Concept tekening van de stage!
Afbeelding
Afbeelding
hahaha flauwwrote:Concept tekening van de stage!
Afbeelding
wat heb jij gesnoven?wrote:
Piramide a la Reverze, maar dan kubus maar dan van LED en dat de dj in de kubus draait ipv net voor de kubus.
En dan zo'n toneelstukspel, dat er telkens andere objecten achter hem staan, en een bewegende boom ofzoiets. Ja.
wrote:wat heb jij gesnoven?wrote:
Piramide a la Reverze, maar dan kubus maar dan van LED en dat de dj in de kubus draait ipv net voor de kubus.
En dan zo'n toneelstukspel, dat er telkens andere objecten achter hem staan, en een bewegende boom ofzoiets. Ja.
Ze hadden het wat eerder kunnen doenwrote:
Nou, meer kunnen ze niet doen toch?
wrote:Toch een bus kunnen vinden, Hoop dat ik em dit keer wel vind
Die van sidd bedoel je ? die reed dus helemaal niet .wrote:wrote:Toch een bus kunnen vinden, Hoop dat ik em dit keer wel vind
Geen butt bus dit keerIk ga al jaren niet meer met bus naar Gelredome wat een drama is dat af en toe daar
ja diewrote:Die van sidd bedoel je ? die reed dus helemaal niet .
Ja volgens die gasten waren er nog eens 10 vermistwrote:ja diewrote:Die van sidd bedoel je ? die reed dus helemaal niet .klopt zag net pas dat er geen ging, maar met XQ was hij zonder je weggereden toch
Ik had eerst E, toen Q, toen moest je het eerste aanhouden (dus E) en nu de nieuwste downoad is Qwrote:Ik had volgens mij eerst ingang Q, toen ingang E, en nu weer ingang Q. Ik moet dus ingang Q aanhouden?
Tracklist is wel om van te smullen hoor! Gaat aan.wrote:Voor de liefhebbers heb ik ook een warm-upje gemaakt![]()
Rickzel - Qlimax Equilibrium warm-up
View on SoundCloud
1. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot’s Dream
2. Wildstylez - Roots
3. Ivan Carsten - Bumpin’ Hard (Tuneboy remix)
4. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
5. Bass Modulators - Radiance (The Sound of Q-Dance OST)
6. Frontliner - Toxxxic
7. Atmozfears - Equilibrium (Qlimax 2015 anthem)
8. Ran-D - The Twilight Zone
9. Adaro - The Italian Tribute
10. Atmozfears - Singularity
11. Phrantic & Deetox - Contact
12. B-Front - Mysterias
13. Zany - Purify Your Senses
14. Adaro - The Haunter of the Dark
15. B-Freqz - The End
16. Crypsis & Dana - Transmission
17. Radical Redemption - Wash Away
18. Deetox - Street Movement
19. Thyron & Delete - The Swarm
wrote:Hierbij ook schaamteloze zelfpromotie
Kan prima hoor. Vaak zat gedaan.wrote:Een meeting organiseren is zeker niet te doen in het gelredome... of?
Tijd en plek? Dan zie ik je morgenwrote:Kan prima hoor. Vaak zat gedaan.wrote:Een meeting organiseren is zeker niet te doen in het gelredome... of?
Ik snuif nikswrote:wat heb jij gesnoven?wrote:
Haha ik snap je punt, heb geprobeerd wat andere tracks van de dj's te kiezen omdat er al zoveel warm-upjes online staan. En is ook gewoon eigen smaak natuurlijk.wrote:Lekker setje Rickzel (zie om eerlijk te zijn de link met Qlimax niet)