Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hap
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om even terug te komen op het fouilleren, ik werd bij de guest ingang uitgebreid gefouilleerd. Ik was bang dat ik voorover moest bukken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:36 
 
Hardtraxxer

Hard Invasion schreef:
Zephyrus schreef:
Je feest wordt echt niet beter als je een dure waardevolle ketting om hebt hoor.


Wat heeft dat er mee te maken dan?
Waardevol is niet gelijk aan duur by the way.
En er zijn mensen die altijd een ketting aanhebben, dat is toch hun keuze?
Het is gewoon sneu dat mensen zich met stelen bezig houden op zo'n feest.


Dat is hun keuze inderdaad, maar dan moet je er ook rekening mee houden dat zoiets gejat kan worden of dat je het verliest. Daar kies je bewust voor als je een waardevol iets draagt en naar een plek gaat met 30.000 mensen op elkaar. Dat is een verhoogd risico gebied wat betreft stelen/kwijtraken. Dus daarom zei ik, als je deze gedachte in je hoofd hebt, dat je ook naar een feest kan gaan zonder een ketting en geen enkel risico loopt, vooral als iets waardevol voor iemand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:39 
 

Bij mij zat er ook opeens 1 in m'n broekzak, had t snel in de gaten gelukkig... Liep snel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet ook niet naar feesten gaan met een ring om. Of een horloge. Of oorbellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Je moet ook niet naar feesten gaan met een ring om. Of een horloge. Of oorbellen.


Lijkt me inderdaad vervelend als je oorbellen gejat worden als je daar staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me pijnlijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat je portemonnee, sleutels en je piemel ook maar meteen thuis. Wil je ook niet kwijtraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle livesets staan nu op de Soundcloud van Q-Dance

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:59 
 
Hardtraxx Newbie

Hard Invasion schreef:
Nog een droevig moment op Qlimax.
Tijdens de set van NC & Wildstylez is de ketting van een maat van me gestolen, gewoon van zijn nek getrokken.
Ikzelf heb het niet zien gebeuren en de dader was meteen weg in het volk.
Was wel een domper op de sfeer aangezien er hij toch wel waarde aan de ketting hechtte.
Moest iemand van jullie toch iets gevonden hebben hoor ik het graag. (Goude ketting met een soort boeddha aan)


Je bent niet de enige, ik ben mijn ketting kwijt geraakt omdat een vent dacht ik trek hem ff van zijn nek af. Bij mij gebeurde het tijdens de set van zatox vs adaro. Maar eerst dacht ik dat het maat die mis greep naar me shirt en per ongeluk mijn kettingen pakte. Maar toen werd er nog een keer aangetrokken, en daar brak dr sluiting van mijm goude ketting. Mij zilveren heb een verstevigde sluiting dus dees kreeg die er niet af dus ik greep in no time een hand van ee gozer achter. Sprak hem aan in een taalgebruik dat ik hier niet ga posten. Dus ik vraag daarna of die me ketting ff gouw terug kon geven. Maar hij reageerde verbaasd en zei dat hij hem niet had. Dus haalt gelijk shit uit ze zakken en daar zat hij niet tussen. Dus hij hielp ff met zoeken, omdat de dief hem misschien heeft laten vallen. Dus ik me excuses aangeboden en ff een mail gestuurd naar q-dance bij wie ik dit problemen kwijt zou kunnen. Maar als een van jullie een ketting van 18karaat keurmerk 750. En Q op het o-ringetje dat hij uit het jaar 2000 komt gevonden heeft zou ik heel blij zijn als jullie willen melden als die gevonden is de lengte was 50cm. Het was een ketting met een gourmette schakel 5mm breed en 2mm dik. Het is niet alleen dat de straat waarde hoog is maar hij heeft voor mij ook veel sentimentele waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gouden kettingen te koop! Wie maakt me los?!

Nee, lullig dat er mensen met die insteek naar het feest gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 18:11 
 
Hardtraxxer

Of het zijn impulsieve reacties, goud -> hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee hoe duur zoiets is, maar in 1 ruk je entree ticket weer terug, jammer dat mensen zo'n mindset hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top feestje gehad! Dit was mijn 3de keer Qlimax en misschien wel de beste keer. Beste sets waren van Wildstylez & Noisecontrollers, Bass Modulators en Frequencerz. Ook Deetox deed het prima! Muzikaal gezien was dit sowieso mijn beste Qlimax, top dat er zoveel oude platen werden gedraaid de eerste helft van de avond!
Wat mij vooral meezat was de ruimte op de vloer! Voorgaande edities kon je soms je kont niet meer keren. Nu de hele avond genoeg ruimte gehad. Miss dat het deels komt omdat de regie van de vloer naar de tribune is verplaats. Ook hoorde ik Villain meerde malen zeggen dat er 27.000 mensen aanwezig waren, waar ik voorgaande jaren het getal 30.000 wel eens voorbij heb zien komen?!

Over de stage: Vorig jaar was vetter ja, maar ik vond deze zeker niet karig! De videobeelden die werden afgespeeld waren gaaf, al helemaal als je vooraan stond. Achteraan kon je meer genieten van de lasers:
Gefilmd met een Nexus, geluid is niet al te best:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Enorm triest dat er zo een mensen rondlopen, er moeten toch mensen rondom je zien dat dit gebeurd?
Doen die dan niks? Zou wel een voetje laten hangen om hem op zen bek te laten gaan moest ik het zien. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Enorm triest dat er zo een mensen rondlopen, er moeten toch mensen rondom je zien dat dit gebeurd?
Doen die dan niks? Zou wel een voetje laten hangen om hem op zen bek te laten gaan moest ik het zien. :$


Stond er vlak naast en heb niets gezien, het gebeurt allemaal heel snel, in zo'n zee van mensen kan iedereen het geweest zijn ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een vette editie van Qlimax, stage viel in het begin erg tegen, tot de echte opening maar dat was te verwachten. Leuk die vierkanten aan het plafond maar weinig mee gedaan en van gezien.

Isaac draaide lekker als opener, oude hitjes met later nieuw spul. Dacht even dat hij om 22.30 al zou stoppen, muziek ging uit en alles. Maar villain kwam op stage .......... Subsonic, phases, onde master blade, who is calling zenith edit, mma edit :thumbsup:

Hierna de opening, en bass modulators intro. Wat zag het er vanaf toen gaaf uit, voor die led schermen met "natuurlijke" visuals, die landschappen en dergelijke. Overigens erg lekkere set, zoals altijd wel bij bass modulators. Radiance bootleg, hello bootleg, solar, lockdown, oxygen, faster n further, angel :loving:

Hierna Atmozfears, leuke set, jammer dat er zo weinig omheen gebeurde qua show, vooral ook met het anthem?
Anthem show was overigens wel gewoon vet, maar had er meer van verwacht. Klonk wel erg lekker in het gelredome. Psychedelic, die nieuwe release, nature's gasp, singularity en anthem, vette tracks.

NC & WS, onverwachts erg lekker, had veel nieuw spul verwacht en wat minder oudere tracks, maar gelukkig was dit niet. Voor mij de beste set van de avond. :loving: Shrump, venom, tonight, a different story, back 2 basics, tpotm, silver bullet, lost in paradise, solar, cats jets breaks, the art of yellow :worship:

Hierna BH & Ran-D, wat een aanfluiting, wel still here en nieuwe b-front. Voor Still here werd er een blademasterz track gedraaid, met super lekkere dikke gated kicks :worship: , plata o plomo was ook lekker,
Die voodoo people vond ik best kut, geef maar gewoon het origineel

Adaro & Zaadtox was afzien, weinig boeiends, jammer van deze 75minuten. Niet eens no way back, en wat doet zatox op stage? zag hem vrijwel niets mixen, adaro deed het meeste. Those summer nights gingen wel lekker, maar jammer van de stuiterkicks, rock civilization tussen door is wel gaaf.

Freqeuncerz draaide erg lekker, raw hardstyle die toch erg euforisch is. Een hele verademing na de vorige sets. Maar jammer van psycho/rockstar/fatality, vooral de eerste. Wolfpack, men of steel, the punishment, i need you, getting off, we are one en die nieuwe tba's :worship:

Deetox was opzich goed te doen, paar leuke tracks gehoord. Maar zoals verwacht een echte deetox set, veel nightbreed/a2 tracks, ligt me niet goed als ik een theracords artiest zie. De remix van het anthem was daarintegen wel erg geslaagd, lekkere kicks. Just a memory in het gelredome, :loving: :worship:
Do or die remix ging wel erg lekker,, en wat is trigger edit een boutplaat :thumbdown:

Hierna Tha Playah, ben zelf niet echt van de hardcore, maar wat een lekkere set! Flip Uhm op Z'n Kantje Remix, was wel jammer zag liever bijv. gas met die zooi remix. Overigens wel kut dat ie men of steel draaide maar eigenlijk gestopt moest worden :/

Over het algemeen erg vet feest, en sowieso volgend jaar weer aanwezig. Geluid op de vloer was erg lekker, op de decks en op de tribune achterin viel het toch er tegen. Show & aankleding was erg vet, en tegelijkertijd wel een tegenvaller, miste zoals vorig jaar de qlimax doeken aan het plafond, maar ook de show rondom sommige intro's. De visuals zagen er veelal gaaf uit, maar zoals ik me herinner tijdens Bh tot en met Freqz waren ze wel minder, niet die natuurlijke visuals zoals bomen, woestijn en dat soort dingen.


Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ohhh nee dat bedoelde ik inderdaad niet! Ik bedoel dat ik niet realiseerde dat je wel degelijk een risico loopt. Dat was naief bedoelde ik :)

Gekke Sain7 ook altijd :$


Ik las het zo dat jouw telefoon was gejat :$
Maar dat is gewoon hoe ik dingen lees... :whistle:

Jammer dat er nu dus al twee kettingen zijn gejat en er zulke mensen tussen zitten. Ik vond het al erg dat ik mijn Qlimax waaier tijdens het springen was verloren, gelukkig na 2 minuten met een zaklampje op de vloer zoeken al weer gevonden maar een ketting van ene paar honderd euro en sentimentele waarde verliezen op een feest zou het pas echt verzieken voor me. Gelukkig draag ik geen kettingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
mijn Qlimax waaier

Ben jij een chick? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
SAIN7 schreef:
mijn Qlimax waaier

Ben jij een chick? :huh:


Nee maar Qlimax is warm en even waaien vind ik beter dan mijn shirt uitdoen en bezweet tegen mensen aanlopen. :whistle:

edit: EnquĂȘte is ook weer doorgestuurd in de mail:

Beste Marco,

Qlimax 2015 zit er alweer op! We hopen dat je er net zoveel van hebt genoten als wij.

Wij zijn heel benieuwd naar jouw mening over dit festival. Er is altijd ruimte voor verbetering en met jouw feedback kunnen wij Qlimax nog beter aan laten sluiten op jouw wensen.

Onder de deelnemers verloten wij 2 keer 2 kaarten voor X-qlusive B-front.

Nadat je onderstaande vraag hebt beantwoord word je direct doorgestuurd naar het onderzoek.

Hoe beoordeel jij Qlimax?



Je gegevens zullen uiteraard enkel worden gebruikt voor onderzoeksdoeleinden en niet voor marketingactiviteiten.

Namens het team van Qlimax alvast bedankt voor je mening!

Met vriendelijke groet,

Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Nee maar Qlimax is warm en even waaien vind ik beter dan mijn shirt uitdoen en bezweet tegen mensen aanlopen. :whistle:


Vond de hitte heel goed meevallen dit jaar! Vorig jaar was een stuk warmer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
SAIN7 schreef:
Nee maar Qlimax is warm en even waaien vind ik beter dan mijn shirt uitdoen en bezweet tegen mensen aanlopen. :whistle:


Vond de hitte heel goed meevallen dit jaar! Vorig jaar was een stuk warmer!

Inderdaad, viel me alles mee dit jaar.
Ook stukken minder erge blote basten parade dit jaar had ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na die piepschuimen bende in 2010 hebben ze het allemaal wat terug geschroefd qua aankleding van artiesten. Ze houden het wat subtieler, maar toch wat anders dan in je normale t-shirtje ofzo.

Zag het ook pas op foto's, maar vond het er eigenlijk wel bij passen, er was wel over nagedacht, maar niet zo'n overdreven verkleedpartij als vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond die outfits uit 2008 en 2009 juist nice. Vond dat wel wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:39 
 
Hardtraxxer

Wie draaide ook alweer de remix/bootleg van Walking in the Air? Kan het me niet meer goed herinneren
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten