Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax Equilibrium
Past

Qlimax Equilibrium

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Wat achtelijk dit, bij ons zijn de ingang ook ineens anders.

Nu heb ik 1 kaart op ingang E (via een vriend van ons) en de rest op Q.. :/
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Ingang E is de lange zijde toch?
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Weet iemand waar je parkeerkaarten kan kopen dichtbij ingang Q?
Last edited by Goku on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
http://www.onlineticket.nl/en/evenement/1536/5/qlimax/

Hier kan je parking tickets kopen, er zijn geen aparte kaarten voor een bepaalde ingang
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Norther66 wrote:http://www.onlineticket.nl/en/evenement/1536/5/qlimax/

Hier kan je parking tickets kopen, er zijn geen aparte kaarten voor een bepaalde ingang
Oke thanks, had ik toch de juiste site ;)
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Goku wrote:Weet iemand waar je parkeerkaarten kan kopen voor ingang Q?
Parkeerplaatsen worden niet per ingang ingedeeld. Is gewoon 1 grote parkeerplaats rondom het stadion.

Edit: pagina stond te lang open :x
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Even een vriend gesproken van de beveiliging. Volgens hem is op de scanners te zien als je je tickets scand bij de verkeerde ingang.
Denk zomaar dat er dit jaar veel meer mensen dan normaal opeens naar de andere ingang lopen :P
Hardtraxx Addict
last seen 14 days ago
Q-dance ook maar een mail gestuurd met de vraag om opheldering.

Hopelijk komen ze nog met een statement!
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Qlimax op de lange zijde dit jaar?

Foto laat alleen een constructie zien gemaakt vanaf de tribune waar het opgebouwd staat. Geen echte spoiler dus.
https://www.facebook.com/14951743473846 ... =3&theater
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Kunnen ook zomaar voor de decks zijn, denk ik
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
SAIN7 wrote:Qlimax op de lange zijde dit jaar?

Foto laat alleen een constructie zien gemaakt vanaf de tribune waar het opgebouwd staat. Geen echte spoiler dus.
https://www.facebook.com/14951743473846 ... =3&theater
Op 3 kanten van de zaal word er op de tribunes gebouwd (stage en deks) dus wat dit is kan je onmogelijk zeggen.

Deetox heeft btw een oud anthem gebruikt voor een 2015 edit :(
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
provehito wrote:Kunnen ook zomaar voor de decks zijn, denk ik
Lijken mij idd ook gewoon de decks
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Je vergeet erbij te vermelden Miwer dat ze dit samen heeft gedaan met de originele maker(s).

Dat is wel even erg belangrijk om er bij te zeggen ;)
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
ErikZ wrote:Je vergeet erbij te vermelden Miwer dat ze dit samen heeft gedaan met de originele maker(s).

Dat is waar. Maar toch, lijkt me niet dat je de feel van de plaat terug kan krijgen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Hoe weet je dat nou? Je weet nog niet eens om welk nummer het gaat + het is met de originele maker(s) dus als iemand weet wat voor feel erin moet dan zijn zij dat wel...

Wat een belachelijk vooroordeel zeg :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
http://www.q-dance.com/global/en/news/q ... ed-know-2/

Ingang
Bij Qlimax hebben we drie ingangen, namelijk ingang E, ingang Q en de VIP ingang. Op je ticket staat aangegeven via welke ingang je naar binnen kunt. Houd deze ingang aan want via een andere ingang kun je niet naar binnen.
Artiest
557 posts member since 2010
Miwer wrote:
ErikZ wrote:Je vergeet erbij te vermelden Miwer dat ze dit samen heeft gedaan met de originele maker(s).

Dat is waar. Maar toch, lijkt me niet dat je de feel van de plaat terug kan krijgen.
Feel van de plaat is juist 100% behouden :thumbsup: .. Geen rare dingen er verder mee gedaan. Eigenlijk hebben we de track gewoon opnieuw gemaakt waardoor de sounds/bpm/kicks meer van deze tijd zijn.. maar geen geforceerde dingen oid :)
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Deetox wrote:
Miwer wrote:

Feel van de plaat is juist 100% behouden :thumbsup: .. Geen rare dingen er verder mee gedaan. Eigenlijk hebben we de track gewoon opnieuw gemaakt waardoor de sounds/bpm/kicks meer van deze tijd zijn.. maar geen geforceerde dingen oid :)
Deetox, Deepack & Lange Frans - The Prophecy?
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Deetox wrote:
Miwer wrote:

Dat klinkt positief, ik was bang voor een veel te overdreven raw plaat
K
Deetox wrote:Eigenlijk hebben we de track gewoon opnieuw gemaakt waardoor de sounds/bpm/kicks meer van deze tijd zijn..
Dat is voor mij lang niet altijd positief ;) We gaan het vanzelf horen! :)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Normaal staat er in de All You Need To Know dat er geen enkele vorm van soft of hard drugs is toegestaan, nu staat er dat bezit en gebruik niet is toegestaan. Ben benieuwd of ze dit expres zo expliciet vermeld hebben. :')
Hardtraxx Addict
last seen 14 days ago
provehito wrote:http://www.q-dance.com/global/en/news/qlimax-2015-all-you-need-know-2/

Ingang
Bij Qlimax hebben we drie ingangen, namelijk ingang E, ingang Q en de VIP ingang. Op je ticket staat aangegeven via welke ingang je naar binnen kunt. Houd deze ingang aan want via een andere ingang kun je niet naar binnen.
Aah helder.. dan print ik mooi m'n ingang E tickets uit, hoef ik niet het halve stadion door om m'n vrienden te vinden :)
K
Joey wrote:Normaal staat er in de All You Need To Know dat er geen enkele vorm van soft of hard drugs is toegestaan, nu staat er dat bezit en gebruik niet is toegestaan. Ben benieuwd of ze dit expres zo expliciet vermeld hebben. :')
Ik denk dat je hier je antwoord kunt vinden:

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.5450713
Artiest
557 posts member since 2010
Kiloknaller wrote:
Deetox wrote:Eigenlijk hebben we de track gewoon opnieuw gemaakt waardoor de sounds/bpm/kicks meer van deze tijd zijn..
Dat is voor mij lang niet altijd positief ;) We gaan het vanzelf horen! :)
Laat ik het zo zeggen: De track lijkt vrijwel hetzelfde (ook de sounds) en wij zijn ontzettend blij met het eind resultaat :)
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
Pff alweer kluisjes waar je tijdens het evenement niet bij kan , grootste irritatie tijdens Unlocked was dat.