Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 13:08 

Hardtraxx Veteran

Mooi om te zien dat er veel zijn die er direct wat achter zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 14:45 

Hardtraxx Veteran

Bied me aan samen met Nura om te openen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 17:42 

Hardtraxxer

Krijg net mail van Partyvervoer:

Op 16 november keert het legendarische Qlimax weer terug naar het GelreDome. Met de hardste DJ's belooft het een waanzinnige nacht te worden.

En at is nog niet alles.. Want vanaf NU! Kan je als eerste een entree + busticket nog voordat de officiële kaartverkoop start!

Met een Partyvervoer combiticket heb je een festival- en busticket in één!

Let op: er is slechts een beperkt aantal combi-tickets beschikbaar, dus wees er snel bij!

De secret sale is alleen toegankelijk via de onderstaande knop.

Zouden we vandaag nog een aankondiging vanuit Q-Dance kunnen verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 19:58 

Hardtraxx Veteran

De laatste :cry: :cry:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:00 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
De laatste :cry: :cry:

Afbeelding

Nou, wat zei ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:02 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Disciples, our final ritual awaits. On November 16th, we shall forge a new reality during the last edition of Qlimax. After 24 years, the time has come to fulfill this long-foretold prophecy. Together, we shall unleash the power of the Dark Star once and for all. For this has always been our destiny. Watch the Qlimax The Final Prophecy trailer now on YouTube.

During this night, we will embark on a journey through the mystical realms of Qlimax, honoring the essence of our longest-running event. Qlimax holds a very special place in the hearts of everyone at Q-dance and we owe it to Qlimax, our scene and its dedicated fans to end with an edition everyone will remember and cherish.

The General Sale for Qlimax The Final Prophecy starts on August 31st at 13:00 CEST. DEDIQATED Members will be able to order their tickets 48 hours in advance, on August 29th. Register now at Q-dance.com to secure yourself of access to the General Sale.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:09 

Hardtraxxer

ergens wel begrijpelijk, maar verdorie man wat baal ik hier van :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:10 

Hardtraxx Veteran

Het is jammer dat de splijting die HardBass de das om heeft gedaan, nu ook een einde maakt aan Qlimax. :(
Anyway heb er vanaf 2006 geweldige edities meegemaakt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:10 

Hardtraxxer

Nu worden we echt oud xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:11 

Hardtraxx Addict

Ben benieuwd waar die hele rebranding uiteindelijk naartoe leidt. Jammer dat het de laatste is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:12 

Hardtraxx Veteran

Zo wat baal ik zeg, zo'n uniek en vet concept dat gewoon ophoud.
Wel heel jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:14 

Hardtraxx Elite

Denkeleda schreef:
Ben benieuwd waar die hele rebranding uiteindelijk naartoe leidt. Jammer dat het de laatste is!

Defqon wordt naar de voorgrond geduwd. Q-dance naar de achtergrond (op defqon ook al geen "this was a Q-dance event")
Het wordt alleen nog Defqon, Dominator en stage take overs(geen hostings, alleen take overs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:17 

Hardtraxx Addict

Ja, wat het voor nu betekent snap ik. Maar bedoel meer; waar gaat het op de lange termijn toe leiden? Krijgen we nu gewoon ID&T branded feesten? En zouden we Q-Dance ooit nog terugkrijgen met feesten als Qapital en dergelijke? Ben benieuwd waar het merk van Q/ID&T over een paar jaar staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:19 

Hardtraxx Veteran

Past een beetje n.a.v. die overname door "KKR" , even een cross-post uit Wist-je-dat-topic:

Meph0 schreef:
Khadber schreef:
Het is nu wel de 3e over 4e overname van ID&Q (of moederbedrijf) in 8 jaar tijd?
Ben benieuwd wat zoiets met de bedrijfsvoering doet van een organisatie.

Funest natuurlijk. Dat soort venture capital firma's zijn uit op ofwel snelle groei zodat ze het weer kunnen verkopen ofwel uithollen/efficiëntieslagen zodat de winst gemaximaliseerd kan worden om het na een paar jaar voor een opgeblazen prijs te kunnen verkopen.

Langetermijnstrategie-/visie die voortkomt uit passie voor het product of klantenpopulatie kun je meestal wel vergeten, tenzij je door een angel investor wordt overgenomen die echt iets geeft om je product/klanten en er iets moois van wil maken. Dat zijn niet deze namen.

Revolting Against schreef:
Ik hoop niet dat ze de hele organisatie naar de KKR gaan helpen.

r.i.p. Qlimax, r.i.p Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:19 

Hardtraxx Elite

Denkeleda schreef:
Ja, wat het voor nu betekent snap ik. Maar bedoel meer; waar gaat het op de lange termijn toe leiden? Krijgen we nu gewoon ID&T branded feesten? En zouden we Q-Dance ooit nog terugkrijgen met feesten als Qapital en dergelijke? Ben benieuwd waar het merk van Q/ID&T over een paar jaar staat.

Ow nee, ze gaan zich dus alleen richten op defqon en alles daar omheen, verder niks de komende jaren
Edit: precies, die nieuwe eigenaar wil dat ze alleen op het meest winst gevende richten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:23 

Hardtraxx Veteran

Damn, 14 jaar geleden eerste Qlimax, elk jaar 2 geweldige events in het Gelredome samen met Hard Bass. Denk beide wel 10 edities geweest.

Doet wel pijn te lezen dat Qlimax straks gewoon weg is...

Ook al begrijp ik het ergens wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:55 

Hardtraxxer

Triest en jammer. Alleen nog Defqon volgend jaar dus. Geen idee wat ze hiermee willen bereiken. Q-Dance is zo'n sterk merk, zou echt jammer zijn om dat weg te gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:57 

Hardtraxx Elite

Rubrix schreef:
Triest en jammer. Alleen nog Defqon volgend jaar dus. Geen idee wat ze hiermee willen bereiken. Q-Dance is zo'n sterk merk, zou echt jammer zijn om dat weg te gooien

Gaat gebeuren
Defqon wordt het merk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 20:59 

Hardtraxx Elite

Echt ongelofelijk jammer dit! :cry:
Qlimax is voor mij toch echt wel het ultieme Hardstyle feest.

Hopen op een soort Qlimax Legends editie dan maar, dat zou de pijn nog een beetje verzachten :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:01 

Hardtraxx Veteran

Zo zonde dat Q weer zo nodig z’n ziel moest verkopen aan van die grote beursgenoteerde bedrijven. Waarom kiezen er voor om bijna al hun evenementen te stoppen? Alleen Defqon in je portefeuille als Q zijnde is toch veelste karig, wel mooi om te zien dat veel andere organisaties hier op inspringen en wel gepassioneerd zijn om mooie feesten te organiseren, ipv zich alleen te focussen op winst maximalisatie. Echter moet het natuurlijk ook genoeg geld opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:07 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Zo zonde dat Q weer zo nodig z’n ziel moest verkopen aan van die grote beursgenoteerde bedrijven. Waarom kiezen er voor om bijna al hun evenementen te stoppen? Alleen Defqon in je portefeuille als Q zijnde is toch veelste karig, wel mooi om te zien dat veel andere organisaties hier op inspringen en wel gepassioneerd zijn om mooie feesten te organiseren, ipv zich alleen te focussen op winst maximalisatie. Echter moet het natuurlijk ook genoeg geld opleveren.

Niet als je het iets wereldwijds maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:11 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Denkeleda schreef:

Ow nee, ze gaan zich dus alleen richten op defqon en alles daar omheen, verder niks de komende jaren
Edit: precies, die nieuwe eigenaar wil dat ze alleen op het meest winst gevende richten

Iemand van Q heb ik in discord horen zeggen dat het niks met overname te maken heeft maar dat dit puur een strategie verandering is. Ook zou er meer info soon volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:18 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
heggenschaar schreef:
Denkeleda schreef:

Iemand van Q heb ik in discord horen zeggen dat het niks met overname te maken heeft maar dat dit puur een strategie verandering is. Ook zou er meer info soon volgen.

Mijn info komt van iemand van Q die ik sprak op multigroove (en alles wat hij vertelde over Defqon klopte ook precies)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:20 

Hardtraxx Veteran

Door de 1e verkoop aan de Amerikanen in 2013 is de ellende begonnen. Het leek eerst nog mooi met grote plannen in Chili, Amerika , Azië en Australië. Het ging ook een tijdje goed maar de laatste jaren lijkt het alsof vanaf hogerhand winstmaximalisatie bovenaan staat.
In vroegere video's zag je ze op het Q-Dance kantoor nog trots uitspreken op de "dedication" van de fans aan Q-Dance.
Maar ze hebben zich door de overname in een onmogelijke positie gewerkt. Orders van hogerop moeten nagekomen worden als het gaat om targets. De fans schreeuwen van onderaf "wat doen jullie met onze events"
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:22 

Hardtraxxer

Edit: precies, die nieuwe eigenaar wil dat ze alleen op het meest winst gevende richten[/quote]

Iemand van Q heb ik in discord horen zeggen dat het niks met overname te maken heeft maar dat dit puur een strategie verandering is. Ook zou er meer info soon volgen.[/quote]
Mijn info komt van iemand van Q die ik sprak op multigroove (en alles wat hij vertelde over Defqon klopte ook precies)[/quote]

Eeuwig zonde wel, Q kan zo veel meer dan enkel dit. Ben bang dat met het met alleen als merk naam Defqon snel vergeten wordt bij een nieuwe generatie, die nog nooit een ander Q event heeft bezocht
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten