Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DBSTF, Brennan Heart en Stephanie vind ik weinig aan. Zatox, Luna, Alpha 2 en Technoboy & Tuneboy zijn wel fucking bruut! En met namen als Evil Activities, Wildstylez en Second ID/Psyko Punkz kan ik ook wel goed leven op zich. Maar zoals ik al zei, ik wacht de definitieve bekendmaking van line-up, anthem etc nog wel even af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zal het anthem gaan maken? Brennan Heart zou goed kunnen, al ben ik daar natuurlijk geen voorstander van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Wie zal het anthem gaan maken? Brennan Heart zou goed kunnen, al ben ik daar natuurlijk geen voorstander van. :P

Brennan heart had vorig jaar de cd van Qlimax gemaakt, lijkt me niet dat hij nu dan de anthem mag maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien Chuckie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar zat eigenlijk iedereen ernaast. Intereseert me ook niet als het maar niet zon dom simpel anthempje word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Edwinn schreef:
Wie zal het anthem gaan maken? Brennan Heart zou goed kunnen, al ben ik daar natuurlijk geen voorstander van. :P

Brennan heart had vorig jaar de cd van Qlimax gemaakt, lijkt me niet dat hij nu dan de anthem mag maken

Of juist wel. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat hij de anthem mag maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Maar zoals ik al zei, ik wacht de definitieve bekendmaking van line-up, anthem etc nog wel even af.

Zal Q-dance de werkelijke line-up+anthem niet bekend maken na de voorverkoopdatum? Mensen kopen in deze situatie toch blind een kaartje (ook kapot veel mensen die alleen maar naar Qlimax gaan om de naam :sick: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yey! Het speculeren is begonnen! :corn: Kijken hoe creatief men gaat worden dit jaar :')
Maar ik meen te zien Pavo+The Prophet ipv DBSTF ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die dude in het midden is iig geen Brennan Heart; in het plaatje heeft die beste man in het midden geen inhammen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gozer in het midden lijkt meer op Wildstylez.. 2 linksboven lijken veel op Crypsis en Chain Reaction.
Die 4 boven Psyko Punkz/Showtek heb ik echt geen flauw idee van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez en JDX :drool: meer van dit soort nummertjes dan aub..

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 23:12 
 

Edwinn schreef:
Wie zal het anthem gaan maken? Brennan Heart zou goed kunnen, al ben ik daar natuurlijk geen voorstander van. :P

Ik zeg Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 00:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

qolossos schreef:
die dude in het midden is iig geen Brennan Heart; in het plaatje heeft die beste man in het midden geen inhammen :$


die man in het midden is Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel vet zijn als Psyko Punkz anthem zouden maken maar ik denk het niet..
Die in het midden doet me nu trouwens heel erg denken aan Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Davide Sonar staat er wel bij, is wel leuk altijd! Denk niet dat dit hem wordt, qlimax is me iets te show-gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Davide Sonar staat er wel bij, is wel leuk altijd! Denk niet dat dit hem wordt, qlimax is me iets te show-gericht.


Daar spreek je jezelf toch echt tegen. Davide Sonar wordt de hele tijd met je handen omhoog staan,
de tijd van Reactor/Beatz 4 U/Here We Go Again is allang voorbij. Davide Sonar past nu perfect bij Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Showey schreef:
Davide Sonar staat er wel bij, is wel leuk altijd! Denk niet dat dit hem wordt, qlimax is me iets te show-gericht.


Daar spreek je jezelf toch echt tegen. Davide Sonar wordt de hele tijd met je handen omhoog staan,
de tijd van Reactor/Beatz 4 U/Here We Go Again is allang voorbij. Davide Sonar past nu perfect bij Qlimax.

Heb je gelijk in, maar ik richt het meer op de shows tussen de sets door, van die 10min lang durende vuurspuwershows en wat ze allemaal nog meer verzinnen, één keer is leuk. Maar niet na iedere set.

Al die tracks die jij opnoemt zijn supervet, wordt ook tijd dat daar weer eens wat van terug komt, maar tracks als Natural/Believe kan ik ook wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Beter maandje wachten en Loudness gaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ComingHard!RealHard! schreef:
Dakpan schreef:
Beter maandje wachten en Loudness gaan. :D


Inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlimax wordt indd elk jaar steeds meer commercieel gerichter. Veel mensen die voor de show komen de hele tijd stil staan en alleen maar beetje filmen net als bij defqon, ik denk dat daardoor echte artiesten als B-front niet zijn uitgenodigd. Zelf hou ik wel van eens in de tijd so show feest. Maar ik ga indd liever, Fusion & Loudness dan Qlimax. Maar waarschijnlijk wordt het dit jaar alle 3 omdat een paar van me vrienden toch echt liever naar qlimax gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan echt niemand herkennen van dat plaatje :P

Ben er waarschijnlijk niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
Dakpan schreef:
Beter maandje wachten en Loudness gaan. :D


Inderdaad!

Dat doe ik dus hopelijk ook + FUSION natuurlijk :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brennan heart, psychopunkz alpha twins, luna en technoboy(en waarschijnlijk dan ook tuneboy) zijn zo goed als zeker te noemen.
Die gast met die vette bril lijkt mij gewoon Davide Sonar, hoewel die de laatste tijd vrij zuigt en ik niet graag op Qlimax wil zien. DB&STF doen het ook goed de laatste tijd dus dat zullen wel die 2 rechtsbovenin zijn.
Die ene tussen Luna en Davide Sonar in heeft een beha, dus dat zal wel een vrouw (Stephanie zijn) en Zany lijkt mij ook vaste prik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pfff echt iedereen van m'n vriendengroep gaat/wil gaan, zo voel ik me toch een beetje buitengesloten :P
Waarschijnlijk dat ik toch ga dan, ben wel zo sociaal en ik ga me heus niet ergeren heel de avond.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten