Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja wou net vragen, is niet ondenkbaar dat Isaac gewoon een early/tijdmachine set neer gaat zetten toch?

Daar zou ik dan ook niet teveel naar uitkijken, want op Defqon was het ook huilen met de pet op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gemengde gevoelens bij de line-up.

Radical Redemption staat er (denk ik) niet omdat hij op 7 november zijn eigen feest in de HMH heeft. Dat is ook de reden dat Angerfist er nog nooit heeft gestaan.

Verder valt het mij op dat alle dj's op het feest van Radical Redemption ook niet op Qlimax staan. Het zal mij niet verbazen als er weer contracten zijn getekend zoals dat gebeurt op bijvoorbeeld Decibel/Ground Zero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga niet en vind het ook helemaal geen boeiende line-up. Aan de andere kant wel ontzettend vet voor Deetox! Verdiend of niet, zo staan er wel vaker van 'dit' soort namen tussen. Kan me Stephanie een aantal jaren geleden nog herinneren, wat heeft die nu bereikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk best wel een vette line-up. Was niet echt te voorspellen dit, en dat is wat iedereen eigenlijk wilt toch ^^ Ik kijk hier wel naar uit, verwacht leuke setjes.. Had B-Front alleen wel verwacht, maar nu ga ik wel steeds meer hopen op XQlusive B-Front :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
steeds meer hopen op XQlusive B-Front :)

Ik hoop elke dag met je mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Verder valt het mij op dat alle dj's op het feest van Radical Redemption ook niet op Qlimax staan. Het zal mij niet verbazen als er weer contracten zijn getekend zoals dat gebeurt op bijvoorbeeld Decibel/Ground Zero.


In mijn ogen hadden alleen Radical Redemption zelf en Digital Punk een reële kans gehad, Crypsis stond er vorig jaar ook al en was nooit 2 jaar achter elkaar geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Radical Redemption staat er (denk ik) niet omdat hij op 7 november zijn eigen feest in de HMH heeft. Dat is ook de reden dat Angerfist er nog nooit heeft gestaan.


Wat is dat nou voor reden???

Is gewoon vriendjespolitiek van Mostwanted + Art of Dance. Die willen hun mannetje liever als paradepaardje laten functioneren op hun eigen feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
RadicelArmy schreef:
Verder valt het mij op dat alle dj's op het feest van Radical Redemption ook niet op Qlimax staan. Het zal mij niet verbazen als er weer contracten zijn getekend zoals dat gebeurt op bijvoorbeeld Decibel/Ground Zero.


In mijn ogen hadden alleen Radical Redemptionzelf en Digital Punk een reële kans gehad, Crypsis stond er vorig jaar ook al en was nooit 2 jaar achter elkaar geboekt.


yowan schreef:
Mostwanted


Wanneer leren mensen nou eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe toch eens niet zo uit de hoogte
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van de euphoric artiesten kon je eigenlijk geen betere line-up verwachten. Over Isaac valt te twisten, maar die zal waarschijnlijk een early set gaan draaien. Bass Modulators hebben een geweldig jaar gehad en dus dik verdiend dat ze deze kans krijgen. Atmozfears brengt de ene parel na de andere uit en zal vermoedelijk ook het anthem op zijn geweten hebben. Ook terecht. Om vervolgens een b2b set te krijgen van 2 legendes; simpelweg heerlijk.

Brennan Heart en Ran-D lijkt me een wat mindere combo, zal veelal bestaan uit hitjes en standaard raw tracks die je op elk feest een paar keer hoort. Bij Zatox en Adaro vestig ik mijn hoop op Adaro. Die wil nog wel eens verrassende tracks draaien van onbekendere artiesten. Zatox gaat het waarschijnlijk doen met zijn eigen materiaal en misschien nog wat Kronos of Typhoon spul.

Frequencerz vervolgens is dik verdiend. Had al gerekend op ze, maar hoopte stiekem dat het een B-Freqz act zal zijn. Hebben behoorlijk goede platen uitgebracht en zullen ongetwijfeld een fijne set neerzetten.

Wat betreft Deetox ben ik ook verbaasd. Ze is goed bezig, maar om haar nou meteen op dit podium te laten acteren? Er zijn toch nog wel een aantal namen te noemen die ik eerder had verwacht. Desalniettemin is dit voor haar geweldig nieuws en meer dan verdiend gezien haar harde werken.

Tha Playah ook geweldig. Eén van de betere hardcore-artiesten in mijn ogen. Weet ongetwijfeld een passend slot te geven aan Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo jammer die kampvorming tussen Art of Dance en Q... :/

RR en Angerfist hadden allang een keer op Qlimax moeten staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:35 
 
Hardtraxxer

Cats, Jets and Breaks in 't Gelredome, ik vind helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Wat moet Deetox hier? Met alle respect hoor, maar ze heeft in mijn ogen nog lang niet voldoende bereikt om hier te mogen staan. Als ik eerlijk ben zie ik alleen Thera hier met enige twijfel waardig staan vanuit Theracords. No offence maar productietechnisch is het nog erg beneden gemiddeld. Nu nam ik Qlimax de laatste edities al niet zo serieus meer maar was dit in het verleden niet alleen hét podium voor de artiesten die écht op hun hoogtepunt waren/zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het altijd best ironisch als mensen hun zinnen beginnen met 'met alle respect hoor, maar...' en 'no offence, maar...' terwijl ze daarachter gewoon hun keiharde afkrakende mening plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik vind het altijd best ironisch als mensen hun zinnen beginnen met 'met alle respect hoor, maar...' en 'no offence, maar...' terwijl ze daarachter gewoon hun keiharde afkrakende mening plaatsen.


net als die vrouwen altijd. Nee er is niks, maar.... en dan begint de ellende :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:30 
 

Joey schreef:
Ik vind het altijd best ironisch als mensen hun zinnen beginnen met 'met alle respect hoor, maar...' en 'no offence, maar...' terwijl ze daarachter gewoon hun keiharde afkrakende mening plaatsen.


En toch heeft Destination gelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:30 
 
Hardtraxxer

Zeer tevreden met deze line-up. De B2b sets kunnen zeker verrassende momentjes opleveren. Bij Qlimax is het onvermijdelijk dat je enkele populaire artiesten in de line-up ziet (BH/Zatox), ben allang blij dat een frontliner/digital punk er niet staat.
Ga me zeker vermaken op het euforische gedeelte van de nacht :love:
Deetox zijn al veel woorden aan vuil gemaakt, dus daar zal ik mijn mond over houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Zeer tevreden met deze line-up. De B2b sets kunnen zeker verrassende momentjes opleveren. Bij Qlimax is het onvermijdelijk dat je enkele populaire artiesten in de line-up ziet (BH/Zatox), ben allang blij dat een frontliner/digital punk/e-force/radical er niet staat.
Ga me zeker vermaken op het euforische gedeelte van de nacht :love:
Deetox zijn al veel woorden aan vuil gemaakt, dus daar zal ik mijn mond over houden.


:thumbsup: :thumbsup: lekker hoorrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik vind het altijd best ironisch als mensen hun zinnen beginnen met 'met alle respect hoor, maar...' en 'no offence, maar...' terwijl ze daarachter gewoon hun keiharde afkrakende mening plaatsen.


Ja hoor, ik kom ook nog even langs.

Ik vind het ook onterecht dat Deetox boven B-Front word verkozen. Daarnaast draait B-Front imo ook beter en heeft hij betere tracks. Ik snap eerlijk niet waarom hij nu al 3 jaar op een rij niet op Qlimax aanwezig is. Vind de line-up wel redelijk en de battles vind ik wel goed uitgekozen om eerlijk te zijn, 'evenwicht'. Hoe de timetable ook gaat is het ook prima gemaakt en heb nu al zin om het podium te zien en het weer mee te maken. :D

Er waren daarnaast zoveel andere dj's die het meer 'verdient hebben' om op Qlimax te staan.

Nu gaan speculeren wie het anthem heeft gemaakt? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind helemaal mooi.
Anthem is voor Atmozfears volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm is het al wel duidelijk dat Atmozfears het anthem maakt toch? Moet dat nog bediscussieerd worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die anthem ga ik niet bedicussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
RadicelArmy schreef:
Radical Redemption staat er (denk ik) niet omdat hij op 7 november zijn eigen feest in de HMH heeft. Dat is ook de reden dat Angerfist er nog nooit heeft gestaan.


Wat is dat nou voor reden???

Is gewoon vriendjespolitiek van Mostwanted + Art of Dance. Die willen hun mannetje liever als paradepaardje laten functioneren op hun eigen feesten.

Feest speelt ook zeker wel mee hoor de laatste jaren. Voor beide in dit geval. Ik kan mij voorstellen dat RR de meeste platen lekker wil bewaren voor in de HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over het euforische gedeelte kan ik gewoon niets op aan merken. De grootheden uit de scene zijn er.
Zwaar verdiend voor Bass Modulators en Atmozfears, toppertjes!
Isaac had je misschien kunnen vervanger voor Sound Rush maar oke, dat is niet zo heel belangrijk.

Brennan Heart & Ran-D, wat een tegenpolen. Draaien nooit tracks van elkaar, wat voor set gaat dit worden?
Adaro & Zatox gaat nog erger worden vrees ik, krijg je van die Kronos en Typhoon tracks waar ik absoluut niet op zit te wachten. Adaro gaat alles uit de kast mogen halen die set interessant te maken. (Wilde gok: afsluiten met Santana remix)

Frequencerz gaat sowieso dik in orde zijn! (Neem B-Front een half uurtje mee op de decks als surprise act :woot: )

Tja en dat Deetox hier staat.. Als DJ is ze nog goed te doen maar haar producties vind ik nog van een te laag niveau om hier te staan. Ik zit echt niet te wachten op Bring The Riot en Street Movement. Ze heeft het afgelopen jaar duidelijk stappen gezet maar om ze dan meteen op Qlimax te zetten? Ik begrijp er helemaal niets van. Voordeel is wel dat er normaal gezien Prefix & Density en Delete platen gaan passeren.

Nu nog vervoer proberen regelen, maar ik ga me sowieso vermaken hoor.
Gaat men 1ste editie worden :thumbup:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten