Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 53 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2010
Past

Qlimax 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Op een feest van 10 tot 7 red ik het prima met 50 euro aan muntjes, zowel voor een nuchtere avond als een minder nuchtere ;) .
Eten is wel duur altijd, broodje unox of pizzapunt zijn 5 euro, patatje volgens mij ook zoiets. Als ik eet, dan meestal 1 keer tussen 3 en 4 als je weer een oppeppertje kan gebruiken. Gewoon zorgen dat je voor het feest genoeg hebt gegeten :)
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
ik red het meestal wel met 20 a 30 eu. ik eet daarvan 1 of 2 keer en de rest gaat naar drinken. gewoon vaak bij de WC vullen, dat kan gewoon in de geldredome
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ik red het wel met 30, en dan haal ik ook nog een cd van me overgebleven muntjes :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
roberttt wrote:ik red het wel met 30, en dan haal ik ook nog een cd van me overgebleven muntjes :thumbsup:
Als je bijvult op de wc's dan kun je inderdaad met weinig toekomen, tenminste als je niet te beroert bent om dat te doen. Water is alleszins even goed van de kraan als van de toog ;) Vroeger deed ik dat nooit, maar was me toch aardig goed bevallen op Thrillogy dus vanaf nu doe ik dat gewoon ook, kom ik ook wel met een 30euro toe, vroeger minstens 75euro :/
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
50 eu pin ik altijd..

35 eu aan drinken en 15 eu aan eten oid
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Over het algemeen geef ik toch wel een hoop meer uit. 80-90 euro gemiddeld.
R
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Heeft iemand een kaartje over voor mij? Voor de normale prijs?

Edit: Heb er al eentje gevonden :thumbup:
Last edited by Rico_:D on , edited 1 time in total.
Donateur
last seen Mar 2017
Ik heb nooit zin om de zaal te verlaten als het niet nodig is, daarom dat ik mijn water nooit bijvul op de WC maar gewoon steeds nieuw koop. Kost wat meer maar ik ben er op zo'n avond niet om op m'n geld te letten.
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 53 minutes ago
Donateur
last seen Sep 2014
ziet er al netjes uit :thumbsup: ben benieuwd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Blijf erbij: Voor mijn gevoel is de ruimte tussen het podium en de achterliggende tribune te klein. Wat overigens WEL kan is dat ze de tribunes opengooien om mensen daar neer te gooien. Hiermee kun je dus meer tribune openen en eventueel meer ruimte op de vloer creeren, al kan dat ook natuurlijk voor extra kaarten zorgen.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Khadber wrote:Blijf erbij: Voor mijn gevoel is de ruimte tussen het podium en de achterliggende tribune te klein. Wat overigens WEL kan is dat ze de tribunes opengooien om mensen daar neer te gooien. Hiermee kun je dus meer tribune openen en eventueel meer ruimte op de vloer creeren, al kan dat ook natuurlijk voor extra kaarten zorgen.
persoonlijk geloof ik ook dat dit een actie is voor de 'toekomst' voor die paar duizend mensen meer in het gelredome te stoppen..

-Edit- wel heel erg benieuwd hoe ze die stage gaan afdekken voor het publiek..... :P
Donateur
last seen Mar 2017
Pff nee niet NOG meer mensen, vorig jaar was al teveel :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
p-stylez wrote:Godverdegodver.. had dus 2 weken geleden me teen gebroken, maar donderdag deed het al geen pijn meer en kon ik redelijk los gaan.. nu stoot ik hem vandaag weer bij de sportschool, istie weer dik en blauw enzo.. de tievus.. beter gaat dat effe weg voor zaterdag :thumbdown:

komt omdat je dezelfde schoenen als mij heb gekocht
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
niet zo huile joh, wist ik veel, ik kijk nooit naar je schoenen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
p-stylez wrote:niet zo huile joh, wist ik veel, ik kijk nooit naar je schoenen :P

morge op je teen gaan stampe :D
zien wie er dan huilt :evil: :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
The Anim0l wrote:
p-stylez wrote:niet zo huile joh, wist ik veel, ik kijk nooit naar je schoenen :P

morge op je teen gaan stampe :D
zien wie er dan huilt :evil: :P
kommaaaaaaar :woot: :P
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Het lijkt wel of je op de stage kan lopen, dus het sensation idee zeg maar.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Kepro wrote:Het lijkt wel of je op de stage kan lopen, dus het sensation idee zeg maar.
ik blijf wel lekker op begane grond
anders sta je toch alleen maar in de drukte omdat iedereen daar wil staan
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik neem meestal 50 mee voor 't feest zelf en dan red ik 't altijd net.. maar ik vul nooit water bij ofzo, haal meestal nieuwe.
Zou trouwens wel vet zijn als je echt op die trap kon lopen van het podium, maar het zou dan wel echt een gekkenhuis worden.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik tel maar twaalf hangende bananen, nu lijkt het dan of het oppervlak toch kleiner is integenstelling tot vorig jaar toen er 16 hingen.
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 53 minutes ago
Kepro wrote:Ik tel maar twaalf hangende bananen, nu lijkt het dan of het oppervlak toch kleiner is integenstelling tot vorig jaar toen er 16 hingen.
Ik ben heel benieuwd hoe ze dat met het geluid gaan doen, de zaal is als het ware nu meer breed dan lang heb ik het idee.
Ach, ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn :D Zin in :)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Jor-D wrote:
Kepro wrote:Ik tel maar twaalf hangende bananen, nu lijkt het dan of het oppervlak toch kleiner is integenstelling tot vorig jaar toen er 16 hingen.
Ik ben heel benieuwd hoe ze dat met het geluid gaan doen, de zaal is als het ware nu meer breed dan lang heb ik het idee.
Ach, ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn :D Zin in :)
Klopt, volgens mij staat er ons nog een verrassing te wachten.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken! :)
Donateur
last seen Sep 2014
Ik ook :D heb echt veel zin in morgen :D :yay: