Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax Equilibrium
Past

Qlimax Equilibrium

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Lennard95 wrote:Pff alweer kluisjes waar je tijdens het evenement niet bij kan , grootste irritatie tijdens Unlocked was dat.
Is altijd nog zo geweest bij Qlimax?
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Ik snap eigenlijk niet waarom dat niet kan, je kaartje word namelijk eerst gescand. Dan kluisjes, en dan fouilleren. Ik denk dat ze het gewoon zeggen omdat ze niet willen dat mensen het gaan doen, omdat het lastig is tegen de stroming in te komen natuurlijk.. en mensen moeten 2x gefouilleerd worden. Maar volgens mij moet het gewoon lukken hoor.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
robin92 wrote:Ik snap eigenlijk niet waarom dat niet kan, je kaartje word namelijk eerst gescand. Dan kluisjes, en dan fouilleren. Ik denk dat ze het gewoon zeggen omdat ze niet willen dat mensen het gaan doen, omdat het lastig is tegen de stroming in te komen natuurlijk.. en mensen moeten 2x gefouilleerd worden. Maar volgens mij moet het gewoon lukken hoor.
Boven bij de deuren staat ook iemand en die houd je tegen.
Ze doen het denk ik om te zorgen dat mensen het niet als drugs opslag gebruiken.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
robin92 wrote:Ik snap eigenlijk niet waarom dat niet kan, je kaartje word namelijk eerst gescand. Dan kluisjes, en dan fouilleren. Ik denk dat ze het gewoon zeggen omdat ze niet willen dat mensen het gaan doen, omdat het lastig is tegen de stroming in te komen natuurlijk.. en mensen moeten 2x gefouilleerd worden. Maar volgens mij moet het gewoon lukken hoor.
Boven bij de deuren staat ook iemand en die houd je tegen.
Ze doen het denk ik om te zorgen dat mensen het niet als drugs opslag gebruiken.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Kiloknaller wrote:
Joey wrote:Normaal staat er in de All You Need To Know dat er geen enkele vorm van soft of hard drugs is toegestaan, nu staat er dat bezit en gebruik niet is toegestaan. Ben benieuwd of ze dit expres zo expliciet vermeld hebben. :')
Ik denk dat je hier je antwoord kunt vinden:

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5450713
Ben benieuwd. Beveiliging stelt normaal niks voor.

Maar ja. Hoe veel Jihadist-uitziende-mensen komen er normaal naar zulke feesten? Juist. bijna geen. Makkelijk er uit te pakken.
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Miwer wrote:[Boven bij de deuren staat ook iemand en die houd je tegen.
Ja dat snap ik wel ja, maar dan zeg je toch gewoon dat je naar huis gaat :p
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Basxt wrote:
Kiloknaller wrote:
Joey wrote:Normaal staat er in de All You Need To Know dat er geen enkele vorm van soft of hard drugs is toegestaan, nu staat er dat bezit en gebruik niet is toegestaan. Ben benieuwd of ze dit expres zo expliciet vermeld hebben. :')
Ik denk dat je hier je antwoord kunt vinden:

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5450713
Ben benieuwd. Beveiliging stelt normaal niks voor.

Maar ja. Hoe veel Jihadist-uitziende-mensen komen er normaal naar zulke feesten? Juist. bijna geen. Makkelijk er uit te pakken.
Ja want ze komen echt zo gekleed als ze iets aan willen richten xD
K
Deetox wrote:Laat ik het zo zeggen: De track lijkt vrijwel hetzelfde (ook de sounds) en wij zijn ontzettend blij met het eind resultaat :)
Nou ik laat me verrassen zaterdag! :)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Basxt wrote:Maar ja. Hoe veel Jihadist-uitziende-mensen komen er normaal naar zulke feesten? Juist. bijna geen. Makkelijk er uit te pakken.
Nee die staan buiten met een bordje 'Tickets for sale'
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 27 minutes ago
Chroman wrote:
Basxt wrote:Maar ja. Hoe veel Jihadist-uitziende-mensen komen er normaal naar zulke feesten? Juist. bijna geen. Makkelijk er uit te pakken.
Nee die staan buiten met een bordje 'Tickets for sale'
Of ze dwingen je bijna om bij hun in de taxi te stappen :lol:
5
1 posts member since 2015
last seen Dec 2015
Iemand die toevallig weet welk beveiligingsbedrijf er staat? Heb met bepaalde bedrijven namelijk niet zulke goeie ervaringen
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Komt er weer een livestream?
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
yowan wrote:Komt er weer een livestream?
Radio wel.

Q-Dance:

Vanaf 20:00 kun je live meeluisteren op Q-dance Radio naar Qlimax. De show wordt gehost door Q-dance radioresident Kutski.

Kutski start om 20:00 uur met de show vanuit GelreDome. Het uitzendschema staat gelijk aan de programmering die wordt gehanteerd voor Qlimax. Tijdens de 11-uur durende show zullen de Qlimax artiesten langs komen in de studio om over hun showervaringen te praten. Zorg dat je ons volgt op Twitter om tijdens de show op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Er komt een opvolger van "release" die wordt gedraaid op Qlimax. Ben hier heel erg benieuwd naar!

Bron: http://djmag.nl/features/11162015-2343/ ... =hootsuite
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
5MLsen wrote:Iemand die toevallig weet welk beveiligingsbedrijf er staat? Heb met bepaalde bedrijven namelijk niet zulke goeie ervaringen
De Zwitserse Garde staat er deze zaterdag
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Bij mij is de ingang ook veranderd opeens :/
Echt een rare gang van zaken...
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
QLIMAX KRIEBELS :yay:
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
ErikZ wrote:QLIMAX KRIEBELS :yay:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
stanlesz wrote:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Rickzel wrote:
stanlesz wrote:
zou alleen fijn zijn alq qdance eens met een statement kwam over de veranderde ingangen
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Miwer wrote:zou alleen fijn zijn alq qdance eens met een statement kwam over de veranderde ingangen
Ja inderdaad, word er onderhand een beetje kwaad om. Ik heb nu al 3 mails gestuurd met daarin de mail van paylogic, en met de vraag over de kluisjes (maandag, dinsdag en vanmorgen) en ze hebben nog steeds niet gereageerd :mad:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
stanlesz wrote:
Miwer wrote:zou alleen fijn zijn alq qdance eens met een statement kwam over de veranderde ingangen
Ja inderdaad, word er onderhand een beetje kwaad om. Ik heb nu al 3 mails gestuurd met daarin de mail van paylogic, en met de vraag over de kluisjes (maandag, dinsdag en vanmorgen) en ze hebben nog steeds niet gereageerd :mad:
Ja terecht dat je baalt... slechte zaak. Dit soort onduidelijkheden moeten toch met 1 statement de wereld uit gehaald kunnen worden?

Tenzij ze zelf momenteel bezig zijn om het met de kluisjes te regelen en dat ze er later deze week mee komen.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik heb nog geen enkele mail gehad over veranderde ingangen
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Bij mij de ingangen ook veranderd van Q naar E.

Nu kan ik zelf natuurlijk makkelijk gewoon ingang E pakken omdat ik weet dat ze veranderd zijn.

Maar de mensen die weken geleden bijv. via ticketswap een ticket hebben gekocht zullen voor een verassing komen te staan. Zij kunnen de goede ticket ook niet opnieuw downloaden.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
ik ben daarom ook blij dat ik hem via forum hier verkocht heb, heb het Dennis, ook gelijk laten weten,
stel ik deed het niet en hij komt niet binnen, vind dat persoonlijk niet kunnen