Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaal niet van de lange verslagen, maar het is tweede paasdag en heb niets te doen. Lang geleden dat ik zo van een feestje heb genoten.

Rond elf uur binnen en Clockartz dus gemist. Voor het eerst die nieuwe Phuture Noize tracks live gehoord. Genieten. Tof dat 'ie The Preacher draaide. Wat hierboven werd gezegd over de B-Front set, ervoer ik tijdens Deetox. Weet niet of het door de breaks of de nieuwe tracks kwam, maar het viel behoorlijk dood waar ik stond.

Alleen voor Mind Dimension naar de tweede zaal geweest. Was daar een stuk drukker dan vorig jaar, wat een goed teken is. Fijn sfeertje. Last Resort draaien en afsluiten met een paar dikke industrial platen, zo moet dat. :thumbsup:

Delete VIP was zoals verwacht de set van de avond. Ziekste was hardstyle te bieden heeft imo. Aantal VIP's die ik niet zag aankomen: Eternal, G.I.R., Chainsaw, Always Angry. Lang geleden dat ik zo hard ben losgegaan.

Met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd, wetende dat je alles hebt gegeven en je je levensduur weer met een aantal jaar hebt verkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
kingxxl schreef:

Met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd, wetende dat je alles hebt gegeven en je levensduur weer met een aantal jaar hebt verkort.


MDJ!

Jup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb dat gevoel toch wel vaker bij B-Front de laatste maanden. Z'n tracks zijn ook vaak wat sfeervoller en bevatten niet de drive die op zulke momenten vaak wel gewenst zijn, waardoor het een beetje dood kan raken in de zaal.


Dit geldt voor mij bijna altijd, ook deze avond weer. Kan heel erg genieten van zijn platen om thuis te luisteren, maar live een half uur of uur van zijn muziek wordt me al snel nogal saai. Om me heen ging het enorm los tijdens Sub Zero Project, tijdens B-Front bijna niet, tijdens Sub Sonik & D-Sturb ging het weer los. De timing van B-Front op deze line-up was gewoon niet ideaal. EVP en Mysterias waren echter wel heel erg lekker :love:

Ondanks dit een topavond gehad met als uitschieter Phuture Noize. Nog nooit een setje van hem meegemaakt maar wat een drive zat er in! :drool: Daarnaast ook positief verrast door Delete, niet zo'n enorme fan van hem maar dit klonk live echt heerlijk :)

Ook aan de Ziggodome beviel vrijwel alles mij, bijna geen rijen bij wc/bar hele nacht. Alleen een half uur wachten om je jas op te kunnen hangen was wel een beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:19 
 
Artiest

Yenssen schreef:
Met de producties is ook niks mis! Integendeel zelfs. Maar op een feest wil ik niet na iedere 20 seconden climax weer 2 minuten moeten wachten op de volgende climax (om en nabij), dat voelt voor mij erg 'doods' aan. Is niet B-front specifiek, dit kan voor meerdere artiesten gelden.


Ik denk dat hardstyle vaak toch wel uit deze elementen bestaan. Ik heb het hier over de meningen van sommige waarop ik reageer. Ik geef zelf aan dat ik 12 tracks in 30 min draai. Ik kan de rekensom wel maken hoor haha :)

Zelf heb ik het niet zo ervaren en ik vind het gewoon mooi om een bepaald gevoel en energie te krijgen door een opbouw.

Het grappige aan dit: bijv mijn nieuwe track 'illusion' die heeft 3x 3 maten en mensen verwachten dat hij bij de 2de maat al stopt. Dan staan mensen ook vaak al stil bij de 3de drop.

kegel77w schreef:
e ziet mensen ook nooit meer in de breaks mee doen. Vaak is t alleen maar beetje ouwehoeren. Ja dan gaat de sfeer snel naar de klote


Het is ook wel wat veranderd. Toen ik nog volop naar feesten ging ja toen hadden we deze discussies niet op toen der tijd partyflock ofzo haha! We genoten gewoon van de muziek en hardstyle en samen knallen. Mensen zijn wat meer in hokjes gaan denken ervaar ik. Tijdje terug waren er ook discussies over hardere hardstyle en zachtere hardstyle. Maar even on point. Ik ervaar als artiest sowieso hoe later het wordt dat mensen ook vaak al moe zijn. En zelfs mensen ook al richting huis gaan. Maar op Qapital heb ik het niet zo ervaren en had het gevoel dat mensen lekker mee deden :)

Exterkate schreef:
Volgens mij heb ik letterlijk nergens gezegd dat ik iets tegen lange breaks heb. En volgens mij heb ik ook nergens gezegd dat de manier van draaien of de style van B-front mij tegenvalt :huh: Integendeel zelfs! Ik merk alleen (en dat kan ik helemaal fout hebben) dat als hij laat op de avond/dag staat, dat het tempo/drive een beetje wegvalt in het publiek. B-Front setjes zijn voor mij altijd goud alleen ik merk het soms aan de mensen om mij heen op dat moment.

Anyhow, volgende week een setje van B-Front meepakken op Rebirth :D


Ik val ook niemand aan he! ik geef ook alleen mijn mening en ervaring van afgelopen zaterdag.
Ik zeg ook dat ik wel 'kritiek' of een 'mening' kan hebben hoor!
Ik heb het alleen niet zo ervaren.

Alleen 1 puntje voor het podium om daar te staan. Ik heb graag altijd het publiek voor mij en op Qapital is dat gewoon niet mogelijk omdat je altijd 3 kwart publiek in je rug hebt.

En je hebt natuurlijk de mensen die alleen maar willen knallen (dus weinig opbouw + heel hoog bpm) en daarop zeg ik alleen ja dan ben ik gewoon niet de artiest waar je moet zijn. Ik ben echt meer van het gevoel en wil iets meer inhoud geven aan me tracks. Dit geen aanval naar collega's ofzo haha! niet dat ik me daarop moet gaan verdedigen hahahaha. We zijn een mooie scene en we hebben elkaar ook hard nodig om het zo te houden.

Stoux schreef:
Exterkate schreef:
(mooie), lange breaks


B-Front schreef:
Dat sommige alleen maar kicks etc willen horen is prima.


Volgens mij zit hier toch nog vrij veel tussen? Het hoeft niet het 1 of het ander te zijn.

De stijl van B-Front pas bij nachtfeesten misschien meer rond 02.00u dan rond 05.00u, maar dan heeft denk ik eerder te maken met de ontwikkeling van de (raw) hardstyle de laatste jaren. En de bijbehorende artiesten. En publiek.


Zou kunnen idd. Het ligt een beetje aan de line up. Het kan ook even fijn om wat anders te horen tussendoor. Ik zelf ben ook meer van een opbouw in de avond. Ik snap ook niet altijd dat er vaak aan het einde van een set altijd het bpm moeten worden opgepitched. Want de dj daarna moet dan weer terug en daar krijg je ook altijd even een inkak momentje van.
nogmaals ook hier geen aanval naar collega's! ik respecteer iedereen!! Maar zulke dingen kunnen ook invloed hebben op een avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Normaal reageer ik hier niet op :) uiteindelijk heeft iedereen een mening!
Maar wil hier wel even vanuit mijn kant op reageren.
Ik heb het zelf niet zo ervaren. Ik heb 12 tracks in 30 min gedraaid. Uiteindelijk zoek ik het gevoel op.
Dat sommige alleen maar kicks etc willen horen is prima.
Zo ben ik als artiest niet. Ik heb een bepaalde stijl en daar geniet ik zelf gewoon van en hoop dat andere mensen dat ook doen :)

Misschien stond ik wat laat. Ik had het tempo wat omhoog gegooid al. En vond het zelf wel losgaan. Iig zo ervaarde ik het. Had veel breaks opgeknipt ook zodat het tempo wat hoger lag in de set.
Ik merk dat mensen wat kritischer worden naarmate je wat langer mee draait. En dat is prima hoor alleen ik doe wat ik leuk en mooi vind.

Ik doe me best en als mensen mij saai vinden en vinden dat me breaks langer zijn of weet ik wat.
Dan zou ik adviseren om misschien bij iemand anders gaan te kijken :) even goede vrienden.

Maar ik heb het zelf niet zo ervaren :)

Vrolijk Pasen!


Ik was niet op Qapital dus over die set kan ik niet oordelen, maar het was meer iets dat me de laatste maanden is opgevallen. Ik hou ook 1000 keer meer van jouw muziek dan van Radical of Warface of weet ik veel wie allemaal, maar in het publiek (vooral later op de avond en na namen als SZP of D-Sturb ofzo) wil het overgrote deel toch tracks horen met een hoog losgaan-gehalte en ik heb het gevoel dat je deze in het verleden ook meer had dan nu (denk aan Mysterias, Virus, Become The Sky, Magic, Night Colours Black, For The Girls, Chemical etc.) Maar blijf vooral zo doorgaan, er zijn al genoeg 13 in een dozijn artiesten en jij hebt nog echt je eigen stijl, ik hoop alleen dat organisaties hier rekening mee houden bij het opstellen van line ups/timetables.

Snap ook niet dat ze je op Rebirth na Rebelion enzo zetten maar goed, ik ben er in ieder geval bij :thumbsup: En bij Rebelion niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Ik zelf ben ook meer van een opbouw in de avond. Ik snap ook niet altijd dat er vaak aan het einde van een set altijd het bpm moeten worden opgepitched. Want de dj daarna moet dan weer terug en daar krijg je ook altijd even een inkak momentje van.


Succes volgende week op Rebirth na Rebelion xd

Ik denk trouwens wel dat het scheelt dat ik normaal bij B-Fronts sets ergens vooraan sta, waar de sfeer altijd wel top is. Bij Qapital is er niet echt een vooraan en is alles veel meer verspreid, waardoor de ''echte'' fans ook niet allemaal ongeveer bij elkaar staan. Kan zijn dat ik daardoor iets minder beleving om me heen ervaarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft een artiest (een soort van) inspraak hoe laat hij of zij draait of is dat kansloos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dit is wel zwaar baas zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 17:32 
 
Hardtraxxer

hoe heten dar nummer van rebelion ze act met de teksten van hollywood undead young
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

FTN schreef:
hoe heten dar nummer van rebelion ze act met de teksten van hollywood undead young


Rebelion - Lockdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
B-Front schreef:
Normaal reageer ik hier niet op :) uiteindelijk heeft iedereen een mening!
Maar wil hier wel even vanuit mijn kant op reageren.
Ik heb het zelf niet zo ervaren. Ik heb 12 tracks in 30 min gedraaid. Uiteindelijk zoek ik het gevoel op.
Dat sommige alleen maar kicks etc willen horen is prima.
Zo ben ik als artiest niet. Ik heb een bepaalde stijl en daar geniet ik zelf gewoon van en hoop dat andere mensen dat ook doen :)

Misschien stond ik wat laat. Ik had het tempo wat omhoog gegooid al. En vond het zelf wel losgaan. Iig zo ervaarde ik het. Had veel breaks opgeknipt ook zodat het tempo wat hoger lag in de set.
Ik merk dat mensen wat kritischer worden naarmate je wat langer mee draait. En dat is prima hoor alleen ik doe wat ik leuk en mooi vind.

Ik doe me best en als mensen mij saai vinden en vinden dat me breaks langer zijn of weet ik wat.
Dan zou ik adviseren om misschien bij iemand anders gaan te kijken :) even goede vrienden.

Maar ik heb het zelf niet zo ervaren :)

Vrolijk Pasen!


Ik was niet op Qapital dus over die set kan ik niet oordelen, maar het was meer iets dat me de laatste maanden is opgevallen. Ik hou ook 1000 keer meer van jouw muziek dan van Radical of Warface of weet ik veel wie allemaal, maar in het publiek (vooral later op de avond en na namen als SZP of D-Sturb ofzo) wil het overgrote deel toch tracks horen met een hoog losgaan-gehalte en ik heb het gevoel dat je deze in het verleden ook meer had dan nu (denk aan Mysterias, Virus, Become The Sky, Magic, Night Colours Black, For The Girls etc.) Maar blijf vooral zo doorgaan, er zijn al genoeg 13 in een dozijn artiesten en jij hebt nog echt je eigen stijl, ik hoop alleen dat organisaties hier rekening mee houden bij het opstellen van line ups/timetables.

Snap ook niet dat ze je op Rebirth na Rebelion enzo zetten maar goed, ik ben er in ieder geval bij :thumbsup: En bij Rebelion niet


Omdat hij op het uur van Rebelion in de classic zaal draait ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 19:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja maar hij kon ook gewoon in de middag ingepland worden en dan een aantal anderen opschuiven. Niet dat ik het erg vind want eerder dan B-Front kom ik toch niet in die tent, maar erg logisch is het niet. Maarja we dwalen een beetje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben juist benieuwd hoe B-Front het doet op zo'n tijdstip. Ideale gelegenheid om zijn wat (oudere) hardere werk te draaien wat hij niet op de Reactivate kan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ben juist benieuwd hoe B-Front het doet op zo'n tijdstip. Ideale gelegenheid om zijn wat (oudere) hardere werk te draaien wat hij niet op de Reactivate kan draaien.

EVP MONKEY TEMPO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ben juist benieuwd hoe B-Front het doet op zo'n tijdstip. Ideale gelegenheid om zijn wat (oudere) hardere werk te draaien wat hij niet op de Reactivate kan draaien.

Juist. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg goed vermaakt op deze editie van Qapital. Was rond 22:10 binnen, maar konden pas om 22:25 de zaal in. Deze hielden ze om onduidelijke redenen gesloten. Clockartz had prima setje, maar helaas te vroeg op de avond. Beste setje van de avond was Phuture Noize, maar Delete VIP en Mind Dimension hadden ook heerlijke setjes. Sowieso prima setjes. Verder was het geluid zeer goed, erg vette stage en show, rustig op de vloer en fijne sfeer. Al met al een erg goed feest en volgend jaar met vergelijkbare line up weer een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima avondje gehad met Phuture Noize en Delete VIP als beste van de avond. Deetox en D-sturb vs. Sub Sonik hadden ook best prima setjes. Verder was de warmte in de zaal best prima en het geluid heel goed. Met een soortgelijke line-up volgend jaar zeker weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op het B-front verhaal:

Persoonlijk vond ik set van b-front heerlijk, het was ook zeer duidelijk te merken dat hij zijn set goed aangepast heeft voor Qapital meer tempo en doormixen.

Zelfde geld voor PN ook merkbaar dat hij voor Qapital zijn set wat harder gemaakt had.


Voor de eerste keer pakte g4h me echt helemaal niet :x misschien door gemis aan visuals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ontzettend genoten van de avond/nacht! Rond kwart voor 11 binnen, en op Rejecta na de hele avond in zaal 1 gehangen. Geluid subliem, niet te druk op de vloer, fijne show rond het podium!

Viel me op hoe enthousiast zaal 2 reageerde toen Rejecta 'Followed' inzette, dat was wel een mooi moment (ook toch zeker voor hem!). Hoogtepunten van de avond waren toch wel Phuture Noize en Delete VIP! De nieuwe tracks die PN draaide waren ook echt om je vingers bij af te likken. Eigenlijk geen negatieve uitschieters gehad, al kan ik niet oordelen hoe Rebelion draaide, want toen waren we op weg naar huis.

Volgend jaar zeker weer aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt super dik feest gehad. Rond 22.30 binnen waar Clockartz echt al een aantal harde platen erin gooide. Vervolgens prima vermaakt bij Ran-D vs. ANDY SVGE, draaide ze ook nog eens Shiverz :worship:
Phuture Noize set van de avond, draaide de ene parel na de andere. Alleen naar zaal 2 geweest voor Mind Dimension, wat een gruwelijke sfeer hing daar zeg, en wat een set draaide die man. Vervolgens een onwijs dikke set van B-Front meegemaakt met ook alleen maar dikke platen zoals EVP, Mysterias en Smells Like Teen Spirit Bootleg.
Prima setje van Sub Sonik vs D-Sturb, maar daarna begon het geweld. Mijn eerste keer Delete VIP. Nog nooit zoveel muzikaal geweld meegemaakt in een half uur tijd. Ongekend gewoon. Rebelion vs. Malice vanaf de tribune gezien omdat ik na Delete VIP echt niks meer kon xd

++++ Phuture Noize, Delete VIP, Mind Dimension en de geluidskwaliteit
++ B-Front LIVE en de sfeer op bepaalde plekken
+ Eigenlijk zowat bijna alle setjes
+ Temperatuur
- Ronddraaiend podium waardoor je drie kwart van de tijd de DJ niet zag... maar dit was voor ik een ticket kocht al bekend natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
, draaide ze ook nog eens Shiverz


Pff gemist verdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Looike schreef:
, draaide ze ook nog eens Shiverz


Pff gemist verdomme


Wat de fak. Die hoor je nou écht nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bam bam tedeeee bam bam tedeee bam bam altijd top sweer als ie gedraaid wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was kingdom shiverz volgens 1001tracklists. :(
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten