Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Khadber schreef:
Als ik zo de acts tel zou het me niet eens verbazen als die met die pet niet Zatox is..

Maar goed, ik vind de line-up helemaal niet slecht oid. Weet alleen niet of ik zin heb om te gaan bedelen om kaartjes.

Dat is ook Nosferatu xd


Als het niet Zatox is maakt Q-dance een enorme fout denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Struikrover:
hij zegt tegen revbass dat brennan heart wel al eens een Q anthem heeft gemaakt :)
maar jammer genoeg is het wel eens goed mogelijk dat BH t anthem maakt

ik hoop stiekem op een psyko punkz anthem, moeten ze wel aanwezig zijn dan xd

@ poepislekker
zatox zal het wel niet zijn.
die heeft een slechte band oid met Qdance.
daarom zie je hem (bijna) nooit op Q feesten, alleen op qbase als k me niet vergis
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thinuz schreef:
@ poepislekker
zatox zal het wel niet zijn.
die heeft een slechte band oid met Qdance.
daarom zie je hem (bijna) nooit op Q feesten, alleen op qbase als k me niet vergis

Hij stond maar op iedere mainstage deze zomer (op Defqon na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:

Als het niet Zatox is maakt Q-dance een enorme fout denk ik.

Het is m niet. Hij staat tegen EvilActivities aan, dus die draaien samen. En het uiterlijk matched Nosferatu.

Anders wordt het Zatox vs Max Enforcer (rare combo). Dan zou Kasparov de afsluiter worden, maar dat lijkt me sterk omdat die ook al op Fusion afsluit ;)

Thinuz schreef:
zatox zal het wel niet zijn.
die heeft een slechte band oid met Qdance.
daarom zie je hem (bijna) nooit op Q feesten, alleen op qbase als k me niet vergis

Sinds het hele verhaal van Crypsis op InQontrol op internet verscheen (eind april dus) en al die andere verhalen over Q-dance, worden alle artiesten die in het rijtje 'slechte band met Q-dance' standaard geboekt (op showtek na)

Dus wat je zegt klopt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mm op dit moment nog niet echt overtuigende line-up om eerlijk te zijn...
Wat je ervan kan zien natuurlijk, denk niet dat het qlimax wordt dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Poepislekker schreef:

Als het niet Zatox is maakt Q-dance een enorme fout denk ik.

Het is m niet. Hij staat tegen EvilActivities aan, dus die draaien samen. En het uiterlijk matched Nosferatu.

Anders wordt het Zatox vs Max Enforcer (rare combo). Dan zou Kasparov de afsluiter worden, maar dat lijkt me sterk omdat die ook al op Fusion afsluit ;)

Thinuz schreef:
zatox zal het wel niet zijn.
die heeft een slechte band oid met Qdance.
daarom zie je hem (bijna) nooit op Q feesten, alleen op qbase als k me niet vergis

Sinds het hele verhaal van Crypsis op InQontrol op internet verscheen (eind april dus) en al die andere verhalen over Q-dance, worden alle artiesten die in het rijtje 'slechte band met Q-dance' standaard geboekt (op showtek na)

Dus wat je zegt klopt niet :P


Wie zegt dat dat niet Tatanka is dan? En Qlimax heeft nooit 2 hardcore sets toch? En ja dat klopt wat je zegt over het feit dat Q-dance echt wel mee kijkt op dit soort formus om te kijken wat we van die line up vinden en dat ze aan de hand daarvan (op showtek na) dan nieuwere artieste regelen. PP de myteryguest op MyserylND en toneshifters bij Fusion (maar dat is dan nog wel lochisch aangezien die bij fusion zitten), maar ook dan bvb Zatox op mysteryland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even voor de duidelijkheid: de line-up van Qlimax staat toch echt al eventjes vast he.. En dan bedoel ik al maanden. Daar gaan ze nu niets meer aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Even voor de duidelijkheid: de line-up van Qlimax staat toch echt al eventjes vast he.. En dan bedoel ik al maanden. Daar gaan ze nu niets meer aan doen.


Weet niet of je naar mijn verhaal verwijst, maar dan begrijp je me denk ik verkeerd. Dat wat jij zegt dat begrijpt iedereen met een gezond vrstand wel mag k hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz was niet weer toegevoegd omdat het publiek het zo graag wou.. ;) Dat had andere redenen. Dus je verhaal klopt niet helemaal.

Toneshifterz is gewoon geregeld door Jowan, logisch, want die zitten bij Fusion. Zatox op Mysteryland stond er al vanaf het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Psyko Punkz was niet weer toegevoegd omdat het publiek het zo graag wou.. ;) Dat had andere redenen. Dus je verhaal klopt niet helemaal.

Toneshifterz is gewoon geregeld door Jowan, logisch, want die zitten bij Fusion. Zatox op Mysteryland stond er al vanaf het begin.


Dat zei ik ook al over Toneshifterz, maar bvb Zatox is steeds populairder geworden en steeds meer mensen vinden hem goed wat ook onderaan Youtube filmpjes en op Forums, zoals deze te zien is en ik denk dat Q-dance daar onderandere hun line-up op baseerd. En Psyko Punkz staan ook op steeds meer events, bij de blue op Defqon etc. dat is natuurlijk ook grotendeels door Dirty Works, maar je ziet wel dat ze teeds populairder worden zegmaar. Maar we dwaalen nu wel erg af, de line-up kunnen we ergens binnen 2 weken na de kaartverkoop wel verwachten denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Afbeelding

Maakt t wel een stukkie duidelijker, zit nu toch de denken of Davide Donar misschien wel eens de anthem zou mogen verzorgen,
Die gast met die met die bril lijkt er wel verdomde veel op en hij staat als de boss pal in het midden :cool:

Ga toch nog steeds uit van BH en dat Ruffian dr niet bij is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 01:39 
 

Ik denk dat ze zoeken die een style van dat soort qlimax de anthem maakt???

Dan denk ik ''Alpha2'' dat ze anthem gaat maken

''Wie denk je wie de anthem gaat maken''

Citaat:
Alpha2
David sonar
psycho punkz
Brennan heart
Zany


De dj's die geweest zijn. denk ik niet dat ze voor de 2e keer een anthem gaat maken??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Wie zegt dat dat niet Tatanka is dan? En Qlimax heeft nooit 2 hardcore sets toch?

Omdat het 90% match met het hoofd van EvilActivities is. Tatanka lijkt er wel klein beetje op maar contouren van gezicht komen gewoon precies overeen met die van EA/ME.

En ik zei ook dat ze samen gaan draaien (als het zo is), niet dat er 2 hardcore sets komen :)
Net als Zany&Vince in 2008 bijvoorbeeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 10:21 
 
Hardtraxx Newbie

Wie zegt dat ie als Evil Activities gaat draaien: -> http://www.discogs.com/artist/Max+Enforcer = Evil Activities

@inno: srry niet all posts gelezen idd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

larsvliet schreef:
Wie zegt dat ie als Evil Activities gaat draaien: -> http://www.discogs.com/artist/Max+Enforcer = Evil Activities

No shit sherlock! :/
Anders lees je even wat verder terug dan alleen de laatste 2/3 posts :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:29 
 

Valt me op dat behoorlijk voor mensen al een ticket hebben, en las ook dat 40% van de tickets naar het buitenland gaan.. Word stressen zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Valt me op dat behoorlijk voor mensen al een ticket hebben, en las ook dat 40% van de tickets naar het buitenland gaan.. Word stressen zaterdag

Op partyflock zeker? Daar moet je sowieso niets serieus nemen. Lol.
Misschien 2000 kaarten die nu al weg zijn. Als je gewoon f5 spamt tot de opening van de wachtrij en dan rustig wacht, en niet meer op refresh, vorige etc drukt moet het je gewoon lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is gereserveerd... lang leve busorganisaties :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Almighty schreef:
Valt me op dat behoorlijk voor mensen al een ticket hebben, en las ook dat 40% van de tickets naar het buitenland gaan.. Word stressen zaterdag

Op partyflock zeker? Daar moet je sowieso niets serieus nemen. Lol.
Misschien 2000 kaarten die nu al weg zijn. Als je gewoon f5 spamt tot de opening van de wachtrij en dan rustig wacht, en niet meer op refresh, vorige etc drukt moet het je gewoon lukken.

precies, zo ging het bij defqon ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:50 
 
Hardtraxxer

Line-up komt toch meestal een maandje van tevoren ofzo? Als dat zo is kun je nog een maand wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Line-up komt toch meestal een maandje van tevoren ofzo? Als dat zo is kun je nog een maand wachten...

Ik gok 2 oktober :)
Dan is ook de bekendmaking van Qountdown lijkt mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
WIJNUH schreef:
Line-up komt toch meestal een maandje van tevoren ofzo? Als dat zo is kun je nog een maand wachten...

Ik gok 2 oktober :)
Dan is ook de bekendmaking van Qountdown lijkt mij :)


Kan best, vorig jaar werd Qountdown 16 oktober bekend gemaakt..
En kaart verkoop week later
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb besloten deze te passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil alleen niet te veel moeite doen voor een kaartje, dus weet ik niet of ik wil gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom net tot de conclusie, dat ik er geen geld voor over heb.. sowieso vind ik het een beetje riskant nu ik de line up nog niet heb gezien..
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten