Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wil alleen niet te veel moeite doen voor een kaartje, dus weet ik niet of ik wil gaan.

Om 1 uur in de rij gaan staan en de rest gaat vanzelf ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter A-Lusion

Citaat:
@djalusion keep up the good work mate. U appearing at qlimax this year
@Esk_e nope, sorry not this year


Dus second identity klopt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hopelijk lukt het chukkels om kaartjes voor me te halenXD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:19 
 
Hardtraxx Newbie

hele domme vraag
maar is qlimax 18+ feest ik kan het nergens vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bombari schreef:
hele domme vraag
maar is qlimax 18+ feest ik kan het nergens vinden


Jup, is 18+
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:23 
 
Hardtraxx Newbie

dankje voor de snelle reactie :)

wel raar dat het niet op de officiele site staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Twitter A-Lusion

Citaat:
@djalusion keep up the good work mate. U appearing at qlimax this year
@Esk_e nope, sorry not this year


Dus second identity klopt niet.


Oftewel het is DBSTF? :-/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het kan toch niet anders dan dat SI op Qlimax staat, dit is toch dezelfde situatie als met P1 toen?

EDIT: En die gasten hebben ook allemaal zwijgplicht dus hij kan ook niet toegeven dat die wel komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen weer klaarzitten om 13:00 :woot: Word wss, weer net zo'n chaos als vorig jaar :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen stressen voor Qlimax kaarten terwijl volgende week zaterdag gewoon een veel dikker feest is waar nog gewoon kaarten voor zijn :P .

En ja DBSTF is wel te verwachten. En waarschijnlijk bedoelt A-lusion dat hij er niet solo staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Iedereen stressen voor Qlimax kaarten terwijl volgende week zaterdag gewoon een veel dikker feest is waar nog gewoon kaarten voor zijn :P .

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:28 
 

tomb schreef:
Iedereen stressen voor Qlimax kaarten terwijl volgende week zaterdag gewoon een veel dikker feest is waar nog gewoon kaarten voor zijn :P .

En ja DBSTF is wel te verwachten. En waarschijnlijk bedoelt A-lusion dat hij er niet solo staat.

HMH ligt niet in mijn achtertuin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:29 
 

yay, morgen weer kapotstressen voor die kutkaarten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:44 
 

dawasiknie schreef:
Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.

ja, maar vorige keer bij defqon zat ik ook rustig te wachten en tripte da systeem em toen ik aan debeurt was... weg kaarjtes
kut qdance
oude was veel beter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.


Ik heb zoiezo waarschijnlijk een kaartje over, ik ga toch alleen dus heb je ook al een stamp maat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.

ja, maar vorige keer bij defqon zat ik ook rustig te wachten en tripte da systeem em toen ik aan debeurt was... weg kaarjtes
kut qdance
oude was veel beter :/

Had ik ook met Defqon ja, toen maar via eventtravel geregeld.
Als me hetzelfde morgen weer overkomt, jammer dan, zo nodig hoef ik er ook niet heen. Dit wordt wel het eerste HS-feest wat ik niet per sé doe om de muziek, meer om de gezelligheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zaterdag 25 september gaat de verkoop van Qlimax weer van start. Op www.eventtravel.nl kan je vanaf 13.00 uur weer combitickets (bus- en entreeticket) boeken. Per persoon kun je maximaal 4 combitickets boeken. De bussen vertrekken vanuit ruim 230 opstapplaatsen in Nederland die zijn aangegeven op de website.

Qlimax vindt plaats op 27 november in het GelreDome te Arnhem. Met een “Alternative Reality” zal dit feest net als voorgaande jaren weer een unieke beleving worden. Houd er rekening mee dat Qlimax vorig jaar in no-time was uitverkocht, dus wees er snel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Ik stress hem niet, zie wel of ik een kaartje kan bemachtigen via de Q-dance site. Lukt het niet wacht ik wel ff en aan hand van de line-up die nog gaat komen beslis ik wel of ik nog ga of niet.

ja, maar vorige keer bij defqon zat ik ook rustig te wachten en tripte da systeem em toen ik aan debeurt was... weg kaarjtes
kut qdance
oude was veel beter :/

Had ik ook met Defqon ja, toen maar via eventtravel geregeld.
Als me hetzelfde morgen weer overkomt, jammer dan, zo nodig hoef ik er ook niet heen. Dit wordt wel het eerste HS-feest wat ik niet per sé doe om de muziek, meer om de gezelligheid.


Dit dus, ik ga ook alleen maar omdat ik gedwongen wordt. Vond Qlimax toch wel het minste feest waar ik tot nu toe geweest ben. En dan moet je nagaan dat ik op IQ al heel vroeg 'dood' was, vanwege m'n knie dus de laatste 2 uur effectief heb gemist. Maar jah, denk toch dat ik maar ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha ik verplicht je CHUKKELS@
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Het kan toch niet anders dan dat SI op Qlimax staat, dit is toch dezelfde situatie als met P1 toen?

EDIT: En die gasten hebben ook allemaal zwijgplicht dus hij kan ook niet toegeven dat die wel komt.


indd, dus zegt hij dat ie niet als A-lusion komt, maar misschienwel als SI wie weet is het ene leugentje om bestwil haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lineup laat vast niet meer lang op zich wachten ;) wanneer werd vorig jaar de Lineup bekend gemaakt eigenlijk? Heb zo ff geen idee meer wanneer dat nou was
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Lineup laat vast niet meer lang op zich wachten ;) wanneer werd vorig jaar de Lineup bekend gemaakt eigenlijk? Heb zo ff geen idee meer wanneer dat nou was


24 Oktober, feest was op 21 November. Maand van tevoren dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes met wachten zometeen jongens :)

Dat zoveel mogelijk liefhebbers aan kaarten moge komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stressen stressen stressen!!!

oh nee, mn vriendin en ik hebben onze kaartjes al gereserveerd :yay:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten