Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:24 

Hardtraxxer

Oefff de laatste! Hier is het in 2004 voor mij mee begonnen allemaal. Ging daarvoor al naar events als Impulz in de brabanthallen . Maar dit in 2004 in het GelreDome (gratis ticket toen nog) was echt een eye opener qua events voor mij. Maar ook ik ben toen naar 7 edities afgehaakt. Alleen nog het jaar met Project One geweest. Wellicht deze toch nog even meepakken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:29 

Hardtraxx Veteran

oot schreef:
Eeuwig zonde wel, Q kan zo veel meer dan enkel dit. Ben bang dat met het met alleen als merk naam Defqon snel vergeten wordt bij een nieuwe generatie, die nog nooit een ander Q event heeft bezocht

Hier op het dooie forum zullen we Q-Dance nooit vergeten. Q blijft het trotse beeldmerk van de 'feesten' sectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:32 

Hardtraxx Elite

Ik vraag me af, wanneer ze een re-branding oid gaan doen of ze dan tussen de nu bestaand feesten (die nu al naam hebben gemaakt) mee kunnen komen. Prijzen zullen namelijk niet omlaag gaan en dat icm een 'nieuwe' naam....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:33 

Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
Het is niet de laatste editie van Qlimax ... ik weet echt niet hoe sommige daar bij komen. Zelfde dat het dit jaar in de brabanthallen zou plaats vinden.. Klopt ook geen drol van

Even gram halen hiero
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:33 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
oot schreef:
Eeuwig zonde wel, Q kan zo veel meer dan enkel dit. Ben bang dat met het met alleen als merk naam Defqon snel vergeten wordt bij een nieuwe generatie, die nog nooit een ander Q event heeft bezocht

Hier op het dooie forum zullen we Q-Dance nooit vergeten. Q blijft het trotse beeldmerk van de 'feesten' sectie.

En het Qlimax logo voor de releases :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:39 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:41 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Het is niet de laatste editie van Qlimax ... ik weet echt niet hoe sommige daar bij komen. Zelfde dat het dit jaar in de brabanthallen zou plaats vinden.. Klopt ook geen drol van

Even gram halen hiero

Ja een excuus naar mij is ook wel op z'n plaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 21:57 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
BattleRoyaleNL schreef:

Even gram halen hiero

Whaha prachtig weer. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 22:11 

Hardtraxx Elite

zeke schreef:
Pipa schreef:
BattleRoyaleNL schreef:

Even gram halen hiero

Whaha prachtig weer. :lol:

En eigenlijk kloppen de Brabanthallen soort van ook. Ging aeen over vwab
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 22:11 

Hardtraxxer

Wat kut zeg, kut rebranding. Alleen maar het geld hè, fijne investeerders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 22:19 

Hardtraxx Elite

Dit is goed zuur. RIP Qlimax. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 22:34 

Hardtraxxer

Eigenlijk doet mij dit best zeer dat 1 van de grootse investeerders in de Europese dance scene zo stuk voor stuk alles koopt en sloopt. :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 22:40 

Hardtraxx Veteran

Dit heeft meer te maken met een concept dat doodbloed ipv investeerders. Het concept Qlimax werkt gewoon niet meer in deze huidige tijd. Dus logische stap om het nu te beëindigen ipv dat het helemaal doodbloedt en als een nachtkaars uitgaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 22:43 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Dit heeft meer te maken met een concept dat doodbloed ipv investeerders. Het concept Qlimax werkt gewoon niet meer in deze huidige tijd. Dus logische stap om het nu te beëindigen ipv dat het helemaal doodbloedt en als een nachtkaars uitgaat

Heeft er denk ik ook mee te maken. De huidige populaire sound sluit gewoon ook niet meer aan bij het concept Qlimax, maar goed, geld zal altijd de grote drijfveer zijn helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 22:45 

Hardtraxxer

Pipa schreef:

Ja het concept Qlimax werd minder het gat tussen begin avond euforisch eind (huidige)RAW werd te groot. Maar ergens had ik de hoop dat Q Qlimax wel in een nieuw jasje kon steken.

Verder als je kijkt wat er met alle andere feesten van Q is gebeurd van ik het gewoon jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 23:00 

Hardtraxx Veteran

Ik weet dat sentimenten niet tellen, maar dat de organisatie die het woord Hardstyle heeft uitgevonden dan het meest iconische evenement gaat stoppen, tja ik kan me zo bedenken dat ze er ook bij Q-Dance zelf niet blij van worden.
En wie weet, net als ooit de "Final Thunderdome" , zal er ooit weer een "Rise of Qlimax" komen.
Al ben ik bang dat ik tegen die tijd achter een looprekje het Gelredome moet binnen wandelen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 23:16 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Ik weet dat sentimenten niet tellen, maar dat de organisatie die het woord Hardstyle heeft uitgevonden dan het meest iconische evenement gaat stoppen, tja ik kan me zo bedenken dat ze er ook bij Q-Dance zelf niet blij van worden.
En wie weet, net als ooit de "Final Thunderdome" , zal er ooit weer een "Rise of Qlimax" komen.
Al ben ik bang dat ik tegen die tijd achter een looprekje het Gelredome moet binnen wandelen >.<

Ik zie over 2 jaar een feest aankomen. Qlimax Reborn with the second dose.. Ik bedoel Return of Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 01:47 

Hardtraxxer

Nu eigenlijk zo goed als alle Q-Dance feesten zijn doodgebloed, ligt de weg helemaal vrij voor de ‘TikTok generatie’ om poep zoals Dual Damage mega populair te laten worden. Q-Dance heeft 20 jaar lang enigszins kunnen bepalen wat populair werd, maar de laatste jaren zag ik deze invloed steeds minder worden. Voor mij voelt de hele situatie toch een beetje als een nieuw tijdperk dat nu echt is aan gebroken. Erg jammer! Voor mij voelde Q altijd een beetje aan als de gatekeepers van de scène oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 07:14 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
lulverhaal

Inderdaad, Dual Damage werd echt enorm gehinderd door al die Q feesten. Eindelijk kunnen ze vlammen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 07:17 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Huisapotheker schreef:
lulverhaal

Inderdaad, Dual Damage werd echt enorm gehinderd door al die Q feesten. Eindelijk kunnen ze vlammen!

Niet dus, aangezien de invloed van Q steeds minder werd over afgelopen jaren. Niet te letterlijk nemen mijn verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 08:10 

Hardtraxxer

Dit doet toch wel een beetje pijn hoor om het grote Qlimax te zien wegvallen.. Heel benieuwd hoe de komende jaren gaat worden ook qua strategie van Q. Zullen ze Defqon dan wereldwijd verder uitbreiden ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 08:18 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
Afbeelding

Voeg hier The Qontinent ook maar bij. :cry:

Laatste Qlimax dus, beter dat het een eervolle editie wordt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 08:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Doet wel pijn te lezen dat Qlimax straks gewoon weg is...

Ook al begrijp ik het ergens wel.

Dit is mijn gevoel ook wel een beetje. Ondanks dat ik best wel weggedreven ben van de huidige hardstyle voelt Qlimax wel als een instituut in de hardstyle. Het was HET indoor feest. Maar goed, vorig jaar kregen ze het niet uitverkocht terwijl een Supremacy gewoon in 1.5 dag die hele Gelredome uitverkoopt, dat laat ook wel zien dat er een verandering moet komen. Immers, met Corona hebben veel entertainmentbedrijven zo goed als twee jaar stil moeten zitten.

Dan maar houden bij de beste Qlimax herinneringen die ik ooit heb gehad, de 2016 editie heb ik helaas gemist vanwege werkverplichtingen, maar Zatox op Qlimax 2010, Technoboy, B-Front en Adaro op Qlimax 2012, Noisecontrollers op Qlimax 2013 (nog steeds een van de allerbeste sets die ik ooit heb gehoord) en Wildstylez op Qlimax 2018 waren voor mij wel echt hoogtepunten die ik niet gauw ga vergeten.

Over de editie zelf: als het een legacy editie wordt ga ik wel kijken, maar kijk minder uit naar wat er in de tweede helft van de nacht geprogrammeerd kan worden als ik naar de laatste jaren kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 08:25 

Hardtraxx Veteran

Vraag me ook af hoeveel dit met investeerders te maken heeft. Als je nagaat dat ze vorig jaar een nagenoeg perfecte invulling hebben gegeven voor wat (volgens velen) Qlimax zou moeten zijn, had het alsnog veel moeite met uitverkopen.

Ook kijkend naar mezelf, ben ik groot fan van het concept Qlimax, ben ik veel edities geweest. Maar heb ik de afgelopen jaren geen enkele keer meer overwogen om te gaan. (Ook vooral omdat het snachts is).

Ben inderdaad blij dat ik 2016 heb mogen meemaken. Mijn "qlimax carriere" begon op een paar aparte edities 2010/2011 maar met name 2015 en 2016 beschouw ik als één van m'n mooiste events waar ik geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 08:41 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Zatox op Qlimax 2010, Technoboy, B-Front en Adaro op Qlimax 2012, Noisecontrollers op Qlimax 2013 (nog steeds een van de allerbeste sets die ik ooit heb gehoord) en Wildstylez op Qlimax 2018 waren voor mij wel echt hoogtepunten die ik niet gauw ga vergeten.

Dit waren ze wel hé, wat een momenten waren dat zeg. Zo vaak teruggeluisterd en gekeken en elke keer weer het gevoel van die magische momenten!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten