Vond deze editie echt tegenvallen 
Verder erg vet feest gehad. Maar helaas ook wat irritaties. Uitgebreider verslag volgt wel een keer gr
Idd ja zat ook steeds van, nu zal die toch wel komen? Maar helemaal nixwrote:Oh nog een minpunt: Unshakable is niet gedraaid.
wrote:Technoboy - Vita & Sound of the Thunder ook nog.wrote:BM draaien Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix) + Lockdown/Angel/Showtime/en nog 1 die ik even kwijt ben
Gvd wat een helden!!
wrote:Ook nog communicate.
verdoemme, die snappen hetwrote:En een remix van Zany - Science & Religion
Die 3 'palen' aan iedere zijde, die draaide rond. Voor de rest is er niks veranderd in de loop van de avond..wrote:Is de stage nog veranderd in de loop van de avond?
Nee, is altijd 3,5 munten voor 9,50wrote: +/- Muntprijs 2,71, goedkoper dan normaal voor Q-Dance?
Welke platen had je dan verwacht? Vind haar platenkeuze best logisch en goed.wrote:+/- Set van Deetox. Was al met al geen slechte set maar had veel andere platen verwacht.
Misschien is verwacht niet het goede woord. Had gehoopt op onder andere My Style is Dutch, Sick MF remix en iets meer Delete. Wat ze nu draaide was ook prima hoor, had me deze set vooraf alleen iets anders voorgesteld.wrote:Welke platen had je dan verwacht? Vind haar platenkeuze best logisch en goed.wrote:+/- Set van Deetox. Was al met al geen slechte set maar had veel andere platen verwacht.
wrote:Misschien is verwacht niet het goede woord. Had gehoopt op onder andere My Style is Dutch, Sick MF remix en iets meer Delete. Wat ze nu draaide was ook prima hoor, had me deze set vooraf alleen iets anders voorgesteld.wrote:Welke platen had je dan verwacht? Vind haar platenkeuze best logisch en goed.wrote:+/- Set van Deetox. Was al met al geen slechte set maar had veel andere platen verwacht.