Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax Equilibrium
Past

Qlimax Equilibrium

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zephyrus wrote:The Skribbler staat er ook wel om bekend dat hij een Theracords bril op heeft. Dus hij is ook wel de aangewezen persoon waar je van kunt verwachten dat hij zo'n nutteloze opmerking plaatst.
Wait what?! :lol:

He Dirk zullen we eens naar Theracords? Dit is nieuw dat ik dat hoor. Heb je Techno en Early Hardstyle helemaal opgegeven?
Rowanbass wrote:
Cemba_ wrote:
The Skribbler wrote:Jezus Christus wat maken jullie je druk zeg, denk om je hart en bloeddruk zo :lol:
Dit forum is toch juist om beetje te discussiëren haha? :P
Mee eens, omdat iemand zich druk maakt voelt hij/zij zich geroepen om het de delen op een forum zoals hardtraxx. De ja-knikkende-halleluja-roepers kunnen terecht op Facebook.
En de hier op Hardtraxx jankende kleuters die een discussie starten om punten die er op dit specifieke feest niet toe doen of punten die zo duidelijk voor je neus liggen waarom ze zo zijn en ze toch tegenspreken zijn net zo erg.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zephyrus wrote:The Skribbler staat er ook wel om bekend dat hij een Theracords bril op heeft. Dus hij is ook wel de aangewezen persoon waar je van kunt verwachten dat hij zo'n nutteloze opmerking plaatst.
Hahahahahaha gast wat de fak zeg jij nou weer :lol: :lol: :lol: Ga gewoon weg man, als je alleen maar zulke opmerkingen kan maken. Ik lach gewoon omdat ik vind dat mensen zich onnodig druk maken, ik had zelf ook niet verwacht dat Deetox er staat, maar ik lig er echt niet wakker om.

Btw: Diana, proficiat, erg tof voor je :) Lijkt me echt een droom die uit komt.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Broken Balance wrote: He Dirk zullen we eens naar Theracords? Dit is nieuw dat ik dat hoor. Heb je Techno en Early Hardstyle helemaal opgegeven?
Daten? :$ :loving:
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
The Skribbler wrote:
Hahahahahaha gast wat de fak zeg jij nou weer :lol: :lol: :lol: Ga gewoon weg man, als je alleen maar zulke opmerkingen kan maken. Ik lach gewoon omdat ik vind dat mensen zich onnodig druk maken, ik had zelf ook niet verwacht dat Deetox er staat, maar ik lig er echt niet wakker om.
Waarom bepaal jij voor iemand dat hij of zij zich onnodig druk maakt? Zoals al eerder gezegd is, is een forum een plek om te discussiëren. In dit geval dus over de plek van Deetox op Qlimax omdat veel mensen dat niet hadden verwacht. Daar is toch niks mis mee. Als het je niks boeit of interesseert dan lees je er toch over heen?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Kerel, hou gewoon op met praten aub. Ik mag toch gewoon vinden dat mensen zich druk maken, en dat grappig vinden. Zoals je zelf zegt is een forum geschikt voor discussie en om je mening te ventileren. Nou doe ik dat, en vervolgens krijg ik de wind van voren xd

Flapdrol.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Jezus, het duurde dit jaar wel lang voordat het Qlimax topic spannend werd. Eerdere jaren kwam er nog wel eens iemand z'n kaartje aanbieden voor een belachelijk bedrag (wie was dat ook alweer >.< ?), die controverse heb ik dit jaar wel gemist tot nu toe.

:corn:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zephyrus wrote: Waarom bepaal jij voor iemand dat hij of zij zich onnodig druk maakt? Zoals al eerder gezegd is, is een forum een plek om te discussiëren. In dit geval dus over de plek van Deetox op Qlimax omdat veel mensen dat niet hadden verwacht. Daar is toch niks mis mee. Als het je niks boeit of interesseert dan lees je er toch over heen?
Waarom bepaal jij hoe iemand is? Om er vervolgens flink naast te zitten?
En iets niet verwachten is anders dan zeuren dat iemand het niet verdient, dat bepaalt niemand hier.
Eerdere jaren kwam er nog wel eens iemand z'n kaartje aanbieden voor een belachelijk bedrag
Staat hier geloof ik eerder in het topic eens, als je zin hebt om te zoeken. Maar dat was ook lachen inderdaad.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die feesttopics hier zijn zo lekker gezellig he altijd :lol:
Rickzel wrote:Jezus, het duurde dit jaar wel lang voordat het Qlimax topic spannend werd. Eerdere jaren kwam er nog wel eens iemand z'n kaartje aanbieden voor een belachelijk bedrag (wie was dat ook alweer >.< ?), die controverse heb ik dit jaar wel gemist tot nu toe.

Die hebben we daarna nooit meer gezien volgens mij.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Die heeft zijn kaartje verkocht en is nu aan het leven van de rente in z'n villa.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dat gun ik hem echt niet. :cool:
B
Syztrax
Z
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
The Skribbler wrote:Kerel, hou gewoon op met praten aub. Ik mag toch gewoon vinden dat mensen zich druk maken, en dat grappig vinden. Zoals je zelf zegt is een forum geschikt voor discussie en om je mening te ventileren. Nou doe ik dat, en vervolgens krijg ik de wind van voren xd

Flapdrol.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik op hou met praten. Beter hou je die provocerende (Theracords minded) reacties de volgende keer voor je.

Knul
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gewoon maar gezellig houden? Lijkt me beter.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zephyrus wrote:
The Skribbler wrote:Kerel, hou gewoon op met praten aub. Ik mag toch gewoon vinden dat mensen zich druk maken, en dat grappig vinden. Zoals je zelf zegt is een forum geschikt voor discussie en om je mening te ventileren. Nou doe ik dat, en vervolgens krijg ik de wind van voren xd

Flapdrol.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik op hou met praten. Beter hou je die provocerende (Theracords minded) reacties de volgende keer voor je.

Knul
Aaaaaaaaaaah hahaha :lol:
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Rickzel wrote:Jezus, het duurde dit jaar wel lang voordat het Qlimax topic spannend werd. Eerdere jaren kwam er nog wel eens iemand z'n kaartje aanbieden voor een belachelijk bedrag (wie was dat ook alweer >.< ?), die controverse heb ik dit jaar wel gemist tot nu toe.

Voor €120,- mag je die van mij hebben :cool:
Z
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Broken Balance wrote:Aaaaaaaaaaah hahaha :lol:
Khadber wrote:Gewoon maar gezellig houden? Lijkt me beter.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Dus... :P Ik maak me in ieder geval totaal niet druk. Zeggen dat je het ergens niet mee eens bent betekent niet dat je je meteen druk maakt lijkt me xd
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 18 hours ago
doe eens lief tegen elkaar
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zephyrus wrote:
Broken Balance wrote:Aaaaaaaaaaah hahaha :lol:
Khadber wrote:Gewoon maar gezellig houden? Lijkt me beter.
Ik lach, gezellig niet?

Anyway.

Als ik een beetje naar de trailer kijk zullen ze dan die oplichtende kubus (ben de correcte vorm naam even kwijt) gebruiken als stage? Want hebben ze zoiets al niet eens eerder gedaan?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Broken Balance wrote:Die heeft zijn kaartje verkocht en is nu aan het leven van de rente in z'n villa.
Hahaha, ja dat denk ik inderdaad ook :lol:

Lachen was dat.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
BB Theracords minded noemen... :lol:
Z
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Lenny wrote:BB Theracords minded noemen... :lol:
Lees de boel nog maar is een keer. :P
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
Prima line up hoor :woot: al had ik wel stiekem gehoopt op Da Tweekaz en B-Front
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik ben nooit een gigantische TC fan geweest nee haha. Hoewel er in de periode 2009 - 2012 wel aardig wat leuke platen vandaan kwamen imo.

Maar hij had het tegen Dirk, Linnar.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Broken Balance wrote:
Ik ben nooit een gigantische TC fan geweest nee haha. Hoewel er in de periode 2009 - 2012 wel aardig wat leuke platen vandaan kwamen imo.

Maar hij had het tegen Dirk, Linnar.
Jesus :$

Ja oké, Dirk is wel fanboiii :loving: