Och kut! Ik had op de laptop eerst 3 minuten, druk ik met m'n kutkop nog een keer op refresh, nu 9 minuten. Op de computer sta ik op 18 minuten 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vet, bij mij 23 minuten, druk voor de grap meteen op F5 wordt het 1 uur 
Ik had +/- 1 minuten, maar dat zag ik pas op t moment dat ik weer op F5 drukte en toen werd het 19 minuten 
Gelukkig heb ik m'n kaartjes al
Gelukkig heb ik m'n kaartjes al
Ik sta gewoon in de wachtrij en het is de eerste keer dat ik geen stress heb om aan een kaartje te komen. Hoe zou dat nou komen haha 
T is ook niet mijn bedoeling om kaarten te kopen, maar even kijken of het kan. En als het kan, misschien dat iemand ze dan op het forum voor een normale prijs wil kopen zodat ik die kan helpen. 

Misschien jou dus.wrote:moet gvd 32 minuten wachten..
Nee, omdat het Qlimax is. Krijg ik kaartjes, dan is het leuk, krijg ik geen kaartjes, zal ik er geen traan om laten...wrote:Omdat het een wachtrij is?
-
G
nog 30 min wachten 
was in een minuut binnen, kaarten besteld 
-
L
- 2 posts member since 2010
- last seen Apr 2011
4 kaartjes zijn binnen 
-
G
hoezo begin ik dan bij 33 min terwijl jullie ze meteen hebben?!
Koop dan gewoon niet. Dit is zo'n onzin...wrote:T is ook niet mijn bedoeling om kaarten te kopen, maar even kijken of het kan. En als het kan, misschien dat iemand ze dan op het forum voor een normale prijs wil kopen zodat ik die kan helpen.
Misschien jou dus.wrote:moet gvd 32 minuten wachten..
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Gewoon PRECIES om 1 seconde over 1 in de queue zitten.wrote:hoezo begin ik dan bij 33 min terwijl jullie ze meteen hebben?!
4 kaarten tegelijk? Chill, dacht dat ik er maar 2 max kon kopen..
Dank u
Uw order is voltooid. Als u zich geregistreerd heeft tijdens de voorgaande stappen, heeft u een e-mail met een wachtword ontvangen. Bedankt voor het gebruik van Paylogic.
Evenementnaam: Qlimax
Bestelnummer: 851491
Transactienummer: 205168909
Status: Betaald
Uw order is voltooid. Als u zich geregistreerd heeft tijdens de voorgaande stappen, heeft u een e-mail met een wachtword ontvangen. Bedankt voor het gebruik van Paylogic.
Evenementnaam: Qlimax
Bestelnummer: 851491
Transactienummer: 205168909
Status: Betaald
Jezus, 9,75 servicekosten en 62 cent betalingskosten. Het moet niet veel gekker worden! 
Nee hoor, je kan alleen niet op de site van Paylogic. In betalingsscherm gewoon even wachten met selecteren van je bank totdat die pagina in z'n geheel geladen is.wrote:paylogic eruit