Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 00:35 
 
Hardtraxx Addict

Bass staat iets te hard. Of ligt dat aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 08:17 
 
Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:
Bass staat iets te hard. Of ligt dat aan mij?


Ik vond het heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 11:08 
 
Hardtraxx Addict

Nu al een aantal filmpjes gezien, maar vind de stage wat karig in vergelijking met vorig jaar. Ben er dan ook niet geweest, maar hoe vond de rest dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Nu al een aantal filmpjes gezien, maar vind de stage wat karig in vergelijking met vorig jaar. Ben er dan ook niet geweest, maar hoe vond de rest dit?

Dit was ook het eerste dat mij opviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Nu al een aantal filmpjes gezien, maar vind de stage wat karig in vergelijking met vorig jaar. Ben er dan ook niet geweest, maar hoe vond de rest dit?


Stage van vorig jaar met de brug is ook moeilijk te overtreffen, maar deze was inderdaad magertjes opgezet. Vooral qua showelementen en lichten was t minder indrukwekkend, t was allemaal vrij statisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Prijs: €00,00


Da's niet bepaald een Qapitaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Prijs: €00,00


Da's niet bepaald een Qapitaal!

Heb je nu echt vier maanden na aanmaken van het topic nog effe de openingspost gecheckt nadat je deze grap in RSU gemaakt zag worden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Prijs: €00,00


Da's niet bepaald een Qapitaal!

Heb je nu echt vier maanden na aanmaken van het topic nog effe de openingspost gecheckt nadat je deze grap in RSU gemaakt zag worden? :P


Huh, nee? Ik ben geen lid van RSU, was er serieus niet van bewust dat deze grap al gemaakt was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Q, bedankt dat jullie spoontech de kans hebben gegeven om een zaal te hosten tijdens jullie main indoor raw event.

Als je het mij vraagt is het een succesvolle avond geweest.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het met de drukte in zaal 2? Ik hoop echt dat dit de stap is naar iets meer spoontech op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 17:24 
 
Hardtraxxer

Bij Mind Dimension & The Purge was het niet leuk meer qua drukte. De overige setjes was het goed gevuld. Maar prima de ruimte om te bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik tijdens The Purge na een paar minuten toch een plekje had gevonden waar ik wat lebensraum had. Heel gaaf om te zien dat zaal 2 eigenlijk vanaf het eerste moment goed vol stond. Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van de eerste namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 17:39 
 
Hardtraxx Elite

Mooi om te lezen dat zaal 2 zo’n succes was, dik verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer vermaakt de hele nacht in zaal 1 en 2. Al met al een ruime voldoende :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
TheUnnamed schreef:
Bass staat iets te hard. Of ligt dat aan mij?


Ik vond het heerlijk!


Was wel goed. Eerdere jaren was geluid slechter dan nu

Rejecta de set van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker ingekomen met wat plaatjes van MYST, om vervolgens al snel de zoektocht naar Area 2 in gang te zetten. Aangekomen bij D-Verze vs. Infirium. Lekkere set, maar wat daarna kwam was echt ongekend. Vyral die opent met One Blade, Dreams or Memories en ook nog Methodical meepakt :worship: Wat een set zette die man neer zeg, met afstand het beste setje van de avond. De remix van Epiloque kwam er ook enorm lekker doorheen zeg :drool: Alleen maar lopen genieten tijdens deze set, niet eens doorgehad dat ie Black Hole was vergeten.

Daarna even naar Rebelion, nieuwe platen van hun zijn echt weer goed, stukken beter dan dat Empire gedoe. Vervolgens tegen het einde van Genox weer in zaal 2 beland, wat me ook prima beviel, om vervolgens alles eruit te klaplongen bij Mind Dimension Live. Nondeknetter wat ging dat hard zeg, niet normaal. The Purge ook prima setje, maar toen was het naar mijn idee iets te druk. Wat een sfeer hing er ook tijdens die laatste twee sets op Area 2, heerlijk die Spoontechsfeer, die ik voor Mind Dimension en The Purge redelijk mistte...

Delete was ook prima, zoals we van hem gewend zijn. Heerlijk dat ie Inhuman 2.0 erbij pakte. Vervolgens kon mijn lichaam het niet echt meer aan om in de zaal te blijven staan, dus de laatste twee acts vanaf de tribune gezien. Ben totaal geen fan van Malice, maar die Death Destruction Edit klonk toch wel heeeel lekker hoor!

Enorm vet feest, stagedesign was weer eens kapot ziek, eigenlijk alleen maar vette setjes gehoord, geluid stond perfect, drukte viel echt reuze mee, niks te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij de 3e keer Qapital, toch wel de minste editie.

- Stage en show was echt heel matig, niet eens Q-dance waardig?
- Alle setjes waren prima maar zat geen enkele uitschieter tussen
- Delete was wel heel vet maar heb hem beter gezien

Geluid was wel weer dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb echt genoten! Super feest, lekkere setjes en goed geluid! Jammer dat de stage wat tegen viel als je kijkt naar de vorige edities, had wat meer lasers verwacht :)

Rejecta draaide heerlijk en ook Phuture Noize was weer dik! Delete vond ik juist ietjes minder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
- Stage en show was echt heel matig, niet eens Q-dance waardig?


Ik vond het eerlijk gezegd super vet met die trippy paal in het midden. De stage was inderdaad niet zo vet als die brug vorig jaar, maar ik had ook niet verwacht dat ze dat zouden overtreffen of zelfs zouden evenaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook overtuigt dat ze lasers aan de stage in het midden moeten hangen inplaats rondom. Volgens mij dan je kan echt gave effecten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Stinson schreef:
Ik ben ook overtuigt dat ze lasers aan de stage in het midden moeten hangen inplaats rondom. Volgens mij dan je kan echt gave effecten maken.


Je moet ze in het middenhangen en aan de zijkanten discoballen die ze ver1000voudigen :bomb: (ala Sensation Black)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Binnengekomen tijdens Adaro & MYST, waar mij de nieuwe platen Take Me Away en The Unlimited Power het beste zijn bijgebleven. Heerlijke nieuwe platen van MYST. Daarna kwam Rejecta zijn album showcase, echt hulde voor deze jongen. Wat een album heeft hij neergezet :worship: Phuture Noize draaide vervolgens een prima setje, met Shallow Waters, Paranoid en Quickshot als verrassende platen. Daarna D-Sturb die ook een dikke set draaide met platen als Strive for Domination, Sound of the Thunder (D-Sturb Remix) en Once Again (Hard Bass Edit). Toen was het tijd voor de anthemmakers, Rebelion, zij kwamen met twee nieuwe platen en een Bring it On edit. Set stak goed in elkaar en het tempo lag vanaf begin af aan hoog door platen als Rampage en On The Run. Na 35 minuten Rebelion, ben ik met een paar vrienden naar zaal 2 te gaan voor Mind Dimension Live. Bij binnenkomst was Genox nog aan het draaien en stond het zaaltje al goed vol. Nog net Inhuman 2.0 en No Surrender meegepakt. Na wat geduw en getrek wel een mooi plekje weten te vinden vooraan voor Mind Dimension. Manmanman dit was de set van de nacht :worship: Een halfuur maximaal lopen klaplongen op die ontiegelijk dikke set. Daarna nog stukje The Purge meegepakt om vervolgens weer naar zaal 1 te gaan voor Delete. Die draaide een dikke set met op het laatst drie VIP edits :surrender:
Ook heel vet dat Genox op het podium mocht komen om Inhuman 2.0 te draaien. Daarna kwam voor mij één van de verrassendste b2b van de laatste tijd: Regain & Rooler. Ik vond dat hun stijlen echt prima in elkaar overliepen en dat samen met de energie die ze beiden uitstralen achter de decks werd dit toch wel één van mijn favoriete setjes van de nacht. Dikke plus voor Rooler voor het draaien van de Extinguish live edit, wat een plaat!! En die tweede kick van Street Crowd Reaction ging ook helemaal nergens over, zo onwijs hard! En toen kwam de set die van mij niet had gehoeven: Malice live. Ik werd letterlijk chagerijnig van al die kassakicks die me om de oren vlogen. De enige plaat die me onwijs verrasste was Death Destruction edit, wat klapte die erop zeg :surrender: Maar na een tijdje had ik genoeg gehad en ben ik vroegtijdig naar de kluis gegaan. Ondanks deze afsluiting heb ik een geweldige editie gehad van Qapital. Eigenlijk op Malice na geen slechte setjes gehoord. Enige minpunten vond ik de onwijs vervelende stroboscopen in zaal 2 en het geluid op de main op sommige momenten, iets teveel bass imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook lekker staan klaplongen met de boys :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
- Stage en show was echt heel matig, niet eens Q-dance waardig?


Kwam toevallig net een filmpje tegen die dit duidelijk maakt:

https://streamable.com/dca7t

Show zoog me er totaal niet in, op vette drops en alles gebeurde er gewoon niks, slechte timing niet goed op de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Stinson schreef:
- Stage en show was echt heel matig, niet eens Q-dance waardig?


Kwam toevallig net een filmpje tegen die dit duidelijk maakt:

https://streamable.com/dca7t

Show zoog me er totaal niet in, op vette drops en alles gebeurde er gewoon niks, slechte timing niet goed op de muziek.


Zolang je die bas maar voel toch!

Nee helemaal eens, als dit shot tekenend is voor de avond dan is het wel aardig gênant ja.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten