Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 12:49 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Stond er nog wat nieuws in het boekje trouwens?

Volgens mij niet, het was weer een krantje, maar ik heb er geen. Omdat ik pas half 8 geldredome uitkwam, en toen waren die lui al weg .. :thumbdown:

Ook zo fucking triest dat de Cds waren uitverkocht ... Nu heb ik 8 muntjes over :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 13:00 

Hardtraxxer

Oja de entrance Q was een dikke faal opzicht. Ik stond kwart voor 9 daar in de rij, stonden redelijk vooraan maar op de een of andere manier schoot het niet op. Ik las hier iets over Ingang E die niet werkte ofzo? Of was die geheel afgesloten? Het was namelijk echt te druk en te slecht geregeld bij de poortjes, waarom was er opeens een 2e rij die totaal ergens anders vandaan kwam? En ik stem voor meer kaartcontrolepoortjes, deze 10 (?) zijn altijd te weinig voor de Qlimax menigte. Ik heb een uur buiten gestaan, niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 13:02 

Donateur

Om kwart voor 9 stonden we voor de poort en om kwart voor 10 konden we een plek zoeken in het Gelredome. Een kluisje huren betekende gelijk dat je geplet werd door alles en iedereen, niet erg fijn iig. Controle was niet veel aan en een drugshond was er ook niet. De rest ging wel redelijk snel, alleen merkten we al om 10 uur dat er nauwelijks ruimte over was waar wij stonden. Toen wist ik alweer wat voor een avond het ging worden wat betreft drukte, supervervelend.

Pavelow: Begon gewoon ff met Armani & Ghost - Airport en zette voor de eerste helft van z'n set enkele heerlijke oude klappers erin (First Match, The Truth). Daarna bleef er enkel nog maar early over en dat was gewoon genieten, ook al stond het geluid traditiegetrouw met dit soort openings-dingen niet optimaal. Dit was al gelijk een fantastische meevaller! Ik had meer op vage elektro, techno of dubstyle gerekend, en niet op zoiets. Heerlijk dit!

Stephanie: Het was wel een beetje erg traag haha, maar qua opbouw vanaf de Pavelow-set kon het weinig kwaad. Stephanie berustte zich vooral op wat recente Saifam-hits, aangevuld met Showtek (erg lekker rond dat tijdstip) en We Are Your Friends. Ook dit viel dus weer reuze mee en heb ik tot nu toe een leuke avond gehad, behalve dat het overal stervensdruk was. Naderhand maar naar links-achterin gelopen met een maatje, en dat hadden ze goed gezien daar want daar lagen zeeën van ruimte en was je binnen een minuut klaar bij de bar. Wel weer typisch Italiaans/Saifam-DJ: beginnen met Dritton en eindigen met Gold. Dat hoort toch eigenlijk andersom als je het logisch bekijkt.

Wildstylez: Een paar uur voordat Qlimax begon kondigden Noisecontrollers samen met deze man aan om een nieuw, eigen label te runnen. Voor Wildstylez was dit voor mij ook gelijk de kans om te laten horen wat er allemaal gedaan kan worden bij Digital Age. En als deze set de sound van Digital Age vertegenwoordigd ben ik helemaal verliefd hierop. Deze set was echt BAAS! Heerlijke euforische hardstyle afgewisseld met hele vage en experimentele nummers. Huh? gaat ontzettend hard live, en ook Back 2 Basics vond ik een toffere plaat dan thuis. Verder wat nieuwe nummers gehoord (wss van WS of Noisecontrollers of allebei) die mij erg aanspraken en die deels ook flink door de nog steeds behoorlijk matige geluidsinstallatie van het Gelredome klonken. En ik had een gezellige meeting met Tel ja :D

Special act met Noisecontrollers: De verplichte nummertjes (Tonight, Just As Easy) zaten er gewoon in natuurlijk, maar verder vond ik ook dit een aangename verrassing en bouwden ze door op wat Wildstylez daarvoor neerzette. Erg gaaf!

Brennan Heart: Mijn verwachtingen waren al laag maar misschien moeten die verwachtingen voor de toekomst nog lager? Godsamme zeg het is hardstyle en geen break-style. Elke keer als t een beetje vaart dreigde op te nemen gooit meneer er weer zo'n zaaddodende break in. En de anthem klinkt live nog slechter dan dat ie thuis klinkt. Echt een ongelofelijke aanfluiting, maar geef hem eens ongelijk. Heel het publiek deed mee met al die kansloze breaks en kutnummers.

TNT: Voordat ze moesten draaien kwam ik bij de set van Wildstylez Tuneboy op de trap tegen. Zo vaak zie je m niet dus moest wel ff 3 keer goed kijken of het hem echt was, maar wel dus :D Toen wist ie mij al te vertellen dat TNT niet langer dan 45 minuten zou draaien en dat we geen Ombrella Maladetto of Eins Zwei Telefunken mogen verwachten, maar meer nieuwe platen. Zijn woord hield stand, want TNT draaiden een enorm leuke en toch vrij aparte set. Saifam gaat zich op deze manier heldig onderscheiden van de rest van de mainstream-scene. De ene reversed bass was nog lekkerder dan de ander. Dit hield me zeker wel ff zoet zeg :) . De rest blijkbaar niet want publiek was echt voor geen meter vooruit te krijgen op deze set. Typerend, mja.

DBSTF: Ze maken mijn soort producties niet meer en ze hebben in de hele set misschien 3 nummers gedraaid die ik nog een beetje leuk vind. Kijk dan houdt het gewoon op. Het is niks voor mij en zal t ook nooit meer worden. Loopmachine is wel een gave track live en Start Rocking klapte er opnieuw brutaal hard in, echt raar.

Psyko Punkz: Ook hier zat ik nooit echt op te wachten en ik heb verder totaal niet op hun set gelet, was meer druk met mezelf en anderen. De set had goeie momenten, mindere en had graag na een half uur afgelopen mogen zijn. Maar wel whoeeeiii voor Bass Mechanics :drool:

Zatox: De Zatox van vroegah kon setjes neerzetten met enorm gevarieerde TL's, tegenwoordig is Zatox alleen nog maar met zich zelf bezig. Een uur en een kwartier lang 20 nummers van Zatox. Het is dat het mij gek genoeg van begin tot einde wel wist te boeien maar sorry hoor, dit kan de bedoeling toch niet meer zijn man. De set beukte lekker door en het tempo ging echt naar een belachelijk hoog niveau, waardoor het bijna hardcore werd. Maar heb me super vermaakt op zijn setje, want zijn nummers blijven gewoon de bom!

Evil Activities en Endymion: Dan op het einde toch nog een meevaller. Het begon traag maar het ging al snel iets sneller. Het aantal platen met té lange breaks bleef beperkt tot een minimum en op het einde werd het gaspedaal helemaal doorgehaald. Zelfs Attack (Mad Dog Remix) werd gedraaid, dat lef hebben ze wel zeg! Qua trackkeuze en opbouw een prima setje, beetje jammer alleen van Army of Hardcore en Nobody Said It Was Easy, waarom moet dat nou? :(

Algemene sfeerindruk:
Ik ergerde mij op dit feest enorm aan het hoge enorm-vdk-gehalte. Mensen waaraan je kon zien dat die niet eens wisten waar ze waren. Het was superdruk en volgens mij had iedereen er een beetje de pest in waardoor het humeur van iedereen niet opperbest was. Gelukkig genoeg andere leuke mensen tegengekomen daar, en ook hele leuke/lieve buitenlanders. Sommige zijn echt een aanwinst voor onze party's. Ik vond het qua losgaan net als vorig jaar niet eens zo heel slecht, bij een feest als Qlimax heb ik altijd erger in gedachte. Alleen na een uur of 4 had de ene helft geen energie meer en de andere helft zat ergens te mongolen-bekken trekken, afvragend waar ze nou weer zijn.
Ik vond het ook gewoon niet gezellig. Komt door de drukte, het publiek wat erop af komt en het onpersoonlijke karakter van het feest (beetje moeilijk om je voor te stellen maar misschien snappen sommige mensen wel wat ik bedoel).
En vechtpartij tussen een randdebiel van een beveiliger en een randdebiel van een bezoeker aan het einde bij de kluisjes liet weer zien wat voor een idioterie op dat soort feesten heerst.

Andere puntjes:
+ Barren waren ondanks de drukte aardig geregeld
+ Q-dance flikte het toch maar weer mooi om de show van vorig jaar te overtreffen
+ Podium in de breedte was zeker een goede zet. Je hebt van overal vandaan eigenlijk prima zicht
+ paar hele vette meevallers (Pavelow, Wildstylez)
+ Lekkere wijven uit Estland en Denemarken :P

- Geluid stond voor mijn gevoel een tikje te zacht en ook niet helemaal zuiver. Mja komt misschien omdat ik die 2 keer hiervoor de HMH gewend was.
- Sommige sets... jammer.
- Matige sfeer
- Kluisjes, eerst je laten verpletteren om er 1 te krijgen en vervolgens schenen dr achteraf te weinig kluisjes te zijn. Nou jeej.
- Er worden simpelweg teveel mensen dat stadion binnen gelaten. Het was té druk en dat is killing voor de hele sfeer en omgang met elkaar.

En met juist dat laatste punt wil ik Q-dance bedanken voor de uiteindelijk toch best leuke avond, maar ik ga hoe dan ook niet meer naar Qlimax. Ook niet voor de gezelligheid. Toch mooi kut als je in zo'n groot stadion constant op zoek moet gaan naar al je vrienden verspreid over 8 verschillende plekken. Het feest heeft z'n pluspunten maar eigenlijk had je die op elk ander feest ook wel gehad, zonder de ellendige nadelen van Qlimax. Het enige verschil is imo de omvang en de show. De omvang is het wat dit feest voor mij kapot maakt. En die show... ik ben het nou alweer allemaal vergeten. Leuk voor de DVD maar het kan mij gewoon niet raken op zo'n feest. Dit was voor mij het levende bewijs dat ik liever ga naar feesten als Hysteria voor anderhalve paardenkop op een boerenkar, dan dit soort giga-evenementen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 13:04 

Donateur

Toen wij aankwamen, stonden we mooi vooraan bij ingang e ... Gaan ze geen kaartjes scannen , hebben we 3 kwartier gewacht en waren we pas 11 uur vinnen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 13:17 

Hardtraxx Veteran

Thanks Dawasiknie voor de review ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:11 

Hardtraxx Elite

Ik had in ieder geval een Top avond lekker lopen feesten wat leuke filmpjes gemaakt.
Ja het geluid betreft wat zachte kant, bass stond wel hoog camera vond dat niet leuk.
Kluisje's slecht geregeld idd, eerst uur in de rij staan en dan nog plat gedrukt er tussen uit komen.
Geen problemen met bij E naar binnen komen ging redelijk goed liep op begin stroef maar was toch wel voor 10en binnen(bij kluisje's dan:P)
Binnen druk als je op goede plek stond toch wel ruimte te vinden en mensen die wel los gingen, tribunen zat vol mensen die niks deden dan zitten en filmen.
Doppen mocht ik mee naar binnen zekker handig :) bar/wc goed geregeld vond ik podium stond echt mooi zo.
Geen meeting gezien dus ja was niet aanwezig.

aangezien wat laat binnen alleen einde Pavelow gezien naar mijn smaak mooi setje ;P
rest vond ik persoonlijk ook Top lekker op los kunnen gaan, DBSTF ook half gezien Wc en drinken enzo..
Lekker energiek einde hakken voor me leven, poten ook helemaal kapot.
(Army of Hardcore en Nobody Said It Was Easy vond ik niet zo heel erg)
Nobody was ergens begin van hun set dus ja was gewoon te verwachten en Army tja moet moet ik zeggen :beer: :clap: zegt denk ik genoeg et goede instelling heb ik het overleeft.
Miss volgend jaar over doen even kijken of er geen dingen voor gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:41 

Het begon leuk maar het werd me opeens druk zeg...

Aankleding leek minder dan vorig jaar imo (Wel grooter maar stuk simpeler, die booth die maar beneden kwam was wel een leuk gezicht maarja het was maar een booth die keertje op en neer ging :P)
Stage op de lange zijde, mwa tja heb de korte niet meegemaakt

Setjes waren over het algemeen ook goed, uitschieter van Zatox (Geef die man een lintje) en een dieptepuntje voor BH... Vond steeds weer dat kerkgejank maar niks.

Heb ook meer irritante buitenlanders gezien dan Nederlanders volgens mij, hoop hadden van die rare buisjes met vloeibaar spul dat ze in hun neus jagen ofzo, heb ze om half 4 nokkie zien liggen op de tribune :')

En een minpuntje voor mezelf, kwam al aan met spierpijn (voetbal) en had kut geslapen omdat het net was of dat ik schuurpapier had gegeten dat ik genoodzaakt was om vanaf half 4/4uur op de tribune te zitten.

Vond Qlimax tegenvallen, volgend jaar maar 2x nadenken of ik nog ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:52 

Hardtraxx Elite

Ik stond om 5over 10 bij ingang E, kon gelijk doorlopen tot in de hekken zeg maar, met ongeveer 3 man voor me... Vervolgens sta ik op exact dezelfde plek ongeveer een half uur te wachten voordat we eindelijk door mochten.. Ik hoorde dat er kluissleutels van ingang E verwisseld waren, en dat een hoop mensen de kluissleutels om moesten ruilen... Was niet echt top geregeld, een half uur in de kou een beetje staan tussen die hekken.. Pavelow dus ook eigenlijk volledig gemist!

Stephanie vond ik zelf echt 3x niks... Heel langzaam mixen, nog langzamer dan TBY doet, en zat niet echt een sfeer in die set vond ik...

Wildstylez ging dan wel weer erg lekker, en toen hij klaar was had ik echt een massive WTF moment toen Noisecontrollers erbij kwamen, fuck wat een set :thumbsup: :thumbsup:

Vond t geluid overigens nog best te doen! Vorig jaar was wel wat beter, maar waar wij stonden was het geluid prima te doen.. Hele avond eigenlijk een beetje aan de linkerkant gestaan, en daar was het ook qua drukte erg goed te doen! In het midden was t proppen en duwen geblazen, maar waar wij stonden hadden we perfect zicht op t podium, en gewoon meer dan genoeg ruimte

Overigens daar ook nog The Vision tegen het lijf gelopen :P Ik had een Dirty Workz shirt aan, en was onderweg naar de bar.. Ineens wordt ik aangesproken door iemand die daar staat, blijkt t dus The Vision te wezen :P had hm niet eens herkend.. Nog ff mee staan praten, topgozer :P

Ook nog 1 van de Krusaders voorbij zien komen in de zaal, en in de buitenring Brennan Heart, Arjen van NC en TNT nog voorbij zien komen, alleen hadden ze blijkbaar haast ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:54 

Hardtraxx Beheerder

Volgens dit artikel waren er 27.500 bezoekers
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:01 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Lekkere wijven uit Estland en Denemarken

Lekkere review daar, bedankt. Ben het helemaal eens met je Zatox mening, die kerel draait echt niets anders dan zijn eigen platen.
Lekkere wijven??
Pics or it didn't happen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:02 

Hardtraxxer

Zou mij niks verbazen, het was drukker dan voorgaande jaren. De tribunes zaten dit jaar vreemd genoeg van minuut 1 tjok vol, hoe kan dat uberhaupt? Om 11 uur al gaan zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:04 

Donateur

Echt he. Dat zegt toch al genoeg over welk type publiek we het hebben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:08 

Hardtraxx Beheerder

Er was ook gewoon niet genoeg ruimte voor al die mensen op de vloer, logisch dat je dan de tribunes gaat opzoeken. Toen ik om 23:00 binnen kwam was het echt al VOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:14 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Er was ook gewoon niet genoeg ruimte voor al die mensen op de vloer, logisch dat je dan de tribunes gaat opzoeken. Toen ik om 23:00 binnen kwam was het echt al VOL

Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant begonnen mensen al te zitten tijdens Pavelow en toen moest de helft nog binnenkomen. Er was toen zeker genoeg ruimte. Ook de rest van de avond kon ik rustig naar de bar gaan, weer teruglopen naar waar ik de hele avond stond en ruimte vinden. Vind ik dus lulkoek als ik eerlijk mag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:19 

Je weet toch wel dat meer als de helft van de bezoekers geen liefhebbers zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:27 

Hardtraxx Elite

Wat een gezeik weer zeg.. Zoals al ik zei, waar ik stond, een beetje aan de linkerkant, was er echt ruimte ZAT! Als je zo nodig precies in het midden moet gaan staan, ja dan is t flink druk ja... Maar dat is bij elk feest zo... Ik heb me iig goed vermaakt, en vond deze editie beter dan vorig jaar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:01 

trouwens, meer mensen die het idee hadden dat de nacht zó snel voorbij was? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:07 

Donateur

Almighty schreef:
trouwens, meer mensen die het idee hadden dat de nacht zó snel voorbij was? :)

pff zeg dat wel, ik zag dat brennan heart draaide .. en toen keek ik weer, en toen stond zatox er al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:09 

Bierkoning

Het was natuurlijk wel erg druk, maar we hadden met ons groepje een mooi plekje gevonden recht voor het podium een zo'n 15 meter van achteren, dus was echt een prima plek met nog wel wat ruimte ;)
Verder werd er boven verwachting goed gedraaid, vooral Wildstylez (&NC, ik had me shirt dus niet voor niks aan :P ), Zatox(held) & de hardcore was wel heel erg mainstream maar heb me daarmee toch uitstekend vermaakt.
Wat ik wel een minpunt vond, waren die figuren die er rondlopen, je hoeft ze maar een keertje aan te tikken en ze kijken je boos aan.
En iedereen loopt voor je langs, achter je langs, nog net niet onder je door, dus dat was ook minder :/

Al met al zeker een geslaagd feestje, alleen ga ik toch liever naar een type Fusion of Hardbass waar de sfeer vele malen beter is :)
en als het nog niet duidelijk was, held van de avond:
Zatox :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:14 

Bierkoning

Oja, en wat het allerergste was, de kluisjes waren op bij E :/
wij allemaal jassen op die kluisjes gepleurd, waren ze er nog achter gevallen ook >.<
en uiteindelijk hebben er 2 hun jas dus niet meer kunnen vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:19 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Wat een gezeik weer zeg.. Zoals al ik zei, waar ik stond, een beetje aan de linkerkant, was er echt ruimte ZAT! Als je zo nodig precies in het midden moet gaan staan, ja dan is t flink druk ja... Maar dat is bij elk feest zo... Ik heb me iig goed vermaakt, en vond deze editie beter dan vorig jaar!!

Inderdaad, ik stond aan het begin aan de rechterkant en daar was geen lol aan. Ik ben vervolgens maar naar de linkerkant gegaan.

Wat een heerlijk feest, wat draaiden voornamelijk Zatox en TNT geweldig, ik ben helemaal kapot gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:22 

leuk feestje, maar het begin was egt bagger, vorig jaar was zeker wel beter
stage vond ik erg tegenvallen, stelde eigenlijk maar weinig voor
lichtshow, tja,... dat viel ook wel mee

maar gelukkig ging het na TNT fzo wel lekker hard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:28 

Hardtraxx Newbie

Dit was mijn 7e Qlimax en ik moet zeggen dat ik het één van de betere keren vond. Ik heb totaal geen drukte ervaren. Stond de halve nacht recht voor het podium op 20 meter afstand. Ruimte zat om goed los te gaan. Heb ook een tijdje op die plateau's naast het podium gestaan, was nog meer ruimte en kon je echt goed bewegen. Rijen bij de bar waren ontzettend kort, had meestal binnen 2 minuten drinken. Veel relaxte mensen die even een handje kwamen geven (komt misschien omdat ik de enige kleine neger van het gezelschap ben die de hele avond als een malloot staat te springen :D).

Kortom, top feestje! Moet zeggen dat die verwarmde tent waar de kluisjes in stonden ook echt top geregeld was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:40 

Hardtraxx Newbie

Links was ruimte zat, rechts was het maar een op een gedrukte mierennest, daar werd ik na 5 minuten al strond gek.
Geluid vond ik opzicht wel te doen hoor, bass knalde er heel goed op! Alleen organisatorisch was het op sommige punten bout gergeld. Nadat je van de WC afkomt mag je niet meer van dezelfde trap af en moet je het halve stadion omlopen om weer naar beneden te mogen. Daarnaast heb ik ook een half uur voor een gesloten poort gestaan bij ingang E op het begin. Waren 3 dames flauwgevallen had ik gehoord wegens die drukte bij de kluisjes.
Ik heb mij meer dan prima vermaakt, volgend jaar zien we wel weer of we gaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:52 

Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Hadden ze het vorig jaar zo goed voor elkaar, krijg je dit bagger geluid. Nee echt niks aan, vaak stond de bass zelfs zo hoog dat je het nummer niet hoorde. Aub weer terug naar de situatie van 2009!

Dat was vorig jaar ook al zo hoor. Tijdens headhunterz. Hij draaide Her Voice Remix. Ik hoorde enkel bass, de rest niet.
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten