Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 19:47 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Hmm bij mij gelukkig niks veranderd. Wel een ideaal systeem met die kluisjes trouwens. Krijgt vrijdag een kluisnummer opgestuurd met pincode. Scheelt weer flink duwen en trekken bij die kluisjes tent :D

Misschien kun je gewoon via Q regelen dat je een kluisnummer en pincode van de andere ingang krijgt? Als die toch nog verzonden moeten worden?

Dat is exact wat ik nu dus probeer te regelen haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 20:17 

Hardtraxx Elite

Bij mij ook veranderd van E naar Q. Vreemd dat ze dat zonder aankondiging o.i.d. doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 21:26 

Hardtraxx Addict

en hier ook veranderd. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 21:38 

Hardtraxx Addict

Hier ook even gekeken bij mijn verkochte tickets op Ticketswap, verkocht met Entrance Q. Staat nu op Entrance E, zelfde barnummer.
Hopelijk zal Q-Dance hier even bericht over geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 21:39 

Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Hier ook even gekeken bij mijn verkochte tickets op Ticketswap, verkocht met Entrance Q. Staat nu op Entrance E, zelfde barnummer.

Misschien gewoon zelf de koper inlichten dan ? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:03 

Hardtraxx Addict

Hard Invasion schreef:
SAIN7 schreef:

Misschien gewoon zelf de koper inlichten dan ? :cool:

Ik denk/hoop dat Ticketswap en Q-Dance met een oplossing komen.
Want volgens mij is alles van Q naar E, en andersom.
Zal Q-Dance nog wel een mail hier over sturen, als ik antwoord heb zal ik die hier neerzetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

Niet bij alle tickets in ieder geval, dus hoe je nou bij 'alles' komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:05 

Hardtraxx Elite

Niets veranderd bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:22 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:

Nou ik zag Miwer en toen een shitstorm aan anderen die hetzelfde probleem hadden en ik ook blijkbaar... dus ik dacht bij iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:30 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Joey schreef:

Nou ik zag Miwer en toen een shitstorm aan anderen die hetzelfde probleem hadden en ik ook blijkbaar... dus ik dacht bij iedereen.

I beg to differ.

Norther66 schreef:
Hier gelukkig geen veranderingen, dus gewoon locker aan de goede zijde :surrender:

Rickzel schreef:
Hmm bij mij gelukkig niks veranderd. Wel een ideaal systeem met die kluisjes trouwens. Krijgt vrijdag een kluisnummer opgestuurd met pincode. Scheelt weer flink duwen en trekken bij die kluisjes tent :D

Misschien kun je gewoon via Q regelen dat je een kluisnummer en pincode van de andere ingang krijgt? Als die toch nog verzonden moeten worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:35 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
I beg to differ.

Je hebt nu 2 quotes met mensen waarbij het niet is gebeurt.
Boven deze pagina de eerste 3 reacties zijn de tickets wel veranderd, vorige pagina ook een stuk of 3/4.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:52 

Hardtraxx Veteran

Als er toch 1 iemand is waarbij het niet veranderd is, hoe kun je dan de conclusie trekken dat alle ingangen zijn omgeruild?

Maargoed weer een discussie van niets dit.

Ik heb er enorm veel zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:54 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Hetzelfde hier ! :clap:
Benieuwd wat ze dit jaar als stage neerzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er ook erg veel zin in! Enige set waar ik écht tegenop zie is Adaro & Zatox, maar goed. Dat is waarschijnlijk tussen 3 en 4 dus ga ik dan mooi even eten en rusten en kan ik weer door tot 7 uur. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:57 

Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
Rickzel schreef:

Hetzelfde hier ! :clap:
Benieuwd wat ze dit jaar als stage neerzetten!

Ik ook! Laatste keer voor mij was 2011 en die stage viel me best wel tegen, wat ik 2013 en 2014 voor stages zag op alle filmpjes was echt bizar vet.

Zul je zien dat het nu weer tegenvalt >.<

Maar dan nog, de show er om heen, en de lineup waar ik erg blij mee ben. Gaat dit nog een lang weekje worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:03 

Hardtraxxer

Vorig jaar was mijn eerste Qlimax, geen klachten over het stage/show. Ik verwacht wederom een dik stage :D Maar hou toch ergens in het achterhoofd dat ik niet te veel moet verwachten anders kan het wel eens tegenvallen. ( **kuch Q-Base kuch**)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:10 

Hardtraxx Veteran

Wow vond je Q-base tegenvallen? Ik had echt het tegenovergestelde :P

Probeer m'n verwachtingen ook te temperen, maar valt me de laatste tijd op dat ik bijna elke kant van de hardstyle wel op de een of andere manier weet te waarderen, dus van Wildstylez tot Deetox ga ik me vast meer dan genoeg op vermaken. (Tha Playah laat ik me maar door verrassen, geen idee wat hij gemaakt heeft de laatste tijd)

Die show en stage moeten absoluut goedkomen. Vreemder dan 2010 (mijn eerste qlimax) zou het wss wel niet worden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:14 

Hardtraxx Addict

22:00-23:00 Isaac
23:00-00:00 Bass Modulators
00:00-01:00 Atmozfears
01:00-02:00 Noisecontrollers & Wildstylez
02:00-03:00 Brennan Heart & Ran-D
03:00-04:00 Zatox & Adaro
04:00-05:00 Frequencerz
05:00-06:00 Deetox
06:00-07:00 Tha Playah

Dit zal de timetable wel worden gok ik zo? Vorig jaar lieten ze artiesten die back2back draaiden 1,5uur maar daar is nu geen ruimte voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:28 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Ik bedoel enkel het mainstage he, topfeest gehad hoor!
Maar het mainstage was in vergelijking met die vleermuis van 2014 wel wat minder, had daar wat meer van verwacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:32 

Hardtraxx Addict

Hard Invasion schreef:
Vorig jaar was mijn eerste Qlimax, geen klachten over het stage/show. Ik verwacht wederom een dik stage :D Maar hou toch ergens in het achterhoofd dat ik niet te veel moet verwachten anders kan het wel eens tegenvallen. ( **kuch Q-Base kuch**)

Ik hoop dat ze die kubus uit de trailer gebruiken als stage, en dan dat ieder led-blokje verschuifbaar is enzo. :$
Ben benieuwd naar de show en de stage, zag al wel een foto bij 'After Show Pics' op Facebook van het draaiboek van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:33 

Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
Rickzel schreef:

Ik bedoel enkel het mainstage he, topfeest gehad hoor!
Maar het mainstage was in vergelijking met die vleermuis van 2014 wel wat minder, had daar wat meer van verwacht ;)

Aah op die manier! Ben eerlijk gezegd niet eens bij de main geweest, maar vergeleken met die vleermuis valt alles wel tegen natuurlijk. Die was erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 23:49 

Hardtraxxer

Als reactie op de timetable hierboven (die waarschijnlijk wel juist is): heb em op een afbeelding gezet, niet dat hij zo moeilijk te onthouden is :D

Voor de liefhebbers : http://www53.zippyshare.com/v/C0J2D0oW/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 10:26 

Weet iemand hoe ver van te vooren de dj's geboekt worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 10:46 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand al meer nieuws over het wisselen van ingang E naar Q of andersom? Kom er net achter dat ik ook ineens een andere ingang heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 10:51 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Heeft iemand al meer nieuws over het wisselen van ingang E naar Q of andersom? Kom er net achter dat ik ook ineens een andere ingang heb.

Volgens paylogic moet je gewoon de laatste aanhouden, dus de ingang die je nu hebt als je je pdf download.
Ik heb vanmorgen nogmaals de vraag over de kluisjes bij Q neergelegd, en heb daar ook de mail van PL in gezet. Ik post hun reactie zodra ik deze heb in dit topic :thumbup:
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten