Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond deze editie vele malen vetter dan mijn eerste in 2010, maar denk toch niet dat ik hier nog een x dit geld voor neer ga leggen.

Allereerst vond ik het op het begin van de avond logistiek echt een drama. We hadden een parkeerplek op P1 voor het stadion, maar dit stond nergens fatsoenlijk aangegeven. Vervolgens heb ik de auto ergens tussen 2 bomen op de stoep mogen parkeren, ipv in een gewoon parkeervak. In de rij kwamen we er wel achter dat het gehalte buitenlanders toch wel erg hoog is, pas bij ‘t halen van de wallets in het stadion voor ‘t eerst weer Nederlands gehoord. Ook het regelen van kluisjes en die wallets was een langzaam drama, vooral doordat Jean-Pierre er telkens geen kut van snapte. Goed, eindelijk een biertje in de hand om 22:00.

The Creator bracht de sfeer er lekker in, veel leuke platen. Overigens was ik heel blij dat er een doek hing voor de stage. Brengt toch wel dat mystieke met zich mee. Vervolgens doek naar beneden, waar een hele vette stage achter zat. Die doeken aan de zijkanten brachten een soort 3D-effect met zich mee waardoor het een heel mooi geheel leek. Geluid was overigens waar wij stonden ook top, links halverwege de zaal. KELTEK begon goed, veel vrolijke platen, en laat ik daar nou net zin in hebben gehad. Toen hij vervolgens dat SEFA stuk van dat Defqon anthem draaide was hij voor mij af. Zit toch verdomme halverwege de eerste set op Qlimax niet te wachten op fucking frenchcore...

Sound Rush vond ik daarna heel leuk. Nog nooit eerder gezien, maar werd wel vrolijk van die opwekkende melodieën van ze. Daarna helemaal in de war toen in een keer B-Front op het podium kwam ipv DBSTF. Die show rondom het anthem was echt super tof! Je merkte dat dat anthem bij iedereen aansloeg. Na het anthem alsnog DBSTF op het podium. Naast de bekende platen van ze ook wel een aantal nieuwe gehoord, maar de tering was poepen zij geniale tracks uit de laatste jaren. Heb echt alleen maar genoten dat uur!

Headhunterz was ook wel nice. Gewoon een lekkere stijl, en gelukkig de climax van de originele The Power of the Mind door de Gelredome laten galmen. Voor mij is dat echt HET Qlimax anthem allertijden, dus mijn leven is weer een stukje completer. Daarna B-Front, en tja, wat moeten we daar nog over zeggen. Samen met DBSTF echt dé beste artiest allertijden voor mij. Hele set gelachen van oor tot oor. Leuk ook dat PN ff z’n gezicht liet zien!

Na B-Front was mijn rug eigenlijk wel redelijk naar de tering, dus Ran-D vanaf de tribune meegemaakt. Die rastafari op ‘t podium was wel lachen, maar wat dat ‘We rule the night’ gebeuren van hem inhoudt geen idee want hij gooide ook gewoon Starlight er op. Verder vond ik het niet echt mijn stijl, maar was nog wel ff benieuwd naar D-Sturb. Ken zijn platen wel, en vind de melodieën vaak ook wel in orde, maar die fucking heen en weer vliegende kicks kan ik echt niet aan wennen. Heb je eindelijk een dikke kick te pakken, ga je een paar tellen daarna weer met een zeehond op een koebel rammen. Voor mij het punt om als oude man naar huis te gaan. Het kon in onze ogen alleen nog maar erger worden de rest van de avond, dus weinig reden om te blijven.

Al met al t/m B-Front echt een super avond gehad. Mooie show, fijne platen, maar vanaf dat raw gebeuren kon ik er geen kut meer mee. Vind het evenement eigenlijk wel te prijzig om maar voor de eerste helft te komen, dus weet niet of ik er nog een keer ga komen. Overigens is Bud niet te hakken, maar doordat ik reed heb ik er gelukkig maar 2 ‘hoeven’ drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Kelten.

Nuracore schreef:
Kelten,

Nuracore schreef:
Phuture Noise die even 10 komt poahhh lekker hoor.

Nuracore schreef:
zelfs op de stages aan de zijkanten.

Nuracore schreef:
Headhunters


Wauw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff autocorrect man, fucking kut om op de telefoon een review te doen met termen als dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al voor 21:00 binnen om een bud te drinken tussen de junglegeluiden. Heeft toch altijd iets mysterieus dat inloopmoment :thumbsup:

Qreator beetje gemengde gevoelens over. Misschien lag het ook wel een beetje aan dat de geluidsinstallatie nog niet op volle toeren draaide.

Keltek leuke set, sfeer begon beetje op gang te komen.

Sound Rush heeft heerlijke platen maar toch vond ik af en toe het tempo eruit gehaald worden door lange zangerige tussenstukken.

Onverwacht B-Front met het anthem. Leuke troll van Q, 1 plaatje van B-Front tussendoor als teaser. Uiteindelijk dan toch DBSTF, die een best leuke set neer hebben gezet. Vooralsnog verveelt dat stijltje van ze mij helemaal niet.

Headhunterz veel recent spul, eigenlijk wel van genoten. Power of the Mind tussendoor :thumbsup:

Dan eindelijk B-Front. Topset, nieuwe/mij onbekende platen gehoord, pakkende lange uithalen en als hoogtepunt om 03:00 dat B-Front iemand had meegenomen... Eerste gedachte was B-FRONTLINER, extreme hype, maar bleek Phuture Noize een paar plaatjes erbij mocht staan.

De tweede helft van de line-up doet me niet zo veel dus na B-Front naar huis gereden.

Show en podium waren wel vet, maar miste een beetje de bewegende onderdelen die het zo spannend maken. Alles bij elkaar nog steeds prima tho, misschien te verwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Wat een showtje weer :love:

B-front die even Cats, Jets & Breaks draait (L)


Uhum

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 14:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb de hele anthem show gemist. We wouden nog even tijdens sound rush naar merchandise tent gaan. En we kwamen begin d-block & s-te-fan terug, zonder dat we wisten dat de anthemshow was geweest. Beetje jammer. Kwam er pas achter na het setje van b-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Goku schreef:
Wat een showtje weer :love:

B-front die even Cats, Jets & Breaks draait (L)


Uhum

Afbeelding


:slow: :slow: :slow:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet geweest, maar ik zag de opening van Radical op snapchat. Die man is toch een parodie op de raw geworden? :lol: Wat voor potten en pannen heeft hij voor de dag gesleept met die kicks, belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ben toen naar huis gegaan.

Citaat:
De tweede helft van de line-up doet me niet zo veel dus na B-Front naar huis gereden.

Citaat:
maar vanaf dat raw gebeuren kon ik er geen kut meer mee. Vind het evenement eigenlijk wel te prijzig om maar voor de eerste helft te komen,


Ben zelf in 2009 voor het laatst naar Qlimax geweest.
Maar als ik nu zou gaan met dit soort line-ups, zou ik ook na B-Front of misschien Ran-D naar huis zijn gegaan.

En dat is toch eigenlijk gewoon ontzettend kut hoe dit feest verandert is.
Het gros van de mensen die wel tot het einde blijven vinden waarschijnlijk de eerste helft van de line-up geen reet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Jaaaaaa nu ff de remix met Yellow Claw. Trieste vent.


Jeetje alles goed verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Het gros van de mensen die wel tot het einde blijven vinden waarschijnlijk de eerste helft van de line-up geen reet aan.

Het HardBass syndroom. Heb lang getwijfeld om te gaan voor die eerste helft, maar geen spijt!
Als de show en de sfeer niet zo Qlimax waardig waren geweest, was t mij ook teveel geld geweest.
De tijd dat Qlimax me van begin tot eind boeit, ligt helaas al een jaar of 6 achter me
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 17:08 
 
Hardtraxxer

Heb me uiteindelijk ook wel vermaakt dit jaar, persoonlijk vond ik dit muzikaal 1 van de mindere edities die ik heb meegemaakt maar dat ligt denk ik aan mijn smaak. T/m Headhunterz wel echt genoten, daarna voor mij alleen D-Sturb nog echt fijn. B-Front was nog wel goed maar doet mij gewoon niet zo veel. Was rond die tijd ook wel aardig kapot dus lekker rustig op de tribune van de show genoten en toen Radical kwam meteen naar het station te gaan om daar maar op de eerste trein te wachten. Vind het wel echt jammer dat ook Q-dance langzamerhand begint toe te geven aan de raw hype maar snap het ook wel, vooral het Nederlandse publiek komt anders gewoon niet meer ben ik bang. Wat dat betreft zou het wel gunstig zijn als Qlimax ooit een dagevenement wordt, kun je tenminste mooi op tijd terug met het OV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg genoten van het eerste deel, helaas veel minder van het tweede deel. Uitgeteld op de tribune gaan zitten. :yawn: Muzikaal werd het er in ieder geval niet beter op.

Ik vond Sound Rush & B-Front geweldig. Daar dan ook het meeste van mijn kruid verschoten.

Ik durf te stellen dat dit mijn laatste Qlimax was. Voorgaande edities worden voor mij niet overtroffen m.u.v. de editie van 2016.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje gemengde gevoelens over afgelopen nacht. Tijdens D-Block & S-te-Fan nog even gedacht dat dit wel eens de beste Qlimax zou kunnen worden die ik heb meegemaakt. Helaas stelde het tweede deel toch best wel tegen. Dit kwam denk ik mede doordat de laatste sets allemaal 30/45 minuten waren waardoor er helemaal geen verrassende plaat meer langs kwam. Voor mijn gevoel kwamen de kicks ook minder lekker door na de set van Ran-d. Daarvoor was het geluid dan weer wel heel goed.
B-Front & DBSTF by far de setjes van de avond. B-Front was nagenoeg perfectie, kippenvel toen die begon met Believe :loving:. De grootste tegenvallers waren de laatste 2 setjes. Vond de plaatkeuze van RR zwaar teleurstellend en Miss K8 had veel te veel breaks voor een afsluiter. Verder me wel het hele feest goed vermaakt. Het viel me op dat dit jaar de tribunes wel heel vroeg vol zaten. Na DBSTF was de zaal voor mijn gevoel nog maar voor 3/4 gevuld, lekker alle ruimte gehad de rest van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een gemengde Qlimax voor mij. Het deel tot en met B-Front was echt geweldig. Voornamelijk ontiegelijk genoten van D-Block & S-te-Fan en B-Front. DBSTF draaiden een paar nieuwe platen: het was precies in de stijl die ze de laatste tijd hebben maar wat was het weer lekker. Vooral de kicks. B-Front was ook weer super met o.a. Cats, Jets and Breaks en die TBA2 collab met E-Force. Wat een plaat (L) Na deze set kakte ik zelf ook heel erg in (ik trek nachtfeesten niet meer), maar de muziek hielp ook niet mee. Wat een ellende kwam er voorbij, vooral bij D-Sturb en Radical Redemption :sick: Kwamen bij KELTEK, DBSTF en Headhunterz ook hardere kicks voorbij dan de acts die pretenderen hard te zijn.

De stage was ook weer schitterend (met dat dubbele LED-scherm), maar was minder indrukwekkend dan andere recente.

Leuk detail was de conducteur in de trein toen we bijna in Arnhem aankwamen. Draaide eerst (een gedeelte) van het Qlimax anthem en deed vervolgens z'n verhaaltje. Bracht de sfeer er goed in iig :D

Ik twijfel wel of ik er nog eens heen zal gaan: ik red een hele nacht overslaan niet meer en mochten ze de RAW-acts zoals dit jaar doorzetten wordt het minder interessant voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:

Leuk detail was de conducteur in de trein toen we bijna in Arnhem aankwamen. Draaide eerst (een gedeelte) van het Qlimax anthem en deed vervolgens z'n verhaaltje. Bracht de sfeer er goed in iig :D
.

Haha wat een held die conducteur :D
Maar idd hopelijk blijft de verhouding euphorisch / mainstream vs. raw zoals t nu is en schuift de tijdsgrens van raw niet meer op naar voren.
Waarschijnlijk zal het bij DediQated beter zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik deel de mening van eigenlijk iedereen hier. Hele vette avond gehad tot en met B-Front. Ran-D vond ik al minder. Weet sws niet wat nou dat speciale was wat hij zou doen. Iemand een idee?

RR hebben we niet meer gezien al was ik wel benieuwd naar eerste deel van zn set. Maar zie al dat zelfs dat kut was. >.< Jammer. Had echt het idee dat hij zelf ook meer terug naar melodieus ging. En Nolz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar ff serieus, switchen naar Budweiser en dan ook nog 2,95 vragen voor 20cl!!!!????
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 23:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Maar ff serieus, switchen naar Budweiser en dan ook nog 2,95 vragen voor 20cl!!!!????


Dit is al een tijd zo op bijna alle feesten/festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
tommeh schreef:
Maar ff serieus, switchen naar Budweiser en dan ook nog 2,95 vragen voor 20cl!!!!????


Dit is al een tijd zo op bijna alle feesten/festivals.


Alleen dan gelukkig niet met de degradatie naar Bud (al kan Q daar dan weer niets aan doen)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 01:52 
 
Hardtraxx Newbie

Terugkijkend op een toffe editie van Qlimax!

Rond een uur of 22:00 binnen gekomen bij het Gelredome onder het genot van heerlijke reversed bass tracks gedraaid door The Qreator. Naar mijn mening een prima opwarmsetje. Toch nog steeds benieuwd wie het nu uiteindelijk was.

KELTEK draaide een goede set en bracht de sfeer er lekker in, hoogtepuntje voor mij persoonlijk was dat hij z'n oude Qlimax anthem Fate or Fortune draaide. Een plaat die naar mate de jaren vorderen steeds beter wordt.
Sound Rush draaide hierna echt lekker, voor mij persoonlijk een van de betere setjes van de avond.
In tegenstelling tot de ervaringen van anderen hier in dit topic vond ik juist wel dat Sound Rush de drive er lekker inhield, tracks volgde elkaar redelijk snel op, en die Josh & Wesz plaat tussendoor was ook erg vet!

Totaal onverwachts hierna de anthem show van B-Front, nu ben ik er nog steeds niet uit wat ik er precies van moet vinden, aangezien ik langer heb nagedacht over hoe het nu verder moet met de volgorde van het draaien en ik mij niet voor kon stellen dan DBSTF en HHZ nog na B-Front zouden moeten draaien..... De shock zat er lekker in.
Al met al was het wel een vette Anthem show. EINDELIJK B-FRONT ANTHEM, THX Q-DANCE.

DBSTF hierna was een zeer goede set, trackkeuzes heerlijk, vibe heerlijk, TOP!!
Het lijkt wel alsof alles wat deze gasten de laatste tijd maken in goud veranderd.
Van Headhunterz had ik eerlijk gezegd wat meer verwacht. Set was oke, niets speciaals, laten we het ''programmavulling'' noemen.

B-Front = held = set van de avond. punt.

Ran-D is iemand die op Qlimax altijd weet te pieken en het publiek mee te krijgen, de edit op Bolivia was retestrak trouwens.
D-Sturb heb ik het eerste half uurtje meegepakt en daarna lekker naar huis gegaan, maar wat ik heb meegekregen was lekker. Benieuwd wat deze man de komende jaren nog gaat brengen.

Vrienden van mij zijn wel langer gebleven en hebben Rejecta & RR nog meegepakt.
Persoonlijk vind ik dat Rejecta nog niet op Qlimax moet staan, in mijn mening nog te vroeg.
De ervaringen die ik van m'n maten hoorde die er wel bij waren waren gemengd.

Toen ik vroeg hoe het bij RR was kreeg ik de reactie dat dat het startsein was om lekker af te bouwen.
''Hoe kan je je eerste gig op Qlimax zo verpesten'' of ''Wat een herrie'' waren de reacties.

Voor mij was dit m'n 8e Qlimax en deze komt qua muziek zeker in de top 3.
Het geluid was dit jaar echt steengoed, hoop dat dit op Dediqated ook zo zal zijn!
Stage van dit jaar vond ik tof, ik miste alleen wel wat bewegende delen. (die soort spinnenwebben aan de zijkanten niet meegerekend)

Qlimax 2019: 8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van begin tot eind genoten, uitschieters Keltek/D-Sturb en Qreator set was goeie binnenkomer. Geen slechte set gehoord (nee ook Dempie vond ik behoorlijk vet! Mensen die hem niet vet vinden prima, maar het is tegenwoordig echt een sport om alles maar uit te kotsen wat hij doet heb ik het idee)

Voor mij was vantevoren deze line-up nagenoeg perfect, Miss K8 begon niet meteen op 200 bpm gek te gaan, wat het ook een stuk vetter maakte voor mij dan een aantal andere hardcore afsluiters.

Erg geslaagde editie! Vorig jaar iets meer onder de indruk van de stage, maar was gewoon weer erg vet gedaan. Uiteindelijk zie je de volle beleving pas echt goed als je de filmpjes terug kijkt, daar wel wat meer onder de indruk van hoe het totaal plaatje eruit zag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blijft toch onovertroffen zo'n massaal feest in het Gelredome. Geluid stond af en toe ook echt heerlijk afgesteld, platen kwamen echt heerlijk tot hun recht.

Meest genoten van D-Sturb, Rejecta en B-Front. Had zelf graag nog EVP of een oude klapper gehoord, blijf toch het meeste fan van z'n Loudness setjes. Nieuwe platen hebben veel sfeer, maar weinig doormixen en daarom tempo. Ook geen fan van de losse anthem show: melodieuze platen die erna kwamen klonken wel erg kinderachtig ineens. BPM was vgm. ook vrij laag in verhouding tot de sets ervoor en erna. Oh en geen World Outside??? echte qlimax plaat voor mij

RR is mij jammer genoeg volledig kwijtgeraakt. PP Remix, Spell of Sin en America waren nog wel even leuk. Miss K8 viel me uiteindelijk alles mee. Sloot een stuk beter aan dan de dokter, of wes partyraiser.

Veel zin an Dediqated. Grote indoorfeesten :loving:

Vond de stage ook tegenvallen i.t.t. dat masker van vorig jaar, of die edities daarvoor. Zelfde doorkijkconstructie als fate or fortune. Niet zo boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe nacht gehad. Veel bekenden gezien, overal gezellig gehad. Jammer alleen dat ik de eerste setjes allemaal "gemist" heb door ouwehoeren etc. terwijl die nou net het leukste waren... Vanaf Rejecta eens wat meer op de muziek gelet en toen vond ik het al wat minder worden i.v.m. het begin van de avond. Maar dat is mijn eigen manco. :lol:

Werkelijk 0,0 van de stage meegekregen. Ik zag alleen iets van een danseres / acrobate een keertje naar beneden duikelen maar dat zal ook wel aan mij gelegen hebben. Ik was er inderdaad wel wat minder van onder de indruk dan andere jaren.

Ondanks dat het allemaal wel geslaagd was weet ik niet of ik volgend jaar direct weer zou gaan. Ik heb het leuk gehad maar dat had ik bij wijze van ook bij Rebellion eerder die dag kunnen hebben voor de helft van de prijs en wat schappelijkere tijden.

Overigens vond ik het met drukte enzovoorts wel meevallen. Ingang ging wel vrij vlot, kluisje ook. Aan de barren ook nooit lang hoeven wachten, toiletten vielen ook allemaal wel mee.
Wel redelijk wat mensen k.o. zien liggen, ik denk een stuk of 4 / 5. Uiteraard slapende mensen op de tribunes. Blijft classic.

Iemand verder nog spannende verhalen? Niemand in z'n nek gescheten ofzo?
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten