Om 1 uur in de rij gaan staan en de rest gaat vanzelfwrote:Wil alleen niet te veel moeite doen voor een kaartje, dus weet ik niet of ik wil gaan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Twitter A-Lusion
Dus second identity klopt niet.@djalusion keep up the good work mate. U appearing at qlimax this year
@Esk_e nope, sorry not this year
hopelijk lukt het chukkels om kaartjes voor me te halenXD
-
B
- 3 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
hele domme vraag
maar is qlimax 18+ feest ik kan het nergens vinden
Jup, is 18+wrote:hele domme vraag
-
B
- 3 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
dankje voor de snelle reactie 
wel raar dat het niet op de officiele site staat
wel raar dat het niet op de officiele site staat
Oftewel het is DBSTF? :-/wrote:Twitter A-Lusion
Dus second identity klopt niet.@djalusion keep up the good work mate. U appearing at qlimax this year
@Esk_e nope, sorry not this year
Het kan toch niet anders dan dat SI op Qlimax staat, dit is toch dezelfde situatie als met P1 toen?
EDIT: En die gasten hebben ook allemaal zwijgplicht dus hij kan ook niet toegeven dat die wel komt.
EDIT: En die gasten hebben ook allemaal zwijgplicht dus hij kan ook niet toegeven dat die wel komt.
Morgen weer klaarzitten om 13:00
Word wss, weer net zo'n chaos als vorig jaar :')
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Iedereen stressen voor Qlimax kaarten terwijl volgende week zaterdag gewoon een veel dikker feest is waar nog gewoon kaarten voor zijn
.
En ja DBSTF is wel te verwachten. En waarschijnlijk bedoelt A-lusion dat hij er niet solo staat.
En ja DBSTF is wel te verwachten. En waarschijnlijk bedoelt A-lusion dat hij er niet solo staat.
wrote:Iedereen stressen voor Qlimax kaarten terwijl volgende week zaterdag gewoon een veel dikker feest is waar nog gewoon kaarten voor zijn.
-
A
HMH ligt niet in mijn achtertuinwrote:Iedereen stressen voor Qlimax kaarten terwijl volgende week zaterdag gewoon een veel dikker feest is waar nog gewoon kaarten voor zijn.
-
G
yay, morgen weer kapotstressen voor die kutkaarten 
Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.
-
G
ja, maar vorige keer bij defqon zat ik ook rustig te wachten en tripte da systeem em toen ik aan debeurt was... weg kaarjteswrote:Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.
kut qdance
oude was veel beter
Ik heb zoiezo waarschijnlijk een kaartje over, ik ga toch alleen dus heb je ook al een stamp maat.wrote:Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.
Had ik ook met Defqon ja, toen maar via eventtravel geregeld.wrote:ja, maar vorige keer bij defqon zat ik ook rustig te wachten en tripte da systeem em toen ik aan debeurt was... weg kaarjteswrote:Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.
kut qdance
oude was veel beter
Als me hetzelfde morgen weer overkomt, jammer dan, zo nodig hoef ik er ook niet heen. Dit wordt wel het eerste HS-feest wat ik niet per sé doe om de muziek, meer om de gezelligheid.
Op zaterdag 25 september gaat de verkoop van Qlimax weer van start. Op www.eventtravel.nl kan je vanaf 13.00 uur weer combitickets (bus- en entreeticket) boeken. Per persoon kun je maximaal 4 combitickets boeken. De bussen vertrekken vanuit ruim 230 opstapplaatsen in Nederland die zijn aangegeven op de website.
Qlimax vindt plaats op 27 november in het GelreDome te Arnhem. Met een “Alternative Reality” zal dit feest net als voorgaande jaren weer een unieke beleving worden. Houd er rekening mee dat Qlimax vorig jaar in no-time was uitverkocht, dus wees er snel bij.
Qlimax vindt plaats op 27 november in het GelreDome te Arnhem. Met een “Alternative Reality” zal dit feest net als voorgaande jaren weer een unieke beleving worden. Houd er rekening mee dat Qlimax vorig jaar in no-time was uitverkocht, dus wees er snel bij.
Dit dus, ik ga ook alleen maar omdat ik gedwongen wordt. Vond Qlimax toch wel het minste feest waar ik tot nu toe geweest ben. En dan moet je nagaan dat ik op IQ al heel vroeg 'dood' was, vanwege m'n knie dus de laatste 2 uur effectief heb gemist. Maar jah, denk toch dat ik maar ga.wrote:Had ik ook met Defqon ja, toen maar via eventtravel geregeld.wrote:ja, maar vorige keer bij defqon zat ik ook rustig te wachten en tripte da systeem em toen ik aan debeurt was... weg kaarjteswrote:Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.
kut qdance
oude was veel beter
Als me hetzelfde morgen weer overkomt, jammer dan, zo nodig hoef ik er ook niet heen. Dit wordt wel het eerste HS-feest wat ik niet per sé doe om de muziek, meer om de gezelligheid.
indd, dus zegt hij dat ie niet als A-lusion komt, maar misschienwel als SI wie weet is het ene leugentje om bestwil hahawrote:Het kan toch niet anders dan dat SI op Qlimax staat, dit is toch dezelfde situatie als met P1 toen?
Lineup laat vast niet meer lang op zich wachten
wanneer werd vorig jaar de Lineup bekend gemaakt eigenlijk? Heb zo ff geen idee meer wanneer dat nou was
24 Oktober, feest was op 21 November. Maand van tevoren dus.wrote:Lineup laat vast niet meer lang op zich wachtenwanneer werd vorig jaar de Lineup bekend gemaakt eigenlijk? Heb zo ff geen idee meer wanneer dat nou was
Succes met wachten zometeen jongens 
Dat zoveel mogelijk liefhebbers aan kaarten moge komen.
Dat zoveel mogelijk liefhebbers aan kaarten moge komen.