Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 21:09 
 
Hardtraxxer

3 minuten gratis stream en daarna paar knaken. Iemand al gelukt om dit te betalen of moeten we nog even geduld hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
3 minuten gratis stream en daarna paar knaken. Iemand al gelukt om dit te betalen of moeten we nog even geduld hebben?

Denk dat er op YouTube wel een aantal andere livestreams beschikbaar zijn, ff zoeken en je vind er wel eentje.

Vanavond ook met een paar vrienden op de bank lekker streamen. Vooral benieuwd naar Sound Rush, DBSTF en Headhunterz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 21:22 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
poekiepoes12 schreef:
3 minuten gratis stream en daarna paar knaken. Iemand al gelukt om dit te betalen of moeten we nog even geduld hebben?

Denk dat er op YouTube wel een aantal andere livestreams beschikbaar zijn, ff zoeken en je vind er wel eentje.

Vanavond ook met een paar vrienden op de bank lekker streamen. Vooral benieuwd naar Sound Rush, DBSTF en Headhunterz!

Ik vind die 4 euro het dubbel en dwars waard zolang die stream maar lekker loopt. Met hardbass, is dan wel B2S, zoveel gedonder mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Ronzz schreef:
poekiepoes12 schreef:
3 minuten gratis stream en daarna paar knaken. Iemand al gelukt om dit te betalen of moeten we nog even geduld hebben?

Denk dat er op YouTube wel een aantal andere livestreams beschikbaar zijn, ff zoeken en je vind er wel eentje.

Vanavond ook met een paar vrienden op de bank lekker streamen. Vooral benieuwd naar Sound Rush, DBSTF en Headhunterz!

Ik vind die 4 euro het dubbel en dwars waard zolang die stream maar lekker loopt. Met hardbass, is dan wel B2S, zoveel gedonder mee gehad.

Same here! Stream van Defqon dit jaar ging trouwens wel uitstekend.. heb er vanavond ook wel vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godvedomme heel de dag doodziek geweest. Echt geen kracht om te gaan. Wat een miserie seg. :/ Zag hier al zo lang naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kelten die even een godverdomme sterke harde set draait zo op het begin van de avond :lol: fucking vet. Jammer voor sound rush, kakte echt in daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 01:08 
 
Hardtraxxer

Iemand een timetabletje misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 02:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keltek held, wat een set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 07:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke setjes tot en met B-Front. Wat is die Radical Redemption een grote grap aan het worden zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 07:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaa nu ff de remix met Yellow Claw. Trieste vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 07:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer vermaakt op dit feestje D-Block S-Te-Fan set van de avondll. Die opener van Radical dwong me om naar huis te gaan. Jezus wat een herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 07:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Zeer vermaakt op dit feestje D-Block S-Te-Fan set van de avondll. Die opener van Radical dwong me om naar huis te gaan. Jezus wat een herrie


Ik sta er nog. Ga morgen langs de dokter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 07:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan :worship: Verder erg genoten van Headhunterz met veel nieuwe tracks :loving: Sound Rush die er even Like Thiz ingooien :worship: (uitgebreid verslag volgt nog)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitstekende show! DBSTF was de absolute topper. Sound Rush en The Creator heel nice, B-front was ook netjes. Raw was op D-sturb na zeer matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten van Keltek, Sound Rush, D-Block & S-te-Fan. B-Front is absoluut de held van de avond. Wat een muziek maakt hij. Hele set met kippenvel gestaan. Grootste tegenvallers waren Radical & Headhunterz. Headhunterz draait alleen maar nieuwe muziek en kan niet eens eventjes een classic erop gooien op Reunite na. Viel erg tegen. Voor de rest wel een prima avond gehad! Genoten van de stage en muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 08:58 
 
Hardtraxxer

Wat een showtje weer :love:

B-front die even Cats, Jets & Breaks draait (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest was dit! Mega genoten van D-Block & S-te-Fan, B-Front en D-Sturb. Keek ook erg uit naar Headhunterz, maar zijn set deed me eigenlijk niks. Al met al een zeer geslaagde eerste keer Qlimax voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was de timetable ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top editie! Ook het geluid was overal goed, zelfs op de desks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T/m B-Front gebleven , daarna was k op :x
Erg genoten van deze editie! :$ Kelteks set was echt super lekker!
Helaas had de set van SR minder drive erna. Wel lekkere platen zoals de nwe Awaken Me :$
The classic Like This en nog 1 van The Pitcher waren weer goud!
D Block en Stfan waren ook weer top,
Heady ook erg van genoten, mss hadden een paar meer oudere HHZ tracks wel leuk geweest maar zijn oude Qlimax anthem klapte er lekker op :$ Zijn nwe platen zijn ook top! Maar man wat zijn die nwe Project One platen toch gruwlijk vet :love:
Ook dikke plus voor het geluid, ook op de decks stond t prima! Gelredome is echt een top locatie
Zin in Dediqated :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 12:42 
 
Hardtraxxer

Stream deed het goed, al leek die langzaam steeds mindere kwaliteit te streamen. Heerlijk alles kunnen meepakken onder interview of onderbrekingen. Sound Rush wel vette nieuwe muziek maar net te veel kermis soms. DBSTF :love: Sowieso twee heerlijke nieuwe tracks. Heady was enerzijds heel gaaf en anderzijds voorspelbaar. B front pakte me veel meer dan ik had verwacht, zeker de nieuwe track met PN. Daarna was het bedtijd. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw... of het lag aan mijn eigen gesteldheid of dit was persoonlijk 1 van mijn betere edities (9e keer voor mij)..

Samen met Stuiterbal de hele nacht aan het stuiteren geweest..
Sfeer was prima en op de plekken waar wij stonden (met name op veld) en twee keer op de decks..
Geluid was begin magertjes, maar dit werd naarmate de nacht goed gemaakt..

Show was echt ziekelijk goed en als je terug kijkt zie je die stage weer 25 keer veranderen..

Keltek was een heerlijke set om mee te starten, die nieuwe platen :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Sound Rush was de perfecte vervolgstap.. heerlijk die euforische platen, vond hun set echter vorig jaar beter bij mij vallen. Ze eindigden wel heel vet met die raw plaat ism D-Sturb..
Lag helemaal achterin wel iemand voor dood te liggen, was aardig wat commotie, lekker om 0.30u, hopelijk is dat een beetje oke verlopen.
D-Block & St-ef-an was heerlijke combi tussen GS en DSTF.. tempo ging ook iets omhoog, wat zijn die gasten de laatste jaren toch on fire..

Headhunterz haalde vervolgens imo het tempo behoorlijk naar beneden, afgezien van die TBA2 :$ :love: :loving: :$ en die dromerige NC & Wildstylez plaat :love: zorgde wel voor een kleine dip..
Maar...... B-front zorgde dat alle energie weer terug in mijn lichaam kwam, geweldige set.. Dark Moon en die nieuwe plaat met PN :loving: en Cats Jets and Breaks.. hoe dan :drool:
Ran-D kan ik al jaren waarderen, combi tussen euforische melo en het hardere randje.. overigens dat hardere randje kwam in de eind van set wel heel goed naar voren. Drive kwam er aardig in, die antidote remix :yay: :drool: :yay:
D-Sturb, held.. heerlijke sounds heeft die gozer. Rondom ons ging het ook volgas los, heerlijk om al die blije bakkesjes te zien. De combi met Warface in die nieuwe platen is ook vrij fijn!!
Rejecta zorgde ervoor dat ik naar het slachthuis kon, m'n benen waren volledig verzuurd..
Opening van RR stond ons daarna ook niet aan en aangezien Stuiterbal een volwaardige bob was en het mooi lang had volgehouden, besloten om huiswaarts te gaan!!

Nogmaals Wauw... btw wel veel Duitsers zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt bizar dat ik mensen hoor klagen dat Headhunterz 'teveel' nieuwe muziek draait, werkelijk waar :lol:
Het is ook nooit goed he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is er nog bekend gemaakt wie The Qreator was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Is er nog bekend gemaakt wie The Qreator was?

The prophet dacht ik. Draaide wel erg lekker als opener met zeker wat verassende tracks.

Keltek zette echt een heerlijke en stevige set.Wat een klappers! Toen daarna sound Rush kwam deed het mij vrij weinig, net te veel kaas na Keltek En hoe durf je het om In Just Can't Stop met die lelijke kick te erover te layeren. Ik was echt zo blij toen ik de vocalen en break hoorde! En toen kwamen die kicks..... Pfff weg drive.

Mijn djs van de nacht waren toch wel Keltek, DBSTF en B-Front. Wat een muzikaal festijn en een fantastische show. En dan toch Phuture Noize die even 10 minuten komt poahhh lekker hoor.

Bij D- sturb werd het al minder voor me. Eerste helft van de set was echt lekker maar toen hij halverwege aan de schelle piep kicks begon wist ik dat de rest van de avond niet beter werd dan dat het al was. Ben toen naar huis gegaan.

De stage en show was weer erg vet. Ik heb het weinig zien veranderen maar echt heel gaaf om te zien dat ze dit keer de hele wand gebruiken.

Het geluid was ook subliem, zelfs op de stages aan de zijkanten. Prima te doen!

Als ik naar de timetable kijk had ik toch wel dit eerder willen hebben. Sound Rush en Headhunterz hielden wat mij betreft echt de drive uit de hele avond na al die voorafgaande setjes van andere.

Sound Rush
Headhunterz
DBSTF
Keltek
Ran-D
B-Front
D-Sturb
Rejecta
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten