Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Freestyle geloof ik ook niets van. Ik zie best een kans dat Geck-O mag openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riot Squad gehyped? heb nog nooit een nummer van hun live gehoord, alleen Coming at you strong vorig jaar een aantal keer door Neophyte en Tieum zelf. Denk niet dat iemand op hun zit te wachten.. Ze worden ook nooit geboekt onderhand. Destructive Tendencies zou ongelovelijk leuk zijn.. maar zijn nog te nieuw in mijn ogen. draaien pas een jaar/half jaar écht mee in de scene

Freestyle zie ik ook niet gebeuren want dan heb je ineens een Prednison Attack om 21:30.. Hoop dat ze die shit gewoon op aparte stages op festivals houden want in dat soort setjes zit echt nooit een opbouw of iets dergelijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FeestDJRuud @ Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen geweldig argument. Power hour doet het prima de afgelopen jaren. Bovendien zag je ook gewoon Unlocked en vervolgens een zeer zachte halve electro plaat. Freestyle lijkt mij best een optie, alleen zie ik Darkraver echt niet op Qlimax geboekt worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Power hour

Daar heb je een punt, weet alleen niet of zoiets goed uit zou pakken op qlimax. Hangt voor mijn gevoel toch een heel andere sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
TiMOTHYb schreef:
Power hour

Daar heb je een punt, weet alleen niet of zoiets goed uit zou pakken op qlimax. Hangt voor mijn gevoel toch een heel andere sfeer


Power Hour? Nee doe maar niet op Qlimax.

Broken Balance schreef:
Als Q, zoals gewoonlijk, met de hype mee gaat, is er een enorm grote kans dat Freestyle, en anders wel Harddrop de opener wordt


Dan kan de hoop op Kutski nog steeds. :D Hopelijk geen Harddrop (Dr.Rude) alhoewel daar ook weer een grote kans op is.

Ik vermaak me wel, en als er echt een beun-artiest opent kom ik toch gewoon later?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee lul dat prednison er op de helft van een feest prima op kan om vervolgens weer naar een Code Black terug te schakelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax is toch per definitie het feest waar de populairste acts van het moment staan? Dat zag je wel aan Partyraiser vorig jaar, had wat mij betreft niks te zoeken op een feest als Qlimax :sick: maar blijkbaar vond een deel het toch geweldig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 09:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Dan kan de hoop op Kutski nog steeds. :D Hopelijk geen Harddrop (Dr.Rude) alhoewel daar ook weer een grote kans op is.


Geen Elkabass en Dr. Rude samen? Of Phrantic, eventueel met Geck-o?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Broken Balance schreef:
Tel je bij die 5000 ook alle likes van Neophyte en Tieum op. Want de bekendste van Riot Squad is Rob Gee. Neophyte & Tieum zijn pas sinds een jaar bij Riot Squad, nog niet eens geloof ik. Je kan ook Rob Gee weghalen en alleen Neophyte & Tieum op het laatst neerzetten, zelfde resultaat. Deze mannen en Destructive Tendencies hebben dezelfde fans als die van Partyraiser grotendeels. Als je toch op Facebook likes gaat kijken. Neophyte heeft er evenveel als Partyraiser, rond de 130,000. En dan moet Tieum er nog bij.

Dit is echt een bullshit-argument, sorry dat ik t zeg :P
Als Wildstylez & Radical Redemption een nieuwe act vormen en die act is echt echt waardeloos. Ondanks de hype eromheen pikt niemand het echt op en de act zelf heeft maar 5000 likes, dan worden ze nog steeds geboekt op Qlimax "want ze hebben samen 3473487 likes"?

Over het freestyle gebeuren ben ik het ook niet met je eens, maar goed..we zullen t zien eind oktober. :)


Vergeet dat Riot Squad dan maar en zet Neophyte & Tieum neer, de fans weten wel dat hun dat zijn. Wat een bullshit zeg :lol: Het is fucking Neophyte Records, niet een of ander tweedehands label. Ten eerste, die twee namen die een act vormen is enorm onwaarschijnlijk omdat die twee stijlen samen niet werken, dat ontkracht je argument al. Neophyte & Tieum hebben dezelfde stijl van hardcore (aggresief en tempo er in). Als Crypsis en B-Front een live act zouden starten zouden beide fans van B-Front en Crypsis er gewoon achteraan gaan, waarom zouden ze dat niet doen. Valt redelijk in het zelfde straatje.

yowan schreef:
Riot Squad gehyped? heb nog nooit een nummer van hun live gehoord, alleen Coming at you strong vorig jaar een aantal keer door Neophyte en Tieum zelf. Denk niet dat iemand op hun zit te wachten.. Ze worden ook nooit geboekt onderhand. Destructive Tendencies zou ongelovelijk leuk zijn.. maar zijn nog te nieuw in mijn ogen. draaien pas een jaar/half jaar écht mee in de scene

Freestyle zie ik ook niet gebeuren want dan heb je ineens een Prednison Attack om 21:30.. Hoop dat ze die shit gewoon op aparte stages op festivals houden want in dat soort setjes zit echt nooit een opbouw of iets dergelijks


Dat komt omdat ze als nieuwe formatie nog geen act hebben gehad. Neophyte & Tieum puilde uit op de black zaterdag. Coming At You Strong staat niet officieel onder de naam Riot Squad, als de nieuwe Riot Squad hebben ze nog maar twee/drie nummers plus een aantal nieuwen op Defqon. Daarnaast zijn de nummers met Rob Gee er in (Rob Gee = Riot Squad, ondanks dat Tieum & Neophyte er nu bij zitten is Riot Squad altijd Rob Gee geweest) enorm veel gedraaid.

Je hebt echter gelijk dat er geen opbouw in freestyle zit. Misschien dat daarom Harddrop logischer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
FeestDJRuud @ Qlimax

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Qlimax is toch per definitie het feest waar de populairste acts van het moment staan? Dat zag je wel aan Partyraiser vorig jaar, had wat mij betreft niks te zoeken op een feest als Qlimax :sick: maar blijkbaar vond een deel het toch geweldig :P

Dat had te maken met een voorwaarde die hij aan z'n boekingskantoor had gesteld dacht ik ergens gelezen te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik maar hopen dat Partyraiser deephouse zou gaan draaien op Qlimax... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 18:25 
 

The Skribbler schreef:
En ik maar hopen dat Partyraiser deephouse zou gaan draaien op Qlimax... :cry:


dat zou echt een bazige actie zijn geweest als hij dat gedaan had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Namen die ik zelf verwacht op Qlimax dit jaar zijn:
Atmozfears
Bass Modulators
Brennan Heart
Wildstylez
Geck-O
B-Front (Hopelijk B-Freqz)
Da Tweekaz
Radical Redemption of Digital Punk (Liever RR dan DP)

Hardcore act zou ik niet weten... Hou ik me ook niet mee bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 18:51 
 

atmozfears zou ook nog wel een kndidaat zijn voor het anthem denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens ene 'Ad Mosveers' niet. ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 19:12 
 

:lol: :lol: dat is dan fijn voor ad mosveers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
:lol: :lol: dat is dan fijn voor ad mosveers


>.<

Spreek de naam is hardop uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
jezus hahaha :lol: :lol:


jeffrey2107 schreef:
:lol: :lol: dat is dan fijn voor ad mosveers


Rickzel schreef:
Spreek de naam is hardop uit...


Uhum. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 20:50 
 

Rickzel schreef:
jeffrey2107 schreef:
:lol: :lol: dat is dan fijn voor ad mosveers


>.<

Spreek de naam is hardop uit...


dat weet ik ook wel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, ik deed een Sain7'tje

Bijdehand gaan doen in een topic vol met faals is natuurlijk gedoemd te mislukken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Riot Squad is Neophyte & Tieum & Rob Gee (als vocalist) tegenwoordig en die platen van hun zijn enorm gehyped.


zijn niet gehyped, 1 grote mislukking zijn ze met hun veel te snel afgebroken hardcorestukjes tussen wat hardrock.. niemand zit op die shit te wachten kap nou eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ayy
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het donkere qlimax uur met FeestDJruud, Polska (omdat ik hier ontzettend van heb genoten op Defqon :sick: ) en Ad Mosveers. :lol:

ontopic: Ik hoor liever opkomend talent als opening in plaats van Freestyle, dat past echt totaal niet op Qlimax. Angerfist lijkt mij wel ideale afsluiting, zolang het maar geen uptempo is.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten