Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 13:20 

Hardtraxxer

Ik heb ook een bron, maar van mijn bron mag ik niets vertellen
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 13:21 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Wij hebben dan ook een duidelijke bron!?

Waar dan?

Als we onze Miwer niet meer als betrouwbaar kunnen zien waar gaan we dan heen in deze wereld BB?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 13:23 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend veel speculatie in dit topic. Er is naar mijn weten nergens aangekondigd dat dit de laatste Qlimax ooit zal zijn, is niet meer dan een speculatie van iemand op (volgens mij) Reddit geweest. Wacht nou gewoon even de berichtgeving af voordat we met zijn allen al besloten hebben dat dit de laatste Qlimax is, dat er een Project One secret line-up spot komt zoals vorig jaar gezegd werd of ook maar iets anders.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 13:26 

Hardtraxx Veteran

Speculatie op een morsdood forum maakt het juist mooi. Veel plezier allemaal bij de laatste editie Qlimax!
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 13:31 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
verhaal

Inderdaad, voor de rest mogen jullie hier heen: algemeen/q-dance-2023-speculatie-topic-t65117.html

Graag ook niet speculeren over de anthemmaker, line-up, aantal italianen zittend op de grond en/of het thema
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 13:56 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Khadber schreef:
verhaal

Inderdaad, voor de rest mogen jullie hier heen: algemeen/q-dance-2023-speculatie-topic-t65117.html

Graag ook niet speculeren over de anthemmaker, line-up, aantal italianen zittend op de grond en/of het thema

2023 is al afgesloten
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 13:59 

Hardtraxx Addict

Top miwer lekker scherp weer :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 21:49 

Hardtraxxer

Ik denk ook wel dat dit de laatste wordt eigenlijk. Q is echt enkel nog Defqon en wat vage overzeese dingen binnenkort.

Maar dan mag er wel snel een knaller van een "laatste editie ooit"-promo gaan komen, anders gaan ze ook dat niet uitverkopen.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 22:36 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
ErikZ schreef:
Khadber schreef:
verhaal

2023 is al afgesloten

Heb hem veranderd naar 2024. :)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 08:32 

Hardtraxx Addict

MYTZE schreef:

Fijn dat dit zo snel geregeld is. Als je toch bezig bent, kun je meteen iets doen aan die gast met 20 accounts?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 14:05 

Hardtraxx Elite

laatste klijmeks 2024 word super rawwwwwww alleen maar tracks met anticlimaxes als ekte afsluiting van qlimax dus als je geen rawsoldier beter kom je niet naar klijmeks 2024.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 14:16 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
laatste klijmeks 2024 word super rawwwwwww alleen maar tracks met anticlimaxes als ekte afsluiting van qlimax dus als je geen rawsoldier beter kom je niet naar klijmeks 2024.

Tis een slecht teken als zelfs ik als raw soldier broeder jou vervelend ga vinden Emre >.<
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 14:30 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:

Tis een slecht teken als zelfs ik als raw soldier broeder jou vervelend ga vinden Emre >.<

oja sorry jos, was ff vergeten dat iedereen cynisch mag zijn en fatoe's mag maken behalve emre.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 14:36 

Hardtraxxer

Mag wel.

Mits het leuk is, en je weet wie dat bepalen.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 14:42 

Hardtraxx Elite

oja nou gelukkig is met 5 man in drollenmaskers optreden wel een goeie grap dan hihi
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 14:45 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
oja nou gelukkig is met 5 man in drollenmaskers optreden wel een goeie grap dan hihi

:oh: :oh:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 14:47 

Hardtraxx Veteran

Slaat woordenboek open, kijkt bij zielig en ziet:
Zaagkick schreef:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 15:06 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
oja sorry jos, was ff vergeten dat iedereen cynisch mag zijn en fatoe's mag maken behalve emre.
Hardtraxx Hivemind schreef:
Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 15:16 

Hardtraxx Elite

:sleep:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2024 15:18 

Hardtraxx Veteran

Lief doen jongs
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 13:41 

Hardtraxx Newbie

Paling schreef:
MYTZE schreef:

Fijn dat dit zo snel geregeld is. Als je toch bezig bent, kun je meteen iets doen aan die gast met 20 accounts?

Ga snel de zee in jij
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 13:42 

Hardtraxxer

Wat is een Fatoe?
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 22:23 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:

Niet liegen he.

Hij doet gewoon alle dubbel accounts en Damy na, geen idee waarom trouwens, dus ik vraag me af hoe vervelend je het hele forum atm vindt dan :P.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 23:26 

Hardtraxx Elite

Idk wat je precies bedoelt met dubbelaccounts nadoen, maar ik heb in ieder geval niets met die accounts te maken. Lijkt net alsof jullie willen dat ik daarachter zit (intents topic p8/9). Bij deze: nee.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2024 08:44 

Hardtraxx Veteran

Maar je hoeveelste account is dit nou?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten