Dit is mijn anderhalfste.
Oh ik stoor me 9/10 keer niet aan Emre hoor. Dus je hoeft me niet te verbeteren.wrote: Niet liegen he.
Oh ik stoor me 9/10 keer niet aan Emre hoor. Dus je hoeft me niet te verbeteren.wrote: Niet liegen he.
Vrij letterlijk wat er staat misschien?wrote:Idk wat je precies bedoelt met dubbelaccounts nadoen, maar ik heb in ieder geval niets met die accounts te maken. Lijkt net alsof jullie willen dat ik daarachter zit (intents topic p8/9). Bij deze: nee.
Zweer het op je koelkast.wrote:
Oh ik stoor me 9/10 keer niet aan Emre hoor. Dus je hoeft me niet te verbeteren.
Heel eerlijk Emre... het had me best grappig geleken als je allemaal accounts had aangemaakt om zo een counter hivemind te creeren, wat zich afzet tegen de hardtraxx elite hivemindwrote:Idk wat je precies bedoelt met dubbelaccounts nadoen, maar ik heb in ieder geval niets met die accounts te maken. Lijkt net alsof jullie willen dat ik daarachter zit (intents topic p8/9). Bij deze: nee.
Helaas hebben we niet veel aan "in de wandelgangen gaan rond " gebeuren. Kan van alles rondgaan en de interpretatie kan natuurlijk ook anders zijn. Qlimax is best een groot merk en kan mij niet voorstellen dat ze dit stilletjes afwimpelenwrote:Van een artiest, die er zelf zegt te staan dit jaar, vernomen dat het inderdaad de laatste Qlimax zou zijn. Om de speculaties maar wat verder aan te wakkeren![]()
En als je kijkt naar vorig jaar en de huidige veranderingen in hardstyle scene, is dit eigenlijk ook wel een logisch besluit. Qlimax is een te magisch feest om in een Supremacy 2.0 te veranderen als je 't mij vraagt.
Klopt! Al neem ik zelf die info dan wel serieus vanuit zo'n directe bron. Is ook alweer een maand of twee geleden dat me dat verteld is, dus al die vooroverleggen voor Qlimax starten dan wel erg vroeg.wrote:Helaas hebben we niet veel aan "in de wandelgangen gaan rond " gebeuren. Kan van alles rondgaan en de interpretatie kan natuurlijk ook anders zijn. Qlimax is best een groot merk en kan mij niet voorstellen dat ze dit stilletjes afwimpelenwrote:Van een artiest, die er zelf zegt te staan dit jaar, vernomen dat het inderdaad de laatste Qlimax zou zijn. Om de speculaties maar wat verder aan te wakkeren![]()
En als je kijkt naar vorig jaar en de huidige veranderingen in hardstyle scene, is dit eigenlijk ook wel een logisch besluit. Qlimax is een te magisch feest om in een Supremacy 2.0 te veranderen als je 't mij vraagt.
Hey je moet niet altijd alles doorlullen jij! Ik zei dat het vertrouwelijk was!wrote:Van een artiest, die er zelf zegt te staan dit jaar, vernomen dat het inderdaad de laatste Qlimax zou zijn. Om de speculaties maar wat verder aan te wakkeren![]()
Af en toe komt er al een niets zeggende post voorbij. Dus ze zijn er wel iets mee bezigwrote:Er is natuurlijk ook nog niet echt een officiële communicatie op social media geweest over Qlimax dit jaar, alleen dat er op de site al de editie van dit jaar staat aangekondigd.
Als de social media campagne voor dit jaar begint en het is inderdaad de laatste editie zullen ze dit ook wel direct aankondigen zodat het sneller uitverkoopt, beetje ala Q-Base.
Dat is niet zo gek met Defqon.1 over 2 weken toch? Ik verwacht dat de socials op gang komen vlak na Defqon, dan gaan mensen veel op die accounts kijken voor extra info en kun je mooi je volgende event pushen.wrote:Er is natuurlijk ook nog niet echt een officiële communicatie op social media geweest over Qlimax .
In de Defqon stream hadden ze al aangekondigd de 25 jaar viering op defqon 2025 te doen.wrote:Sluit ook niet uit dat ze volgend jaar hun Gelredome spot gebruiken voor een 25 years of Q-dance ding?
En dat ze daarna kijken wat ze met Qlimax gaan doen.
Zou jammer zijn.wrote:In de Defqon stream hadden ze al aangekondigd de 25 jaar viering op defqon 2025 te doen.wrote:Sluit ook niet uit dat ze volgend jaar hun Gelredome spot gebruiken voor een 25 years of Q-dance ding?
Dus betwijfel of er een los feest komt eigenlijk
Kan toch beide? Dat ze er op Defqon aandacht aan besteden + een Dedicated event?wrote:In de Defqon stream hadden ze al aangekondigd de 25 jaar viering op defqon 2025 te doen.wrote:Sluit ook niet uit dat ze volgend jaar hun Gelredome spot gebruiken voor een 25 years of Q-dance ding?
Met de bewoordingen deed me het denken aan geen eventwrote:Kan toch beide? Dat ze er op Defqon aandacht aan besteden + een Dedicated event?wrote:In de Defqon stream hadden ze al aangekondigd de 25 jaar viering op defqon 2025 te doen.wrote:Sluit ook niet uit dat ze volgend jaar hun Gelredome spot gebruiken voor een 25 years of Q-dance ding?
Fuck The Hardtraxx Elitewrote:Heel eerlijk Emre... het had me best grappig geleken als je allemaal accounts had aangemaakt om zo een counter hivemind te creeren, wat zich afzet tegen de hardtraxx elite hivemindwrote:Idk wat je precies bedoelt met dubbelaccounts nadoen, maar ik heb in ieder geval niets met die accounts te maken. Lijkt net alsof jullie willen dat ik daarachter zit (intents topic p8/9). Bij deze: nee.![]()
We defend the rawwrote:Fuck The Hardtraxx Elitewrote:Heel eerlijk Emre... het had me best grappig geleken als je allemaal accounts had aangemaakt om zo een counter hivemind te creeren, wat zich afzet tegen de hardtraxx elite hivemindwrote:Idk wat je precies bedoelt met dubbelaccounts nadoen, maar ik heb in ieder geval niets met die accounts te maken. Lijkt net alsof jullie willen dat ik daarachter zit (intents topic p8/9). Bij deze: nee.![]()
Jankbalwrote:Fijn dat dit zo snel geregeld is. Als je toch bezig bent, kun je meteen iets doen aan die gast met 20 accounts?wrote:Heb hem veranderd naar 2024.
Gemiddelde hardtraxxer dit, wie bedoel je?wrote:De twintig stemmetjes in iemands hoofd zijn gepikeerd.
Er zijn inmiddels zoveel nepaccounts dat de gemiddelde Hardtraxxer een nepaccount is ja.wrote:Gemiddelde hardtraxxer dit, wie bedoel je?wrote:De twintig stemmetjes in iemands hoofd zijn gepikeerd.
Iemand die het nog onthouden heeftwrote:Ah ja, het poepnek verhaal van Goku blijft een jaarlijkse traditie