Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:31 

Hardtraxx Veteran

Apart... Apart... euhm tsja... we zien zaterdag wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:32 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Opbouw ziet er interessant uit! Had wel zoiets verwacht. Misschien doen ze ook wel wat met die 5 bollen die in de trailer te zien waren.

Ja idd, met die kristallen. Misschien hebben die pilaren daar wel iets mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:33 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Wat een domper.

Ja ik denk idd dat dit een waardeloos feest wordt. Hier gaan we ons echt niet vermaken. Etc...etc...etc...etc!

Jongens jongens...elk feest is er geklaag vooraf. Line-up, opbouw, timetable, noem maar op...en achteraf is het altijd weer een geweldig feest geweest. Dit wordt er dus gewoon weer zo een...een onvergetelijk feest! :)

Ohwja...niet persoonlijk bedoeld naar Kepro, maar gewoon ter illustratie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:33 

Hardtraxx Addict

Zowiezo dat er morgen ook wel een foto online komt met het bijna hele decor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:36 

Hardtraxxer

Nandohs schreef:
Khadber schreef:
Opbouw ziet er interessant uit! Had wel zoiets verwacht. Misschien doen ze ook wel wat met die 5 bollen die in de trailer te zien waren.

Ja idd, met die kristallen. Misschien hebben die pilaren daar wel iets mee te maken?

Kristallen? Komt er een sproeier die MDMA Kristallen door de zaal heen sproeit? :worship: :drool: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:38 

Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Nandohs schreef:
Khadber schreef:

Kristallen? Komt er een sproeier die MDMA Kristallen door de zaal heen sproeit? :worship: :drool: :lol:

Dan ren ik weg .... is slecht voor me haar :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:45 

Hardtraxx Veteran

Koene schreef:
Kepro schreef:
Wat een domper.

Ja ik denk idd dat dit een waardeloos feest wordt. Hier gaan we ons echt niet vermaken. Etc...etc...etc...etc!

Jongens jongens...elk feest is er geklaag vooraf. Line-up, opbouw, timetable, noem maar op...en achteraf is het altijd weer een geweldig feest geweest. Dit wordt er dus gewoon weer zo een...een onvergetelijk feest! :)

Ohwja...niet persoonlijk bedoeld naar Kepro, maar gewoon ter illustratie...

Nee, ik begrijp je wel hoor, qlimax 2009 zal nooit meer overtroffen worden, mooiste decor wat ik ooit gezien heb :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:05 

Hardtraxx Elite

Zo ziet het er inderdaad niet erg speciaal uit, maar als ze hierop die 3d mapping gaan toepassen, dan denk ik dat jullie daar zaterdag wel allemaal met heel erg grote ogen gaan staan lopen te kijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:09 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Zo ziet het er inderdaad niet erg speciaal uit, maar als ze hierop die 3d mapping gaan toepassen, dan denk ik dat jullie daar zaterdag wel allemaal met heel erg grote ogen gaan staan lopen te kijken...

Ben ik met je eens ze zullen niet voor niks zon diepe stage maken en daar verder niks mee doen. Wie weet wat voor effecten/technieken er nou allemaal uit de kast worden gehaald. Vooral lichten over de hele breedte is een nieuw concept :D Ik ben heel benieuwd :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:13 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt me wel lastig om zo veel van de show te kunnen zien. Dit is toch een sterk punt van Qlimax, of je nou fan bent van dit event of niet.
Maar goed, ik laat me verassen zou ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:15 

Hardtraxxer

Jopsem schreef:
DarkBeatz schreef:

Ben ik met je eens ze zullen niet voor niks zon diepe stage maken en daar verder niks mee doen. Wie weet wat voor effecten/technieken er nou allemaal uit de kast worden gehaald. Vooral lichten over de hele breedte is een nieuw concept :D Ik ben heel benieuwd :slow:

Zeg nou niks, anders moet ik nog huilen dat ik er niet bij ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:17 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:

Ik heb net zelf al een traantje gelaten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:42 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Deeltjesversneller schreef:

Ik heb net zelf al een traantje gelaten :cry:

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

Heb wellicht nog een kaartje over, dus als iemand zich geroepen voelt, normale prijs natuurlijk :P

Maar ik denk dat Robert's vriend dan voorrang heeft. Dunno, depends on him.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:13 

apart, maar wordt zeker wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:22 

Donateur

bij Defqon dit jaar kwam het decor ook pas de laatste dag helemaal op zn plaat.
ze hebben nog anderhalve dag dus ben benieuwd wat er allemaal nog bij komt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:25 

Bierkoning

TheNabster schreef:
bij Defqon dit jaar kwam het decor ook pas de laatste dag helemaal op zn plaat.
ze hebben nog anderhalve dag dus ben benieuwd wat er allemaal nog bij komt -.-

Jah dat decor konden ze ook wel in een uurtje in elkaar flansen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:29 

Bierkoning

of het podium nou aan de lange of korte zijde is maak ik me niet druk om, als ik maar een mooi feestje heb :D
Fusion was ook niks qua decor maar dat interesseerde me ook vrij weinig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:03 

Hardtraxx Veteran

Godverdegodver.. had dus 2 weken geleden me teen gebroken, maar donderdag deed het al geen pijn meer en kon ik redelijk los gaan.. nu stoot ik hem vandaag weer bij de sportschool, istie weer dik en blauw enzo.. de tievus.. beter gaat dat effe weg voor zaterdag :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:09 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Godverdegodver.. had dus 2 weken geleden me teen gebroken, maar donderdag deed het al geen pijn meer en kon ik redelijk los gaan.. nu stoot ik hem vandaag weer bij de sportschool, istie weer dik en blauw enzo.. de tievus.. beter gaat dat effe weg voor zaterdag :thumbdown:

Ijsje d'r op doen ouwe! ;) En anders lekker hakken, want daar hoef je je tenen niet bij te gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 00:37 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
p-stylez schreef:

Ijsje d'r op doen ouwe! ;) En anders lekker hakken, want daar hoef je je tenen niet bij te gebruiken!

Geen Raketje hoor! Die zijn heilig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 09:59 

Donateur

p-stylez schreef:

Die ene teen die pijn doet, met tape aan een andere teen vastbinden.. hierdoor komt er minder druk op en herstelt het sneller :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 10:36 

Hardtraxxer

Ik had vorig jaar een zwaar gekneusde enkel.. gewoon intapen die handel en gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 10:40 

Hardtraxx Elite

Nog anderhalf dagje. Laat het maar komen! :yay:
Nog even deze KUT dag over leven en dan wordt het weer tijd om helemaal los te gaan.
Iemand nog wat informatie over hoeveel geld er minimaal door heen gaat :beer: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 10:47 

Donateur

mikeee schreef:
Nog anderhalf dagje. Laat het maar komen! :yay:
Nog even deze KUT dag over leven en dan wordt het weer tijd om helemaal los te gaan.
Iemand nog wat informatie over hoeveel geld er minimaal door heen gaat :beer: :corn:

Ligt eraan hoeveel je drinkt (eet) :D

muntjes zijn 2,50 ;) bier is 1 muntjes , flesje water 2 muntjes , raket ijsjes meestal half muntje :clap:

Flesjes water kunnen volgens mij gevuld worden in de wc ^^ maar ik weet niet zeker of dat nu ook kan.

Ik eet zelf niet op het feest (want dat lukt niet als je uit je dak ben) :lol: maar hotdogs ofso zijn meestal ook 1 muntje

Dus het ligt allemaal aan jezelf wat je uitgeef op het feest, ik geef meestal in totaal rond de 50 euro uit ;)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten