Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2010
Past

Qlimax 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Haha jawel daan, dat ga je dus wel doen. Tenminste tot een uur of 4 :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nja ik weet wat ik kan verwachten dus het kan straks alleen maar meevallen.
En buiten dat er zijn bepaalde methodes om je avond op te fleuren :whistle:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Haha true that! Dat scheelt een hoop.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik ga er vast wel heen, aangezien ik anders wss een avond niks te doen heb :P
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
p-stylez wrote:Wildstylez en JDX :drool: meer van dit soort nummertjes dan aub..

View on YouTube
Alleen de intro is leuk! rest van de track is te gay voor woorden!
Maar snap niet dat mensen showtek nog noemen aangezien die niet meer op Q-feesten draaien :')
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
PNXRMX wrote:Ik ga er vast wel heen, aangezien ik anders wss een avond niks te doen heb :P
Haha , ik ga maar naar qlimax omdat anders die avond toch niet weet wat doen :thumbsup: Heerlijk. :lol:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Wat zou ik hier toch graag aanwezig bij willen zijn.. :( , maar nog geen 18+ weet dat het riskeren het waard is en vast wel zal lukken zie er ook niet bepaald jong uit maar iemand mee krijgen die dit ook wilt proberen gaat hem nooit worden xd Zelfde geld voor Q-Base btw
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
KeepItStyle wrote:brennan heart, psychopunkz alpha twins, luna en technoboy(en waarschijnlijk dan ook tuneboy) zijn zo goed als zeker te noemen.
Die gast met die vette bril lijkt mij gewoon Davide Sonar, hoewel die de laatste tijd vrij zuigt en ik niet graag op Qlimax wil zien. DB&STF doen het ook goed de laatste tijd dus dat zullen wel die 2 rechtsbovenin zijn.
Die ene tussen Luna en Davide Sonar in heeft een beha, dus dat zal wel een vrouw (Stephanie zijn) en Zany lijkt mij ook vaste prik.
Als je daar geen Ruffian in ziet dan zou ik zeggen doe zelf een bril op :P Lijkt me ook vrij logisch.. Staat in t midden, en hij is MC die de avond 'leid'
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
TakkU wrote:
KeepItStyle wrote:brennan heart, psychopunkz alpha twins, luna en technoboy(en waarschijnlijk dan ook tuneboy) zijn zo goed als zeker te noemen.
Die gast met die vette bril lijkt mij gewoon Davide Sonar, hoewel die de laatste tijd vrij zuigt en ik niet graag op Qlimax wil zien. DB&STF doen het ook goed de laatste tijd dus dat zullen wel die 2 rechtsbovenin zijn.
Die ene tussen Luna en Davide Sonar in heeft een beha, dus dat zal wel een vrouw (Stephanie zijn) en Zany lijkt mij ook vaste prik.
Als je daar geen Ruffian in ziet dan zou ik zeggen doe zelf een bril op :P Lijkt me ook vrij logisch.. Staat in t midden, en hij is MC die de avond 'leid'
Maar toch staat hij ook ingepland voor een feest in Zwitserland. :whistle:
Donateur
last seen Mar 2017
Daar kunnen ze hem ook weer uitplannen.
Ruffian en Qlimax horen bij elkaar. 10 keer liever hem dan DV8 heel de avond.
A
93Wesley93 wrote:Wat zou ik hier toch graag aanwezig bij willen zijn.. :( , maar nog geen 18+ weet dat het riskeren het waard is en vast wel zal lukken zie er ook niet bepaald jong uit maar iemand mee krijgen die dit ook wilt proberen gaat hem nooit worden xd Zelfde geld voor Q-Base btw
Gewoon doen, doe ik ook. Als je eens wist wat voor babyfacen die ik ken vorig jaar binnen kwamen dan moet het mij ook lukken, en anders verkoop ik mn kaartje ter plekke
Donateur
last seen Mar 2017
Almighty wrote:
93Wesley93 wrote:Wat zou ik hier toch graag aanwezig bij willen zijn.. :( , maar nog geen 18+ weet dat het riskeren het waard is en vast wel zal lukken zie er ook niet bepaald jong uit maar iemand mee krijgen die dit ook wilt proberen gaat hem nooit worden xd Zelfde geld voor Q-Base btw
Gewoon doen, doe ik ook. Als je eens wist wat voor babyfacen die ik ken vorig jaar binnen kwamen dan moet het mij ook lukken, en anders verkoop ik mn kaartje ter plekke
Dat laatste kan al niet meer want je kaartje is dan al gescand en weggegooid.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Klopt, want na het scannen wordt je pas gecontroleerd, zie eigenlijk zelden mensen gecontroleerd worden. Alleen bij Defqon dit jaar deden ze een steekproef toen vroeg ik het ook, daar waren ze verplicht om 1 op de 10 te controleren, dus als minderjarigebabyface had je 90% kans om binnen te komen. :thumbup:
A
dawasiknie wrote:
Almighty wrote:
Dat laatste kan al niet meer want je kaartje is dan al gescand en weggegooid.
:/

Klopt, want na het scannen wordt je pas gecontroleerd, zie eigenlijk zelden mensen gecontroleerd worden. Alleen bij Defqon dit jaar deden ze een steekproef toen vroeg ik het ook, daar waren ze verplicht om 1 op de 10 te controleren, dus als minderjarigebabyface had je 90% kans om binnen te komen.
90% is genoeg voor mij, en het is toch rol/kruip afstand
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Zou wel heel graag willen, hopelijk kan ik aan een kaartje komen :P
D
als dat de line-up is dan is het een kut line-up
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
DarkSymphony wrote:als dat de line-up is dan is het een kut line-up
Klopt, en daarom zei ik op jouw line up in dat ene forum , Keep On Dreaming >.<
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Er is 1 groot voordeel aan dit feest verbonden, onwijs veel bekenden gaan dus dat is wel erg gezellig.

Ondanks de slechte line-up.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik denk niet dat de line-up slecht is.. kan bijna niet met een feest als dit.
Je kan denk ik rekenen op het beste.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Nandohs wrote:Ik denk niet dat de line-up slecht is.. kan bijna niet met een feest als dit.
De bekendsten zijn niet altijd de besten he.
Hardtraxxer
54 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Chukkels wrote:
TakkU wrote:
Maar toch staat hij ook ingepland voor een feest in Zwitserland. :whistle:
Wou ik net zeggen. of hij gaat met een raket.. :whistle:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 17 days ago
dawasiknie wrote:Daar kunnen ze hem ook weer uitplannen.
Maar toch begin ik te twijfelen... Ruffian weet denk ik al veeeel eerder dat of hij op Qlimax staat of niet dan dat wij dat weten. Waarom zou hij dan toch een boeking aangaan in Zwitserland? Of is het een soms een afleidinsmanouvre :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
tomb wrote:
Nandohs wrote:Ik denk niet dat de line-up slecht is.. kan bijna niet met een feest als dit.
De bekendsten zijn niet altijd de besten he.
Nee klopt, maar ik denk dat je bv eerder kan rekenen op DBSTF dan Second ID..
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
maarten1410 wrote:
Maar toch begin ik te twijfelen... Ruffian weet denk ik al veeeel eerder dat of hij op Qlimax staat of niet dan dat wij dat weten. Waarom zou hij dan toch een boeking aangaan in Zwitserland? Of is het een soms een afleidinsmanouvre :P
Hij staat ook al op een feest in NL gepland zie een paar pagina's eerder.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Kepro wrote:
maarten1410 wrote:
Hij staat ook al op een feest in NL gepland zie een paar pagina's eerder.
Zie je wel!

Zoals Peter ooit eens zei:

View on YouTube