Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 11:38 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Goku schreef:
Nuracore schreef:
Ah ja, het poepnek verhaal van Goku blijft een jaarlijkse traditie

Iemand die het nog onthouden heeft :lol:

Dit is inmiddels al bijna basiskennis voor iedere Hardtraxxer toch? :P

Ik probeer het te vergeten jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 12:06 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Goku schreef:
Nuracore schreef:
Ah ja, het poepnek verhaal van Goku blijft een jaarlijkse traditie

Iemand die het nog onthouden heeft :lol:

Dit is inmiddels al bijna basiskennis voor iedere Hardtraxxer toch? :P

Correct
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 12:08 

Hardtraxx Veteran

Het poepnek verhaal heb ik het afgelopen jaar meermaals in verschillende groepschats gehoord.

Een classic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2024 17:12 

Hardtraxx Veteran

Hebben jullie al bepaald of dit de laatste Qlimax wordt? Ben nu wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 11:16 

Hardtraxx Addict

Lijkt me goed om dat nu even te bepalen, dan weten ze bij Q-Dance ook waar ze aan toe zijn. Zelf vind ik het ieder jaar hartstikke gezellig, dus ik stem bij deze tegen de motie om dit de laatste editie te laten zijn. Volgend jaar wat mij betreft gewoon weer Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 14:26 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Hebben jullie al bepaald of dit de laatste Qlimax wordt? Ben nu wel benieuwd!

We zelf bepils
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 14:32 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Lijkt me goed om dat nu even te bepalen, dan weten ze bij Q-Dance ook waar ze aan toe zijn. Zelf vind ik het ieder jaar hartstikke gezellig, dus ik stem bij deze tegen de motie om dit de laatste editie te laten zijn. Volgend jaar wat mij betreft gewoon weer Qlimax!

De afsluiter is ook bepaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 15:21 

Hardtraxx Elite

^

Als ze weer een uptempo afsluiter gaan kiezen, beter dan Dimitri laten afsluiten gvd. Hoog hitjes / makkelijk scorengehalte maar kwalitatief in de uptempo wereld wel een vd beste. Weet hoe hij een goede set moet neerzetten, is de grootste uptempo artiest van het moment wat betreft spotify streams, heeft een groot terugkerend eigen evenement, etc. Werkt samen met raw artiesten, heeft ook zeker tracks met duistere sfeertjes.

GU past er niet (en is met alle respect niet ver genoeg daarvoor), Spitnoise is boring, TDH zal denk ik om bekende redenen uberhaupt nooit meer op een Q evenement draaien, Deadly Guns vorig jaar was een kut set + die vent staat overal te draaien met een gezicht als een aardappel.

En als ze geen uptempo afsluiter gaan doen pleur dan eindelijk Ophidian daar neer Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 16:36 

Hardtraxx Veteran

Ik stond klaar om een betoog te typen maar laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 16:44 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:

Als je begrijpend zou kunnen lezen zou sws niet alles wat ik post bij voorbaat uit context getrokken worden. Dus idk wat voor betoog je wou typen maar hier een vraag en uitleg zodat je het misschien wel begrijpt:

Ff realistisch: zeer grote kans dat het een uptempo afsluiter wordt dus kom maar op:

Welke afsluiter is dan, volgens jou beter dan Dimitri, ervan uitgaande dat ze een uptempo afsluiter kiezen zoals vorig jaar? (ff ter verduidelijking, dat er dus er niet staat 'dimitri verdient het het meest van alle artiesten die er zijn)

Partyraiser is al geweest, TDH heeft mensjes boos gemaakt, Spitnoise kan maar Dimitri is alsnog 5x zo populair als Spitnoise.

En hoe gek is het dat ik zeg dat Dimitri een betere Qlimax set zou gooien dan Deadly Guns? Nee idd want DG z’n set was bout. Kijk anders ff hoe positief het dagjesvolk hardstyle publiek heeft gereageerd op Dimitri op Reverze 2023.

Maar nah, het is zoals gebruikelijk weer grappiger om alles wat ik post te kleineren, ookal is het prima onderbouwd. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 19:15 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Maar nah, het is zoals gebruikelijk weer grappiger om alles wat ik post te kleineren, ookal is het prima onderbouwd. :sleep:

Pik, niemand zij iets :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 19:34 

Hardtraxx Elite

akkoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 00:12 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Alm1ghty schreef:

Als je begrijpend zou kunnen lezen zou sws niet alles wat ik post bij voorbaat uit context getrokken worden. Dus idk wat voor betoog je wou typen maar hier een vraag en uitleg zodat je het misschien wel begrijpt:

Ff realistisch: zeer grote kans dat het een uptempo afsluiter wordt dus kom maar op:

Welke afsluiter is dan, volgens jou beter dan Dimitri, ervan uitgaande dat ze een uptempo afsluiter kiezen zoals vorig jaar? (ff ter verduidelijking, dat er dus er niet staat 'dimitri verdient het het meest van alle artiesten die er zijn)

Partyraiser is al geweest, TDH heeft mensjes boos gemaakt, Spitnoise kan maar Dimitri is alsnog 5x zo populair als Spitnoise.

En hoe gek is het dat ik zeg dat Dimitri een betere Qlimax set zou gooien dan Deadly Guns? Nee idd want DG z’n set was bout. Kijk anders ff hoe positief het dagjesvolk hardstyle publiek heeft gereageerd op Dimitri op Reverze 2023.

Ik snap je verhaal. Denk ook, met de hype die Uptempo heeft, dat het in die markt gezocht gaat worden. Maar denk dat het dan eerder Major Conspiracy of Barber wordt. Of he, in het kader van qlimax show: Peacock in concert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 08:14 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
Alm1ghty schreef:

Hardop gelachen hierom
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 08:39 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Ik stond klaar om een betoog te typen

De ander ook blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 09:41 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Ik hou het kort want ik heb geen trek om te discussiëren over "kwaliteit" / of wat een "Qlimax-gevoel geeft" en dergelijke. Maarja; Barber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 09:53 

Hardtraxx Veteran

Had Ophidian hier toch wel erg graag een keer gezien, maar zie dat ook niet zo snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:47 

Hardtraxx Newbie

Mijn mening is dat afgelopen jaar in alle opzichten echt top was voor de liefhebber, behalve dan die afsluiter wat nergens op sloeg.
Maar ik denk dat Q echte publiekstreffers nodig heeft: een Soundrush en een Sefa voor de popi-jopies en een Rejecta voor de diehards. Dat zijn de artiesten waarvoor mensen komen. Ook een Dr. Peacock zou het mooi doen.

Verder zal een Wildstylez het wel goed doen. Verder om het aan te vullen nog even The Purge, omdat die zo hyped is en DBSTF natuurlijk. Dat zijn allemaal artiesten waar echt veel mensen op af komen.

En het nadeel is dat onze grote vriend Michael van de Kuit zo achterlijk veel huur vraagt voor het stadion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 12:12 

Hardtraxx Veteran

is emre inmiddels al uit z'n slachtofferrol gekropen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 20:14 

Hardtraxxer

Met ingang van dit seizoen kan er in de weekenden wel vaker een party in het Gelredome gehouden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 21:05 

Hardtraxx Veteran

Via wat browsen kwam ik op een site terecht van een bedrijf die de lightshow van Qlimax 2023 heeft geprogrammeerd. Cool om te zien / lezen voor diegene die het boeit :thumbup:

https://www.syncronorm.com/newsitem/qli ... -interview

En een full render:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2024 23:22 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 09:10 

Hardtraxx Veteran

De More Info is letterlijk dat we weer op hun socials moeten letten, kunnen we toch moeilijk more info noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 09:42 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
De More Info is letterlijk dat we weer op hun socials moeten letten, kunnen we toch moeilijk more info noemen :P

Deze flyer staat dan ook op de website van het Gelredome en verder nergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 12:41 

Hardtraxx Newbie

Zijn wel heel laat met informatie als je kijkt naar vorig jaar
Toen eind maart al trailer en was er 2 keer een voorverkoop
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten