Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Deetox idd niet echt verdient nee, dan vind ik Delete nog eerder verdient of Thera. Maarja zal wel grotendeels komen omdat ze best bekend is in de scene en vrouwelijk is, volgens mij de 1e vrouwelijke artiest op Qlimax in het Gelredome. Ik heb mijn vermoedens dat dit zomaar meespeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dana heeft op qlimax gestaan, dus deetox is niet de eerste of enigste
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Dana heeft op qlimax gestaan, dus deetox is niet de eerste of enigste

En Stephanie ook in 2010. Het boeit me overigens echt geen reet dat Deetox op Qlimax staat. Ik vind het juist alleen maar vet. Eindelijk een Theracords artiest op Qlimax! Ik kijk uit naar haar set. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Dana heeft op qlimax gestaan, dus deetox is niet de eerste of enigste

Dana was voor de Gelredome edities, Stephanie heb ik over het hoofd gezien. Verder is het zeker wel vet dat er idd een Theracords artiest staat al zag ik liever een van de namen die ik al noemde en die het meer verdienen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
yowan schreef:
Mostwanted


Wanneer leren mensen nou eens.


Leer het me zou ik zeggen (Geen idee wat ik verkeerd zei, het is toch gewoon zo dat Most Wanted en A&A onderhand het monopolie hebben op de headliners van Art of Dance feesten?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 00:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Nu nog vervoer proberen regelen, maar ik ga me sowieso vermaken hoor.
Gaat men 1ste editie worden :thumbup:


Same :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 01:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Broken Balance schreef:
yowan schreef:
Mostwanted


Wanneer leren mensen nou eens.


Leer het me zou ik zeggen (Geen idee wat ik verkeerd zei, het is toch gewoon zo dat Most Wanted en A&A onderhand het monopolie hebben op de headliners van Art of Dance feesten?)


Ging niet over jouw opmerking, bedoelde meer dat het hier al meerdere keren is neergezet waar bijvoorbeeld Angerfist en RR niet op Qlimax staan maar mensen die het blijkbaar nog steeds niet snappen, of willen snappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
provehito schreef:
Dana heeft op qlimax gestaan, dus deetox is niet de eerste of enigste

Dana was voor de Gelredome edities, Stephanie heb ik over het hoofd gezien. Verder is het zeker wel vet dat er idd een Theracords artiest staat al zag ik liever een van de namen die ik al noemde en die het meer verdienen imo.


http://partyflock.nl/party/71384:Qlimax :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 02:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmmm, volgens mij kan ik Wikipedia dan toch niet zo vertrouwen wat misschien al eerder in dit topic is gebleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk wel weer veelzeggend dat deetox als enige theracords artiest bij platinum zit en niet bij limitless
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 08:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop niet dat de warm-up mix van ran-d en BH tekenend is voor hun liveset: firestarter - imaginary - paranoid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima lineup , op het eerste oog al ^^

Het is wel te hopen dat Isaac een Classics set neer gaat zetten, want ben totaal geen fan van waar hij nu mee bezig is. Al heeft hij eerder op Qlimax gestaan met een early setje. (Vgm 2009 dat hij achter dat doek draaide?)

Met Bass Modulators, Atmozfears, Noisecontrollers & Wildstylez heb je gewoon de beste euforische DJs van het moment. Hier ga ik me ook dik op vermaken. Qua mainstream zou ik me ook niet een andere DJ kunnen bedenken die ik hier liever had zien staan. Alleen Sound Rush miss, maar voor hun is het nog te vroeg.

Dan de 2 battles, BH & Ran-D en Zatox & Adaro. Ik denk dat hier onverwachts nog een best leuke setjes uit kunnen komen. Aan de andere kant ben ik die standaard raw van Ran-D beu, en heeft Adaro me sinds zijn comeback ook niet kunnen bekoren.

Met Frequencerz & Deetox nog 2 leuke aanvullende raw acts. Het is ten eerste ontzettend leuk voor Deetox dat ze hier staat. Qua raw vind ik niet heel veel meer interessant maar wat Deetox draait ligt mij wel goed :) Bij Frequencerz is het wisselend. Ze hebben wel goede platen maar op de een of andere manier kan ik er op een feest niet zo veel mee. Op XQ -Holland vond ik de set van B-Front & Frequencerz tegenvallen en dat kwam vooral omdat Frequencerz de overhand hadden in die set.

Hardcore ben ik niet zo thuis in maar Tha Playah lijkt mij een goede keus. Alleen is dit niet die DJ waarvan ik eerst hoorde dat hij een Qlimax-boeking heeft laten schieten, omdat hij de opdracht kreeg om zich in te houden met hard draaien?

EDIT:
Zoals andere ook zeggen: Ben blij dat er geen Frontliner/Digital Punk/Coone/Da Tweekaz staan.

En nog iets, volgens mij wilt Q-Dance geen Ruffian meer idd. Nu staat hij niet meer op Qlimax, en stond afgelopen Q-Base ook al niet meer in de Hangar (Dat was ook zijn vast stekkie toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:

Hardcore ben ik niet zo thuis in maar Tha Playah lijkt mij een goede keus. Alleen is dit niet die DJ waarvan ik eerst hoorde dat hij een Qlimax-boeking heeft laten schieten, omdat hij de opdracht kreeg om zich in te houden met hard draaien?


Volgens mij was dat Promo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 09:57 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Het is natuurlijk wel weer veelzeggend dat deetox als enige theracords artiest bij platinum zit en niet bij limitless

Platinum heeft banden met Q-Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Aristo schreef:

Hardcore ben ik niet zo thuis in maar Tha Playah lijkt mij een goede keus. Alleen is dit niet die DJ waarvan ik eerst hoorde dat hij een Qlimax-boeking heeft laten schieten, omdat hij de opdracht kreeg om zich in te houden met hard draaien?


Volgens mij was dat Promo.


Dat was Promo idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Radical veel meer verdiend dan deetox, en dan nog niet eens beginnen over bfront..


Ik sluit me hierbij aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Norther66 schreef:
Het is natuurlijk wel weer veelzeggend dat deetox als enige theracords artiest bij platinum zit en niet bij limitless

Platinum heeft banden met Q-Dance?


is platinum niet onderdeel van q-dance of in samenwerking met?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 10:28 
 

provehito schreef:
is platinum niet onderdeel van q-dance of in samenwerking met?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 10:48 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
provehito schreef:
is platinum niet onderdeel van q-dance of in samenwerking met?


Ja

algemeen/q-dance-boevenbende-t7295.html

Boevenbende!

Maar niet heel gek dus dat ze Deetox lopen te pushen, aangezien Deetox dus eigenlijk eigendom is van Q-Dance. Wie wil nou niet zijn eigen product promoten/laten slagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Kiloknaller schreef:
provehito schreef:
is platinum niet onderdeel van q-dance of in samenwerking met?


Ja

algemeen/q-dance-boevenbende-t7295.html

Boevenbende!

Maar niet heel gek dus dat ze Deetox lopen te pushen, aangezien Deetox dus eigenlijk eigendom is van Q-Dance. Wie wil nou niet zijn eigen product promoten/laten slagen?


Heb het idee dat sommige dat niet begrijpen, kijkend naar de reacties op de Art of Dance feesten.

Ik stond er in ieder geval niet van te kijken dat er een Headliner artiest stond, had zelfs Festuca verwacht tussen in dit geval Isaac en BM. Op de plek van Deetox horen in ieder geval gewoon een DP, B-Front of E-Force te staan als je kijkt naar de afgelopen jaren. Helaas is dat tegenwoordig geen meetfactor meer, wil je op Qlimax dan moet je gewoon bij Platinum zitten blijkt maar weer. Alleen Isaac en Tha Playah zitten daar niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 11:17 
 

Basshunterzz schreef:
wil je op Qlimax dan moet je gewoon bij Platinum zitten blijkt maar weer. Alleen Isaac en Tha Playah zitten daar niet bij.


Misschien een beetje kort door de bocht maar het is helaas wel deels de realiteit. Normaliter stond je op Qlimax als je een gevestigde naam in de scene was, of dat jaar / de afgelopen jaren echt wat had bereikt. En dan niet met behulp van agencies of organisaties, maar met producties en daardoor verdiende plekken op mainstages. Het was de afgelopen tijd / jaren op grote podia al te zien dat het push beleid steeds meer de kop opstak maar bij Qlimax had ik dit niet 1,2,3 verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus Christus wat maken jullie je druk zeg, denk om je hart en bloeddruk zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jezus Christus wat maken jullie je druk zeg, denk om je hart en bloeddruk zo :lol:


Dit forum is toch juist om beetje te discussiƫren haha? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
The Skribbler schreef:
Jezus Christus wat maken jullie je druk zeg, denk om je hart en bloeddruk zo :lol:


Dit forum is toch juist om beetje te discussiƫren haha? :P


Mee eens, omdat iemand zich druk maakt voelt hij/zij zich geroepen om het de delen op een forum zoals hardtraxx. De ja-knikkende-halleluja-roepers kunnen terecht op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:12 
 
Hardtraxxer

The Skribbler staat er ook wel om bekend dat hij een Theracords bril op heeft. Dus hij is ook wel de aangewezen persoon waar je van kunt verwachten dat hij zo'n nutteloze opmerking plaatst.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten