Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker feestje gehad! Zoals vele zeggen was het stage een beetje minder als vorig jaar, maar de visuals/lichten maakten het al een pak beter.

Erg genoten van Atmozfears zijn set, ook Ran-D & Frequencerz was vet :D
Maar wat doet die Zatox toch op Qlimax en dan nog het ergst f*cking Dave Revan, hou toch eens je bek man...

Weer een jaartje wachten nu :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
+ Sain7 bij de toiletten gespot


Oke hoelaat en waar, nu ben ik benieuwd xd

Trouwens, Zatox met zijn nieuwe track God Complex.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Pannenkoek schreef:
+ Sain7 bij de toiletten gespot


Oke hoelaat en waar, nu ben ik benieuwd xd

Trouwens, Zatox met zijn nieuwe track God Complex.



Is een collab met Brennan Heart btw.
2x gedraaid op Qlimax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het wel jammer dat Fuck the Noisecontrollers niet werd gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik vond het wel jammer dat Fuck the Noisecontrollers niet werd gedraaid.


Die zou ook totaal niet passen toen zijn set was afgelopen.
Ondanks het een geweldige track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:53 
 
Hardtraxxer

Voor mij was de set van Frequencerz wel echt de set van de avond. Aantal lekkere nieuwe nummers gehoord en natuurlijk ook We Are One. Wat een lekkere track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox en Tha Playah. Helden setjes.

Hoorde een nieuwe track ergens aan het einde van Frequencerz die echt goed klonk :love:
Is daar al wat over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Pannenkoek schreef:
+ Sain7 bij de toiletten gespot

Oke hoelaat en waar, nu ben ik benieuwd xd

Geloof dat het bij die toiletten rechtsachter was. Hoe laat het precies was weet ik niet meer want ik was op dat moment niet meer helemaal helder :whistle: Was in ieder geval ergens tussen 4 en half 6 volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
DL22 schreef:
Pannenkoek schreef:
+/- Set van Deetox. Was al met al geen slechte set maar had veel andere platen verwacht.


Welke platen had je dan verwacht? Vind haar platenkeuze best logisch en goed.

Misschien is verwacht niet het goede woord. Had gehoopt op onder andere My Style is Dutch, Sick MF remix en iets meer Delete. Wat ze nu draaide was ook prima hoor, had me deze set vooraf alleen iets anders voorgesteld.


Als ze een half uurtje extra had gekregen (wat wel mocht voor mij) waren die waarschijnlijk wel voorbij gekomen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
SAIN7 schreef:
Pannenkoek schreef:
+ Sain7 bij de toiletten gespot

Oke hoelaat en waar, nu ben ik benieuwd xd

Geloof dat het bij die toiletten rechtsachter was. Hoe laat het precies was weet ik niet meer want ik was op dat moment niet meer helemaal helder :whistle: Was in ieder geval ergens tussen 4 en half 6 volgens mij.


Uuuh dan was ik waarschijnlijk met 3 bier en 2 water, of een frietje in een hoekje :$ Of, ik was een foto aan het maken van Requiem en een vriend.
Kon me makkelijk aantikken was wel leuk geweest. Ook nog Norther66 en Joey gezien bij Deetox helemaal vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sain7 is ondanks alles zo gewoon gebleven, respect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe onwijs vet was dit hey :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:

Toch moet ik wat kwijt over de stage.. Qlimax, echt altijd het summum van de podia, valt nu ten prooi aan de bezuinigingen van moederbedrijf SFX :(


Dan weet jij niet hoe duur het is om zulk soort Visuals te maken, en zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
hurricane schreef:

Toch moet ik wat kwijt over de stage.. Qlimax, echt altijd het summum van de podia, valt nu ten prooi aan de bezuinigingen van moederbedrijf SFX :(


Dan weet jij niet hoe duur het is om zulk soort Visuals te maken, en zo veel.


zal inderdaad niet goedkoop geweest zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow wat een feest.. :woot:

Rond achten richting Arnhem gereden.
Vlak voor de deur kunnen parkeren, ideaal want mijn vriendin liep nog half mank door een voet operatie 4 weken geleden. Binnen 10 minuten stonden we al in Gelredome, snelle entree en fouillering (behoorlijk wat Fransen aan kant E, want opeens gingen ze massaal het volklied zingen >.<)

Isaac was net begonnen en draaide lekker wat oude meuk, tweede gedeelte vond ik overigens ook behoorlijk zwak. Opening met vervolg BM was in 1 woord geweldig. Meters kippenvel door die tba in de opening en die Adele bootleg :loving: . Atmozfears was as usual prima te noemen, keep me awake is een waardige opvolger van release :love:

Daarna kwam de klad er bij mij in, zulke slechte benen :huh: maar genoten van Ws & Nc, heerlijke set!! BH & Ran-d was aardig, wat kan ik toch elke keer weer genieten van Still here :D

Zatox en Adaro was totaal niet mijn ding, Zatox ben ik al tijden op uit gekeken, wat een drama en het werd helemaal feest toen die schreeuwlelijk erbij kwam :sick:

Frequencerz vond ik heerlijk, lekkere bak drive en m'n laatste kracht uit m'n benen lopen pompen.. Deetox vanaf de tribune gehoord, vond ik op zich prima te doen. Rond half 7 richting huis gegaan omdat onze bob behoorlijk aan het inkakken was.

Al met al een heerlijk feest gehad.

+++ Bass modulators
++ NC & WS, Frequencerz en Atmozfears
+ Ran-d
+ Geluid, op 1 of andere manier had ik t veel minder verwacht
+ Show, met name de opening vond ik heel vet, al hoopte ik op nog meer veranderingen in de stage

-- Zatox en mister schreeuwlelijk, niet om aan te horen
- drukte op de vloer, zelfs achterin amper de ruimte gehad om los te gaan
- lag het aan mij of was het blik buitenlanders groter dan anders, wat een irritant volk af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het viel mij tijdens het luisteren naar de livestream wel op dat bijna alle artiesten een bepaalde plaat heel erg snel uitmixen, soms in de eerste climax al. Natuurlijk is dit logisch, je wilt zoveel mogelijk platen draaien maar 't heeft wel invloed op de kwaliteit van de set vind ik persoonlijk. Ook 't mixwerk is hierdoor wat slordig zo nu en dan. Begrijpelijk, maar wel jammer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:10 
 
Hardtraxxer

Net een uurtje wakker maar wat een feest! Paar erg leuke setjes gehoord en toch ook wel weer heel erg genoten van de show :yes:

+++setjes van Wildstylez&Noisecontrollers, Frequencerz
++snelheid van het drinken bij bestellen, Isaac, BM
+Veel dj's tegengekomen op de decks
+Villian
+show

-De toch wel extremere manier van fouilleren dan normaal, moest mn schoenen uitdoen en mn telefoon ontgrendelen :thumbdown:
-Brennan Heart
--Buitenlanders
---Zatox & Adaro, wat een grap was das die set


Maar al met al een geslaagd feestje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
-De toch wel extremere manier van fouilleren dan normaal, moest mn schoenen uitdoen en mn telefoon ontgrendelen :thumbdown:

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Telefoon ontgrendelen :')
Wat willen ze daar mee bereiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Telefoon ontgrendelen :')
Wat willen ze daar mee bereiken?


Om te zien dat er geen drugs in je telefoon verstopt zit. Stel je telefoon reageert niet dan heb je waarschijnlijk ipv je batterij er een zakske zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
-De toch wel extremere manier van fouilleren dan normaal, moest mn schoenen uitdoen en mn telefoon ontgrendelen


Bij mij was de portemonnee niet eens gecontroleerd, had ingang E..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
hardstyle007 schreef:
-De toch wel extremere manier van fouilleren dan normaal, moest mn schoenen uitdoen en mn telefoon ontgrendelen


Bij mij was de portemonnee niet eens gecontroleerd, had ingang E..


Bij mij ook amper, ook op E.. ging mooi vlotjes allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom moest er nou weer bij elke reverse bass reclame gemaakt worden voor de EO? Blijf het een raar verschijnsel vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze wilden mij bijna 2x fouilleren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een klein verslagje van mijn kant.

Liepen de zaal in toen Isaac al begonnen was met draaien, heerlijk om die oude nummers weer terug te horen. Een vriend van me die normaal vooral van de Raw hardstyle is kon dit ook zeer waarderen. Helaas werd het tweede deel van de set wat minder met die nieuwere nummers, maar zeker geen slechte opener.

De setjes van Bass Modulators en Atmozfears vond ik een beetje tegenvallen. Zeker niet slecht, maar van Bass modulators vooral het begin had ik toch meer van verwacht. Vooral die Adele bootleg kon ik niks mee. Atmozfears ongeveer hetzelfde verhaal.

Noisecontrollers & Wildstylez maakte dit gelukkig weer helemaal goed. Vooral de oudere nummers, maar ook de meer recentere nummers waren prima te doen. De volgende 2 en een half uur ga ik niet teveel woorden aan vuil maken. Kreeg hier echt een inkakker en moest moeite doen om energie weer terug te vinden. Ik vond het al vreemd dat Villain opeens zo aan het schreeuwen was, maar het was Dave Revan die ons nog kwam 'verrassen'.

Gelukkig voldeed Frequencerz dan wel weer aan de verwachting. De vertrouwde goede nummers en een aantal nieuwe nummers niks mis mee. Dan van Deetox vooral geluisterd en gekeken want ik wilde nog energie hebben voor Tha Playah. Niks mis met het setje van Deetox en bij Tha Playah nog de laatste energie eruit gegooid.

Verder nog leuk dat Act of Rage, Radical Redemption en Requiem midden in het publiek stonden. (Toch maar op de foto met Radical Redemption). En dat er twee meiden naar me toe kwamen die op de foto wilden met de achterkant van mijn shirt. (Inderdaad die uil van de profielfoto). Dus als iemand die uil rond heeft zien lopen, dat was ik dus. :P

Al met al zeker wel een geslaagd feest, maar of ik volgend jaar weer ga betwijfel ik. Zo een setjes als die van Brennan Heart en Adaro & Zatox (vooral zatox) maken mij niet zeer enthousiast om volgend jaar weer te gaan.
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten