Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 10:23 

Hardtraxx Veteran

Dit is mijn anderhalfste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 10:55 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Niet liegen he.

Oh ik stoor me 9/10 keer niet aan Emre hoor. Dus je hoeft me niet te verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 13:01 

Kraak... Piep...

Zaagkick schreef:
Idk wat je precies bedoelt met dubbelaccounts nadoen, maar ik heb in ieder geval niets met die accounts te maken. Lijkt net alsof jullie willen dat ik daarachter zit (intents topic p8/9). Bij deze: nee.

Vrij letterlijk wat er staat misschien?

Rickzel schreef:

Oh ik stoor me 9/10 keer niet aan Emre hoor. Dus je hoeft me niet te verbeteren.

Zweer het op je koelkast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 13:14 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Idk wat je precies bedoelt met dubbelaccounts nadoen, maar ik heb in ieder geval niets met die accounts te maken. Lijkt net alsof jullie willen dat ik daarachter zit (intents topic p8/9). Bij deze: nee.

Heel eerlijk Emre... het had me best grappig geleken als je allemaal accounts had aangemaakt om zo een counter hivemind te creeren, wat zich afzet tegen de hardtraxx elite hivemind :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 17:38 

Hardtraxxer

Van een artiest, die er zelf zegt te staan dit jaar, vernomen dat het inderdaad de laatste Qlimax zou zijn. Om de speculaties maar wat verder aan te wakkeren :P

En als je kijkt naar vorig jaar en de huidige veranderingen in hardstyle scene, is dit eigenlijk ook wel een logisch besluit. Qlimax is een te magisch feest om in een Supremacy 2.0 te veranderen als je 't mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 17:53 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Van een artiest, die er zelf zegt te staan dit jaar, vernomen dat het inderdaad de laatste Qlimax zou zijn. Om de speculaties maar wat verder aan te wakkeren :P

En als je kijkt naar vorig jaar en de huidige veranderingen in hardstyle scene, is dit eigenlijk ook wel een logisch besluit. Qlimax is een te magisch feest om in een Supremacy 2.0 te veranderen als je 't mij vraagt.

Helaas hebben we niet veel aan "in de wandelgangen gaan rond " gebeuren. Kan van alles rondgaan en de interpretatie kan natuurlijk ook anders zijn. Qlimax is best een groot merk en kan mij niet voorstellen dat ze dit stilletjes afwimpelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 17:57 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Svennn schreef:

Helaas hebben we niet veel aan "in de wandelgangen gaan rond " gebeuren. Kan van alles rondgaan en de interpretatie kan natuurlijk ook anders zijn. Qlimax is best een groot merk en kan mij niet voorstellen dat ze dit stilletjes afwimpelen

Klopt! Al neem ik zelf die info dan wel serieus vanuit zo'n directe bron. Is ook alweer een maand of twee geleden dat me dat verteld is, dus al die vooroverleggen voor Qlimax starten dan wel erg vroeg.

We zullen het wel zien, mocht het zo zijn, zal de officiële info nooit heel lang meer op zich laten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 18:44 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:

Hey je moet niet altijd alles doorlullen jij! Ik zei dat het vertrouwelijk was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 21:42 

Hardtraxx Veteran

Er is natuurlijk ook nog niet echt een officiële communicatie op social media geweest over Qlimax dit jaar, alleen dat er op de site al de editie van dit jaar staat aangekondigd.

Als de social media campagne voor dit jaar begint en het is inderdaad de laatste editie zullen ze dit ook wel direct aankondigen zodat het sneller uitverkoopt, beetje ala Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2024 23:34 

Hardtraxx Elite

Jordy schreef:
Er is natuurlijk ook nog niet echt een officiële communicatie op social media geweest over Qlimax dit jaar, alleen dat er op de site al de editie van dit jaar staat aangekondigd.

Als de social media campagne voor dit jaar begint en het is inderdaad de laatste editie zullen ze dit ook wel direct aankondigen zodat het sneller uitverkoopt, beetje ala Q-Base.

Af en toe komt er al een niets zeggende post voorbij. Dus ze zijn er wel iets mee bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 08:38 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Er is natuurlijk ook nog niet echt een officiële communicatie op social media geweest over Qlimax .

Dat is niet zo gek met Defqon.1 over 2 weken toch? Ik verwacht dat de socials op gang komen vlak na Defqon, dan gaan mensen veel op die accounts kijken voor extra info en kun je mooi je volgende event pushen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 09:16 

Hardtraxx Veteran

Sluit ook niet uit dat ze volgend jaar hun Gelredome spot gebruiken voor een 25 years of Q-dance ding?

En dat ze daarna kijken wat ze met Qlimax gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 09:30 

Hardtraxx Veteran

Mogelijk dat we wat reclame zullen zien op DQ met die doeken? Wel een logische plek om zoiets aan te kondingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 09:38 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Sluit ook niet uit dat ze volgend jaar hun Gelredome spot gebruiken voor een 25 years of Q-dance ding?

In de Defqon stream hadden ze al aangekondigd de 25 jaar viering op defqon 2025 te doen.
Dus betwijfel of er een los feest komt eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 09:44 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:

In de Defqon stream hadden ze al aangekondigd de 25 jaar viering op defqon 2025 te doen.

Zou jammer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 10:56 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:

Kan toch beide? Dat ze er op Defqon aandacht aan besteden + een Dedicated event?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2024 11:06 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:

Kan toch beide? Dat ze er op Defqon aandacht aan besteden + een Dedicated event?

Met de bewoordingen deed me het denken aan geen event
Maar we gaan het zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2024 17:31 

Hardtraxx Newbie

Albatrots schreef:
Zaagkick schreef:

Heel eerlijk Emre... het had me best grappig geleken als je allemaal accounts had aangemaakt om zo een counter hivemind te creeren, wat zich afzet tegen de hardtraxx elite hivemind :lol: :lol:

Fuck The Hardtraxx Elite
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2024 17:35 

Hardtraxxer

Harrold schreef:
Albatrots schreef:
Zaagkick schreef:

Fuck The Hardtraxx Elite

We defend the raw :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2024 20:19 

Hardtraxx Newbie

Paling schreef:
MYTZE schreef:
Heb hem veranderd naar 2024. :)

Fijn dat dit zo snel geregeld is. Als je toch bezig bent, kun je meteen iets doen aan die gast met 20 accounts?

Jankbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 09:37 

Kraak... Piep...

De twintig stemmetjes in iemands hoofd zijn gepikeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 09:49 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Gemiddelde hardtraxxer dit, wie bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 10:01 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:

Gemiddelde hardtraxxer dit, wie bedoel je?

Er zijn inmiddels zoveel nepaccounts dat de gemiddelde Hardtraxxer een nepaccount is ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 10:18 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ah ja, het poepnek verhaal van Goku blijft een jaarlijkse traditie

Iemand die het nog onthouden heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2024 10:33 

Hardtraxx Veteran

Goku schreef:
Nuracore schreef:
Ah ja, het poepnek verhaal van Goku blijft een jaarlijkse traditie

Iemand die het nog onthouden heeft :lol:

Dit is inmiddels al bijna basiskennis voor iedere Hardtraxxer toch? :P