Ik ben er nietwrote:Tijd en plek? Dan zie ik je morgen
Bedoelde meer dat je je niet moet laten tegenhouden om een meeting te regelen.
Ik ben er nietwrote:Tijd en plek? Dan zie ik je morgen
Ik heb er zelfs 2!! Ga ik nu door voor de hoofdprijs?wrote:http://www.q-dance.com/global/en/news/geannuleerde-ticketcodes-qlimax-ivm-zwarthandel/
Geblokkeerde tickets! Check even of je er eentje hebt.
Helaas, voor jou een troostprijs. Thuis Blijven!wrote:Ik heb er zelfs 2!! Ga ik nu door voor de hoofdprijs?wrote:http://www.q-dance.com/global/en/news/geannuleerde-ticketcodes-qlimax-ivm-zwarthandel/
Geblokkeerde tickets! Check even of je er eentje hebt.
Yep, ongeveer een half uurtje terug.wrote:Iemand al mail gehad met kluis info?
Ik heb er nog geeneen, misschien rollen ze het gewoon langzaam uit per ingang ofzo? (Ik heb E)wrote:hmm vreemd. Heb in 2 losse bestelling lockers gehaald (voor beide ingangen 1) en heb nu maar 1 mail ontvangen waar er maar 1 in staat :s
heb er 1 voor E en 1 voor Q maar welke van de 2 ik nou al ontvangen heb is ook nog eens onduidelijk :swrote:Ik heb er nog geeneen, misschien rollen ze het gewoon langzaam uit per ingang ofzo? (Ik heb E)wrote:hmm vreemd. Heb in 2 losse bestelling lockers gehaald (voor beide ingangen 1) en heb nu maar 1 mail ontvangen waar er maar 1 in staat :s
heb er 1 voor E en 1 voor Q maar welke van de 2 ik nou al ontvangen heb is ook nog eens onduidelijk :swrote:Ik heb er nog geeneen, misschien rollen ze het gewoon langzaam uit per ingang ofzo? (Ik heb E)wrote:hmm vreemd. Heb in 2 losse bestelling lockers gehaald (voor beide ingangen 1) en heb nu maar 1 mail ontvangen waar er maar 1 in staat :s
Zie alleen maar mensen die ingang E nog niet hebben. Ik heb dus 1 mail wel ontvangen en vermoed nu dat dat Q is dus maar het staat er zo handig ook niet bij....wrote:Ingang E ook hier, nog steeds niets
Hier sluit ik me bij aan.wrote:Bij mij is de zin al heel de week aanwezig!
MORGENNNNNNNN![]()
Nou 4 uur later dan hun beloofde 18:00 worden ze verstuurd, heb ik mijn kluis info nog steeds nietwrote:Stress niet zo. Er gaan zo'n 25.000 man naar Qlimax. Dat mailtje komt er echt nog wel, het is morgenavond pas.![]()
Je kunt niet verwachten dat al die mailtjes in een uur verstuurd worden..