Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt veel reclame gemaakt op Facebook. Teken dat de kaartverkoop nog niet echt hard gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2019 10:17 
 
Hardtraxx Elite

PEPii schreef:
tommeh schreef:
Album Showcase Rejecta




Onwijs gaaf voor Rejecta. Na Hard Bass is mijn interesse in hem weer helemaal terug. Met zijn nieuwe platen op Hard Bass + Hardness heeft hij laten horen dat hij een eigen sound heeft die op dit moment gewoon enorm vet is. Onwijs benieuwd naar zijn liveset op Qapital!

Weer helemaal terug? :lol:
Die vent is net bezig man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2019 10:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
PEPii schreef:
tommeh schreef:
Album Showcase Rejecta




Onwijs gaaf voor Rejecta. Na Hard Bass is mijn interesse in hem weer helemaal terug. Met zijn nieuwe platen op Hard Bass + Hardness heeft hij laten horen dat hij een eigen sound heeft die op dit moment gewoon enorm vet is. Onwijs benieuwd naar zijn liveset op Qapital!

Weer helemaal terug? :lol:
Die vent is net bezig man.


Followed is voor het eerst op Qlimax 2017 gedraaid, is bijna vorige week inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2019 11:55 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Followed is voor het eerst op Qlimax 2017 gedraaid, is bijna vorige week inderdaad.

Vorige week was 2019 dus dat klopt niet volgens mij maar thanks voor het meedenken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2019 12:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Broken Balance schreef:
Followed is voor het eerst op Qlimax 2017 gedraaid, is bijna vorige week inderdaad.

Vorige week was 2019 dus dat klopt niet volgens mij maar thanks voor het meedenken :thumbsup:


Is goed knullegie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2019 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
PEPii schreef:
tommeh schreef:
Album Showcase Rejecta




Onwijs gaaf voor Rejecta. Na Hard Bass is mijn interesse in hem weer helemaal terug. Met zijn nieuwe platen op Hard Bass + Hardness heeft hij laten horen dat hij een eigen sound heeft die op dit moment gewoon enorm vet is. Onwijs benieuwd naar zijn liveset op Qapital!

Weer helemaal terug? :lol:
Die vent is net bezig man.


Haha goed bezig pik, volgens mij snap je mij niet helemaal. Had het gewoon effe een tijdje wat minder op Rejecta, kan toch? Beetje onzinnig antwoord van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2019 22:20 
 
Hardtraxx Elite

PEPii schreef:
Haha goed bezig pik, volgens mij snap je mij niet helemaal. Had het gewoon effe een tijdje wat minder op Rejecta, kan toch? Beetje onzinnig antwoord van je.

Heeft ook pas 5 releases gehad maar maakt verder niet uit hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 00:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
PEPii schreef:
Haha goed bezig pik, volgens mij snap je mij niet helemaal. Had het gewoon effe een tijdje wat minder op Rejecta, kan toch? Beetje onzinnig antwoord van je.

Heeft ook pas 5 releases gehad maar maakt verder niet uit hoor


Nou, wellicht vond hij de laatste releases niet leuk.

Jezus gast, ga je druk maken om je eigen mening of zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 10:56 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
PEPii schreef:
Haha goed bezig pik, volgens mij snap je mij niet helemaal. Had het gewoon effe een tijdje wat minder op Rejecta, kan toch? Beetje onzinnig antwoord van je.

Heeft ook pas 5 releases gehad maar maakt verder niet uit hoor


Nou, wellicht vond hij de laatste releases niet leuk.

Jezus gast, ga je druk maken om je eigen mening of zo :lol:

Zegt iemand die letterlijk op al mijn berichten iets te zeuren heeft. :thumbsup:
Plus volgens mij is dit een forum ff lekker janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Zegt iemand die letterlijk op al mijn berichten iets te zeuren heeft. :thumbsup:


Pot & Ketel

Millard Fillmore schreef:
Plus volgens mij is dit een forum ff lekker janken.


Lekker janken doe je zeker. Ik denk dat de definitie van discussiëren je even verloren gaat in afzeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
PEPii schreef:
Haha goed bezig pik, volgens mij snap je mij niet helemaal. Had het gewoon effe een tijdje wat minder op Rejecta, kan toch? Beetje onzinnig antwoord van je.

Heeft ook pas 5 releases gehad maar maakt verder niet uit hoor


Ja 5 officiële releases misschien. Maar Rejecta heeft wel meer ongereleasede platen klaarliggen, en juist die platen spreken me weer aan. En dan noem ik een Hardness, Fabric of the Universe en de collab met E-Force. Hoop dat het nu duidelijk is voor je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 11:59 
 
Hardtraxx Newbie

Qapital is altijd een zekerheidje voor mij :love: Er wordt altijd lekker gedraaid en het is in Noord-Holland dus die kan ik niet missen :worship: Nu al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2019 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


leuk interview :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 00:04 
 
Hardtraxxer

Kan altijd wel genieten van hun enthousiasme :P
Denk dat dit ook de set is waar ik t meest naar uit kijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgensmij loopt de kaartverkoop niet zo super goed, wordt aardig wat reclame gemaakt.
Naja meer ruimte voor ons :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 12:58 
 
Hardtraxxer

JB12394 schreef:
Volgensmij loopt de kaartverkoop niet zo super goed, wordt aardig wat reclame gemaakt.
Naja meer ruimte voor ons :thumbsup:


Viel mij inderdaad ook al op, net als bij XQ Tweekaz. Klopt ook wel als je naar het FB evenement kijkt, zoals het er nu voorstaat gaan er ruim 5k, terwijl het afgelopen jaren tussen de 9k en 10k waren. Natuurlijk duurt het nog een paar weken en geeft niet iedereen aan te gaan maar dit is wel een enorm verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
JB12394 schreef:
Volgensmij loopt de kaartverkoop niet zo super goed, wordt aardig wat reclame gemaakt.
Naja meer ruimte voor ons :thumbsup:


Viel mij inderdaad ook al op, net als bij XQ Tweekaz. Klopt ook wel als je naar het FB evenement kijkt, zoals het er nu voorstaat gaan er ruim 5k, terwijl het afgelopen jaren tussen de 9k en 10k waren. Natuurlijk duurt het nog een paar weken en geeft niet iedereen aan te gaan maar dit is wel een enorm verschil.


Hopen dat dat zo blijft dan, meer ruimte is inderdaad altijd wel prettig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou niet verkeerd zijn, beetje de ruimte! Snap de twijfel bij velen ook wel: een nachtfeest (wat niet al te populair meer is) + Rebirth de week erop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 23:14 
 
Hardtraxxer

Rebirth is volgens mij altijd al de week erop geweest, en zijn nachtfeesten dan echt zo minder populair geworden? De wat ouder wordende liefhebber heeft dan misschien wel liever een dagfeest maar de meesten vinden een nachtfeest volgens mij nog steeds geen probleem. Twijfel zelf ook nog, maar dat heeft meer te maken dat ik misschien MoH een keer een kans wil geven, al neig ik wel meer naar Qapital de laatste weken aangezien ook de wat mindere namen recent wel aardige tracks hebben uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2019 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of omdat je voor de helft van de prijs een feest met vrijwel dezelfde lineup kan pakken. En er zijn al zoveel feesten met een vergelijkbare lineup in Nederland...

Daarnaast heb ik zelf een beetje het gevoel dat de populariteit van raw enigszins aan het afnemen is, of iig dat het niet meer zo groot is als 2/3 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Rebirth is volgens mij altijd al de week erop geweest, en zijn nachtfeesten dan echt zo minder populair geworden? De wat ouder wordende liefhebber heeft dan misschien wel liever een dagfeest maar de meesten vinden een nachtfeest volgens mij nog steeds geen probleem. Twijfel zelf ook nog, maar dat heeft meer te maken dat ik misschien MoH een keer een kans wil geven, al neig ik wel meer naar Qapital de laatste weken aangezien ook de wat mindere namen recent wel aardige tracks hebben uitgebracht.


Niet mee eens, bij mijn vriendengroep is bijna niemand meer enthousiast te krijgen voor een nachtfeest. Dus in mijn omgeving merk ik wel een verschuiving, zeker nu bijvoorbeeld een Shockerz Events met feesten overdag komt. Daarnaast staan de meeste namen de week erop gewoon op Rebirth, iets wat ook mee kan spelen. Vind overigens wel dat Qdance goed bezig is, interviews met artiesten en nieuwe tracks van artiesten die op Qapital draaien op de EP te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

@Pepii je bent het er dus juist mee eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Daarnaast heb ik zelf een beetje het gevoel dat de populariteit van raw enigszins aan het afnemen is, of iig dat het niet meer zo groot is als 2/3 jaar geleden.


Komt denk ik door het 13 in een dozijn verhaal. 2/3 jaar geleden was die nieuwe beweging in de raw met gated en high pitched kicks nog nieuw, nu begint het allemaal op elkaar te lijken (Ja, gated bestond al veel langer, maar 2/3 jaar geleden werd dat ook even enorm populair door bijvoorbeeld een Delete die vaker mainstage op grotere podia kreeg). Veel artiesten gaan hierdoor ook weer terug op de wat melodieuzere raw met distorted kicks, alleen die waren er voor die nieuwe beweging ook al. Raw is wat mij betreft ook een beetje op een dood punt gekomen, met uitzonderingen daar gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
@Pepii je bent het er dus juist mee eens :P


Oeps :whistle: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 03:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt mn eerste grootste indoor feest ooit, tis echt huge.
Ben zeer benieuwd... Ga met iemand die überhaupt nog nooit naar een feest is gegaan, wordt nog wat! :oh: :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten