Poster: Qlimax 2024 - The Final Prophecy
Past

Qlimax 2024 - The Final Prophecy

Time
– (Sun)
Price
€99,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Justinhafc wrote:
Goku wrote:
Nuracore wrote:Ah ja, het poepnek verhaal van Goku blijft een jaarlijkse traditie
Iemand die het nog onthouden heeft :lol:
Dit is inmiddels al bijna basiskennis voor iedere Hardtraxxer toch? :P
Ik probeer het te vergeten jongens
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Justinhafc wrote:
Goku wrote:
Nuracore wrote:Ah ja, het poepnek verhaal van Goku blijft een jaarlijkse traditie
Iemand die het nog onthouden heeft :lol:
Dit is inmiddels al bijna basiskennis voor iedere Hardtraxxer toch? :P
Correct
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Het poepnek verhaal heb ik het afgelopen jaar meermaals in verschillende groepschats gehoord.

Een classic!
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hebben jullie al bepaald of dit de laatste Qlimax wordt? Ben nu wel benieuwd!
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Lijkt me goed om dat nu even te bepalen, dan weten ze bij Q-Dance ook waar ze aan toe zijn. Zelf vind ik het ieder jaar hartstikke gezellig, dus ik stem bij deze tegen de motie om dit de laatste editie te laten zijn. Volgend jaar wat mij betreft gewoon weer Qlimax!
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Joey wrote:Hebben jullie al bepaald of dit de laatste Qlimax wordt? Ben nu wel benieuwd!
We zelf bepils
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Pannenkoek wrote:Lijkt me goed om dat nu even te bepalen, dan weten ze bij Q-Dance ook waar ze aan toe zijn. Zelf vind ik het ieder jaar hartstikke gezellig, dus ik stem bij deze tegen de motie om dit de laatste editie te laten zijn. Volgend jaar wat mij betreft gewoon weer Qlimax!
De afsluiter is ook bepaald!
Hardtraxx Veteran
4449 posts member since 2023
last seen 12 hours ago
^

Als ze weer een uptempo afsluiter gaan kiezen, beter dan Dimitri laten afsluiten gvd. Hoog hitjes / makkelijk scorengehalte maar kwalitatief in de uptempo wereld wel een vd beste. Weet hoe hij een goede set moet neerzetten, is de grootste uptempo artiest van het moment wat betreft spotify streams, heeft een groot terugkerend eigen evenement, etc. Werkt samen met raw artiesten, heeft ook zeker tracks met duistere sfeertjes.

GU past er niet (en is met alle respect niet ver genoeg daarvoor), Spitnoise is boring, TDH zal denk ik om bekende redenen uberhaupt nooit meer op een Q evenement draaien, Deadly Guns vorig jaar was een kut set + die vent staat overal te draaien met een gezicht als een aardappel.

En als ze geen uptempo afsluiter gaan doen pleur dan eindelijk Ophidian daar neer Q.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Ik stond klaar om een betoog te typen maar laat maar
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Alm1ghty wrote:Ik stond klaar om een betoog te typen maar laat maar
Als je begrijpend zou kunnen lezen zou sws niet alles wat ik post bij voorbaat uit context getrokken worden. Dus idk wat voor betoog je wou typen maar hier een vraag en uitleg zodat je het misschien wel begrijpt:

Ff realistisch: zeer grote kans dat het een uptempo afsluiter wordt dus kom maar op:

Welke afsluiter is dan, volgens jou beter dan Dimitri, ervan uitgaande dat ze een uptempo afsluiter kiezen zoals vorig jaar? (ff ter verduidelijking, dat er dus er niet staat 'dimitri verdient het het meest van alle artiesten die er zijn)

Partyraiser is al geweest, TDH heeft mensjes boos gemaakt, Spitnoise kan maar Dimitri is alsnog 5x zo populair als Spitnoise.

En hoe gek is het dat ik zeg dat Dimitri een betere Qlimax set zou gooien dan Deadly Guns? Nee idd want DG z’n set was bout. Kijk anders ff hoe positief het dagjesvolk hardstyle publiek heeft gereageerd op Dimitri op Reverze 2023.

Maar nah, het is zoals gebruikelijk weer grappiger om alles wat ik post te kleineren, ookal is het prima onderbouwd. :sleep:
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Zaagkick wrote: Maar nah, het is zoals gebruikelijk weer grappiger om alles wat ik post te kleineren, ookal is het prima onderbouwd. :sleep:
Pik, niemand zij iets :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
akkoord
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Zaagkick wrote:
Als je begrijpend zou kunnen lezen zou sws niet alles wat ik post bij voorbaat uit context getrokken worden. Dus idk wat voor betoog je wou typen maar hier een vraag en uitleg zodat je het misschien wel begrijpt:

Ff realistisch: zeer grote kans dat het een uptempo afsluiter wordt dus kom maar op:

Welke afsluiter is dan, volgens jou beter dan Dimitri, ervan uitgaande dat ze een uptempo afsluiter kiezen zoals vorig jaar? (ff ter verduidelijking, dat er dus er niet staat 'dimitri verdient het het meest van alle artiesten die er zijn)

Partyraiser is al geweest, TDH heeft mensjes boos gemaakt, Spitnoise kan maar Dimitri is alsnog 5x zo populair als Spitnoise.

En hoe gek is het dat ik zeg dat Dimitri een betere Qlimax set zou gooien dan Deadly Guns? Nee idd want DG z’n set was bout. Kijk anders ff hoe positief het dagjesvolk hardstyle publiek heeft gereageerd op Dimitri op Reverze 2023.

Maar nah, het is zoals gebruikelijk weer grappiger om alles wat ik post te kleineren, ookal is het prima onderbouwd. :sleep:
Ik snap je verhaal. Denk ook, met de hype die Uptempo heeft, dat het in die markt gezocht gaat worden. Maar denk dat het dan eerder Major Conspiracy of Barber wordt. Of he, in het kader van qlimax show: Peacock in concert.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Zaagkick wrote:

Hardop gelachen hierom
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:Ik stond klaar om een betoog te typen
De ander ook blijkbaar.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Zaagkick wrote:Welke afsluiter is dan, volgens jou beter dan Dimitri, ervan uitgaande dat ze een uptempo afsluiter kiezen zoals vorig jaar? (ff ter verduidelijking, dat er dus er niet staat 'dimitri verdient het het meest van alle artiesten die er zijn)
Ik hou het kort want ik heb geen trek om te discussiëren over "kwaliteit" / of wat een "Qlimax-gevoel geeft" en dergelijke. Maarja; Barber.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Had Ophidian hier toch wel erg graag een keer gezien, maar zie dat ook niet zo snel gebeuren.
M
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2022
last seen Jun 2026
Mijn mening is dat afgelopen jaar in alle opzichten echt top was voor de liefhebber, behalve dan die afsluiter wat nergens op sloeg.
Maar ik denk dat Q echte publiekstreffers nodig heeft: een Soundrush en een Sefa voor de popi-jopies en een Rejecta voor de diehards. Dat zijn de artiesten waarvoor mensen komen. Ook een Dr. Peacock zou het mooi doen.

Verder zal een Wildstylez het wel goed doen. Verder om het aan te vullen nog even The Purge, omdat die zo hyped is en DBSTF natuurlijk. Dat zijn allemaal artiesten waar echt veel mensen op af komen.

En het nadeel is dat onze grote vriend Michael van de Kuit zo achterlijk veel huur vraagt voor het stadion.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
is emre inmiddels al uit z'n slachtofferrol gekropen?
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 23 days ago
Met ingang van dit seizoen kan er in de weekenden wel vaker een party in het Gelredome gehouden worden.
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Via wat browsen kwam ik op een site terecht van een bedrijf die de lightshow van Qlimax 2023 heeft geprogrammeerd. Cool om te zien / lezen voor diegene die het boeit :thumbup:

https://www.syncronorm.com/newsitem/qli ... -interview

View on YouTube

En een full render:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Qlimax 2024 - The Final Prophecy (16-11-2024, GelreDome, Arnhem)
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
De More Info is letterlijk dat we weer op hun socials moeten letten, kunnen we toch moeilijk more info noemen :P
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Fantazoo wrote:De More Info is letterlijk dat we weer op hun socials moeten letten, kunnen we toch moeilijk more info noemen :P
Deze flyer staat dan ook op de website van het Gelredome en verder nergens
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2023
Zijn wel heel laat met informatie als je kijkt naar vorig jaar
Toen eind maart al trailer en was er 2 keer een voorverkoop

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago