Poster: Qlimax 2024 - The Final Prophecy
Past

Qlimax 2024 - The Final Prophecy

Time
– (Sun)
Price
€99,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Ik heb ook een bron, maar van mijn bron mag ik niets vertellen
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 25 days ago
Broken Balance wrote:
ErikZ wrote: Wij hebben dan ook een duidelijke bron!?
Waar dan?
Als we onze Miwer niet meer als betrouwbaar kunnen zien waar gaan we dan heen in deze wereld BB?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ontzettend veel speculatie in dit topic. Er is naar mijn weten nergens aangekondigd dat dit de laatste Qlimax ooit zal zijn, is niet meer dan een speculatie van iemand op (volgens mij) Reddit geweest. Wacht nou gewoon even de berichtgeving af voordat we met zijn allen al besloten hebben dat dit de laatste Qlimax is, dat er een Project One secret line-up spot komt zoals vorig jaar gezegd werd of ook maar iets anders.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Speculatie op een morsdood forum maakt het juist mooi. Veel plezier allemaal bij de laatste editie Qlimax!
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
Khadber wrote:verhaal
Inderdaad, voor de rest mogen jullie hier heen: Q-Dance 2024 Speculatie topic

Graag ook niet speculeren over de anthemmaker, line-up, aantal italianen zittend op de grond en/of het thema
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
ErikZ wrote:

Graag ook niet speculeren over de anthemmaker, line-up, aantal italianen zittend op de grond en/of het thema
2023 is al afgesloten
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Top miwer lekker scherp weer :thumbup:
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 days ago
Ik denk ook wel dat dit de laatste wordt eigenlijk. Q is echt enkel nog Defqon en wat vage overzeese dingen binnenkort.

Maar dan mag er wel snel een knaller van een "laatste editie ooit"-promo gaan komen, anders gaan ze ook dat niet uitverkopen.
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
heggenschaar wrote:
ErikZ wrote:

2023 is al afgesloten
Heb hem veranderd naar 2024. :)
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
MYTZE wrote:Heb hem veranderd naar 2024. :)
Fijn dat dit zo snel geregeld is. Als je toch bezig bent, kun je meteen iets doen aan die gast met 20 accounts?
Hardtraxx Veteran
4449 posts member since 2023
last seen 10 hours ago
laatste klijmeks 2024 word super rawwwwwww alleen maar tracks met anticlimaxes als ekte afsluiting van qlimax dus als je geen rawsoldier beter kom je niet naar klijmeks 2024.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Zaagkick wrote:laatste klijmeks 2024 word super rawwwwwww alleen maar tracks met anticlimaxes als ekte afsluiting van qlimax dus als je geen rawsoldier beter kom je niet naar klijmeks 2024.
Tis een slecht teken als zelfs ik als raw soldier broeder jou vervelend ga vinden Emre >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Rickzel wrote:
Zaagkick wrote:laatste klijmeks 2024 word super rawwwwwww alleen maar tracks met anticlimaxes als ekte afsluiting van qlimax dus als je geen rawsoldier beter kom je niet naar klijmeks 2024.
Tis een slecht teken als zelfs ik als raw soldier broeder jou vervelend ga vinden Emre >.<
oja sorry jos, was ff vergeten dat iedereen cynisch mag zijn en fatoe's mag maken behalve emre.
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 days ago
Mag wel.

Mits het leuk is, en je weet wie dat bepalen.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
oja nou gelukkig is met 5 man in drollenmaskers optreden wel een goeie grap dan hihi
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Zaagkick wrote:oja nou gelukkig is met 5 man in drollenmaskers optreden wel een goeie grap dan hihi
:oh: :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
Slaat woordenboek open, kijkt bij zielig en ziet:
Zaagkick wrote:oja nou gelukkig is met 5 man in drollenmaskers optreden wel een goeie grap dan hihi
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Zaagkick wrote:oja sorry jos, was ff vergeten dat iedereen cynisch mag zijn en fatoe's mag maken behalve emre.
Hardtraxx Hivemind wrote:Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
:sleep:
Hardtraxx Veteran
3821 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Lief doen jongs
B
Hardtraxxer
50 posts member since 2023
Paling wrote:
MYTZE wrote:Heb hem veranderd naar 2024. :)
Fijn dat dit zo snel geregeld is. Als je toch bezig bent, kun je meteen iets doen aan die gast met 20 accounts?
Ga snel de zee in jij
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Wat is een Fatoe?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Niet liegen he.

Hij doet gewoon alle dubbel accounts en Damy na, geen idee waarom trouwens, dus ik vraag me af hoe vervelend je het hele forum atm vindt dan :P.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Idk wat je precies bedoelt met dubbelaccounts nadoen, maar ik heb in ieder geval niets met die accounts te maken. Lijkt net alsof jullie willen dat ik daarachter zit (intents topic p8/9). Bij deze: nee.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Maar je hoeveelste account is dit nou?

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026