemeen wel mee eens, maar qlimax heeft dan wel het voordeel dat er een gigantische lading aan nieuwe muziek langs komt, waardoor de sets alsnog wat minder voorspelbaar zijn.
Overigens hoop ik wel dat The Qreator een jaarlijks terugkerend ding wordt. Wat een heerlijk gevarieerde openingsset was dat zeg, had echt het gevoel dat van alles voorbij kon komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wat mij overigens wel op valt is dat bij elke set vrijwel iedereen alleen hun eigen platen draait... Waarin we vroeger Frontliner verafschuwde voor het feit dat hij alleen zijn eigen platen zou draaien, is dit nu gewoon genormaliseerd. Iets wat ik zelf totaal kut vind en daardoor ook steeds minder naar hardstyle feesten ga, omdat dit soort capriolen gewoon normaal worden.

Ben het met je eens hoor, maar dit is inmiddels al een jaar of 4 op ieder feest. Als het nou alleen nog op Qlimax en bijv DefQon mainstage was kon ik me er misschien nog wel in vinden. Bijvoorbeeld omdat je daar veel promo's draait.
Trieste ontwikkeling idd.

Leuk idee dat Qreator, maar dan liever 2-3 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:21 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Wat mij overigens wel op valt is dat bij elke set vrijwel iedereen alleen hun eigen platen draait... Waarin we vroeger Frontliner verafschuwde voor het feit dat hij alleen zijn eigen platen zou draaien, is dit nu gewoon genormaliseerd. Iets wat ik zelf totaal kut vind en daardoor ook steeds minder naar hardstyle feesten ga, omdat dit soort capriolen gewoon normaal worden.


Helemaal mee eens en ik denk dat de meeste Dj's ook wel anders zouden willen. Het wordt ook nog benoemd door Luna, Isaac en Max Enforcer tijdens het interview in aanloop naar Dediqated. De B-kanten weer terugbrengen bij het uitbrengen van een plaat werd o.a genoemd om weer meer te kunnen experimenteren. Maar het feit isdat Dj's nu gewoon artiesten zijn en bang zijn dat het grootste gedeelte van het publiek waarschijnlijk begint te mopperen zodra een groot deel van de set uit muziek van een ander bestaat. Toch ben ik er ook een voorstander van dat er weer meer afgeweken wordt van de eigen discografie en gewoon kijken wat er gebeurd.Wie durft het aan? Het is voor een groot deel heel voorspelbaar aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat het bij Qlimax ook deels door de korte setduur komt.
De draaitijd is max. 50/55 minuten (voor een aantal nog een stuk korter) waardoor er automatisch minder tijd overblijft voor ‘andere’ muziek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oeps, een Miwertje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat Qlimax uberhaupt ook niet echt het platform is om een flinke lading tracks van andere artiesten te draaien en b-kantjes erbij te pakken. Kan me goed voorstellen dat je zeker hier je eigen (nieuwe) platen wilt laten horen en wat promo's van directe collega's van je. Wel mee eens dat dit een trend is die je vrijwel op ieder feest ziet, wat inderdaad zonde is.

Zou er zelf ook fan van zijn als er meer feestconcepten het leven in worden geroepen waarbij de focus idd meer uitgaat naar langere sets en meer variatie. Vraag is alleen in welke mate dit zou aanslaan bij het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 14:52 
 
Hardtraxxer

Ben twee keer qlimax geweest en twee keer was het geweldig, een derde keer komt er niet voor mij. Jezus wat heb ik me lopen ergeren aan die kut buitenlanders die zo vaag waren. Ik ben zelf ook niet vies van drugs maar dit was gewoon extreem en irritant :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 15:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
Jezus wat heb ik me lopen ergeren aan die kut buitenlanders die zo vaag waren. Ik ben zelf ook niet vies van drugs maar dit was gewoon extreem en irritant :sick:

Heb me hier deze editie ook wel aan gestoord. Mensen die tijdens de oerwoud-geluiden (dus nog voor The Qreator) al niet meer wisten wat voor of achter was. Dat op zich is nog niet eens zo erg, maar wel als ze 12m2 nodig hebben en tegen iedereen oplopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stukje op 5 minuten. Met dat meisje aan die kabels tussen de schermen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Volgens mij is bob een flinke meur eruit aan het persen op de foto van de thumbnail
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Zelfs Koning Bob laat scheten!

We zijn allemaal mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Wat mij overigens wel op valt is dat bij elke set vrijwel iedereen alleen hun eigen platen draait... Waarin we vroeger Frontliner verafschuwde voor het feit dat hij alleen zijn eigen platen zou draaien, is dit nu gewoon genormaliseerd. Iets wat ik zelf totaal kut vind en daardoor ook steeds minder naar hardstyle feesten ga, omdat dit soort capriolen gewoon normaal worden.

Eens. Los van de korte setjes op Qlimax, het is overal al een tijd lang de trend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Denk dat we de setjes van HHZ en Ran-D wel kunnen vergeten nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou hier wel extra vooraan gaan jezus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik zou hier wel extra vooraan gaan jezus :drool:


Lekker wief! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na het zien van de Foto geplaatst door hurricane in het Dediqated Topic eens gezocht op dat bedrijf 'Backbone International' en kwam op de website dit tegen:

http://www.backbone-international.com/cases/qlimax-2019/

Wel vet om zo de ontwerpen en de opbouw foto's te zien :cool: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opgericht door iemand die te vaak zijn ruggengraat is verloren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Opgericht door iemand die te vaak zijn ruggengraat is verloren


Het opbouwen zal ergonomische gezien best zwaar zijn! En zal er wel een rugje ergens sneuvelen in het bedrijf -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

Jezus ik vind een spiegel ophangen al lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 13:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Jezus ik vind een spiegel ophangen al lastig.


Maar er één neer leggen niet!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee dat doe ik blind :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Jezus ik vind een spiegel ophangen al lastig.


Maar er één neer leggen niet!!!!

Fuzzylogic kom er maar innnnnnn
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten