Haha dan ben ik meer van de muziek aan het genieten als jou. Misschien is de hond even zijn neus ophalen ergenswrote:Bij ingang E mag niemand naar binnen kutzooi. Staan al half uur voor het poirtje...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Balen dat het streampje op Q-Dance Radio van Qlimax het niet doet
werkt perfectwrote:Balen dat het streampje op Q-Dance Radio van Qlimax het niet doet
Hier gaat de stream ook goed zonder haperingen, wel via http://www.jumpstyle4ever.com/chatevents
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
doet t hier ook, wel met haperingen af en toe overigens
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
From Within nu, wat een boutplaat hahaha
Haha toen ik het een minuut later probeerde deed hij het ineens welwrote:werkt perfectwrote:Balen dat het streampje op Q-Dance Radio van Qlimax het niet doet
Nu: Noisecontrollers - Disco In The Music
Hmm nu T&T. Kijk hier niet echt naar uit, maar kan ook best leuk worden 
EDIT: Nu eerst nog ff de surprise-act van Wildstylez & Noisecontrollers. Kutbegin!!! Just as Easy remix
Nu Attack Again remix
EDIT: Nu eerst nog ff de surprise-act van Wildstylez & Noisecontrollers. Kutbegin!!! Just as Easy remix
Nu Attack Again remix
Ik vond die mashup juist wel leuk: wou net gaan zeggen van hebben we Just As Easy weer, maar het verbaasde me toch nog in positieve zinwrote:Hmm nu T&T. Kijk hier niet echt naar uit, maar kan ook best leuk worden
Nu Attack Again remix
Dacht dat ie alvast attack again inmixte maar bleek dus een mash up te zijn. Niet echt mijn nummers meer, maar het paste welwrote:Ik vond die mashup juist wel leuk: wou net gaan zeggen van hebben we Just As Easy weer, maar het verbaasde me toch nog in positieve zinwrote:Hmm nu T&T. Kijk hier niet echt naar uit, maar kan ook best leuk worden
Nu Attack Again remix
Mwah ik kon deze edit nog wel waarderen voor een keertje 
Nu: 160 bpm track
Nu: 160 bpm track
Kan iemand wat vertellen over Wildstylez & NC samen?
Dat was geniaal, alleen stond het volume niet echt goed hard, of we stonden op dat moment op de verkeerde plek.wrote:Kan iemand wat vertellen over Wildstylez & NC samen?
wel leuke verrassing wildstylez + NC, TnT pas heel laat gedraaid, ik had ze persoonlijk niet meer verwacht. Vond het wel een geslaagd avondje 
Stephanie bracht het imo helaas niet....
DBSTF heb ik kwartiertje gezien, het klonk goed (nieuwe liedjes + edits) maar daarna gaan eten/pissen. Nog iets geworden na evolutionz??
haha op naar bed
Stephanie bracht het imo helaas niet....
DBSTF heb ik kwartiertje gezien, het klonk goed (nieuwe liedjes + edits) maar daarna gaan eten/pissen. Nog iets geworden na evolutionz??
haha op naar bed
Dat was de hele avond zo, wat een dramatisch geluid zeg!wrote:Dat was geniaal, alleen stond het volume niet echt goed hard, of we stonden op dat moment op de verkeerde plek.wrote:Kan iemand wat vertellen over Wildstylez & NC samen?
Hadden ze het vorig jaar zo goed voor elkaar, krijg je dit bagger geluid. Nee echt niks aan, vaak stond de bass zelfs zo hoog dat je het nummer niet hoorde. Aub weer terug naar de situatie van 2009!
-
SHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
Zatox
Afsluiten met Feel My Fireeee! Held van de avond 
Zo qlimax weer overleefd .. Was wel een leuk feestje ..
Klinkt niet echt vrolijkwrote:Zo qlimax weer overleefd .. Was wel een leuk feestje ..
Sowieso!! Zatox draaide echt geniaalwrote:ZatoxAfsluiten met Feel My Fireeee! Held van de avond
Nee dat klopt ook , ik vond het echt vies tegen vallen..wrote:Klinkt niet echt vrolijkwrote:Zo qlimax weer overleefd .. Was wel een leuk feestje ..
Veeels te druk, geluid was niet goed, kwamen wel leuke setjes voorbij.
Maar voor de rest Nee ..