Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Minpuntje : duitsers

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ja echt schijtirritant luidruchtig kutvolk is het. Heb zelf juist bijna nooit last van Fransen of Italianen waar je hier veel over hoort. Althans, ik merk ze niet. Duitsers daarentegen, elke keer weer ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 09:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Pedaalemre schreef:
Minpuntje : duitsers

:whistle:


Stond tijdens D-block & S-te-fan ook 1 tegen me aan te lullen, in een Argentinië shirt, die gozer was ook al een mooi ver heen.. Hij zweette ook nog erger dan een vakkenvuller uit Paraquay.

Verstond er geen klap van en aangezien ik in het Engels begon en hij vervolgens na 3 zinnen doorging in het Duits, was ik er Rapido klaar mee. Het leek wel of de voertaal Duits en Frans was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 10:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paar keer Marco van Basten citeren helpt altijd wel. Zijn ze echt verbazingwekkend erg van onder de indruk, die lui
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Kan iemand me nog helpen met wat de exacte timetable was? Niet helemaal meer bijgehouden op de avond zelf :P


21:45 - 22:45 The Qreator
22:45 - 23:30 Keltek
23:30 - 00:30 Sound Rush
00:30 - 00:35 B-Front Anthem Show
00:35 - 01:30 D-Block & S-te-Fan
01:30 - 02:30 Headhunterz
02:30 - 03:30 B-Front
03:30 - 04:15 Ran-D
04:15 - 05:00 D-Sturb
05:00 - 05:30 Rejecta
05:30 - 06:15 Radical Redemption
06:15 - 07:00 Miss K8

Hoop dan toch dat ze er volgend jaar voor kiezen om wat minder namen neer te zetten, en dan gewoon iedereen een uur geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 12:18 
 
Hardtraxx Newbie

Pedaalemre schreef:
Ja echt schijtirritant luidruchtig kutvolk is het. Heb zelf juist bijna nooit last van Fransen of Italianen waar je hier veel over hoort. Althans, ik merk ze niet. Duitsers daarentegen, elke keer weer ellende.


im from germany and i know exactly what you mean.:( hate most of the germans at festivals, if you see an idiot the chance is big thats a german. :sick:

One of the best qlimax for me. had such a great night with nice people around us, found such a great spot were it was enough space for everyone and the sound was sooo damn good. Also after a few hours nearly everyone was drugged at that spot so it makes it even more fun.

stage was a 8/10 - it can be better, but my last qlimax was 2017 which was totally underwhelming, glad the curtain was there this year and the visuals made it special.
lightshow 10/10, holy shit
sound 10/10 dont know if they improved something or it was just our spot, but that was perfection.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Paar keer Marco van Basten citeren helpt altijd wel. Zijn ze echt verbazingwekkend erg van onder de indruk, die lui


Kom er maar in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KiLLu12258 schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja echt schijtirritant luidruchtig kutvolk is het. Heb zelf juist bijna nooit last van Fransen of Italianen waar je hier veel over hoort. Althans, ik merk ze niet. Duitsers daarentegen, elke keer weer ellende.


im from germany and i know exactly what you mean.:( hate most of the germans at festivals, if you see an idiot the chance is big thats a german. :sick:

One of the best qlimax for me. had such a great night with nice people around us, found such a great spot were it was enough space for everyone and the sound was sooo damn good. Also after a few hours nearly everyone was drugged at that spot so it makes it even more fun.

stage was a 8/10 - it can be better, but my last qlimax was 2017 which was totally underwhelming, glad the curtain was there this year and the visuals made it special.
lightshow 10/10, holy shit
sound 10/10 dont know if they improved something or it was just our spot, but that was perfection.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
KiLLu12258 schreef:
Pedaalemre schreef:
Ja echt schijtirritant luidruchtig kutvolk is het. Heb zelf juist bijna nooit last van Fransen of Italianen waar je hier veel over hoort. Althans, ik merk ze niet. Duitsers daarentegen, elke keer weer ellende.


im from germany and i know exactly what you mean.:( hate most of the germans at festivals, if you see an idiot the chance is big thats a german. :sick:

One of the best qlimax for me. had such a great night with nice people around us, found such a great spot were it was enough space for everyone and the sound was sooo damn good. Also after a few hours nearly everyone was drugged at that spot so it makes it even more fun.

stage was a 8/10 - it can be better, but my last qlimax was 2017 which was totally underwhelming, glad the curtain was there this year and the visuals made it special.
lightshow 10/10, holy shit
sound 10/10 dont know if they improved something or it was just our spot, but that was perfection.


Afbeelding

Wtf da's Damy/Fothermucker, die is niet Duits
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf veel Duitsers op Qlimax?? Net als op Defqon??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfff instant flashback Defqon topic :lol:

OT:

1e Qlimax erg genoten! De hele show en sfeer was echt vet. Eerste uurtjes heerlijk genoten, met als uitschieters Dblock & Stefan en Sound Rush. B-Front was echt maximaal genieten :loving: :worship: Tijdens D-sturb weg gegaan. Zo te horen wel slim geweest aangezien Radical grote aanfluiting was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Pfff instant flashback Defqon topic :lol:


Was lit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag uit de Qlimax survey:
Citaat:
How satisfied or dissatisfied are you with the Gelredome wallet (the payment method) at Qlimax? *

Met als vervolgvraag:
Citaat:
How happy or unhappy would you be if a similar system would be introduced at other Q-dance events? *


Mag hopen dat ze dit er niet door gaan drukken, doe mij maar muntjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een universeel pasje voor alle Q events, klinkt helemaal niet zo beroerd anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Een universeel pasje voor alle Q events, klinkt helemaal niet zo beroerd anders.

Vind ik dus ook. Ideaal gewoon, je zit niet te klooien met halve muntjes en tellen e.d. het is gewoon snel in gebruik, snel op te laden en als je over hebt kan je het in een ander Q event verder opmaken.

Een Q OV chipkaart :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een chill systeem. Nooit last van het feit dat je teveel munten over hebt, of dat je voor de laatste uren nog maar enkele muntjes over hebt en dan weer een strip van 15eu moet halen.

Enige minpunt is met het halen van een rondje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
makrooy schreef:
Een universeel pasje voor alle Q events, klinkt helemaal niet zo beroerd anders.

Vind ik dus ook. Ideaal gewoon, je zit niet te klooien met halve muntjes en tellen e.d. het is gewoon snel in gebruik, snel op te laden en als je over hebt kan je het in een ander Q event verder opmaken.

Een Q OV chipkaart :woot:


En inderdaad erg handig als je voor andere mensen ook drinken haalt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan haal je toch 1 pas voor de hele groep en verdeel je de kosten toch?
Nu doe je het zelfde behalve dat je de muntjes in de handen gedrukt krijgt om te halen.

Nadeel is wel dat niet iedereen even veel drinkt en wel eens overslaat.
In het algeheel heb ik er geen moeite mee om alsnog de kosten te delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dan haal je toch 1 pas voor de hele groep en verdeel je de kosten toch?
Nu doe je het zelfde behalve dat je de muntjes in de handen gedrukt krijgt om te halen.

Nadeel is wel dat niet iedereen even veel drinkt en wel eens overslaat.
In het algeheel heb ik er geen moeite mee om alsnog de kosten te delen.

Hahahahah zijn er echt groepen die naar dit soort feesten gaan waarbij dit werkt? Wat een grandioze puinhoop zou dat bij ons worden

Volgens mij is die ibo orgel vent die hier jaren geleden (namens Q) zat met een dergelijk concept bezig. Denk dat we dit binnenkort wel terug gaan zien. Systeem in het Gelredome werkt op zich prima, terugboeken is ook erg fijn. Had heel wat verloren muntjes gescheeld..

edit: https://www.entertainmentbusiness.nl/li ... jdens-ade/

Zie dat het systeem een oplossing bevat voor 'rondjes'. Het geheel invoeren zal alleen geen fijne invloed op de muntprijs hebben. Ibo en co zal betaald moeten worden en ik ga er toch wel vanuit dat ze die misgelopen paar ton per jaar aan verloren muntjes niet zonder meer op geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nadeel is wel dat niet iedereen even veel drinkt en wel eens overslaat.


Of als de groep nooit het hele feest bij elkaar blijft staan

Nu zal het bij een 1-podium feest als Qlimax wel meevallen, maar op een defqon splitst de groep zich toch vaak wel op over meerdere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen fan van een aparte wallet/plastic kaart voor Q. Kun je alleen maar kwijtraken of lastig leegmaken. Heb liever muntjes voor rondjes met vrienden. Als ze dat niet willen nog liever pinnen omdat je dan niet een extra pas nodig hebt waar mogelijk geld op blijft hangen.

Ook interessant: Er was een vraag of ik interesse had in premium tables. Ik hoop dat dit geen succes word. Mocht dit wel komen hoop ik van harte dat dit NIET op de vloer is, maar gewoon ergens achter in een hoekje ofzo. Van die Aziatische clubs-settings (waar die dingen midden op de dansvloer staan en overal in de weg staat) heb ik weinig behoefte aan. Ik snap het wel van uit Q-Dance, want meer geld per ticket, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Nuracore schreef:
Nadeel is wel dat niet iedereen even veel drinkt en wel eens overslaat.


Of als de groep nooit het hele feest bij elkaar blijft staan

Nu zal het bij een 1-podium feest als Qlimax wel meevallen, maar op een defqon splitst de groep zich toch vaak wel op over meerdere stages.


Misschien een idee om meerdere kaarten in één poel te gooien waar bij word gehouden wie wat afschrijft?

Ik vind de kaarten iig wel handig. Hoe je dat individueel of per groep aanpakt of erover denkt ligt denk ik heel persoonlijk en manier van omgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:52 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ook interessant: Er was een vraag of ik interesse had in premium tables. Ik hoop dat dit geen succes word. Mocht dit wel komen hoop ik van harte dat dit NIET op de vloer is, maar gewoon ergens achter in een hoekje ofzo. Van die Aziatische clubs-settings (waar die dingen midden op de dansvloer staan en overal in de weg staat) heb ik weinig behoefte aan. Ik snap het wel van uit Q-Dance, want meer geld per ticket, maar toch.


Lijkt me dat ze dat dan aan de linkerkant van de zaal zouden doen waar altijd al VIP was of ergens anders op een deck ofzo. Bij X-Qlusive Holland waren dit soort tafels ook te boeken en die stonden op de 2e ring ofzo ergens weg gestopt. Overigens waren die tafels toen onze groep in de buurt was allemaal verlaten, iedereen zal waarschijnlijk toch maar de zaal ingegaan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Khadber schreef:
Ook interessant: Er was een vraag of ik interesse had in premium tables. Ik hoop dat dit geen succes word. Mocht dit wel komen hoop ik van harte dat dit NIET op de vloer is, maar gewoon ergens achter in een hoekje ofzo. Van die Aziatische clubs-settings (waar die dingen midden op de dansvloer staan en overal in de weg staat) heb ik weinig behoefte aan. Ik snap het wel van uit Q-Dance, want meer geld per ticket, maar toch.


Lijkt me dat ze dat dan aan de linkerkant van de zaal zouden doen waar altijd al VIP was of ergens anders op een deck ofzo. Bij X-Qlusive Holland waren dit soort tafels ook te boeken en die stonden op de 2e ring ofzo ergens weg gestopt. Overigens waren die tafels toen onze groep in de buurt was allemaal verlaten, iedereen zal waarschijnlijk toch maar de zaal ingegaan zijn.


Dat is uiteindelijk toch ook veel leuker lijkt me?
Snap sowieso niet veel van die premium/vip gebeuren. Lekker afgezonderd ergens exclusief staan en op een afstandje de show bekijken voor die éne bitterbal die je krijgt.

Als er nou echte artiesten meetings, gratis drank en vreten was oké
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Volgens mij is die ibo orgel vent die hier jaren geleden (namens Q) zat met een dergelijk concept bezig.

Ibo werkt niet meer voor Q-dance ;)

Wat betreft rondjes halen..
Ik heb echt nog nooit een rondje wezen halen en daarbij om munten gaan vragen. Iedereen haalt gewoon z'n rondjes, en aan het eind vd avond gaan alsnog alle munten op 1 hoop.
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten