Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:46 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Pff alweer kluisjes waar je tijdens het evenement niet bij kan , grootste irritatie tijdens Unlocked was dat.

Is altijd nog zo geweest bij Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:48 

Hardtraxxer

Ik snap eigenlijk niet waarom dat niet kan, je kaartje word namelijk eerst gescand. Dan kluisjes, en dan fouilleren. Ik denk dat ze het gewoon zeggen omdat ze niet willen dat mensen het gaan doen, omdat het lastig is tegen de stroming in te komen natuurlijk.. en mensen moeten 2x gefouilleerd worden. Maar volgens mij moet het gewoon lukken hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:50 

Hardtraxx Addict

robin92 schreef:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat niet kan, je kaartje word namelijk eerst gescand. Dan kluisjes, en dan fouilleren. Ik denk dat ze het gewoon zeggen omdat ze niet willen dat mensen het gaan doen, omdat het lastig is tegen de stroming in te komen natuurlijk.. en mensen moeten 2x gefouilleerd worden. Maar volgens mij moet het gewoon lukken hoor.

Boven bij de deuren staat ook iemand en die houd je tegen.
Ze doen het denk ik om te zorgen dat mensen het niet als drugs opslag gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:50 

Hardtraxx Addict

robin92 schreef:

Boven bij de deuren staat ook iemand en die houd je tegen.
Ze doen het denk ik om te zorgen dat mensen het niet als drugs opslag gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:51 

Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
Joey schreef:
Normaal staat er in de All You Need To Know dat er geen enkele vorm van soft of hard drugs is toegestaan, nu staat er dat bezit en gebruik niet is toegestaan. Ben benieuwd of ze dit expres zo expliciet vermeld hebben. :')

Ik denk dat je hier je antwoord kunt vinden:

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5450713

Ben benieuwd. Beveiliging stelt normaal niks voor.

Maar ja. Hoe veel Jihadist-uitziende-mensen komen er normaal naar zulke feesten? Juist. bijna geen. Makkelijk er uit te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:54 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
[Boven bij de deuren staat ook iemand en die houd je tegen.

Ja dat snap ik wel ja, maar dan zeg je toch gewoon dat je naar huis gaat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 15:59 

Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Kiloknaller schreef:
Joey schreef:
Normaal staat er in de All You Need To Know dat er geen enkele vorm van soft of hard drugs is toegestaan, nu staat er dat bezit en gebruik niet is toegestaan. Ben benieuwd of ze dit expres zo expliciet vermeld hebben. :')

Ik denk dat je hier je antwoord kunt vinden:

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5450713

Ben benieuwd. Beveiliging stelt normaal niks voor.

Maar ja. Hoe veel Jihadist-uitziende-mensen komen er normaal naar zulke feesten? Juist. bijna geen. Makkelijk er uit te pakken.

Ja want ze komen echt zo gekleed als ze iets aan willen richten xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 16:05 

Deetox schreef:
Laat ik het zo zeggen: De track lijkt vrijwel hetzelfde (ook de sounds) en wij zijn ontzettend blij met het eind resultaat :)

Nou ik laat me verrassen zaterdag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:09 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:

Nee die staan buiten met een bordje 'Tickets for sale'
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:36 

Artiest

Chroman schreef:
Basxt schreef:

Nee die staan buiten met een bordje 'Tickets for sale'

Of ze dwingen je bijna om bij hun in de taxi te stappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:52 

Hardtraxx Newbie

Iemand die toevallig weet welk beveiligingsbedrijf er staat? Heb met bepaalde bedrijven namelijk niet zulke goeie ervaringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:56 

Hardtraxx Veteran

Komt er weer een livestream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 19:00 

Hardtraxx Elite

yowan schreef:
Komt er weer een livestream?

Radio wel.

Q-Dance:

Vanaf 20:00 kun je live meeluisteren op Q-dance Radio naar Qlimax. De show wordt gehost door Q-dance radioresident Kutski.

Kutski start om 20:00 uur met de show vanuit GelreDome. Het uitzendschema staat gelijk aan de programmering die wordt gehanteerd voor Qlimax. Tijdens de 11-uur durende show zullen de Qlimax artiesten langs komen in de studio om over hun showervaringen te praten. Zorg dat je ons volgt op Twitter om tijdens de show op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 22:26 

Hardtraxxer

Er komt een opvolger van "release" die wordt gedraaid op Qlimax. Ben hier heel erg benieuwd naar!

Bron: http://djmag.nl/features/11162015-2343/ ... =hootsuite
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:34 

Hardtraxx Veteran

5MLsen schreef:
Iemand die toevallig weet welk beveiligingsbedrijf er staat? Heb met bepaalde bedrijven namelijk niet zulke goeie ervaringen

De Zwitserse Garde staat er deze zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:39 

Hardtraxx Veteran

Bij mij is de ingang ook veranderd opeens :/
Echt een rare gang van zaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 11:21 

Hardtraxx Veteran

QLIMAX KRIEBELS :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 11:25 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 13:11 

Hardtraxx Veteran

stanlesz schreef:
ErikZ schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 13:15 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
stanlesz schreef:
ErikZ schreef:

zou alleen fijn zijn alq qdance eens met een statement kwam over de veranderde ingangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 13:26 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
zou alleen fijn zijn alq qdance eens met een statement kwam over de veranderde ingangen

Ja inderdaad, word er onderhand een beetje kwaad om. Ik heb nu al 3 mails gestuurd met daarin de mail van paylogic, en met de vraag over de kluisjes (maandag, dinsdag en vanmorgen) en ze hebben nog steeds niet gereageerd :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 13:45 

Hardtraxx Veteran

stanlesz schreef:
Miwer schreef:

Ja inderdaad, word er onderhand een beetje kwaad om. Ik heb nu al 3 mails gestuurd met daarin de mail van paylogic, en met de vraag over de kluisjes (maandag, dinsdag en vanmorgen) en ze hebben nog steeds niet gereageerd :mad:

Ja terecht dat je baalt... slechte zaak. Dit soort onduidelijkheden moeten toch met 1 statement de wereld uit gehaald kunnen worden?

Tenzij ze zelf momenteel bezig zijn om het met de kluisjes te regelen en dat ze er later deze week mee komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 13:50 

Hardtraxx Veteran

ik heb nog geen enkele mail gehad over veranderde ingangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 15:27 

Hardtraxx Addict

Bij mij de ingangen ook veranderd van Q naar E.

Nu kan ik zelf natuurlijk makkelijk gewoon ingang E pakken omdat ik weet dat ze veranderd zijn.

Maar de mensen die weken geleden bijv. via ticketswap een ticket hebben gekocht zullen voor een verassing komen te staan. Zij kunnen de goede ticket ook niet opnieuw downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 15:30 

Hardtraxx Veteran

ik ben daarom ook blij dat ik hem via forum hier verkocht heb, heb het Dennis, ook gelijk laten weten,
stel ik deed het niet en hij komt niet binnen, vind dat persoonlijk niet kunnen
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten