Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet geweest, maar als ik zo terug lees heb ik niet het gevoel dat ik iets gemist heb. De show geef ik niet zo veel om en de setjes zijn niet echt bijzonder. Ik wil dit feest nog wel een meer meemaken, maar zolang het uitverkoopt voordat de line-up bekend is zal ik hier waarschijnlijk niet rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was dit een eerbetoon aan Parijs? Wel vet moment

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leek tijdens i Need you van Freqeuncerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee Imaginary met Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een prachtige nacht! Na 8 jaar eindelijk naar Qlimax en dat is me uitstekend bevallen.

Naar Arnhem afgereisd met Eventtravel, keurig op tijd (21 uur), gezellige buschauffeur. Locker van tevoren geregeld dus was zo binnen. Geen last gehad met fouilleren, mevrouw wilde wel even in mn portemonnee kijken, maar het blikje van m'n oordoppen bleef ongeopend, want logica. Nadeel was wel dat de kluisjes buiten in die tent stonden, waardoor je in enkel je t-shirt nog via buiten naar de ingang moest lopen (koud!).

Binnen gelijk munten gehaald, was lekker snel aan de beurt. Tijdens de oerwoudgeluiden naar voren gelopen, mooi plekje gevonden op de verhoging vlak voor het podium. Opening vond ik er vet, met die 8 panelen aan het plafond met dat vuur eruit :thumbsup:

Isaac begon erg fijn. Allemaal classics met een reversed bass. Helaas was de ruimte voor het podium overspoeld met volk dat het nodig vond om bij iedere reversed te gaan hee-hoo-en. Desondanks prima op vermaakt, lekker om mee in te komen. Halverwege kwam Villain erbij, waarna ikzelf de platenkeuze van Isaac helaas iets minder vond.

Bass Modulators draaiden fantastisch. Dikke nieuwe eigen platen en heerlijke klassiekers. Samen met Zenda en SL8492 vlak voor de booth uit volle borst Technoboy - Vita mee staan schreeuwen, tot grote verbazing van het publiek om ons heen :lol: Dikke props ook voor het draaien van Communicate :worship: :worship:
Tegen het einde van de set was er helaas een aantal doorgesnoven anabole buitenlanders dat het nodig vond om bij iedere plaat een niemand-ontziende moshpit te beginnen. Kwam de sfeer niet ten goede, daarom maar een beetje naar achter verhuisd. Science & Religion remix/edit was ook genieten.

Tijdens Atmozfears zijn we wat te eten en te drinken gaan halen, de rest van zijn set vanaf de tribune gadegeslagen. Prima set, weinig op aan te merken. Break van het anthem ben ik toch wel heel erg gaan waarderen trouwens :)

Hierna was het aan Noisecontrollers & Wildstylez. Wat een prach-ti-ge set was dit. Immens genoten van al die oude platen, die kicks in de midintro van Venom :loving: Halverwege Jordi, Broken Balance en The Skribbler gevonden, waarna we Silver Bullet voorgeschoteld kregen. Wat een magisch moment :love: Enige minpuntje zou de mashup met YoS en LMM kunnen zijn, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de rest van de set. Die edit van The Source Code Of Creation was ook heldig. Set van de avond voor mij.

Brennan Heart begon best leuk met een edit van zijn anthem uit 2010. (Die break blijft overigens zo ijzersterk.) Die nieuwe collab met Zatox was wel prima vond ik. Daarna de XQ edit van Imaginary als eerbetoon aan Parijs. Iedereen met zaklamp in de lucht, blue-blanc-rouge lasers, wauw. Mooi moment. Het is dan toch wel enigszins schrijnend dat je daarna twee platen draait met als lyrics "in the end it doesnt even matter" en "get the fuck outta my way or just die". Hierop maar besloten om een eet-, drink- en plaspauze in te lassen.

Al etend op de tribune plaatsgenomen. Brennan Heart met Ran-D samen en Ran-D solo waren één grote eenheidsworst. Man, wat was dat saai. Bij Ran-D heb ik soms het idee dat hij een half uur lang dezelfde plaat draait. Al zijn platen lijken tegenwoordig op elkaar, allemaal dezelfde sfeer en vooral dezelfde sounds. Dat gecombineerd met de "kijk mij eens stoer zijn" vocalen van Brennan Heart (en tegenwoordig ook van hemzelf) was voor mij 3x niks. Veel te hoog bpm ook voor het tijdstip. Vanaf de tribune gezien leek het echter wel flink los te gaan. Achteraf in de bus ook mensen gehoord die hier helemaal lyrisch over waren. Toch ook een kwestie van smaak dan waarschijnlijk.

Ik zat ondertussen al bijna anderhalf uur op de tribune met Zenda en SL8492, toen Zatox & Adaro aan de beurt waren. Ik vond deze set op zijn zachtst gezegd saai. Ter illustratie: ik ben letterlijk in slaap gedommeld op de tribune tijdens deze set, om tussendoor even stomverbaasd wakker te schrikken van de originele Rock Civilization die ineens uit het niets uit de lucht kwam vallen xd Totoaal niet mijn ding deze set, zaal leek ook een beetje stil te vallen vergeleken met de vorige sets.

De Frequencerz vallen meestal een stuk meer bij me in de smaak, dus voor deze set weer van de tribune afgekomen. Heerlijk setje. Rauw met een euforisch randje eraan. Flinke drive ook in deze set, prima aan mijn verwachtingen voldaan!

Deetox ben ik qua plaatkeuze niet heel erg in thuis, maar heb me prima kunnen vermaken op haar set. Ik vond overigens dat tijdens deze set de stage en visuals pas echt goed tot hun recht kwamen. Zonde, volgens mij hadden ze nog veel meer uit dat led-scherm kunnen halen dan ze nu al gedaan hebben. Het veld begon inmiddels ook wat leger te raken (veel mensen naar huis of de tribune), waardoor je heerlijk de ruimte had om los te gaan. :)

Ik ben niet heel erg thuis in de hardcore, maar om mee af sluiten vind ik het vaak wel even lekker. Maar dat het zo mooi zou zijn, dat had ik niet verwacht. Wat een heerlijke set heeft Tha Playah neergezet! Hulde :worship: On The Edge :loving: :loving:

Al met al een avond voor in de boeken!

Tl;dr:
+++ Noisecontrollers & Wildstylez
++ Bass Modulators, Tha Playah
+ Frequencerz, Isaac
+ Snel aan de beurt bij de bar

- Brennan Heart & Ran-D, Ran-D solo
- Kluisjes buiten in de kou
-- Zatox & Adaro
-- Buitenlanders die van de kaart zijn en moshpits willen maken
--- Meisje bij muntenverkoop verstond me verkeerd, waardoor ze me teveel munten liet betalen. Toen ik zei dat ik er minder had gewild kreeg ik doodleuk te horen "ja we mogen ze niet terugnemen". Kwalijke zaak om zo bezoekers extra geld te laten uitgeven :thumbdown: Toen maar ijsjes gekocht voor mensen. Lijk ik ook nog eens een keer een aardige jongen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nee Imaginary met Brennan Heart


Klopt trouwens, staat op bh's facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
--- Meisje bij muntenverkoop verstond me verkeerd, waardoor ze me teveel munten liet betalen. Toen ik zei dat ik er minder had gewild kreeg ik doodleuk te horen "ja we mogen ze niet terugnemen". Kwalijke zaak om zo bezoekers extra geld te laten uitgeven :thumbdown: Toen maar ijsjes gekocht voor mensen. Lijk ik ook nog eens een keer een aardige jongen. :P

Haha inderdaad wat een muts was dat zeg xd
Nog bedankt voor het ijsje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Zygoma schreef:
--- Meisje bij muntenverkoop verstond me verkeerd, waardoor ze me teveel munten liet betalen. Toen ik zei dat ik er minder had gewild kreeg ik doodleuk te horen "ja we mogen ze niet terugnemen". Kwalijke zaak om zo bezoekers extra geld te laten uitgeven :thumbdown: Toen maar ijsjes gekocht voor mensen. Lijk ik ook nog eens een keer een aardige jongen. :P

Haha inderdaad wat een muts was dat zeg xd
Nog bedankt voor het ijsje :loving:

Graag gedaan :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
hardstyle007 schreef:
-De toch wel extremere manier van fouilleren dan normaal, moest mn schoenen uitdoen en mn telefoon ontgrendelen


Bij mij was de portemonnee niet eens gecontroleerd, had ingang E..

Ik had voor de eerste keer pijnstillers mee, wegens super hevige tandpijn .

Portemonee,GSM, Boekje allemaal niet gecontroleerd, maar nee die pilletjes in blistervorm waren zo verdacht .
De productnaam stond er zo groot op dat de heer tot wel 4x vroeg waarvoor ik het ging gebruiken, en waar ik het gekocht had, om daarna door zijn chef te laten controleren .

Waar ben je mee bezig seg .

++ Voor de meisjes aan de bar die mijn tokens van: Mysteryland, Qlimax(vorige edities) en Defqon aan namen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
++ Voor de meisjes aan de bar die mijn tokens van: Mysteryland, Qlimax(vorige edities) en Defqon aan namen :lol:


Altijd mooi dit, lukt altijd xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was het weer een dikke editie van Qlimax :D +1 voor de show :loving:

Noisecontrollers & Wildstylez set van de nacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een droevig moment op Qlimax.
Tijdens de set van NC & Wildstylez is de ketting van een maat van me gestolen, gewoon van zijn nek getrokken.
Ikzelf heb het niet zien gebeuren en de dader was meteen weg in het volk.
Was wel een domper op de sfeer aangezien er hij toch wel waarde aan de ketting hechtte.
Moest iemand van jullie toch iets gevonden hebben hoor ik het graag. (Goude ketting met een soort boeddha aan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man, dat hoor je ook vaak ofniet? Wat een kut streek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 11:53 
 

Rickzel schreef:
Man man, dat hoor je ook vaak ofniet?


Je hoort inderdaad helaas dat dit vaker voorkomt op Qlimax en Hardbass :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weigerde om m'n oude telefoon te gebruiken, en ben gewoon met een gloednieuwe iphone van een week oud hier naartoe gegaan, maar vanaf het moment dat ik binnen was geen moment aan gedacht dat er mensen zijn die 72,50 gaan betalen voor een feest, om op rooftocht te gaan...

Beetje naïef van me blijkt wel weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik weigerde om m'n oude telefoon te gebruiken, en ben gewoon met een gloednieuwe iphone van een week oud hier naartoe gegaan, maar vanaf het moment dat ik binnen was geen moment aan gedacht dat er mensen zijn die 72,50 gaan betalen voor een feest, om op rooftocht te gaan...

Beetje naïef van me blijkt wel weer...


Dus jouw iPhone is tijdens de rooftocht gejat?
Geen 'Zoek mijn iPhone' geïnstalleerd zodat ze er toch niks aan hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, hij is niet gejat.
Hij zegt alleen dat hij er niet bij nadacht dat er 'dieven' naar Qlimax gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon #Sain7 dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohhh nee dat bedoelde ik inderdaad niet! Ik bedoel dat ik niet realiseerde dat je wel degelijk een risico loopt. Dat was naief bedoelde ik :)

Gekke Sain7 ook altijd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook nooit bij stilgestaan maar het gebeurt blijkbaar wel, onbegrijpelijk.
Die ketting ziet mijn maat waarschijnlijk niet meer terug helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:02 
 
Hardtraxxer

Ik snap niet waarom je zoiets tijdens een feest gaat dragen. Voor hetzelfde geld verlies je hem tijdens het los gaan of er gebeurd zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Ik snap niet waarom je zoiets tijdens een feest gaat dragen. Voor hetzelfde geld verlies je hem tijdens het los gaan of er gebeurd zoiets.

En ik snap niet WTF iemand bezielt om bij iemand anders zo'n ketting van de nek te roppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:11 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Zephyrus schreef:
Ik snap niet waarom je zoiets tijdens een feest gaat dragen. Voor hetzelfde geld verlies je hem tijdens het los gaan of er gebeurd zoiets.

En ik snap niet WTF iemand bezielt om bij iemand anders zo'n ketting van de nek te roppen.

Ja dat ook. Maar wou meer een punt maken dat je dat risico beter niet kunt lopen door het gewoon thuis te laten, vooral als het een waardevol iets is. Want als je niet wordt bestolen dan is de kans ook groot dat je het wel kwijt raakt. Zoiets kan je verwachten met 30.000 dansende/moshpit mensen bij elkaar. Je feest wordt echt niet beter als je een dure waardevolle ketting om hebt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zelf ook geen ketting om doen hoor :P. Maar vind het wel apart dat je nu dus ook al rekening mee moet houden dat je ketting (die je nota bene om hebt) ook al gejat kan worden. Mobiel en portemonnee a la maar dit is iets wat ik wel bizar vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Je feest wordt echt niet beter als je een dure waardevolle ketting om hebt hoor.


Wat heeft dat er mee te maken dan?
Waardevol is niet gelijk aan duur by the way.
En er zijn mensen die altijd een ketting aanhebben, dat is toch hun keuze?
Het is gewoon sneu dat mensen zich met stelen bezig houden op zo'n feest.
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten