Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
De wat ouder wordende liefhebber heeft dan misschien wel liever een dagfeest


Graag niet alle 'ouder wordende liefhebbers' over één kam scheren :cool:

Ik vind dagfeesten onzin en hoop dat die trend gauw weer overwaait. Als je moeite met nachtfeesten hebt zijn er genoeg festivals het halve jaar door waarbij je lekker op tijd weer in je bed kan liggen (wat volgens mij bij een hoop 'jongere' liefhebbers toch ook wel belangrijk is, want ik heb niet het idee dat bij dagfeesten de gemiddelde leeftijd hoger ligt). Kortom een paar overdagfeesten vooruit, maar laten we het wel daarbij laten alsjeblieft. Nachtfeesten hebben iets magisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach ja, laat ik maar het hele halfjaar dan geen feesten pakken omdat ik graag om 3 uur in mijn bed lig ipv 10 uur en zodoende nog wat aan de volgende dag heb in plaats van de rest van mijn hele weekend kapot zijn. Niet alsof ik maandag nog een werkweek moet starten.

Nachtfeesten hebben wat bij specifieke concepten, zo lenen industrial techno feesten zich veel meer voor iets in de nacht in een loods, maar dagfeesten zijn in meerdere opzichten beter voor je (ritme e.d.). Wat boeit het nou of het nacht of dag is bij een indoor feest? Je staat in een gebouw waar je het verschil tussen dag en nacht niet ziet, waar komt dat magische van de nacht dan vandaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij nachtfeesten ben ik misschien wel mn zondag kwijt, maar ben ik zaterdag overdag veel productiever.

Bij feesten overdag, ben ik vaak ook pas diep in de nacht thuis, dat ik alsnog de halve zondag op mn nest dood lig te wezen, maar ben ik ook nog eens mn zaterdag kwijt.

Maandag ben ik meestal sws weer fit, dag of nachtfeest maakt me in dat opzicht niet uit.

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 12:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Bij nachtfeesten ben ik misschien wel mn zondag kwijt, maar ben ik zaterdag overdag veel productiever.

Bij feesten overdag, ben ik vaak ook pas diep in de nacht thuis, dat ik alsnog de halve zondag op mn nest dood lig te wezen, maar ben ik ook nog eens mn zaterdag kwijt.

Maandag ben ik meestal sws weer fit, dag of nachtfeest maakt me in dat opzicht niet uit.

-.-


Afwisseling is ook het mooiste, het zou juist mooi zijn als er een mix van beiden is. Eveneens een mix van nachtfestivals en dagfestivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ach ja, laat ik maar het hele halfjaar dan geen feesten pakken omdat ik graag om 3 uur in mijn bed lig ipv 10 uur en zodoende nog wat aan de volgende dag heb in plaats van de rest van mijn hele weekend kapot zijn. Niet alsof ik maandag nog een werkweek moet starten.


Bij je stelling maak je zelf de keuze om een half jaar geen nachtfeesten te pakken, omdat je niet te laat in bed wil liggen. Zou de keuze niet moeten gaan over of het feest (sfeer/lineup/etc) je gaaf lijkt om heen te gaan? Als je trouwens maandag nog zo brak bent zijn er ook een paar opties: wat rustiger feesten, betere conditie krijgen, maandag vrij nemen :P

Broken Balance schreef:
Nachtfeesten hebben wat bij specifieke concepten, zo lenen industrial techno feesten zich veel meer voor iets in de nacht in een loods, maar dagfeesten zijn in meerdere opzichten beter voor je (ritme e.d.). Wat boeit het nou of het nacht of dag is bij een indoor feest? Je staat in een gebouw waar je het verschil tussen dag en nacht niet ziet, waar komt dat magische van de nacht dan vandaan..


Vind ik niet, naast het feit dat een hoop locaties gewoon ramen hebben, heeft de reis van te voren en erna ook iets bijzonders. Maarja misschien ben ik daarin ook wel weer ouderwets ^^

Broken Balance schreef:
Afwisseling is ook het mooiste, het zou juist mooi zijn als er een mix van beiden is. Eveneens een mix van nachtfestivals en dagfestivals.


Meer nachtfestivals (in NL) zou wel echt mooi zijn ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Meer nachtfestivals (in NL) zou wel echt mooi zijn ja!


Zeker, maar door de geluidslimieten e.d. denk ik niet dat je iets als Q-Base in NL kan verwachten. Voor zover ik weet is Ground Zero het enige nachtfestival in de hardere stijlen in NL?

Maar goed, het overgrote deel van de feesten in Nederland is nogsteeds s'nachts. Het enige voordeel dat ik heb aan nachtfeesten is dat ik niet per se hoef vrij te vragen. Daar houdt het op voor mij persoonlijk.

Ik hecht niet zo veel waarde aan de nacht bij feesten, meer aan praktische dingen zoals slaap, vervoer e.d.
Het feest zelf wordt er bij mij persoonlijk niet beter/slechter op of het nou dag of nacht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2019 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer je op de zaterdag niks te doen hebt, kan het soms best lang wachten zijn tot het nachtfeest is begint xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Dit wordt mn eerste grootste indoor feest ooit, tis echt huge.
Ben zeer benieuwd... Ga met iemand die überhaupt nog nooit naar een feest is gegaan, wordt nog wat! :oh: :D


Kan je wel adviseren om even een paar goede oordoppen (met vlakke demping) aan te schaffen, geluid kan er soms echt allejezus hard staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete, Dsturb, Phuture Noize en Regain & Rooler 45 minuten :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een aids tafel voor zaal 1 zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 18:22 
 
Hardtraxxer

Sinds wanneer beginnen ze 22:30 ipv 22:00...
Als ze gewoon 22:00 beginnen heb je kwartiertje Regain en Rooler en Delete erbij.

Wel leuk voor de mensen die van spoontech houden dat t aansluit met Delete :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2019 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima tafeltje. Jammer dat ik Phuture Noize ga missen omdat ik toch zeker weten wel naar Vyral ga. Gelukkig zie ik PN het weekend erop op Rebirth weer. Delete na de jongens van Spoontech is heel fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2019 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik weer eens een feestje heb gepakt, moet xq holland zijn geweest. Hopen een goedkope ticket te scoren op ticketswap.
Lekker zonder verwachtingen er heen en nergens druk om maken, moet goedkomen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Lang geleden dat ik weer eens een feestje heb gepakt, moet xq holland zijn geweest. Hopen een goedkope ticket te scoren op ticketswap.


Zo lang geleden dat je naar een feest bent geweest en dan alsnog hopen op een goedkoop kaartje? Tattas gonna tatta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 10:53 
 
Hardtraxx Elite

fflkkr schreef:
paperclip schreef:
Lang geleden dat ik weer eens een feestje heb gepakt, moet xq holland zijn geweest. Hopen een goedkope ticket te scoren op ticketswap.


Zo lang geleden dat je naar een feest bent geweest en dan alsnog hopen op een goedkoop kaartje? Tattas gonna tatta.

Inderdaad, beter meer geld betalen als het ook goedkoper kan. Is goed man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 10:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
paperclip schreef:
Lang geleden dat ik weer eens een feestje heb gepakt, moet xq holland zijn geweest. Hopen een goedkope ticket te scoren op ticketswap.


Zo lang geleden dat je naar een feest bent geweest en dan alsnog hopen op een goedkoop kaartje? Tattas gonna tatta.


Wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vermoed een generatiekloof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
paperclip schreef:
Lang geleden dat ik weer eens een feestje heb gepakt, moet xq holland zijn geweest. Hopen een goedkope ticket te scoren op ticketswap.


Zo lang geleden dat je naar een feest bent geweest en dan alsnog hopen op een goedkoop kaartje? Tattas gonna tatta.

:huh: :lol:

Dus moet ik de volle mep maar betalen omdat jij vind dat het moet na een lange 'pauze'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
fflkkr schreef:
paperclip schreef:
Lang geleden dat ik weer eens een feestje heb gepakt, moet xq holland zijn geweest. Hopen een goedkope ticket te scoren op ticketswap.


Zo lang geleden dat je naar een feest bent geweest en dan alsnog hopen op een goedkoop kaartje? Tattas gonna tatta.

:huh: :lol:

Dus moet ik de volle mep maar betalen omdat jij vind dat het moet na een lange 'pauze'?


Nee bedoelde meer dat het toch niet zo erg is om de volle mep te betalen als je maar eens in de zo veel tijd naar een feest gaat? Ik leef er dan altijd meer naar toe dus vind het dan niet erg om ook wat meer te betalen. Maar een goedkoper kaartje is ook niet verkeerd, dat snap ik ook wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg hier wel zin in, voor het eerst in lange tijd gaan we weer eens lekker met 2e (ik+vriendin) op stap, ipv de hele groep. 2e zaal in ziggo vindt ik altijd beetje karig voor de toegang die ik betaal. Dus ik denk alleen even stuk mind dimension in zaal 2 mee pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Nee bedoelde meer dat het toch niet zo erg is om de volle mep te betalen als je maar eens in de zo veel tijd naar een feest gaat? Ik leef er dan altijd meer naar toe dus vind het dan niet erg om ook wat meer te betalen. Maar een goedkoper kaartje is ook niet verkeerd, dat snap ik ook wel :lol:

Dan slaat jou opmerking kant nog wal, maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Dit wordt mn eerste grootste indoor feest ooit, tis echt huge.
Ben zeer benieuwd... Ga met iemand die überhaupt nog nooit naar een feest is gegaan, wordt nog wat! :oh: :D


Cool. Veel plezier :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Dit wordt mn eerste grootste indoor feest ooit, tis echt huge.
Ben zeer benieuwd... Ga met iemand die überhaupt nog nooit naar een feest is gegaan, wordt nog wat! :oh: :D


feesten/masters-of-hardcore-vault-of-violence-30-03-2019-brabanthallen-den-bosch-t65750-25.html#p1876570

Oh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2019 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Lnka schreef:
Dit wordt mn eerste grootste indoor feest ooit, tis echt huge.
Ben zeer benieuwd... Ga met iemand die überhaupt nog nooit naar een feest is gegaan, wordt nog wat! :oh: :D


feesten/masters-of-hardcore-vault-of-violence-30-03-2019-brabanthallen-den-bosch-t65750-25.html#p1876570

Oh


Not sure if.........
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten