Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 19:32 

Hardtraxxer

Headhunterz zegt in zijn story dat P1 dus de surprise act op Qlimax was waar ze het album zouden premieren. Beetje janken nu :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 19:37 

Hardtraxx Veteran

Q-dance schreef:
heggenschaar schreef:
Mwah ik snap het wel. Is nou niet het geld waard.

Ok Miwer

Hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 19:44 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Q-dance schreef:
heggenschaar schreef:

Ok Miwer

Hahahaha

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 19:51 

Hardtraxxer

fflkkr schreef:
Headhunterz zegt in zijn story dat P1 dus de surprise act op Qlimax was waar ze het album zouden premieren. Beetje janken nu :cry:

Headhunterz zei dit wel op een hele sarcastische manier btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 20:06 

Hardtraxx Veteran

Als zelfs Q-Dance mee gaat doen met de inside jokes en GTST praktijken van dit forum dan begin ik weer een sprankje hoop te krijgen voor deze site :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 20:10 

Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 20:13 

Hardtraxx Elite

PvO Hardstyle schreef:
fflkkr schreef:

Zo komt het op mij ook over inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 20:14 

Hardtraxx Elite

Q-dance schreef:
heggenschaar schreef:

Ok Miwer

Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 20:32 

Kraak... Piep...

Die kerel die party opbouw foto's van iedereen jatte en deed alsof ze van hem waren en iedereen die er wat tegen had blokkeerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 20:46 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Die kerel die party opbouw foto's van iedereen jatte en deed alsof ze van hem waren en iedereen die er wat tegen had blokkeerde.

Oja die
Die is daar naar mijn weten wel al een paar jaar geen onderdeel meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 21:06 

Hardtraxx Veteran

Q-dance schreef:
heggenschaar schreef:
Q-dance schreef:

Typische frietactie dit. :P

Ok Miwer

Ik overweeg nu serieus het membership te gaan nemen :lol:
Nog een ander artikel: https://www.deondernemer.nl/corona/maat ... ge~3432048
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2021 23:38 

Hardtraxxer

Had al heel erg de verwachting dat p1 de surprise zou zijn, maar dit maakt het wel erg zuur. Wat zou dat vet zijn geweest zo na 5 jaar weer op qlimax met een nieuw album. Ik voel ook lichte sarcasme, dus hopelijk in de livestream, maar live was wel wat vetter geweest. Anders hopelijk snel op een (eigen) event. Laat ze maar lekker snel vaccinatieplicht doen, of zeggen we kappen er mee en dan de ongevaccineerden als laatste toelaten in ziekenhuis of 2g (met testen desnoods) en dan kappen met die zooi zodat we weer zekerheid hebben. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 00:33 

Hardtraxx Elite

RikxMusic schreef:
Had al heel erg de verwachting dat p1 de surprise zou zijn, maar dit maakt het wel erg zuur. Wat zou dat vet zijn geweest zo na 5 jaar weer op qlimax met een nieuw album. Ik voel ook lichte sarcasme, dus hopelijk in de livestream, maar live was wel wat vetter geweest. Anders hopelijk snel op een (eigen) event. Laat ze maar lekker snel vaccinatieplicht doen, of zeggen we kappen er mee en dan de ongevaccineerden als laatste toelaten in ziekenhuis of 2g (met testen desnoods) en dan kappen met die zooi zodat we weer zekerheid hebben. :thumbup:

Ik betwijfel of het vet geweest zou zijn. Het nieuwe album zal natuurlijk niet in de buurt komen van het oude
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 01:27 

Hardtraxxer

zeke schreef:
PvO Hardstyle schreef:
fflkkr schreef:

Zo komt het op mij ook over inderdaad.

Nou en (godver)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 01:27 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
RikxMusic schreef:

Ik betwijfel of het vet geweest zou zijn. Het nieuwe album zal natuurlijk niet in de buurt komen van het oude

Het concept eierbal wordt me steeds duidelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 01:41 

Hardtraxx Veteran

maat, probeer het. Alle studenten die hier komen zijn sceptisch maar eenmaal een goede kennismaking tussen eierbal en uw smaakpapillen en het is liefde op het eerste gezicht. By far, de beste frituursnack op onze mooie wereld. LANG LEVE DE EIERBAL. GRUNN MIENJONG! Noisiaaaaaaaaaa metworst aardbevingen en de martinitoorn :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 03:03 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
maat, probeer het. Alle studenten die hier komen zijn sceptisch maar eenmaal een goede kennismaking tussen eierbal en uw smaakpapillen en het is liefde op het eerste gezicht. By far, de beste frituursnack op onze mooie wereld. LANG LEVE DE EIERBAL. GRUNN MIENJONG! Noisiaaaaaaaaaa metworst aardbevingen en de martinitoorn :beer:

vergeet het Peerd van ome Loeks niet!!1! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 07:44 

Hardtraxx Veteran

Ik respecteer Groningen als streek maar ik verafschuw alles waar de eierbal voor staat.

Voelt gewoon beetje alsof er ooit iemand random pruttel in de frituur pleurde en daar teveel credits en bestaansrecht voor heeft gekregen.

Toch voor het eerst in tijden OT: denk dat ik uit support wel ff lidmaatschap op Q network ga nemen. Kearls hebben aardige pech gehad (en de patat comment trok me over de streep).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 10:55 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
heggenschaar schreef:
RikxMusic schreef:

Het concept eierbal wordt me steeds duidelijker.

Ik lees de comments hier al.
"niets speciaals"
"over hyped"
Bla Bla

Beetje het zelfde als die officiƫle opvolger van tonight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 11:11 

Hardtraxx Veteran

Q-dance schreef:
heggenschaar schreef:

Ok Miwer

Hahaha :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 11:28 

Hardtraxx Addict

Damn.. Anders nu bijna de bus in richting ehv :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 11:39 

Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:

Anders nu sowieso in de auto want Arnhem + ophalen kameraden zou zeker 2u reistijd zijn geweest. En nu kom ik pas net mijn stinkende bed uit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 11:51 

Hardtraxxer

Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ben wel bietje hyped voor vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 12:33 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
tommeh schreef:

Anders nu sowieso in de auto want Arnhem + ophalen kameraden zou zeker 2u reistijd zijn geweest. En nu kom ik pas net mijn stinkende bed uit :cry:

Door 't gezeik met de treinen enzo en alleen de ice die zou rijden zou ik al in Arnhem zijn nu :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 21:20 

Hardtraxx Addict

potdomme als zany al deze platen had gedraaid (L)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten