Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke (en vooral gezellige) nacht gehad. Blijft toch altijd machtig als je die trappen van het Gelredome begin van de avond af loopt. Geluid vond ik heel de nacht prima en dat is jaren terug in het Gelredome ook wel eens anders geweest. Qua setjes wil ik alleen Radical nog even uitlichten. Wat was dat puur kut zeg. Niet meer, niet minder. Helft van de platen kwam ook totaal niet door en ik zit op een feest als Qlimax ook echt niet te wachten op tracks als 20.000 volts en Kick op je bek. Om nog maar te zwijgen over droeftoetert MC Nolz (wat is dat voor aparte keuze als Villain gewoon de MC voor de hele avond is?).

Verder niet echt minpunten te noemen. Fijn dat de ingang de laatste jaren ook gewoon prima geregeld is (naast de 3 mensen voor me bij de fouillering nergens hoeven te wachten). Heb ook nog wel een 3 kwartier in de rij gestaan in het verleden bij Hardbass in de vrieskou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha die Hard Bass was pure ellende, sneeuwde toen volgens mij ook.

Wat was met dat koor trouwens? Hele boel opgetuigd om 30 seconden te zingen en toen weer pleite? Hoorde er geen kloot van ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste deel van de avond viel viel mij wat tegen.
Ook wel te verwachten met die namen.
Laatste stukje van Headhunterz begon eindelijk de muziek waarvoor ik kwam (patient zero edit :love: )
Bij RR zijn eerste kwatier, wat een vette kicks zijn dat. Die zware kicks beukten goed op dat geluid systeem :thumbup: .
Over het algemeen prima vermaakt. Beter zo, eerst kut sets op het begin dan andersom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
eerst kut sets op het begin dan andersom :D


Daar zijn de meningen wel over verdeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik deel de mening van eigenlijk iedereen hier. Hele vette avond gehad tot en met B-Front. Ran-D vond ik al minder. Weet sws niet wat nou dat speciale was wat hij zou doen. Iemand een idee?

Ik zag wat Ran-D logos in de visuals, dus ik denk een eigen Visual show erbij?

Overigens nog props voor die grote doeken achter het podium met die ronde dingen met die schedels erin, zag er echt waanzinnig uit. wat een tijd moet dat kosten om te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad maar ik vond het het geld niet waard. B-Front set geweldig! Verder leuke sets gehoord van Keltek, Sound Rush, DBSTF, Ran-D, 1e helft D-Sturb en Rejecta ook wel deels. Daarna Radical nog even de kans gegeven maar dat hadden we niet moeten doen. Wat een troep werd er gedraaid zeg.. De tracks kwamen ook echt niet lekker door op het geluidssysteem >.< Ohja en Nolz :/ Liepen ook echt veel mensen de Gelredome uit toen.. Ik vond er ook echt belachelijk veel buitenlanders lopen en het was echt wel te druk :thumbdown:

Qlimax hebben we wel gezien nu en dit was voor in ieder geval een hele lange tijd de laatste keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha die Hard Bass was pure ellende, sneeuwde toen volgens mij ook.

Wat was met dat koor trouwens? Hele boel opgetuigd om 30 seconden te zingen en toen weer pleite? Hoorde er geen kloot van ook

Hoelang heb je nog? Zie je alleen maar herinneringen ophalen in elk topic.

Nu kan ik me best voorstellen dat het voor jou heel bijzonder moet zijn om sneeuw te zien!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iemand verder nog spannende verhalen? Niemand in z'n nek gescheten ofzo?


xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had iemand anders hier ook problemen met zijn kaartjes trouwens?

Had de kaarten vanaf de sale officieel bij Q-Dance gekocht maar het tweede kaartje werd gewoon als ongeldig gescand. Ik heb echt 5 minuten met de leidinggevende van die scanners moeten discussiëren. Alle vragen beantwoord die hij wilde horen en ons legitimatie laten zien.

Om maar van geluk te spreken dat die scan doos waarbij het kaartje niet gescand kon worden onderbroken werd door die manager. Want zij bleef volhouden dat het al gescand was en ik maar uit de rij moest. Dat ik opgelicht was...

Wat de fuck man xd

Uiteindelijk liet hij ons door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Haha die Hard Bass was pure ellende, sneeuwde toen volgens mij ook.

Wat was met dat koor trouwens? Hele boel opgetuigd om 30 seconden te zingen en toen weer pleite? Hoorde er geen kloot van ook

Hoelang heb je nog? Zie je alleen maar herinneringen ophalen in elk topic.

Nu kan ik me best voorstellen dat het voor jou heel bijzonder moet zijn om sneeuw te zien!!

:lol: 20 jaar vibe, en waar zat je zaterdag?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 14:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Haha die Hard Bass was pure ellende, sneeuwde toen volgens mij ook.

Wat was met dat koor trouwens? Hele boel opgetuigd om 30 seconden te zingen en toen weer pleite? Hoorde er geen kloot van ook

Hoelang heb je nog? Zie je alleen maar herinneringen ophalen in elk topic.

Nu kan ik me best voorstellen dat het voor jou heel bijzonder moet zijn om sneeuw te zien!!

:lol: 20 jaar vibe, en waar zat je zaterdag?!

Haha the vibe is real.

Ik had voor het eerst in een week of 7/8 eens geen bruiloft/vrijgezellenfeest/weekend weg/random comazuip avond etc. dus lag al om 23:00 op m'n nest. Het aftakelen is toch echt wel begonnen :lol:

Reminder en Dediqated weer van de partij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Top, ik ga een oranje signaaljas bestellen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 15:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Top, ik ga een oranje signaaljas bestellen :thumbsup:

Top! Zie ik je eindelijk een keer staan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker een geslaagde editie gehad dit jaar. het was muzikaal echt een hele fijne line-up en door bijna alle artiesten werden hele lekkere sets neergezet. Ook ik wil alleen even Radical uitlichten....... even serieus, dan heb je in de afgelopen 6 jaar zo veel ontzettende dikke platen geproduceerd waar je imo best een aantal van mag draaien op een feest als Qlimax. dit soort setjes draai maar lekker op we are hardstyle ofzo maar niet hier. Echt een grote aanfluiting voor iemand die toch jaren in de top heeft gedraaid. kick op je bek was wel het toppunt, dan heb je echt schijt aan je publiek.
Verder veel topsets gehoord met d-block st-efan en b-front als uitschieters, maar voor 90 euro begin je je toch langzaam af te vragen of het feest het geld nog wel waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 17:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ook maar eens verslagje schrijven na veel meelezen hier :). Voor mij de 5de keer Qlimax, eerste keer in mijn eentje gegaan. Was vantevoren helemaal gehyped, had wel met mijn zatte kop mijn knie goed verdraaid een paar dagen ervoor.. stampen zou dus een uitdaging worden.

Vond het concept van de Qreator tof gedaan! Had gehoopt op Zany, maar dit vond ik ook dikke prima. Lost in Paradise met iedereen die loos ging was erg gaaf. Viel me wel op dat niemand er een zak van begreep, heb meerdere mensen gevraagd wie zij dachten dat het was en daadwerkelijk iedereen dacht dat ze een uur naar Keltek hadden zitten luisteren >.< .

Keltek prima setje, erg lekker om Fate or Fortune weer eens te horen. Weet nog dat ik destijds het zwaar onterecht vond dat zij het anthem kregen, maar het blijkt dat ze er toch wel een hele erg herrineringswaardige plaat van gemaakt hebben.

Sound Rush vind ik normaal nogal kaas, maar heb er echt heel erg van genoten! Veel drive en good vibes. Vond het stukje van dat koortje (pudududu pududu) en meteen I just can't stop erachteraan echt hemels vet! Had niet durven dromen die ooit nog eens te horen in het Gelredome. Daarnaast Like this en Next dimensional world... ze hebben er een nieuwe fan bij hehe.

DBSTF zijn wat mij echt de belichaming van wat hardstyle is voor mij, wat een energie! Die nieuwe love is on fire track, zooo veel positieve vibes! Echt continue met een grijns op me bek gestaan. Zou het eigenlijk wel verdiend vinden als ze dit jaar het defqon anthem mogen doen.

Beetje gemixte gevoelens bij Heady. Enerzijds vet dat die zoveel nieuw spul draaide, anderzijds kakte ik heel erg in bij zijn set. Veel breaks en niet altijd evenveel drive. Had hem liever wat eerder op de avond gezien geloof ik. Hier dan ook even een eenzaam / vermoeidheids dipje gehad. Ben helemaal niet van de raw, maar moet zeggen dat ik er tijdens zijn set zowaar naar uit begon te kijken om wat meer drivee te hebben.

B-front... was gewoon goddelijk. Had eigenlijk wel een B-frontliner of Project one ervoor verwacht, maar vond het zo ook helemaal top!

Hierna werd mijn feestje gered door een of andere VDK figuur bij de smoothiebar die zijn maten kwijt was :worship: . Samen smoothie en Red bulletje naar binnen gewerkt om vervolgens vooraan bij Ran-D helemaal loos te gaan met alles en iedereen om eens heen. Hierna ook weer energie voor de hele nacht losgaan en heel veel dansjes en ouwehoeren met random lui. Ran-D zelf was ook genieten trouwens, vind zijn huidige stijl gewoon smerig, vieze uithalen met veel drive.

D-sturb kon ik niet heel veel mee, kicks vlogen alle kanten op en veel anti-climaxen... maar ligt denk ik er meer aan dat ik zijn stijl niet goed ken. Rejecta (die ik ook niet echt volg) erna kon ik wel beter op loos gaan. Vanaf hier ook rechtsvoor op de decks gestaan, jezus wat een heerlijke sfeer daar. Iedereen, inclusief bewakers, gingen helemaal loos daar. Hier aan een stuk door lopen knallen tot 7 uur. Ondanks dat ik RR en miss K8 nooit thuis zou aanzetten, vond ik die lompheid erg lekker om door de kniepijn en laatste energie heen te beuken.

Al met al, een van mijn betere Qlimaxen! Zelfs het alleen gaan was op een paar uurtjes na geen enkel probleem en zo nu en dan zelfs prettig. Ook nog een dikke plus voor het geluid, vaak loop ik aan het begon op de avond zonder oordoppen om vervolgens omver geblazen te worden aan het eind van de avond. Nu gewoon de hele avond zuiver geluid gehad met oordoppen, zelfs op de decks. De stage vond ik van een afstandje erg gaaf, vooral met dat doek dat het 'shadow' idee wel echt gaf. Van dichterbij kwam het allemaal, en daarbij vooral dat dubbele scherm, wat minder tot zijn recht. Oftewel, volgend jaar er gewoon weer bij met of zonder maten. Nu eerst Dediqated :clap: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon weer een onwijs vette avond gehad! :loving:
Mooi op tijd binnengekomen, ik denk dat we een minuut of 5 in de zaal stonden toen The Qreator begon.
Erg fijne set met toch een flink aantal onverwachte platen!

De openingsshow was ook top, vet gedaan met het vuurwerk waardoor het net een onweersbui was!
Het podium zelf was misschien niet zo indrukwekkend als bij eerdere edities, maar ik vond die doeken aan de zijkanten wel erg vet. De stage kwam wel echt op de af op die manier.

Daarna genoten van eigenlijk alle sets t/m Rejecta! Bij iedereen vrij veel nieuwe tracks uiteraard en er komen weer een hoop parels aan blijkt wel weer!
Ik vond het wel jammer dat er (mede door veel 45 minuten sets) maar weinig oude/onverwachte platen zijn gedraaid. Dat was naar mijn idee vorig jaar net iets meer...

Vanaf Radical begon ik wel behoorlijk in te kakken. Opzich draaide hij best een aantal leuke platen, maar het kwam op de een of andere manier totaal niet door en het kwam enigszins saai over. Al had dat wellicht ook te maken dat de muziek van D-Sturb en Rejecta veel meer drive bevat.

Met hardcore heb ik zelf vrij weinig, als vond ik de set van Miss K8 een stuk fijner dan de afsluiters van de laatste jaren. Heb vooral stilstaand genoten van de licht- en lasershow die echt compleet los ging op dat moment! :love:
Qlimax blijft voor mij gewoon het feest van het jaar en ik ben er, ondanks de prijs, volgend jaar gewoon weer bij!


Wel nog even 1 minpunt/irritatie: de vreselijke kloten traytjes die ze gebruikten. Als die dingen ook maar iets drinken op kwam werden ze helemaal slap waardoor ik onderweg gewoon wel eens een biertje ben verloren. Het zakte er in het midden zo doorheen!
:mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:18 
 
Hardtraxx Elite

Goed feest gehad, drukte was goed te doen en prima vermaakt met de groep waar ik mee was.
Vond alle setjes op Radical en Missk8 na dan ook echt super vet! Prima geluid en dikke show natuurlijk.

Kan iemand me nog helpen met wat de exacte timetable was? Niet helemaal meer bijgehouden op de avond zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch ook maar eens een verslagje er uit mikken. Dag begon kut/rommelig aangezien vriendinlief moest werken om 7:00. Normaal geen probleem, totdat ze zich versliep en zodoende als Crash Bandicoot door de slaapkamer ging omdat ze 6:45 wakker schrok. Conclusie: vanaf 7:00 wakker en daarna in fases van 45 minuten nog geslapen tot 9:30.

Anyway, ontbijtje er in, setjes van eerdere Qlimax edities op en FIFA 20 spelen om de tijd te doden. 18:00 bij m’n maat beland, pizza er in geharkt en half 8 richting Arnhem. Trein was chill, bacootje erbij, vrolijke mensen. Pendelbus prima, niet te vol. Uiteindelijk half 11 binnen tijdens the Qreator, leuke opwarmer (ik vermoed Technoboy, of zat hij wéér eens in de USA?)

Keltek met een bazenset, wat een tracks maakt die man toch. Sfeervol, mysterieus, melodieus. Kortom: perfect voor Qlimax. Sound Rush was wat je kon verwachten. Leuke nieuwe dingetjes, leuke ‘classics’, alleen pak alsjeblieft niet de mic met dat Rob Geus Engels. Hulde voor For You en Sticks & Stones!

DBSTF, tsja genoeg gezegd door iedereen. De mannen zijn echt op hun top op dit moment. Die Ghost Stories platen, poeh! Had wel gehoopt dat ze die Dee-Block & S-Te-Pack dingen een keer thuis zouden laten, maar ok het werkt blijkbaar. Heady was cool, The Upside Down wat een geweldige plaat!

Tijdens de set van HHZ vriendinlief gebeld, we waren er wel klaar mee en het rauwe kan ons verder niet echt boeien. Klein stukje B-Front, alleen die lange melodie lijnen werken een beetje vermoeiend. Vervolgens richting kiss & ride gelopen en door (we hebben geturfd) 17 man aangesproken of we een taxi nodig hadden. Onze échte taxi naar huis stond echter al klaar en na een rit van een uur in bed beland.

Nog een ziek marsepeinen beest opgevroten en toen gaan slapen.

Al met al was het gezellig, maar veel te druk. Dat wallet systeem is niet eens zo onaardig, beide tot 0,10 cent op weten te krijgen. Geluid stond matig in het begin, maar dat werd goed gemaakt. WC’s buiten is niet ideaal, 7x per deze nacht met mijn zaklamp naar mn snikkel moeten zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
WC’s buiten is niet ideaal, 7x per deze nacht met mijn zaklamp naar mn snikkel moeten zoeken.

Zal wel aan je snikkel liggen dan. Gehehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarcasme hè heren. Anders krijg je het nooit voor elkaar dat je vriendin ruim een uur heen en terug rijdt om je s’nachts 3 uur op te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Plaatje

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Minpuntje btw: Vdk duitsers op de toiletten.

Edit: En hoop ook dat het goed is afgelopen met de jongeman op de tribune helemaal linksachterin tijdens RR/Miss K8. Was er niet goed aan toe en was minimaal 20min omringd door 5/6 man EHBO.
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten