Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:08 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Yiem schreef:
Khadber schreef:
Ook interessant: Er was een vraag of ik interesse had in premium tables. Ik hoop dat dit geen succes word. Mocht dit wel komen hoop ik van harte dat dit NIET op de vloer is, maar gewoon ergens achter in een hoekje ofzo. Van die Aziatische clubs-settings (waar die dingen midden op de dansvloer staan en overal in de weg staat) heb ik weinig behoefte aan. Ik snap het wel van uit Q-Dance, want meer geld per ticket, maar toch.


Lijkt me dat ze dat dan aan de linkerkant van de zaal zouden doen waar altijd al VIP was of ergens anders op een deck ofzo. Bij X-Qlusive Holland waren dit soort tafels ook te boeken en die stonden op de 2e ring ofzo ergens weg gestopt. Overigens waren die tafels toen onze groep in de buurt was allemaal verlaten, iedereen zal waarschijnlijk toch maar de zaal ingegaan zijn.


Dat is uiteindelijk toch ook veel leuker lijkt me?
Snap sowieso niet veel van die premium/vip gebeuren. Lekker afgezonderd ergens exclusief staan en op een afstandje de show bekijken voor die éne bitterbal die je krijgt.

Als er nou echte artiesten meetings, gratis drank en vreten was oké


Ja gewoon de zaal in is zeker leuker wat mij betreft. Heb 1 keer VIP ticket gehaald voor Freaqshow om het een keer mee te maken (was toen nog 15/20 euro meer ofzo) en vond het toen al twijfelachtig of het het waard was. Tegenwoordig betaal je nog een stuk meer bovenop de normale prijs ook, terwijl je er weinig boeiends voor terug krijgt. Snap opzich wel dat Q-dance het aanbiedt, waarschijnlijk denken een hoop buitenlanders iets van ik betaal toch al veel voor de reis en overnachting, dan kan dit er ook nog wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kun je anno 2019 nog pleiten voor die hoerenmuntjes? Elke keer die teringrij, halverwege nog een keer halen maar natuurlijk veel te veel. Bij veel venue's kan je inmiddels pinnen bij de barren. Als je beetje een fatsoenlijke bank hebt (kuch ing masterrace) heb je inmiddels applepay/android wallet en kan je je porto gewoon in kluisje janken/thuislaten.

Als je argument is dat je dan de hoge prijzen ziet, blijf aub thuis want uitgaan kost geld. Drank/vrette is bij een evenement ALTIJD duurder dan thuis. Dat weet je toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het systeem met die Wallet ook echt prima werken.
Wachttijden bij de bar zijn imo ook een stuk korter hierdoor!

Verder vind ik het met rondjes geven ook geen probleem. Als iedereen uit de groep gewoon om en om loopt (wat bij ons over het algemeen wel het geval is) vind ik het prima. En als je bang bent dat je misschien 1 of 2 drankjes meer moet betalen dan een ander moet je lekker het hele feest alleen je eigen drank halen. Die paar euro die je misschien meer kwijt bent boeit mij niet zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Volgens mij is die ibo orgel vent die hier jaren geleden (namens Q) zat met een dergelijk concept bezig.

Ibo werkt niet meer voor Q-dance ;)

Weet ik, zei ik ook niet ;)

Khadber schreef:
Geen fan van een aparte wallet/plastic kaart voor Q. Kun je alleen maar kwijtraken of lastig leegmaken. Heb liever muntjes voor rondjes met vrienden. Als ze dat niet willen nog liever pinnen omdat je dan niet een extra pas nodig hebt waar mogelijk geld op blijft hangen.

Mwah, er zijn zat modi; virtueel rondjes boeken zoals tikkie, overgebleven geld terugboeken indien kaart niet leeg gemaakt. Kaart blokkeren en geld afboeken bij kwijtraken. Wellicht koppelen als app aan je apple pay?

Tafels: (nog meer) geld betalen om te zitten op een dance-feest. :lol: Begrijp er geen fluit van, maar hoe minder van dat soort lui op een dansvloer hoe beter me dunkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:27 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Nuracore schreef:
Nadeel is wel dat niet iedereen even veel drinkt en wel eens overslaat.


Of als de groep nooit het hele feest bij elkaar blijft staan

Nu zal het bij een 1-podium feest als Qlimax wel meevallen, maar op een defqon splitst de groep zich toch vaak wel op over meerdere stages.

Dit is inderdaad het punt. Wij waren zaterdag met 8 en ik heb alles voorgeschoten, de volgende dag even de balans opgemaakt, betaalverzoekjes de deur uit en het geld was binnen een dag alweer gelijk verdeeld. Dit kan natuurlijk alleen als je ongeveer evenveel drinkt (bij zo'n feest maakt die paar euro meer of minder ook niet uit) en inderdaad werkt dit alleen als er maar 1 stage is.
Bij Defqon verspreidt de groep zich inderdaad meerdere malen en is een pasje niet handig. Dan haalt bij ons iedereen gewoon voor zich munten en wordt er gepot wanneer er drinken wordt gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wij waren met 8 personen en deden het nu in groepjes van 2 en 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:13 
 
Hardtraxxer

De Gelredome wallet werkt gewoon met NFC, als ze toch al NFC scanners willen gebruiken kan je net zo goed contactloos betalen met je bankpas of telefoon, helemaal geen extra pasje voor nodig behalve dat ze met die pasjes extra profielen kunnen opbouwen qua data.

"Ooh Q dance member #4564 is naar deze feesten geweest en heeft dit allemaal uitgegeven, laten we hier leuk op marketen of deze data doorverkopen"
Klinkt misschien vergezocht maar dat is wel wat er in werkelijkheid met je data gebeurd bij veel bedrijven.

Overigens wel veel chiller in gebruik dan muntjes.
Ik geef ze liever die data voor het gemak van een pasje dan blijven hangen op muntjes, maar ideaal zou dus gewoon pinpas/telefoon NFC zijn. Hoeven ze ook niet het wiel opnieuw uit te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:13 
 
Hardtraxxer

Aan iedere betaalmethode zitten nadelen, denk dat dat ook de reden is waarom muntjes nog steeds niet volledig in de ban zijn gedaan.

Gok dat je eerder de plastic bekers (harde bekers + token als vervanger) ziet verdwijnen dan het betalen met muntjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
"Ooh Q dance member #4564 is naar deze feesten geweest en heeft dit allemaal uitgegeven, laten we hier leuk op marketen of deze data doorverkopen"
Klinkt misschien vergezocht maar dat is wel wat er in werkelijkheid met je data gebeurd bij veel bedrijven.


Wat voor data hebben ze dan? Ze weten toch niet wie ik ben? En dan nog is het niet heel waardevolle data, als er steeds ook voor anderen drank en eten gehaald wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Byron schreef:
"Ooh Q dance member #4564 is naar deze feesten geweest en heeft dit allemaal uitgegeven, laten we hier leuk op marketen of deze data doorverkopen"
Klinkt misschien vergezocht maar dat is wel wat er in werkelijkheid met je data gebeurd bij veel bedrijven.


Wat voor data hebben ze dan? Ze weten toch niet wie ik ben? En dan nog is het niet heel waardevolle data, als er steeds ook voor anderen drank en eten gehaald wordt.

Dit idd, die Wallets zijn niet op naam. Enige gegevens die ze zouden hebben is de elektronische handtekening van je bank rekening zoals bij pinnen ook gebeurt en je uitgaves die op anonieme naam staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:55 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Byron schreef:
"Ooh Q dance member #4564 is naar deze feesten geweest en heeft dit allemaal uitgegeven, laten we hier leuk op marketen of deze data doorverkopen"
Klinkt misschien vergezocht maar dat is wel wat er in werkelijkheid met je data gebeurd bij veel bedrijven.


Wat voor data hebben ze dan? Ze weten toch niet wie ik ben? En dan nog is het niet heel waardevolle data, als er steeds ook voor anderen drank en eten gehaald wordt.

De gelre wallets niet nee, maar ik zie het zo gebeuren dat zodra Q z'n eigen systeem gaat brengen het gekoppeld wordt aan je Q-dance account.

Overigens moet je bij dit soort dingen niet denken van "ohja maar dit is toch door x manier te vermijden" maar juist aan het gross van het publiek wat er geen flauw benul bij heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
harde bekers + token als vervanger)


Alhoewel wellicht wenselijk, levensgevaarlijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 22:23 
 
Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Aan iedere betaalmethode zitten nadelen


Klopt, ze kosten allemaal geld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 22:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
joostmakaay schreef:
harde bekers + token als vervanger)


Alhoewel wellicht wenselijk, levensgevaarlijk :P.


Totaal niet. Heb nu meerdere feesten gehad waar dit systeem gehanteerd wordt (waarnaast je ook gewoon bij kraampjes je hard plastic beker kan inleveren voor een token) en nooit last gehad van hard plastic bekers over de vloer of iets anders.

Laatst wel een feest gehad waar ze hard plastic bekers hadden en geen token systeem en toen was het dus wel feest met harde bekers over de vloer.

Token systeem werkt prima. Zeker waar je ze voor tokens kan inwisselen zodat je niet de hele tijd met je beker hoeft te slepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Doe maar gewoon muntjes. Ik betaal toch altijd cash en wil dat graag zo houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan me echt weinig voorstellen bij recyclebare bekers in het Gelredome. Wat als je dan mid mid staat? In je hand houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben in Spanje op een festival geweest en daar werken ze ook met van die harde bekers. Daar hangen ze de bekers met zo'n koordje om hun nek. Tjah, ik kan het me nog niet voorstellen dat ik dat ook ga doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hele tijd met een lege beker in je hand staan. Toch wat ongemakkelijk voor ons type feestjes. Als je naar een concert gaat waar je alleen beetje staat te luisteren kan het wel prima. Ik vind die wegwerk bekertjes prima. Na een paar biertjes geef ik toch al minder om de kwaliteit van het bier. :P Plus, dat bud bier is zelfs in een prachtig gouden glas nog steeds kut bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Pffff vet weer hoor. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Pffff vet weer hoor. :love:


Dat heb je snel gezien maat. Second!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Pedaalemre schreef:
Pffff vet weer hoor. :love:


Dat heb je snel gezien maat. Second!!


Doorheen skippen zegt genoeg :P Gewoon bizar hoe dit altijd in elkaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QLIMEHS!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog nooit zo'n saaie aftermovie gezien. Dacht in eerste instantie dat ik naar een setje aan het kijken was.
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten