Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
leuk voor het handje vol mensen die het leuk vinden maar dit trekt natuurlijk niet echt publiek.. Vreemde keus van Q, wel vet voor Spoontech tho :whistle: :)

Ik denk dat je je hier nog aardig in vergist. Spoontech is juist heel populair de laatste tijd bij een steeds groter publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begrijp dat Spoontech over het algemeen een redelijk eigen sound heeft, maar toch vraag ik me af waar iedereen die roept 'ik heb niks met Spoontech' op doelt t.o.v. deze line-up.

50% van die line-up heeft nog amper op feesten gestaan? Sommigen hebben zelfs amper een plaat uitgebracht? Stratos, Reaperz, Vyral en in mindere mate Genox, Infirium en D-Verze zijn namen die je niet elke week ziet. Laat je eens verrassen.

Als Spoontech nu definitief een groter/breder publiek wil gaan aanspreken dan is Qapital een uitstekende start natuurlijk, je moet ergens beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Ik begrijp dat Spoontech over het algemeen een redelijk eigen sound heeft


Dit dus, daarnaast luister ik zo nu en dan nummers van bovengenoemde artiesten en het doet me nog steeds vrij weinig. Smaken verschillen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien gaan deze nieuwe artiesten die sound wel 'verbreden'. ;)
En tussen één nummertje op Spotify of een (live)set van een uur zit nogal een verschil.

Maar goed, een ieder zijn motivatie/ mening natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Spoontech :loving:

Ga ik toch eindelijk een keer naar Qapital.

Q, tweekacore is jullie vergeven bij deze :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele verrasende, maar sterke line up! Hulde voor Qdance! Totaal verrast door de Spoontech hosting :worship:
Daarnaast in Area 1 ook lekkere line up met Phuture Noize, Adaro & MYST, Delete, D-Sturb, Regain & Rooler en Requiem Live.

Sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik denk dat je je hier nog aardig in vergist. Spoontech is juist heel populair de laatste tijd bij een steeds groter publiek.

Stoux schreef:
Als Spoontech nu definitief een groter/breder publiek wil gaan aanspreken dan is Qapital een uitstekende start natuurlijk, je moet ergens beginnen.

:yes:

Nog geen enkele keer Qapital geweest, maar zeker een grote optie nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 18:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
leuk voor het handje vol mensen die het leuk vinden maar dit trekt natuurlijk niet echt publiek.. Vreemde keus van Q, wel vet voor Spoontech tho :whistle: :)


Hoe vol de hangar op Q-Base stond zegt genoeg, dat vult makkelijk de 2e zaal van de Ziggo.

Heel vet voor Spoontech alleen door het skere geluid in de tweede zaal, de line-up van zaal een en het feit dat Q altijd veel te veel kaarten verkoopt bij een Ziggo evenement waardoor het moeilijk druk is doet mij dit skippen iig.

Hoop dat ze snel meer boekingen in NL krijgen als label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer vet voor Spoontech, maar gaat hem toch niet worden vrees ik.

Uiteindelijk betaal je altijd de volle pot van zo'n massa feest om in een klein zaaltje hele avond met wat fanatiekelingen eindelijk nog eens samen naar Spoontech te kunnen luisteren.
Versta me niet verkeerd, Q-Base was goud (L)

Maar daarbij is de line-up van zaal 1 zéér matig en nacht feesten over het algemeen zijn kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe gruwelijk vet ik het ook vind, helemaal voor de mannen (en Jamie ;)) van het label, laat ik deze denk ik toch aan me voorbij gaan. €70,- betalen om nagenoeg de gehele nacht in de tweede zaal te bivakkeren gaat me iets te ver. Wel ontzettend jammer want had het wel heel erg graag willen meemaken naast die drie gruwelijk toffe feesten in de Rodenburg en de hostings op Fatality & Q-Base (stiekem kun je Defqon.1 2016 hier ook wel een beetje onder scharen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt mijn eerste keer Qapital. Nog nooit naar een event geweest waar alleen maar Raw wordt gedraaid de hele nacht. Heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken aangezien ik me overal wel goed vermaak. Vooral de namen Delete, Phuture noize, Mind Dimension Live en D-Sturb zijn erg fijn :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Zeer vet voor Spoontech, maar gaat hem toch niet worden vrees ik.

Uiteindelijk betaal je altijd de volle pot van zo'n massa feest om in een klein zaaltje hele avond met wat fanatiekelingen eindelijk nog eens samen naar Spoontech te kunnen luisteren.
Versta me niet verkeerd, Q-Base was goud (L)

Maar daarbij is de line-up van zaal 1 zéér matig en nacht feesten over het algemeen zijn kut.

Eens. Amsterdam is bovendien ook nog eens een pokke eind rijden.

Vind het persoonlijk een beetje jammer dat ze het label zo hard aan de man proberen te brengen. Zoals het nu is vind ik het eigenlijk helemaal prima. Gezellige bende. Ik begrijp het natuurlijk wel allemaal, artiesten willen ook hun brood verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de drukte vorig jaar echt heel erg meevallen hoor. Had zat ruimte. Area 2 daarentegen was niet te doen tijdens Mind Dimension toen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vond de drukte vorig jaar echt heel erg meevallen hoor. Had zat ruimte. Area 2 daarentegen was niet te doen tijdens Mind Dimension toen...

Zaal 1 was inderdaad perfect vorig jaar, meer dan voldoende ruimte om los te gaan.
MD in zaal 2 was niet te doen nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 21:17 
 
Hardtraxx Addict

Adaro & MYST, Phuture Noize, Delete, Rejecta en D-Sturb zijn erg leuke namen. Wel weer heel jammer van Malice en Radical :/ En heb eigenlijk ook niks met spoontech. Wil er graag nog een keer heen, maar denk dat ik hem nog een jaar oversla, ook ivm tentamens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super nice voor Spoontech inderdaad, maar zoals al eerder genoemd is €70 iets te veel van het goede om de hele nacht in zaal 2 te staan. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

Punt is, een avondje met alle spoontech artiesten op 1 stage is gewoon zeldzaam. Volgens mij hebben ze er 1 per jaar momenteel. Het is onduidelijk waar en wanneer ik weer een kans heb om alle artiesten van het label te aanschouwen. Moet je natuurlijk voor jezelf afwegen of dat +-70 waard is. Ik heb mijn keuze in ieder geval al gemaakt. Ik hoop toch wel op een mooi aantal HT'ers dat wordt opgetrommeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 09:56 
 
Hardtraxx Newbie

Toch mis ik nog wel namen voor de Spoontech stage die t afmaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog geen enkele editie gemist, dus ongetwijfeld wel weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig. Afgelopen drie edities ontzettend goed vermaakt hier. + oompje op de main en Spoontech tweede zaal (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog nooit naar Qapital geweest, met de Spoontech hosting gaat dit de eerste keer worden denk ik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe snel verkoopt dit gewoonlijk uit, moet ik klaar gaan zitten zaterdag? Normaal zou je mij hier niet vinden maar met Spoontech wil ik wel eens gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Hoe snel verkoopt dit gewoonlijk uit, moet ik klaar gaan zitten zaterdag? Normaal zou je mij hier niet vinden maar met Spoontech wil ik wel eens gaan.


Neuh je hebt zat tijd. Dit jaar heb ik ook niet direct mn kaartje gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket binnen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Make that the two of us.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten