Grappig trouwens dat ik op de PC nog steeds op 17 minuten sta in de wachtrij 
Ook voor mij :-)wrote:wrote:Appeltje eitje weer.
Ook voor mij :-)wrote:wrote:Appeltje eitje weer.
Heus ga jij ookwrote:mats toch gelukt zonder verversing
Dat had ik ook met Defqon, betekende toen dat het was uitverkocht...wrote:WTH hij ging bij mij van 11 min langzaam naar 29 sec, naar 23 sec, naar 10 sec en nu staat ie weer op een 1 uur. What to do?
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
wrote:Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
ik sowiesowrote:Ik kan nu kaartjes kopen. Iemand die ze voor de normale prijs wil?
als 't kan graag, heb d'r nog 1 nodigwrote:Ik kan nu kaartjes kopen. Iemand die ze voor de normale prijs wil?
Dit kreeg ik al na 1 minuut op m'n PC. Lang leve de laptop!Een ogenblik geduld alsjeblieft (± 17 minuten)
Dit is een automatische wachtrij. Je wordt over ongeveer 17 minuten doorgeleid naar de bestelpagina.
De wachtrij onthoudt je plek. Indien je de pagina ververst, sta je automatisch weer achter in de rij. Wij adviseren je dit dus niet te doen.
De wachtrij werkt volgens het principe "wie het eerst komt, die het eerst maalt". Deze methode geeft je geen garantie tot een kaart, maar iedereen heeft een eerlijke plek in de rij en wordt op die volgorde behandeld.
als je t goed regelt hoef je zelf niet te rije:Pwrote:Ik had bijna een kaartje voor qlimax. Misschien volgend jaar meer kans wanneer ik wel zin heb om dat pokke end te moeten rijden.