Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
The Skribbler staat er ook wel om bekend dat hij een Theracords bril op heeft. Dus hij is ook wel de aangewezen persoon waar je van kunt verwachten dat hij zo'n nutteloze opmerking plaatst.


Wait what?! :lol:

He Dirk zullen we eens naar Theracords? Dit is nieuw dat ik dat hoor. Heb je Techno en Early Hardstyle helemaal opgegeven?

Rowanbass schreef:
Cemba_ schreef:
The Skribbler schreef:
Jezus Christus wat maken jullie je druk zeg, denk om je hart en bloeddruk zo :lol:


Dit forum is toch juist om beetje te discussiëren haha? :P


Mee eens, omdat iemand zich druk maakt voelt hij/zij zich geroepen om het de delen op een forum zoals hardtraxx. De ja-knikkende-halleluja-roepers kunnen terecht op Facebook.


En de hier op Hardtraxx jankende kleuters die een discussie starten om punten die er op dit specifieke feest niet toe doen of punten die zo duidelijk voor je neus liggen waarom ze zo zijn en ze toch tegenspreken zijn net zo erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
The Skribbler staat er ook wel om bekend dat hij een Theracords bril op heeft. Dus hij is ook wel de aangewezen persoon waar je van kunt verwachten dat hij zo'n nutteloze opmerking plaatst.

Hahahahahaha gast wat de fak zeg jij nou weer :lol: :lol: :lol: Ga gewoon weg man, als je alleen maar zulke opmerkingen kan maken. Ik lach gewoon omdat ik vind dat mensen zich onnodig druk maken, ik had zelf ook niet verwacht dat Deetox er staat, maar ik lig er echt niet wakker om.

Btw: Diana, proficiat, erg tof voor je :) Lijkt me echt een droom die uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
He Dirk zullen we eens naar Theracords? Dit is nieuw dat ik dat hoor. Heb je Techno en Early Hardstyle helemaal opgegeven?

Daten? :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:32 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Zephyrus schreef:
The Skribbler staat er ook wel om bekend dat hij een Theracords bril op heeft. Dus hij is ook wel de aangewezen persoon waar je van kunt verwachten dat hij zo'n nutteloze opmerking plaatst.

Hahahahahaha gast wat de fak zeg jij nou weer :lol: :lol: :lol: Ga gewoon weg man, als je alleen maar zulke opmerkingen kan maken. Ik lach gewoon omdat ik vind dat mensen zich onnodig druk maken, ik had zelf ook niet verwacht dat Deetox er staat, maar ik lig er echt niet wakker om.

Waarom bepaal jij voor iemand dat hij of zij zich onnodig druk maakt? Zoals al eerder gezegd is, is een forum een plek om te discussiëren. In dit geval dus over de plek van Deetox op Qlimax omdat veel mensen dat niet hadden verwacht. Daar is toch niks mis mee. Als het je niks boeit of interesseert dan lees je er toch over heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerel, hou gewoon op met praten aub. Ik mag toch gewoon vinden dat mensen zich druk maken, en dat grappig vinden. Zoals je zelf zegt is een forum geschikt voor discussie en om je mening te ventileren. Nou doe ik dat, en vervolgens krijg ik de wind van voren xd

Flapdrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, het duurde dit jaar wel lang voordat het Qlimax topic spannend werd. Eerdere jaren kwam er nog wel eens iemand z'n kaartje aanbieden voor een belachelijk bedrag (wie was dat ook alweer >.< ?), die controverse heb ik dit jaar wel gemist tot nu toe.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Waarom bepaal jij voor iemand dat hij of zij zich onnodig druk maakt? Zoals al eerder gezegd is, is een forum een plek om te discussiëren. In dit geval dus over de plek van Deetox op Qlimax omdat veel mensen dat niet hadden verwacht. Daar is toch niks mis mee. Als het je niks boeit of interesseert dan lees je er toch over heen?


Waarom bepaal jij hoe iemand is? Om er vervolgens flink naast te zitten?
En iets niet verwachten is anders dan zeuren dat iemand het niet verdient, dat bepaalt niemand hier.

Citaat:
Eerdere jaren kwam er nog wel eens iemand z'n kaartje aanbieden voor een belachelijk bedrag

Staat hier geloof ik eerder in het topic eens, als je zin hebt om te zoeken. Maar dat was ook lachen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die feesttopics hier zijn zo lekker gezellig he altijd :lol:

Rickzel schreef:
Jezus, het duurde dit jaar wel lang voordat het Qlimax topic spannend werd. Eerdere jaren kwam er nog wel eens iemand z'n kaartje aanbieden voor een belachelijk bedrag (wie was dat ook alweer >.< ?), die controverse heb ik dit jaar wel gemist tot nu toe.

:corn:

Die hebben we daarna nooit meer gezien volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die heeft zijn kaartje verkocht en is nu aan het leven van de rente in z'n villa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat gun ik hem echt niet. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:50 
 

Syztrax
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:54 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Kerel, hou gewoon op met praten aub. Ik mag toch gewoon vinden dat mensen zich druk maken, en dat grappig vinden. Zoals je zelf zegt is een forum geschikt voor discussie en om je mening te ventileren. Nou doe ik dat, en vervolgens krijg ik de wind van voren xd

Flapdrol.

Ik bepaal zelf wel wanneer ik op hou met praten. Beter hou je die provocerende (Theracords minded) reacties de volgende keer voor je.

Knul
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon maar gezellig houden? Lijkt me beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
The Skribbler schreef:
Kerel, hou gewoon op met praten aub. Ik mag toch gewoon vinden dat mensen zich druk maken, en dat grappig vinden. Zoals je zelf zegt is een forum geschikt voor discussie en om je mening te ventileren. Nou doe ik dat, en vervolgens krijg ik de wind van voren xd

Flapdrol.

Ik bepaal zelf wel wanneer ik op hou met praten. Beter hou je die provocerende (Theracords minded) reacties de volgende keer voor je.

Knul


Aaaaaaaaaaah hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:06 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Jezus, het duurde dit jaar wel lang voordat het Qlimax topic spannend werd. Eerdere jaren kwam er nog wel eens iemand z'n kaartje aanbieden voor een belachelijk bedrag (wie was dat ook alweer >.< ?), die controverse heb ik dit jaar wel gemist tot nu toe.

:corn:


Voor €120,- mag je die van mij hebben :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:16 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Aaaaaaaaaaah hahaha :lol:

Khadber schreef:
Gewoon maar gezellig houden? Lijkt me beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dus... :P Ik maak me in ieder geval totaal niet druk. Zeggen dat je het ergens niet mee eens bent betekent niet dat je je meteen druk maakt lijkt me xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:21 
 

doe eens lief tegen elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Broken Balance schreef:
Aaaaaaaaaaah hahaha :lol:

Khadber schreef:
Gewoon maar gezellig houden? Lijkt me beter.


Ik lach, gezellig niet?

Anyway.

Als ik een beetje naar de trailer kijk zullen ze dan die oplichtende kubus (ben de correcte vorm naam even kwijt) gebruiken als stage? Want hebben ze zoiets al niet eens eerder gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die heeft zijn kaartje verkocht en is nu aan het leven van de rente in z'n villa.


Hahaha, ja dat denk ik inderdaad ook :lol:

Lachen was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

BB Theracords minded noemen... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:18 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
BB Theracords minded noemen... :lol:

Lees de boel nog maar is een keer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima line up hoor :woot: al had ik wel stiekem gehoopt op Da Tweekaz en B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
BB Theracords minded noemen... :lol:

Ik ben nooit een gigantische TC fan geweest nee haha. Hoewel er in de periode 2009 - 2012 wel aardig wat leuke platen vandaan kwamen imo.

Maar hij had het tegen Dirk, Linnar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Lenny schreef:
BB Theracords minded noemen... :lol:

Ik ben nooit een gigantische TC fan geweest nee haha. Hoewel er in de periode 2009 - 2012 wel aardig wat leuke platen vandaan kwamen imo.

Maar hij had het tegen Dirk, Linnar.


Jesus :$

Ja oké, Dirk is wel fanboiii :loving:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten