Rickzel schreef:
Doet wel pijn te lezen dat Qlimax straks gewoon weg is...
Ook al begrijp ik het ergens wel.
Dit is mijn gevoel ook wel een beetje. Ondanks dat ik best wel weggedreven ben van de huidige hardstyle voelt Qlimax wel als een instituut in de hardstyle. Het was HET indoor feest. Maar goed, vorig jaar kregen ze het niet uitverkocht terwijl een Supremacy gewoon in 1.5 dag die hele Gelredome uitverkoopt, dat laat ook wel zien dat er een verandering moet komen. Immers, met Corona hebben veel entertainmentbedrijven zo goed als twee jaar stil moeten zitten.
Dan maar houden bij de beste Qlimax herinneringen die ik ooit heb gehad, de 2016 editie heb ik helaas gemist vanwege werkverplichtingen, maar Zatox op Qlimax 2010, Technoboy, B-Front en Adaro op Qlimax 2012, Noisecontrollers op Qlimax 2013 (nog steeds een van de allerbeste sets die ik ooit heb gehoord) en Wildstylez op Qlimax 2018 waren voor mij wel echt hoogtepunten die ik niet gauw ga vergeten.
Over de editie zelf: als het een legacy editie wordt ga ik wel kijken, maar kijk minder uit naar wat er in de tweede helft van de nacht geprogrammeerd kan worden als ik naar de laatste jaren kijk.