Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:59 

Hardtraxx Veteran

Download Rickzel - Qlimax Equilibrium warm-up

Tracklist:
1. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot’s Dream
2. Wildstylez - Roots
3. Ivan Carsten - Bumpin’ Hard (Tuneboy remix)
4. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
5. Bass Modulators - Radiance (The Sound of Q-Dance OST)
6. Frontliner - Toxxxic
7. Atmozfears - Equilibrium (Qlimax 2015 anthem)
8. Ran-D - The Twilight Zone
9. Adaro - The Italian Tribute
10. Atmozfears - Singularity
11. Phrantic & Deetox - Contact
12. B-Front - Mysterias
13. Zany - Purify Your Senses
14. Adaro - The Haunter of the Dark
15. B-Freqz - The End
16. Crypsis & Dana - Transmission
17. Radical Redemption - Wash Away
18. Deetox - Street Movement
19. Thyron & Delete - The Swarm

Omdat ik voor het eerst sinds 2011 weer eens een bezoekje ga brengen aan Qlimax heb ik ook maar meteen een warm-upje gemaakt. Ik heb voor de tracklist wel een klein beetje naar de line-up gekeken, maar kon van Isaac, Brennan Heart, Zatox en Tha Playah geen track vinden die ik er goed tussen vond passen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 00:04 

Hardtraxx Veteran

Walking the line had er wel bij gekunt :$
Isaac sound of the underground ook wel eigenlijk
Zatox - opera en misschien ook wel fuck the reputation game ook :$

Lijst word zowiezo meegenomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 00:09 

Hardtraxx Veteran

Ja true, maar heb er voor gekozen om er wat tracks in te stoppen waar ik zelf echt een 'Qlimax gevoel' van krijg. (Tonight/Mysterias).

Wou niet dwangmatig elke dj er in stoppen, dan liever wat tracks die ik zelf écht goed vind. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 00:34 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Omdat ik voor het eerst sinds 2011 weer eens een bezoekje ga brengen aan Qlimax heb ik ook maar meteen een warm-upje gemaakt. Ik heb voor de tracklist wel een klein beetje naar de line-up gekeken, maar kon van Isaac, Brennan Heart, Zatox en Tha Playah geen track vinden die ik er goed tussen vond passen :$

deze gaat morgen aan, zeker omdat ik jouw setjes altijd wel interessant vind :)

Ik denk dat je bij Brennan Heart en Zatox wel had kunnen kiezen voor wat oudere tracks (misschien zelfs van Blademasterz of Wild Motherfuckers). Ze hebben in het verleden toch ook wel sterke, originele producties gehad of vallen deze voor jou ook tegen?

Wat The Playah betreft.. ik denk hij heel veel heeft geproduceerd wat hier mooi bij zou passen eerlijk gezegd. Maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn natuurlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 00:39 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
deze gaat morgen aan, zeker omdat ik jouw setjes altijd wel interessant vind :)

Thanks man :D

Er zijn inderdaad genoeg goede nummers door ze gemaakt, maar heb nu gewoon voor wat andere tracks gekozen ;) Was van tevoren ook niet de insteek om hem alleen te vullen met dj's uit de line-up. Maar kwam toevallig voor een deel wel zo uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 01:31 

Hardtraxxer

Helemaal geluisterd net en klinkt heel lekker. Normaal hou ik altijd van veel melodie om de kicks heen en ben normaal minder van tracks zoals Contact. Weet niet of het aan de hoeveelheid drive ligt, denk meer aan de soort kick want Street Movement en The Swarm vind ik dan wel weer erg leuk. Maar alles bij elkaar klonk het eigenlijk wel en ook niet aan tracks gestoord ofzo.

Ik kende eigenlijk alleen de tracks van Atmozfears/RR echt, de rest luister ik zelf nooit. :$ Zal meerdere platen wel eens gehoord hebben tijdens feesten, maar niet echt bijgebleven dan haha.
Maar opzich juist lekker, want zo leek het meeste echt als een geheel en heb totaal niet op overgangen gelet en moest soms zelfs kijken dmv tracklist welk nummer het alweer was haha.
En heb m aan een stuk geluisterd, normaal spoel ik dingen door of haak ik af hahaha. :x

Zal m wel vaker gaan luisteren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:32 

Hardtraxx Veteran

Robot's Dream en Purify Your Senses! :D
Jouw setjes gaan eigenlijk standaard aan, heerlijk lijstje weer en vrijwel altijd dik mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 19:21 

Hardtraxx Veteran

Thaaanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 20:16 

Hardtraxx Elite

Dit soort setjes inclusief het mixwerk op Qlimax. Wat een verademing zou dat zijn zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 11:52 

Hardtraxx Crew

Wat een dikke lijst zeg, gaat nu aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 23:01 

Hardtraxxer

Staat aan, iedereen in de auto vind t een fijne mix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 10:33 

Hardtraxx Veteran

Nice! Mooizo :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle