Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 15:31 

Hardtraxx Veteran

Mooi toch? Lekker rustig bij ingang E :evil:

Maar wel waardeloos dat dat gebeurt... Zie echt al voor me dat een of andere stagiair per ongeluk een fout heeft gemaakt en alle tickets op 1 ingang heeft gezet o.i.d. :lol:

(geen idee hoe dat werkt natuurlijk :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 15:33 

Hardtraxx Newbie

Ik heb ook een ticket via de presalecode gekocht. Mijn ingang is ook veranderd van E naar Q. Ik heb Paylogic gemaild dat mijn lockerticket ook voor ingang E is. Ik heb zojuist onderstaande e-mail ontvangen. Gelukkig wijzigt er uiteindelijk toch niets..

==Mail Paylogic==

Beste Simon,

Bedankt voor uw bericht.
Aller eerst excuses voor de verwarring.
U kunt gewoon gebruik maken van Entrance E en dus van uw locker.
Als u verder nog vragen heeft, kunt u terecht op onze website: Customer Service website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij wensen u een fijne dag.

Kind regards / Met vriendelijke groet,

Paylogic customer service
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 15:40 

Donateur

NightFly013 schreef:
Er komt een opvolger van "release" die wordt gedraaid op Qlimax. Ben hier heel erg benieuwd naar!

Bron: http://djmag.nl/features/11162015-2343/ ... =hootsuite

Citaat:
Atmozfears: “Mijn grootste project maakte ik in mijn slaapkamer”

Dat kind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 15:40 

Hardtraxx Addict

Flappermoos schreef:
Ik heb ook een ticket via de presalecode gekocht. Mijn ingang is ook veranderd van E naar Q. Ik heb Paylogic gemaild dat mijn lockerticket ook voor ingang E is. Ik heb zojuist onderstaande e-mail ontvangen. Gelukkig wijzigt er uiteindelijk toch niets..

==Mail Paylogic==

Beste Simon,

Bedankt voor uw bericht.
Aller eerst excuses voor de verwarring.
U kunt gewoon gebruik maken van Entrance E en dus van uw locker.
Als u verder nog vragen heeft, kunt u terecht op onze website: Customer Service website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij wensen u een fijne dag.

Nu word de verwarring voor mij juist groter. De ene keer zeggen ze het ene de andere keer het anders. Wat is het nou in godsnaam.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 16:44 

Hardtraxx Addict

Triest dat Q-dance niet gewoon even simpel een statement geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 17:01 

Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Triest dat Q-dance niet gewoon even simpel een statement geeft.

Precies, een fb berichtje met download opnieuw of gebruik de originele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 17:39 

Hardtraxx Addict

Nog een mail van paylogic gehad.

Beste Micha,
Bedankt voor uw bericht.
Er is inderdaad een hoop verwarring omtrent de kaarten en de juiste informatie is ook nog niet zo heel lang bekend.
Er werd inderdaad eerst uitgegaan van het laatst gedownloade ticket, maar er kan toch worden uitgegaan van de eerste download.
In uw geval kunt u dus naar ingang E gaan.
Onze excuses voor de verwarring.
Emmeliek
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 18:05 

Artiest

Als er zoveel verwarring over is, zullen ze vast niet moeilijk doen bij welke ingang je komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 18:14 

Hardtraxx Addict

DeBakker schreef:
Als er zoveel verwarring over is, zullen ze vast niet moeilijk doen bij welke ingang je komt.

Je kan er maar bij 1 in dat is het hele probleem, bij de andere word je barcode geweigerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 18:57 

Hardtraxx Veteran

Lol, als t goed is zijn alle barcodes en ingangen nu dus weer terugveranderd? Of hoe hadden ze het in gedachten dat mensen nu alsnog naar de eerste download moeten kijken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 18:59 

Hardtraxx Elite

Pff bus rijdt niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:00 

Hardtraxx Veteran

De tering wat een onduidelijk gedoe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:05 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Lol, als t goed is zijn alle barcodes en ingangen nu dus weer terugveranderd? Of hoe hadden ze het in gedachten dat mensen nu alsnog naar de eerste download moeten kijken? :lol:

Barcodes waren nooit veranderd.
Maar de ingang als je nu download is op het ticket niet terug veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:08 

Hardtraxx Addict

Dus om het even simpel te houden.. De ingang die op de eerste download staat is goed. Ook al is (bijvoorbeeld) je ticket nu van E naar Q gegaan, dan ga je met je ticket waar Q op staat gewoon nog naar ingang E.

Right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:15 

Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Dus om het even simpel te houden.. De ingang die op de eerste download staat is goed. Ook al is (bijvoorbeeld) je ticket nu van E naar Q gegaan, dan ga je met je ticket waar Q op staat gewoon nog naar ingang E.

Right?

Dat zei paylogic tegen me net
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:28 

Hardtraxx Elite

Ja lekker handig, ik heb de oude download niet meer... Wat een bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:32 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ja lekker handig, ik heb de oude download niet meer... Wat een bullshit

Dat maakt dus geen klap uit omdat je barcode niet veranderd is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:44 

Hardtraxx Addict

Is het misschien een idee, dat maakt niet uit welke ingang je hebt dat de barcode sowieso zal scannen?
Want ik download door al die berichten weer de tickets opnieuw, staat er Entrance E. Kijk ik bij een oude download staat er Entrance Q.

Volgens mij is dat gedoe met 'barcode word niet gescand bij verkeerde ingang' gewoon een fabel, maar gewoon een manier van Q-Dance om de mensen te verspreiden en als een medewerker scant en ziet dat de ingang anders is dat je dan naar de andere ingang word gestuurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 20:06 

Hardtraxx Elite

Lijkt mij dat zo'n scanner niet de ingang kan lezen. Die leest alleen de betreffende barcode. Is toch enkel een manier om de bezoekers te verspreiden over de verschillende ingangen? Wat ik mij alleen kan indenken is dat de persoon die de kaartjes inscand, mensen weg kan sturen omdat ze bij de foute ingang staan.

Misschien een idee dat je je kaartjes van beide ingangen maar meeneemt? Ik heb 2 kaartjes die oorspronkelijk van ingang E waren en die nu veranderd zijn naar Q. Pleur je gewoon je kaartjes weg als je binnen bent en hoef je ook niet weer helemaal naar de andere kant toe te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 20:16 

Hardtraxx Veteran

De barcodes kunnen wel maar bij 1 ingang gescand worden, op de een of andere manier is dat toch geregistreerd qua barcodes en ingangen. Vriend van mij moest vorig jaar namelijk naar de andere ingang omdat ie t niet deed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 20:31 

Hardtraxx Veteran

Ze kunnen 2 aparte systemen hebben. Eentje met barcodes voor ingang E, de andere voor ingang Q.
Kwestie van de scanners juist te koppelen en klaar.

Is maar een simpele mogelijke manier hoe het gedaan kan worden, geen idee hoe het echt werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 21:31 

Hardtraxx Addict

die scanners zien het volgens mij gewoon als 3 los staande evenementen (E, Q, VIP)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 21:48 

Hardtraxx Addict

Ben wel benieuwd hoe lang de wachtrijen worden.
Vorig jaar vond ik het al redelijk lang, maar nu met extra of betere controle ivm Parijs en dan ook nog eens de ingang-wissel bij sommige..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 22:49 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
die scanners zien het volgens mij gewoon als 3 los staande evenementen (E, Q, VIP)

Maar die staan vervolgens wel met elkaar in verbinding, volgens mij. Ben ooit op een normale ticket door de VIP-ingang bij Decibel gegaan in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 23:15 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Basxt schreef:

Right?

Dat zei paylogic tegen me net

Goh
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten