Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 08:25 
 

Vond deze editie echt tegenvallen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van Noisecontrollers & Wildstylez :worship: :worship:
Verder erg vet feest gehad. Maar helaas ook wat irritaties. Uitgebreider verslag volgt wel een keer gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 08:37 
 

Vet feest! NC & WS set van de avond, Bass Modulators daar kort achter! Deetox was echt saai en ook niet Qlimax waardig (qua muziek) (Ja boos worden allemaal)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb weer genoten van deze editie van Qlimax. Isaac was een prima opener, en dan doel ik op het eerste halfuur ongeveer. Daarna werd het helaas een stuk minder. Bass Modulators zetten een erg sterke set neer, en ik heb echt kunnen genieten van platen als Lockdown. Daarna Atmozfears: prima set en weinig op aan te merken. Noisecontrollers en Wildstylez was voor mij wel de set van de avond, wat was dat genieten! Dat alles verviel toen Brennan Fart opkwam. Wat een abominabele set was dat zeg. Ik heb meer naar ellenlange breaks geluisterd dan dat ik kon bewegen. Ik snap sowieso niet waarom deze clown een eigen halfuur solo te draaien kreeg. Ran-D maakte het helaas niet veel beter, en ook zijn solo set was ook niet bijster interessant. Ja, het was steviger dan dat Imaginary gedoe etcetera, maar het was eenheidsworst te over. Ik miste ook oudere platen waar de acts voor BH en Ran-D dat wel deden. Zatox en Adaro was de set waar ik tegenop zag, en terecht. Wat een verschrikking. Eenheidsworst van 13/12 rawcrap platen, niks meer aan toe te voegen. Frequencerz maakten een boel goed gelukkig, en met platen als We Are One ben ik finaal uit m'n plaat gegaan! Dan Deetox, weer een act waar ik naar uit keek: een halfuurtje voluit rammen. Top! Die collab met Delete klonk echt heerlijk! Tha Playah heb ik niet heel veel van meegekregen; we wilden een beetje een vroege bus hebben en we waren toch al op.

Drie van de negen uurtjes waren deplorabel, de rest was zeer goed te doen. De stage was vrij karig, maar de show was erg vet en maakte het wat mij betreft helemaal goed. Supervet gedaan met dat scherm erachter! Enige wat ik wel echt heb gemist is het doek voor de stage. Villain was ook een minpunt, want Villain, maar gelukkig heb ik die vlijmscherpe, nare stem niet vaak gehoord.

Al met al heb ik het ontzettend naar m'n zin gehad! Veel oude platen gehoord, lekker gestampt, goede sfeer en een schitterende show. Na 2009 mijn favoriete editie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt een grandioze avond gehad! Erg veel oudere tracks gehoord, ontelbaar veel kippenvelmomentjes gehad.

Opbouw van de avond was echt perfect, alleen de grootste droeftoeter van de avond was Zatox... qua mixwerk en trackkeuze heeft hij echt alle drive uit die set met Adaro gehaald. Dat was wel even afzien.

Vond zelfs tha Playah erg vet, vond de hardcore die hij draaide prima passen bij het concept, helemaal als je het vergelijkt met die Partyraiser onzin van vorig jaar >.<

4 jaar Qlimax overgeslagen, maar denk dat ik er nu wel weer een traditie van ga maken :D

Meevaller van de avond was Isaac.. we waren al tijdens de 'oerwoudgeluiden' binnen, en had 0 verwachtingen van Isaac, maar die draaide het eerste half uur echt alleen maar pareltjes!!

Vond de stage trouwens behoorlijk imposant als je er voor stond, wat ze deden met die projecties vond ik echt enorm geslaagd en sfeervol. Kon absoluut niet tippen aan die stage van vorig jaar denk ik, maar vond het absoluut niet karig met die show er omheen.

edit: ik vond Deetox juist erg vet, die heeft echt goed nagedacht over wat ze precies wilde doen in dat korte halve uurtje dat ze mocht draaien. Zat echt veel tempo in haar set. Maar is natuurlijk ook een kwestie van smaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad. Vond de stage wel wat karig, had meer verwacht. Eerste half uur Isaac was goud, heerlijk al die oude hitjes. Vond de tweede helft van z'n set helaas niks. Bass Modulators lekker wat oude plaatjes afgewisseld met nieuwer werk. Helemaal prima. Atmozfears was ook goed te doen. Noisecontrollers & Wildstylez een heerlijke set. Veel pareltjes gehoord! Brennan Heart solo was wel te doen. Still Here was erg fijn om weer te horen en daarvoor zat een track met heerlijke gated kicks. :loving: Sets van BH & Ran-D en Ran-D solo gemist omdat ik in de ring wat aan het socializen was. Zatox & Adaro hadden een paar leuke platen maar het merendeel deed me helemaal niks. Frequencerz was wel tof, veel leuke platen waaronder We Are One. :loving: Deetox ook een fijn setje: perfect voor dat tijdstip en vooraan ging het publiek goed mee. Tha Playah fijne afsluiter! Walking The Line, Dominator anthem en On The Edge vooral erg fijn.

Muzikaal gezien een prima avondje dus. Sfeer zat er ook goed in. Minpunt was wel weer zoals verwacht de toiletten. Maar ja dat weet je met het Gelredome. Wel een super vet feest gehad en volgend jaar dus ook zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldig feest :worship: Die set van Wildstylez en Noisecontrollers was veruit de beste.

Oja en die Fransen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de stage nog veranderd in de loop van de avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vet feest,

Tijdens Bass Modulators binnen gekomen, toen binnen 10 minuten al drie Franse vlaggen in mn smurf gehad. Irritant volk. Bass Modulators set was leuk voor zover ik het mee kreeg.
Atmozfears was wel leuk op zich, wissel tussen kaas en leuke mainstream, veel nieuw spul.
NC & WSZ waren de helden van de avond, zo veel goede oude en nieuwe platen en het hoogtepunt van de avond, Silver Bullet :love:
Brennan Heart zat ik op de tribune, hij draaide een plaat met een gitaar er in en een kick edit van Still here die leuk waren, verder niet veel van mee gekregen. Het zelfde geldt voor BH en Ran-D.
Ran-D zelf wel even geweest en dat was niks bijzonders, May God Be With You All kan ik me alleen nog herinnneren.
Toen eten gaan halen en op de tribune wezen zitten tijdens Adaro & Zatox, van wat ik hoorde was het echt een grote zaadbende aan standaard raw platen.
Frequencerz was dan weer vet maar helaas geen Ghost Town en het tempo lag nog al hoog.
Deetox was ook dik, de eerste helft vond ik echter beter dan de tweede, imo heeft ze deze plek prima verdiend en ingevuld.
Tha Playah was heldig, elke plaat die ik verwachtte en wou horen draaide hij, helemaal kapot gegaan dat laatste deel. Samen met NC & WSZ de setjes van de avond.

Over het geheel een leuke avond, de stage was ook dik, dat het qua elementen karig was maakte niks uit tegenover die visuals, wat zag dat er supervet uit vanuit mid voor. Geluid was prima maar op de tribunes blijft een bass overkill, en vond het geluid soms wat zacht staan. Vooral tijdens de latere helft van NC & WSZ. Ik vond de timetable ook maar raar, waarom niet iedereen een uur.

+++ Tha Playah & NC & WSZ
+++ Visuals & Stage
++ Bass Modulators & Deetox & Frequencerz & Atmozfears
+ Brennan Heart & Ran-D
+ Sfeer
+ Weinig tot geen Hee Hoo na Bass Modulators
+ Vilain deed het MC'en prima
+ 8 mini loempia's voor 1,5 munt, die shit was heerlijk

+/- VDK Mensen, sommigen waren echt vervelend anderen weer te grappig.

--- Vervelende Fransen
--- Timetable
--- Zatox & Adaro
-- Villain blijf eens van die fader/volumeknop
-- Rare muntprijzen
- Knus bij de kluisjes
- Geluid was niet altijd even hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax verveelt ook echt nooit :loving: :loving: :loving: :worship:

en wat een treurige show tijdens het anthem :lol: :lol:
de vorige dat ik geweest ben ging het 9/10 altijd helemaal los qua show
en dit keer een paar sterretjes en dat was het :lol:
doe dan helemaal niks want dit was gewoon waardeloos

bazen van de avond overduidelijk NC & WS :worship:
heb me ook wel goed kunnen vermaken op de gedeeltes van Adaro en Ran-D

laat Zatox voortaan lekker thuis, de tering wat een drama die gozer

al met al weer een goed geslaagd feestje gehad :clap:

ohja en waar kwamen al fransen ineens vandaan??? dacht dat er veel italianen zouden lopen maar die ben ik nergens tegengekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh nog een minpunt: Unshakable is niet gedraaid. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Oh nog een minpunt: Unshakable is niet gedraaid. :(

Idd ja zat ook steeds van, nu zal die toch wel komen? Maar helemaal nix :list:

Verder wel een gaaf feest gehad maar heb wel eens beter edities meegemaakt.
Voor een euforische hardstyle liefhebber wordt t toch steeds meer en meer een beproeving om het hele feest uit te zitten xd

Maar de begin setjes waren natuurlijk wel lekker :D Genoten van Isaac, BM, NC & WS, Atmos, BH eerste gedeelte en duo met RAN-D was ook goed te doen
Maar met Zatox ging het berg afwaards. Mijn god, ooit mijn held maar nu? Wat een drama die vent :sick:

Toch moet ik wat kwijt over de stage.. Qlimax, echt altijd het summum van de podia, valt nu ten prooi aan de bezuinigingen van moederbedrijf SFX :(
Nog even en Reverze gaat nog met de hoofdprijs er van door..
De mensen van het licht verdienen wel echt een lintje omdat die er alles weten uit te persen met de belichting en lijkt het nog best gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:18 
 

MelvinFR schreef:
ErikZ schreef:
BM draaien Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix) + Lockdown/Angel/Showtime/en nog 1 die ik even kwijt ben

Gvd wat een helden!!


Technoboy - Vita & Sound of the Thunder ook nog.


Duke schreef:
Ook nog communicate.


wootum schreef:
En een remix van Zany - Science & Religion


verdoemme, die snappen het
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:40 
 
Hardtraxxer

Wat is dat toch met buitenlanders en elleboogstoten :/

Grootste gedeelte van de avond op de tribune gezeten vanwege de drukte, best vet om alles van bovenaf te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was de timetable dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21:30-23:00 Dj Isaac
23:00-00:00 Bass Modulators
00:00-01:00 Atmozfears
01:00-02:30 Noisecontrollers & Wildstylez
02:30-03:00 Brennan Heart
03:00-03:30 Brennan Heart & Ran-D
03:30-04:00 Ran-D
04:00-05:15 Zatox & Adaro
05:15-06:00 Freqeuncerz
06:00-06:30 Deetox
06:30-07:00 Tha Playah
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Is de stage nog veranderd in de loop van de avond?


Die 3 'palen' aan iedere zijde, die draaide rond. Voor de rest is er niks veranderd in de loop van de avond..

Vond het wel de beste Qlimax die ik heb meegemaakt, maar vorig jaar vond ik het kut omdat ik te hoge verwachtingen had.
Hele avond op de decks gestaan en met Deetox even naar voren om te kijken wat die berg nou voorstelde..
Enorm veel dj's in de wandelgangen gezien, Frontliner, The Prophet, Kronos, Reqieum, Frequencerz, Audiofreqz en Jason Payne.

Enorme LED-scherm was echt goed gedaan met al die visuals, ik had wel verwacht dat er meer zou gaan bewegen door dat interview 'the surrounds will change'. Desondanks gewoon een top feest gehad en ben volgend jaar sowieso weer aanwezig. 'God Complex' van Zatox vond ik wel een goede track, zal die zometeen eens op Youtube zetten.

+++ De setjes
++ Geen irritatie gehad door buitenlanders
++ De visuals op het gigantische LED-scherm
++ De grootte van het podium
+ De decks waren niet zo druk
+ De vele DJ's in de wandelgangen
+ De rust bij Entrance E rond half 11. Konden zo doorlopen.
+/- Muntprijs 2,71, goedkoper dan normaal voor Q-Dance?
+/- Slecht gefouilleerd, ivm Parijs toch wel verwacht dat ze grondiger zouden controleren. Niet in de portemonnee gekeken of iets dergelijks.
- Parkeren in een straat ipv een normale parkeerplaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Show van atmozfears - Equilibrium, niet heel speciaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 16:53 
 
Hardtraxx Elite

SAIN7 schreef:
+/- Muntprijs 2,71, goedkoper dan normaal voor Q-Dance?


Nee, is altijd 3,5 munten voor 9,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad! Was van tevoren bang dat het enorm druk zou zijn en helemaal vol zou staan met Italianen/Fransen, maar dat viel me uiteindelijk heel erg mee. Denk dat dit feest wel voor herhaling vatbaar is mits ik mijn vrienden volgend jaar weer mee kan krijgen. Heb verder niet zo'n zin om alles uit te typen dus hier een paar plus- en minpunten.

+ Setjes van Bass Modulators, Noisecontrollers vs Wildstylez, Frequencerz en Isaac.
+ Vette lichtshow
+ Fijn sfeertje
+ Vilain deed het prima, weinig 'last' van gehad.
+ Sain7 bij de toiletten gespot
+ Veel oude(re) plaatjes gehoord
+ Vanaf een uurtje of 2 meer dan genoeg ruimte

+/- Set van Deetox. Was al met al geen slechte set maar had wat andere platen verwacht.
+/- Stage zag er best vet uit, maar haalde het niet bij die van vorig jaar.

- Set van Ran-D, Adaro vs Zatox. Vooral laatstgenoemde draaide de boel ontzettend dood.
- Niet optimaal los kunnen gaan doordat ik de halve avond last van mn maag had.
- Vage muntprijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
+/- Set van Deetox. Was al met al geen slechte set maar had veel andere platen verwacht.


Welke platen had je dan verwacht? Vind haar platenkeuze best logisch en goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Pannenkoek schreef:
+/- Set van Deetox. Was al met al geen slechte set maar had veel andere platen verwacht.


Welke platen had je dan verwacht? Vind haar platenkeuze best logisch en goed.

Misschien is verwacht niet het goede woord. Had gehoopt op onder andere My Style is Dutch, Sick MF remix en iets meer Delete. Wat ze nu draaide was ook prima hoor, had me deze set vooraf alleen iets anders voorgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:41 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
DL22 schreef:
Pannenkoek schreef:
+/- Set van Deetox. Was al met al geen slechte set maar had veel andere platen verwacht.


Welke platen had je dan verwacht? Vind haar platenkeuze best logisch en goed.

Misschien is verwacht niet het goede woord. Had gehoopt op onder andere My Style is Dutch, Sick MF remix en iets meer Delete. Wat ze nu draaide was ook prima hoor, had me deze set vooraf alleen iets anders voorgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een uurtje wakker, dus ik zou mijn avond maar eens delen.

We kwamen aan op Arnhem Centraal en pakten de bus naar Gelredome. Ging soepel met kaartje voor de bus en de reis ook, binnen 5 minuten waren we bij de Gelredome. Bij aankomst zochten we even naar de juiste ingang, maar dat ging al snel goed. We waren redelijk snel binnen, propten onze jassen in het kluisje en gingen toen munten halen. Net toen we de eerste drankjes hadden besteld, kwam Isaac op.

We besloten om gelijk de zaal in te gaan. Ik moet zeggen, Isaac draaide een verrassend leuke set met heel wat pareltjes er door heen. 2 Best Enemies - Phases kwam onder andere voorbij. Alleen jammer dat bij elke track met een reverse bass er weer 'hee hoo' geroepen moest worden.

Vervolgens kwamen BM. Hier keek ik al naar uit, want die mannen zijn zo ontzettend goed bezig de laatste tijd. Alle tracks die ik wilde horen, heb ik gehoord. Ook dacht ik dat ik een Qlimax tool hoorde, maar dat weet ik niet zeker. Klink in ieder geval heel dik. Van Atmozfears heb ik vrij weinig meegekregen, was vooral een rustmomentje voor mij. Wat ik hoorde, kon Atmozfears mij ook niet echt boeien, maar ja, ik heb er ook niet echt opgelet, dus het is niet heel eerlijk om er een oordeel over uit te doen.

NC&WSZ draaiden ook heel lekker. Goede mix van beide mannen en af en toe een oudere track, zoals The Art of Creation. Genoten hiervan. Brennan Heart daarentegen kon mij echt niks schelen. Het voelde veel te geforceerd allemaal. De set samen met Ran-D vond ik wel wat leuker, maar ook niet veel bijzonders. Ran-D zelf draaide redelijk, maar heb vaak het idee met hem dat hij maar 1 lange track draait. Weinig variatie. De Prodigy - Voodoo People remix vond ik dan wel weer leuk.

Hierna was het dan tijd voor de meest teleurstellende set van de avond. Adaro en Zatox. Man, man, man, wat een takke set. Kon totaal niet plaatsen waar ze heen gingen. Volgens mij kwam die mafkees van een Dave Raven ook het podium op, wat een schreeuwlelijk. Dan nog liever Villain (die het best goed deed overigens). Erg jammer dit, ik vind Adaro een onwijs goede producer en heeft normaal leuke sets, maar dit was niet om aan te horen.

Maar Frequencerz maakten alles goed. Ik ben helemaal los gegaan op deze set, alleen maar goede tracks. Een hoop energie en dat kon je goed merken in de zaal. Bij Deetox ben ik gaan zitten, omdat ik ook nog overeind wilde staan bij Tha Playah. Ze draaide wel goed, maar ik heb sowieso niet veel met Deetox. Misschien maar eens meer in verdiepen. Tha Playah sloot ook lekker af. Ik ken bijna geen hardcore tracks, maar herkende er wel een paar.

Eenmaal klaar ging de terugreis ook soepel. De bus terug ging vlot en ik lag al snel in m'n bed.

Conclusie: Leuk feest, maar het is de €75 niet waard (gelukkig kon ik er gratis heen :x ). Je hebt even leuke feestjes voor minder geld, maar bij Q-dance gaat het ook meer om de visuals (die dik in orde waren).

+++: Sets BM, Noisecontrollers & Wildstylez, Frequencerz
++: Isaac, Tha Playah | Vlotheid bus, aankomst en entree | Villain | Snelheid van drinken bestellen | Show er om heen
+ Deetox | Stage
+- Atmozfears, Ran-D | Niet echt last gehad van buitenlanders, behalve af en toe 'hee hoo'
- Brennan Heart
-- Adaro en Zatox
--- Dave Raven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rillingen vlogen me over m'n rug heen toen ik die Dave Revan hoorde inderdaad, echt alles in die man staat me niet aan op de een of andere manier :P
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten